Loading...
nl

benoit, wie wilt mijn foto lezen?

benoit
benoit okt 1 '09
hallo

ik ben benoit en 32 jaar
zou iemand mijn foto willen lezen?
ben erg benieuwd wat er komen zal ;-)

benoit
Delen:
taro
taro okt 1 '09
Lieve Benoit, ik wil het graag even proberen.

oh wat een verdriet voel ik bij je...je zit er doorheen.
erg nerveus gevoel.
heb je problemen op je werk of met je werk...last van de crisis.
krijg het gevoel dat je thuis zit door problemen met of door het werk.
huil je veel of wordt het juist tijd dat je je gaat uiten...laat je zorgen eens de vrije loop gaan...want al dat binnen houden kost je je gezondheid.

krijg buikpijn te voelen van de stress die je ervaart.
adem eens een paar keer goed in en uit...ga je ontspanning zoeken...wandelen, sporten, mediteren of wat dan ook.
ga desnoods elke dag even een half uur tot een uur je zinnen verzetten...zoek die ontspanning.
piekeren maakt je doodmoe.
je gaat gebukt onder een groot verantwoordelijkheidsgevoel...jij kunt niet in je eentje de wereld redden...vraag hulp / zoek hulp...en neem die hulp ook aan...je hoeft het niet allemaal alleen te doen en op te lossen.

je maakt je zorgen om de toekomst...je vind het er niet voorspoedig uit zien...het voelt als een zware last op je schouders.
ga wel op tijd naar een dokter...daar kun je ten eerste je ei kwijt en je krijgt hulp ook voor je lichamelijke klachten.
of ga het van je af schrijven...hoeft verder niemand te lezen...maar het lucht jou wel op als het op papier staat en je het nog eens na kunt lezen...geeft daardoor weer ruimte in je hoofd. of schrijf desnoods je verhaal hier op dit forum...krijg je reacties van mensen...dat kan confronterend zijn...maar je zult er ook baat bij hebben...mensen houden dan een spiegel voor je neus...die iedereen wel eens nodig heeft...we hebben namelijk allemaal een blinde vlek...willen soms iets echt niet zien of voelen.

je bent een lieverd en bedoelt het allemaal goed...maar er moet wel wat gaan gebeuren...de wereld wordt niet van zelf rooskleurig...daar moet jezelf ook hard aan werken...begin bij jezelf...ga het meer positiever bekijken...die negatieve kijk lost ook niets op...geeft alleen maar meer klachten en narigheid erbij.

heb je een hoge ademhaling...vergeet niet te ademen...laat je buik los en adem door je buik...geef jezelf meer lucht...figuurlijke en letterlijk bedoelt...probeer er eens van een afstandje naar te kijken...misschien zie je de oplossing dan wel.

Lieve Benoit...hoor graag van je of je er iets mee kunt...en vergeet niet...ieder mens maakt fouten en ondanks dat zijn we het allemaal waard om hier te mogen leven en vooral te mogen leren...dus wees niet te hard voor jezelf...je bent lief en mooi mens.
easydoor
easydoor okt 1 '09
Met humor ga je vaak wat schuilen voor het leed. Je bent overdonderd, onderdrukt op rationeel vlak waardoor je creativiteit de overhand neemt. Mooie ombuiging! Je bent op het goede pad. Kan wel wat meer zelfzekerheid gebruiken. Er zijn huiselijke spanningen omtrend jouw veranderingen. Aarzel niet aan je gevoel maar vergeet het eerst niet te erkennen en vertalen alvorens je er mee voor de dag komt. Je lacht niet meer vanuit je hart en ondervindt hartkloppingen. Een lange rustige wandeling in de natuur kan je aarden.Je ontbreekt aan zuiver water. Praat liever met iemand waar je niet te dicht bij staat om verwikkelingen te vermijden. Je staat voor een verrassing, in de vorm van een bericht dat gemengde gevoelens teweeg zullen brengen. Volg je hart. Het is groot genoeg!!!
liefs
benoit
benoit okt 5 '09
hallo

sorry voor de late antwoord

er kloppen maar enkele zaken,
zoals tress op werk, maar dit heeft iedereen alvast,
bang om je job te verliezen he, door die crissisen heen

ik heb veel verdriet gekent in mijn leven ja dat klopt
moeder, broer verloren
maar ik ben zeer gelukkig hoor, met mijn gezinnetje

easydoor wat bedoel je met een verassing in vorm van een bericht
met gemengde gevoelens ? gaan ze me bellen of zo?

groetjes en badankt voor jullie lezing
benoit
spirit
spirit okt 7 '09
Hallo Benoit
Wat leuk dat je geinteresseerd bent.
Volgens mij ervaar jezelf ook wel het een en ander op spiritueel gebied.

Klopt het dat je een dochtertje hebt?
Ik zie een klein meisje lopen door je huis.
Via dit meisje is er af en toe contact met generzijde.
Je kunt dat aan haar merken doordat ze af en toe stil staat en wijst,kun je dat plaatsen.
En wat is er met een slaapkamer is daar pas iets veranderd (gordijnen)ik krijg het idee dat die er zijn af getrokken.
ook krijg ik een hond door die ook door jullie huis rent(de hond is best wel druk.
Dit zijn even mijn bevindingen.Ik krijg wel het idee dat je nog en specifieke vraag hebt die ik eigenlijk helemaal niet heb beantwoord.
Ik hoop van je te horen.
Liefs Spirit

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske