Loading...
nl

email melding

Precious1
Precious1 okt 4 '09
Weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen maar doe het hier maar.

Op andere forums kun je in je profiel instellen dat je een email-melding krijgt wanneer er gereageerd wordt op jouw bericht.
Ik vind dat persoonlijk wel erg handig. Vaak reageer ik hier ergens op en dan kijk ik daarna niet meer omdat ik dan denk dat er niet op gereageerd is. Als ik dan een week later kijk is er wel door een aantal gereageerd.
Dit komt omdat ik geen melding krijg..
Dus bedenk ik me weer van: Oh ja, ik moet dat zo instellen bij dat bericht. Dus bij ieder bericht moet je apart instellen dat het favoriet is.
Kan dat niet automatisch?

Ik zat net in mijn profielinstellingen te kijken en zag de optie: Do you wish to be presented with a full list of the graemlins for new Posts?
Wat betekent dat? Wat zijn graemlins?
Delen:
admin
admin okt 4 '09
Ik kan het niet laten...lolololololololol


Richie Richard
Richie Richard okt 4 '09
Ik wist niet eens dat merudi een e-mail melding functie had shocked
admin
admin okt 4 '09
whahahaha, die engelmens heeft duidelijk wat verkeerd gegeten!! laugh
Richie Richard
Richie Richard okt 4 '09
Waaat, tongueAls ik iets op een website/forum moet uitvogelen dan, ja daaaaag. Ik wil alleen berichtjes plaatsen en geen extra moeite doen winkMaar idd, als dit automatisch zou gebeuren, zou wel handig zijn.
admin
admin okt 4 '09
Gewoon aanklikken in je instellingen, das een keer moeite en daarna gemak.
Wat graemlins zijn weet ik dus echt niet, maar Nims kan je vast verder helpen.
Richie Richard
Richie Richard okt 4 '09
Gremlins zijn kleine wezentjes die niet tegen licht kunnen. Daarbij vermenigvuldigen ze zich met water. Afhankelijk van hun karakter en opvoeding wordt hun gedrag gecreëerd.
admin
admin okt 4 '09
Ja dat weet ik, heb er vier van op de wereld gezet...lol.

Precious bedoelt GrAemlins, das net even anders gespeld smile
Heidelroos
Heidelroos okt 4 '09
Origineel bericht van: Precious1
Kan dat niet automatisch?


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Liever niet..
Krijg al zoveel emails..
Ik schakel de functie juist liever uit wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 4 '09
Greamlins is de ubb term die vaak bekend staat als emoticons.
tonguewhistletiredsleepsickwinkgrinconfusedsmirkshockedlaughcrazyblushfrownsmilecoolmadeek

En je hebt de optie aan of uitgezet om ze allemaal te kunnen zien bij het volledige reactie scherm als je op dat poppetje klikt.

En ja de enige mogelijkheid is om dat onderwerp aan je favoriete onderwerpen toe te voegen en moet je dus inderdaad bij het aanmaken niet vergeten dat vinkje aan te zetten. Maar automatisch dat vinkje aan laten staan is helaas niet mogelijk.
Precious1
Precious1 okt 4 '09
hihi... Duidelijk!
Ja ben nogal van het gemak! wink
admin
admin okt 4 '09
Maar Precious, wáár vind je dan die instelling van Graemlins?? Ik zie het nergens staan?????

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki