Witte Wereldoverbrugger Wavespell
kin 66 t/m 78
26 september - 8 oktober
Het loslaten
Dood, Loslaten, Nieuwe kansen
Zegel Wereldoverbrugger: De Wereldoverbrugger schenkt ons de kennis dat de dood slechts een scheidslijn is waarachter de realiteit doorloopt. Slechts daar waar ruimte is kan iets nieuws ontstaan. Durf los te laten. Weet dat elk loslaten gepaard gaat met verdriet, net zoals geboorte vreugde brengt.
Wereldoverbrugger Wavespell: Deze Wavespell gaan we verder met het loslaten en vergeven, de kracht van de Wereldoverbrugger. Voordat er nieuwe wegen worden ingeslagen, moet er soms eerst wat ballast overboord. Vraag je af of de spullen, situaties, oordelen of ideeën je nog dienen, of je juist tegenhouden verder te gaan. De Wavespell daagt je uit, dus reken er maar op dat precies dat voor je voeten geworpen wordt wat om vergeving of loslaten vraagt. Elk verzet hiertegen is terug te voeren op een angst voor de dood. Realiseer je dat je niet leeft als je de dood niet als consequentie van het leven ziet.
Blauwe Storm Wavespell
kin 79 t/m 91
9 - 21 oktober
Uiterlijke zuivering
Gedrevenheid, Zich opladen, Transformatie
Zegel Storm: Storm is het vermogen om kracht in jezelf op te wekken en om jezelf te transformeren en helen. Het is een eindeloze bron van energie. Je voelt Stormkracht als je waarheid in het gedrang komt. Het is een heftige kracht die vraagt om liefde, zachtheid en visie; dan transformeert het alles.
Storm Wavespell: Als er na de vorige twee Wavespells nog zaken zijn die je niet onder ogen wilt zien, dan kun je er bij een Storm Wavespell niet meer omheen. Uiteraard zal dit niet zo subtiel gaan, een zachte storm is geen storm. Maar weet dat het er uiteindelijk alleen maar om gaat je te zuiveren en te transformeren. En als het bij jou rustig blijft, vergeet dan niet dat je in de storm van een ander terecht kunt komen. Blijf kalm. De storm geeft je ook een heleboel kracht, je hebt veel energie om van alles aan te pakken. Handen uit de mouwen!
Gele Mens Wavespell
kin 92 t/m 104
22 oktober - 3 november
Communiceren van Individueel belang
Vrije wil, Keuze maken, Vrijheid
Zegel Mens: Mens staat voor het voorrecht om als mens bewuste keuzes te kunnen maken; keuzes in helpen of laten gaan, spreken of zwijgen, licht of donker. Mens gaat over onze vrije wil en de vrijheid om er te zijn voor elk levend wezen op deze mooie aarde.
Mens Wavespell: Mens gaat over Vrije Wil, maar wil je wel kiezen? In het Westen is de vrijheid van keuze tot last geworden: wat wil ik eten, welke krant wil ik lezen, wie wil ik zien, waar wil ik heen? Er is zo veel keuze dat we vaak te snel in ‘wie, wat, waar, welke’ terechtkomen en de eerste vraag overslaan. Deze vraag is: “wil ik ... ?” Het zonnezegel Mens staat ook voor tand en voor kiezen, geef zorg aan je gebit. Let deze 13 dagen goed op of en hoe anderen je proberen te beïnvloeden, of hoe je zelf invloed uitoefent.