Loading...
nl

De woefkes..

admin
admin okt 2 '09
even een foto'tje van de hondjes die ik aan het verzorgen ben, van de man van die caravan.
t'zijn schatjes, we zoeken er een thuis voor. Wie weet wil iemand van jullie wel een van deze schatjes.
ze blijven wel hier tot ze genezen zijn, maar ze worden verzorgd met de grootste intensiviteit die ik heb.
Ze krijgen ook een spirituele opvoeding grinen hebben al kennis gemaakt met Bachbloesemcrème aan de wondjes, en aura-soma voor het pootje. Wierook voor een heerlijk geurtje, en gezonde voeding en veel buitenlucht en geknuffel.
Ze herkennen het woord 'komkom' en komen dan, al moet je het wel 100 maal achtereen zeggen en met je handen op de grond zachtjes kloppen.
Kortom.. smileBellefleur heeft het al moeilijk om er afstand van te doen! blushMaar, als ik weet welke mensen ze terecht komen, en dat ze goed zitten, geef ik ze met liefde in mijn hart.
Ik heb daarom nog bewust geen naam voor ze gekozen, en ze heten dus gewoon ' woefke '. Ik laat jullie meegenieten van hun tederheid,



Delen:
Emuca
Emuca okt 2 '09
Wat een lieverds! Jammergenoeg hebben we al een hond en heb ik geen goede plek voor ze als ik ga verhuizen.
admin
admin okt 2 '09
wat LIEF !!!
Debiorah
Debiorah okt 2 '09
Ohw wat een schatjes! smile
Een hondje in mijn kattenparadijsje binnenbrengen wordt mij denk ik niet in dank afgenomen wink
admin
admin okt 2 '09
Op deze foto zie je hun kwetsuur.
volgens die man zat het ene hondje met de poot tussen de deur, toen deze dichtwaaide.
En de ander, daar hebben we geen weet van hoe het komt.
Wel weet ik dat er twee door de houten vloer van het aangebouwde deelte van de caravan was doorgezakt, en dat Belle de moeder, ze dan allemaal daar heeft ondergebracht.
Ik zag de twee gekwetste, de man gaf er niets om. En heb ze dadelijk mee naarhuis genomen. De moeder kwam regelmatig naar hier om melk te geven, en nu zijn het zelfstandige knabbelaars aan krokskes en vlees en mijn tenen. smile
Ze krijgen allebij antibiotica en we wachten af hoe het zal verlopen met het zwarte hondje. Ze zijn in alle geval springlevend en heel sociaal.
admin
admin okt 2 '09
ooo wat een dropjesm het is dat ik er geen plek voor heb want anders daar word je toch meteen verliefd op wink

bellefleur wat is het voor een ras/kruising eigenlijk
admin
admin okt 2 '09
vader is in alle geval een Briard.
Deze foto heb ik op google gevonden, maar daar lijkt ie wel heel sterk op

admin
admin okt 2 '09
en hier lijkt de moeder op, maar die heeft ook nog andere tinten in haar vacht. Ze is reeds een kruising.
Maar dan heb je een idee'tje..

admin
admin okt 2 '09
meestal vind ik kruisingen wel wat hebben wink
oooo kikkertje niet kijken niet kijken hihihi anders krijg ik het dadelijk weer in mijn bol om een pup te gaan aanschaffen (mijn man zegt me wat anders)
Beschermengel
Beschermengel okt 2 '09

Owww wat lief!!..en hartstikke goed van je om ze mee te nemen en te verzorgen ( zou ik ook doen hoor smile)....ik heb al een boxer en soms nog 2 honden te logeren, konijn vogels ....allemaal afdankertjes ( zo noem ik het omdat niemand ze wilde ) ...maar zooooooo lief.

Ik hoop dat de woefkes en heel goed tehuis krijgen......maar daar zorg jij wel voor!! daar ben ik van overtuigd!!
Fatna
Fatna okt 2 '09
AIII wat een schatjes, wat een smoeltjes!!

ik hou niet van die haren in mijn huis anders had ik best huisdiertjes kunnen hebben, vindt het goed dat jullie ze verzorgen
marian
marian okt 2 '09
dat zijn nou echt scheetjes hoor.


liefs marian
annewil
annewil okt 2 '09
Ze zijn vast blij ,dat ze bij jou zijn Bellefleur,wat een lieverds!!!
admin
admin okt 3 '09
Meannnnn wat een laiverds!!! Die doe je toch niet naar een goed huis, dat hebben ze al bij jullie!! Een Thuis!!

Knuffel voor de woefkes!!
Liefs
Mar
Helma
Helma okt 3 '09
Schattig hoor, echt lief. Zijn jullie er ook mee naar de DA geweest? En zijn ze onderzocht? Want dat rechter koppie, die oogjes, kan die wel zien? Het lijkt of hij een grijs oogje heeft, vandaar mijn vraag.

Veel succes met opvoeden!
admin
admin okt 3 '09
Ik vind ze zoooooo lief, vooral die ene met die bruine streepjes, maar ik werk 4 dagen in de week en dan moeten de kids met ze uit.
Vind ik niet fair tegenover de hond of de kids, maar o wat zijn ze lief!!!!
admin
admin okt 3 '09
Ik ga gewoon de staatsloterij winnen, dan kan ik vaker thuis zijn.. laugh
Maryssa
Maryssa okt 3 '09
Wat een schatjes Belle! Het lijkt me ook moeilijk om straks afstand van ze te doen. Je bent zo intensief met ze bezig geweest. Onvoorstelbaar dat er mensen zijn die die schatjes zo aan hun lot overlaten. Gelukkig dat jij voor de woefkes zorgt en ze kunnen opgroeien tot lieve sociale diertjes.
admin
admin okt 3 '09
*zucht*... *slik*...zo'n lieverds!
het zijn kleine wondertjes!
Cialara
Cialara okt 3 '09
Wat een lekkere knuffeldiertjes zeg Bellefleur smileze zien er echt scheetig uit wink
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki