Loading...
nl

foto lezen

Antonio
Antonio jul 18 '06
Ik ben Ton, en ik heb de volgede vraag.

Ik ben gescheiden en ik wil vragen of iemand onze foto`s kan lezen met betrekking tot ons beide. Zowel evt. gezamelijk als ieder voor zich op gebied van financieel geestelijk en gezondheid. Ook wil ik vragen of iemand aan een foto kan zien, of wij al dan niet opnieuw bij elkaar zullen terugkeren. Dus het gaat met name over de toekomst, op gebied van relaties.
Ik vraag dit met name omdat ik met een bepaals gevoel zit, en in mijn dromen veel dingen zie.
wat voor een foto is er hiervoor noodzakelijk. Een foto van mij, een foto van ons beide, of een trouwfoto waar wij samen opstaan.

Laat mij even weten of ik hiervoor op het goede adres/formum ben.

Ook wil mijn foto laten lezen op het gebied van het verleden heden en de toekomst.

Alvast bedankt Ton
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 18 '06
Het belangrijkste is een foto waarop in ieder geval de ogen zichtbaar zijn. De ogen zijn de spiegel van de ziel, en vertellen eigenlijk alles.

Je bent in ieder geval op het goede adres! Voor je dromen kan je ook terecht op het dromendagboek :).
Het dromen dagboek
LPChip
LPChip jul 18 '06
Nims, het valt me op dat je het niet hebt over het nu :p maar das ook wel een beetje als grapje bedoeld :)

Voor de rest ben ik het volledig met je eens.
Thomas A
Thomas A jul 19 '06
Beste Ton, eerlijk gezegd ben ik erg benieuwd naar jullie foto's. ik stuur je de volgende (waargebeurde) annecdote bij..............

Op een dag stapte een oude man met een jong meisje de winkel binnen. Zij stelden zich voor als opa en kleindochter. Hij vertelde mij dat zij over een paar dagen 16 zou worden en daarom van hem een ..... mocht uitzoeken. We besteedden de nodige aandacht aan het uitzoeken van een ..... en toen deze na enige tijd was gevonden, zochten we aan de toonbank een gepaste verpakking. Ik pakte de ..... in en de charismatische maar toch ook wel gereserveerde oude man richtte na enige stilte het woord tot mij en sprak; “Meneer Thomas, u kunt in de zielen van mensen kijken”. Verbaast en met open gevallen mond keek ik hem aan en wilde hem vragen hoe hij dat kon zien, maar bedacht me in een onderdeel van een seconde, als ik dat kan, dan kan een ander dat ook. Ik stelde hem daarop een vraag, “mijnheer mag ik u vragen wat u bij professie geweest bent?” Hierop antwoordde hij, “Ik ben mijn hele leven psychiater geweest”.

Thomas
Antonio
Antonio jul 19 '06
Hoi Thomas,

Allereerst wil ik je bedanken voor je reactie. Welke foto's zou je willen zien en ik wil je daarbij vragen of ik die naar jou toe kan mailen, dit i.v.m. privecy. Ik wil nl. graag die foto's niet voor iedereen openbaar stellen, maar alleen voor diegene die er daadwerkelijk wat mee doen. het verhaal en wat jij evt, ziet mag wel openbaar zijn voor iedereen, daar heb ik geen moeite mee.

Groetjes Ton
Thomas A
Thomas A jul 19 '06
dag Antonio

Als de foto's een beetje het karakter hebben van een pasfoto kan ik daar goed mee aan de gang. Liefst enkele foto's van jullie beiden. een paar trouwfoto's waarop jullie gezichten goed te zien zijn is ook prima.

En een paar duidelijk geformuleerde vragen, maar je gaf al wat aan in je eerste post.

Hartelijk

Thomas
Antonio
Antonio jul 19 '06
Hoi Thomas,

Hoe kan die foto's naar jou toe mailen, en moet we er helemaal opstaan of alleen de gezichten.

groetjes Ton
Thomas A
Thomas A jul 19 '06
Dag Ton

thomandreas@gmail.com

alleen de gezichten is voldoende.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '06
Hoi thomas, graag je lezing hier op het forum plaatsen als dat mag, ben namelijk benieuwd naar je bevindingen.
Thomas A
Thomas A jul 19 '06
Beste Nims

Er is voor mij geen bezwaar tegen om het gelezene hier op het forum te plaatsen, echter wil ik graag eerst dat Antonio de tekst leest en evt daarna zijn fiat geeft. Ik weet dat hij al heeft gezegd er geen moeite mee te hebben dat de uitleg hier geplaatst wordt, maar ik wil het liever zo.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '06
Hoi Thomas, dat is heel logisch uiteraard! Bedankt voor je hulp. Concurrentie voor Kath ;).
Thomas A
Thomas A jul 20 '06
Beste Ton

Antwoord in volgorde van vraagstelling;

Financieel;
Eigen huis? Aan de gezichten kan ik niet goed zien of jullie er uit zijn gekomen met de afwikkeling van de financiën na de scheiding. Maar heb het gevoel van niet. Hiervoor gaat men tegenwoordig naar een mediator en dat blijkt veel prettiger en beter te werken dan een advocaat.
De frictie die tijdens en ook na de scheiding is ontstaan, doet een goede afwikkeling danig bemoeilijken.
De situatie vraagt om rust en respect en dat ligt niet zo voor de hand omdat jullie beiden een ander idee hebben over hoe nu verder!!!!! Dus financieel positief verder kunnen vraagt om het samen op een lijn zien te komen en dat lijkt mij voor jou Ton iets gemakkelijker dan voor jouw ex partner. Een mediator is een werkende optie. Tja en financieel vallen er altijd spaanders bij een scheiding.

Geestelijk;
Jouw ex vrouw heeft moeite met vertrouwen. Ze is erg gevoelig, meer dan gemiddeld en heeft in grote mate behoefte aan veiligheid. Deze vind ze niet bij zichzelf. Ze is (nog) erg kwetsbaar. Zij is zich goed bewust van haar scharmes.
Er zijn in haar leven dingen gebeurd die zij nooit echt verwerkt heeft. Zelf heb ik het idee dat er dingen in haar jeugd zijn gepasseerd die haar verdere groei enorm belemmerd hebben. Ze is kwetsbaar in het contact met mannen. Zij voelt dit wel, maar kan niet precies aangeven wat er aan de hand is. Het heeft ook een wending aan haar bestaan gegeven en heeft een houding tav. mannen ontwikkeld die voor haar zelf niet zichtbaar is. Ondanks de bescherming die jij haar een tijd hebt mogen bieden heeft zij dit niet gezien en als zodanig ervaren; in tegendeel. De dag dat zij niet langer in staat zal zijn haar bagage langer te dragen, zal de dag zijn dat ze de bereidheid gaat voelen iemand in vertrouwen te nemen. Tot die tijd zal zij de neiging houden tot vluchten en haar horizon te willen verleggen.

Ton, jij hebt al vroeg verantwoording leren dragen (eigen bedrijf van ouders, of een ouder die weg viel?) Hierdoor heb jij een stuk van het kind mogen zijn niet kunnen leven. Gelukkig is er nog genoeg “kind”in je. Het heeft jou empathie en een beschermende levenshouding opgeleverd. Maar ook een bij tijd en wijle onvolwassen gedrag. Geen punt maar wel belangrijk je hiervan bewust te zijn. Ondanks je charisma, je innemendheid en “zachte kracht” zie ik ook bij jou een grote kwetsbaarheid. Jij hebt moeite je gevoelens te geloven en zou hier wat aan mogen gaan doen. Je hebt alles in huis om als een rots in dit leven te staan. Voor jezelf maar ook voor anderen. Vaak ben je te goed gelovig en te gemakkelijk naar je omgeving en laat je wel eens jezelf door het leven aan de kant drukken " ondanks je verzet hier tegen. Je hebt anderen enorm veel te bieden, maar dit zal er pas echt goed uitkomen als je werkelijk laat zien wie je bent; ten aanzien van jezelf en daarna naar anderen.
Leer vertrouwen op jouw eigen informatiebron. Je hebt er niks aan dat je omgeving telkens zegt; “Ton je bent een goed mens”.
Ik heb het gevoel bij jou met een “oude ziel”te maken te hebben. En mijn ervaring is dat de informatie die hun ziel hun ingeeft, gevold moet worden, ondanks commentaar van hun omgeving

Toekomst;
Eigenlijk is voor de toekomst vertrouwen nodig; that's all Ton. Het betekent ook goed kijken naar wat het leven je brengt en als zodanig mee omgaan en je dingen eruit halen. Immers hier kom je ook je mogelijkheden tegen om door te groeien. Onze ego's laten meestal een ander beeld zien en het heeft gigantisch de neiging tot sturen, maar de realiteit is dus anders.
Voorbeeld jij wilt per sé jouw ex vrouw terug, maar het leven staat dat niet toe. Dan is het aan jou om dat op te pakken en verder te gaan. Pas later kom je er dan achter waardoor het niet mocht zijn wat jij zo graag wilde en kun je je er bij neer leggen. Zo kan het dus zijn dat het is omdat er iemand anders op jouw pad komt die werkelijk op jou aansluit!!!!..
Verder wil ik je er op wijzen dat het vertellen over de toekomst van jullie iets wat ik bij jullie zelf neer wil leggen. Het heeft met verantwoording te maken. Wel heb ik de bereidheid om e.e.a. verder toe te lichten.

Over jullie huwelijk;
Na een start waarin geborgenheid, her-kenning en “thuiskomgevoel” centraal stonden, zijn er tijdens het leven van alle dag problemen ontstaan, die hun wortels in oude nog niet be-grepen/ver-stane pijn hebben. Dit is niet iets speciaal voor jullie zo; het is zoals het altijd gaat. Pas als wij werkelijk de blik naar binnen richten en het met onszelf aangaan, openen we de weg naar innerlijke vrijheid en raken wij het verwijten voorbij!!!!!!!!.

Uit het hart

Thomas
Thomas A
Thomas A jul 20 '06
Dag Ton

Eigenlijk wil ik je bij deze uitnodigen om als je wilt een klein stuk van je bevinden, wat je me stuurde over de reading en hoe die voor je is geweest, hier te plaatsen.
Hoeft niet en is ook te respekteren.

Delen is goed en helpt processen van mensen inzichtelijk maken.

Thomas
Antonio
Antonio jul 20 '06
Hoi Thomas,

Wat bedoel je precies, bedoel je een deel van mijn bevindingen van jou lezing? Oja en wat bedoel je met en oude ziel? wat is dat.

groetjes Ton
Thomas A
Thomas A jul 20 '06
Hoi Ton

Ja dat bedoel ik. @ in dit verband doel ik op mijn idee dat jij al meerdere levens hier geweest bent; het zit in je wegcijferende levenshouding en het willen weten.

Thomas
Antonio
Antonio jul 20 '06
Thomas,

Dat klopt helemaal weet je dat.
Ik doe dat morgen, ok.

gr.
Ayasha
Ayasha jul 25 '06
geen concurentie maar hulp! :)
En die is van harte welkom!

Social Services