Hoi Sabine,
Ik ga eens kijken wat ik doorkrijg
Ik zou je willen vragen ook feedback te geven, want zo groei ik ook weer in mijn fotolezingen.
* Voor het eerst ben ik nieuwsgierig hoe oud iemand is, bij een fotolezing. Ik zie je ogen, die trokken meteen mijn aandacht en ze laten een wijze oude ziel zien. Krijg het sterke gevoel dat je al meerdere levens geleefd hebt en je heel veel weet!! Ik krijg kruidenvrouwtje door, medicijnvrouw ...
* Maar jij wil natuurlijk van je huidige leven wat weten. Die is tot nu toe niet makkelijk gegaan, maar je bent zo ingesteld dat je er sterker uit bent gekomen. Je hebt er weer van geleerd, en zo zie je het ook. Goede instelling!
* Je hebt contact met zeker één dierbare die is overleden. Weet niet of je ervan bewust bent, maar deze persoon zie ik links achter je staan.
* Je hebt in het verleden wel dingen gezien die je liever niet had willen zien. Je moet dit een plek gaan geven, en loslaten. Het hoort niet meer bij jou, je nieuwe leven na wat er allemaal is gebeurd, daar moet je mee verder. Probeer het ook te laten waar het hoort, dan kom je zelf ook een stap verder!!
* Kinderen en dieren zie ik. Alsof je een combinatie doet in werk van deze twee. Hoeft niet samen hoor, zoals op een kinderboerderij, maar ik zie je als juf voor de klas en daarnaast een vrijwilligersbaan bij de dierenambulance of zoiets? Komt het je bekend voor?
* Maak gebruik van je gaven! Die heb je ook, je bent zeker heldervoelend, en helderhorend. Vertrouw op je intuïtie dan kom je veel te weten en bewandel je de juiste weg in dit leven.
Ik wil het hier even bij laten, krijg niet veel meer door. Misschien later als je hebt gereageerd, kan ik dingen plaatsen.
Namasté Larapinta