Loading...
nl

Sabine32, foto lezing

sabine32
sabine32 sep 30 '09
hallo

soms kijk ik naar het zesde zintuig, ik vind dit soms geweldig hoe ze geblinddoekt een foto van iemand kunnen lezen;
ik vroeg me af of iemand mijn foto ook zou kunnen lezen,
met wat ik in mijn jeugd heb meegemaakt

ik weet natuurlijk niet als jullie het zouden kunnen zien
maar ik ben wel nieuwgierig ervoor wink

lieve groetjes sabine
Delen:
admin
admin sep 30 '09
Hoi Sabine,

Ik ga eens kijken wat ik doorkrijg smileIk zou je willen vragen ook feedback te geven, want zo groei ik ook weer in mijn fotolezingen.

* Voor het eerst ben ik nieuwsgierig hoe oud iemand is, bij een fotolezing. Ik zie je ogen, die trokken meteen mijn aandacht en ze laten een wijze oude ziel zien. Krijg het sterke gevoel dat je al meerdere levens geleefd hebt en je heel veel weet!! Ik krijg kruidenvrouwtje door, medicijnvrouw ...

* Maar jij wil natuurlijk van je huidige leven wat weten. Die is tot nu toe niet makkelijk gegaan, maar je bent zo ingesteld dat je er sterker uit bent gekomen. Je hebt er weer van geleerd, en zo zie je het ook. Goede instelling!

* Je hebt contact met zeker één dierbare die is overleden. Weet niet of je ervan bewust bent, maar deze persoon zie ik links achter je staan.

* Je hebt in het verleden wel dingen gezien die je liever niet had willen zien. Je moet dit een plek gaan geven, en loslaten. Het hoort niet meer bij jou, je nieuwe leven na wat er allemaal is gebeurd, daar moet je mee verder. Probeer het ook te laten waar het hoort, dan kom je zelf ook een stap verder!!

* Kinderen en dieren zie ik. Alsof je een combinatie doet in werk van deze twee. Hoeft niet samen hoor, zoals op een kinderboerderij, maar ik zie je als juf voor de klas en daarnaast een vrijwilligersbaan bij de dierenambulance of zoiets? Komt het je bekend voor?

* Maak gebruik van je gaven! Die heb je ook, je bent zeker heldervoelend, en helderhorend. Vertrouw op je intuïtie dan kom je veel te weten en bewandel je de juiste weg in dit leven.

Ik wil het hier even bij laten, krijg niet veel meer door. Misschien later als je hebt gereageerd, kan ik dingen plaatsen.

Namasté Larapinta
sabine32
sabine32 sep 30 '09
hallo Larapinta

Ik ben 33 jaar en ben getrouwd met een lieve man
we hebben samen veel meegemaakt, zoals geen kindjes kunnen krijgen enz..
en inderdaad ik ben een vechter, ik sla me er meestal door heen
we hebben nu wel een schattige adoptiekindje uit de Filippijnen

ik weet niet als ik een gaven heb, misschien weet ik niet hoe het gebruiken he,
maar ik heb het gevoel dat er iemand bij me is.
soms denk ik dat er iemand staat maar dat is niet zo
maar ik denk dat dit komt door angst, ik heb veel angsten

jammer dat ik de dierbare persoon die langs me stond niet kan zien of weten wie het is;

ik heb wel een huisdier maar ik heb niets meer met dieren te maken, misschien in mijn vorig leven he?

groetjes sabine

was dit goed of moet ik ergens anders een feedback maken?
toch al bedankt he ;-)
admin
admin okt 1 '09
Je feedback is prima hoor! smile

Je hebt echt een oude ziel, die al veel heeft meegemaakt. Jammer dat je de kinderwens die je had niet kon vervullen, maar toch heb je een lief kindje en wacht er een tweede op jullie!!

Je zou je intuïtie kunnen ontwikkelen, meer je gevoel achterna gaan, het eerste wat er bij je binnenkomt, is de beste gedachte.

De dierbare persoon was volgens mijn gevoel een familielid die je dierbaar was. Iemand die je begeleidt vanuit het Hiernamaals.

Welke angsten heb je, Sabine? En zou je daar wat mee willen doen?

Namasté Larapinta
taro
taro okt 1 '09
Lieve Sabine,

Ik wil het graag even proberen.
Ik voel me misselijk, mijn maag draait om...er is iets waar je verdrietig en helemaal naar van wordt...veel zorgen...ben je iemand recent verloren of maak je je zorgen om iemand?
ben je bang voor muizen of heb je iets met muizen...zie namelijk een muis grin...oh kan natuurlijk ook symbolisch bedoeld zijn...ben je iemand die niet op de voorgrond treedt?
je voelt als een rustig ontspannen mens...die het met haar positieve kijk er doorheen vecht.
Je bent iemand met een groot gezichtsveld...je ziet en voelt veel...doe je veel op je intuïtie...je kunt goed relativeren...en daardoor kun je kopzorgen makkelijk los laten.
spanningshoofdpijn ken jij niet...zo'n band om je hoofd bedoel ik...je voelt namelijk heel ontspannen in je hoofd...voelt heel fijn laugh

krijg de naam johanna / janna door...en daarbij een klein oud vrouwtje die last had van haar oor / doof gevoel aan een kant...erg misselijk is ze geweest...veel overgegeven. liep een beetje krom...een beetje erg krom zegt ze... grin

lieve Sabine...hoor graag van je of je er iets mee kunt
Heidelroos
Heidelroos okt 1 '09
Tarot, jij bent leuk laugh
sabine32
sabine32 okt 1 '09
hallo Larapint

mijn angsten is vooral te wijten aan dat ik soms alleen ben en ik heb soms het gevoel dat er iemand staat, maar ik durf meestal niet om te kijken, ik wil er liever niet mee verder gaan

aan tarot
ik stond met mijn mond vol tanden toen ik je berichtje leesde
die vrouw die je ziet is waarschijnlijk mijn overleden schoonmoeder die 9 jaar geleden is overleden.
zij heet dus Irma haar tweede naam is johanna...
ze heeft niets aan haar oor maar heeft wel een doffe oog, waar ze aan moest geopereert worden.

zou het kunnen zijn dat je haar ziet omwille dat haar foto op de kast staat achteraan mijn foto

groetjes sabine
sabine32
sabine32 okt 1 '09

ps ik ben niet bang van muizen
ik heb wel een verschrikkelijke angst van spinnen.
taro
taro okt 2 '09
Origineel bericht van: sabine32
aan tarot
ik stond met mijn mond vol tanden toen ik je berichtje leesde
die vrouw die je ziet is waarschijnlijk mijn overleden schoonmoeder die 9 jaar geleden is overleden.
zij heet dus Irma haar tweede naam is johanna...
ze heeft niets aan haar oor maar heeft wel een doffe oog, waar ze aan moest geopereert worden.

zou het kunnen zijn dat je haar ziet omwille dat haar foto op de kast staat achteraan mijn foto

groetjes sabine

Ik kijk altijd 1 vluchtig keer naar een foto...en verder doe ik niets met een foto...ik neem je naam en probeer zo je energie aan te voelen...dus ik heb geen foto op je foto gezien.
Als je je naam zou geven, met geboortedatum denk ik dat hetzelfde zou doorkomen.

Deze mevrouw voelde ik naast mij...ze zegt dat ze een kromme houding had...erg krom...daarbij laat ze me dat ook zien. ze liet een doof gevoel aan mijn oor voelen...niet dat der oor doof was maar de geluiden kwamen dof binnen...of dat dat nou de link is naar een dof oog...kan...maar dan wordt het met een hele grote omweg doorgegeven...of ik moest alleen het woordje dof doorgeven...dat kan...het is soms heel moeilijk om te snappen wat ze nou precies bedoelen.
als je schoonmoeder een kromme houding had en zelf vond ze dat ze heel erg krom was dan is deze mevrouw je schoonmoeder...ook omdat ze haar naam al gaf.
Wat ze eigenlijk wilde vertellen is...ik ben er en ik zie het...ik volg jullie...en geniet daarvan.
Hebben jullie je in het verleden afgevraagd of ze zou mee maken wat jullie allemaal doen...dat jullie tegen elkaar zeggen was ze er nog maar want nu moet ze dit allemaal missen...ze wil hier mee zeggen...dat ze het ziet en meemaakt...en daarvan geniet.

Kun je nu alleen de naam plaatsen en verder dat kromme niet etc...dan gaat het toch om iemand anders, misschien een oma...
weet je...neem het mee...ga er over denken en misschien valt alles later op zijn plek.

Heb je nog vragen...stel ze gerust.
taro
taro okt 2 '09

ps ik ben niet bang van muizen
ik heb wel een verschrikkelijke angst van spinnen.

ik denk dat de grijze muis doelde...dat je je niet als een grijs muisje op de achtergrond moet blijven...laat je zien...laat je horen...kom tot bloei...want je hebt de wereld nog veel te leren...dus geef jezelf die kans en hou jezelf niet op de achtergrond.

liefs,..
taro
taro okt 2 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Tarot, jij bent leuk laugh

Hey heidel...hoezo leuk???? wordt je er blij van
admin
admin okt 2 '09
hallo sabine,

voordat ik begin aan de foto lezing wil ik ff laten weten dat ik de andere reacties pas lees als ik mijn reactie geplaatst heb.

*heb je ergens je twijfels over of ben je ergens over aan 't dubben?

*je bent een sterke lieve vrouw maar je hebt ook een kwetsbare kant in je.

*heb jij iets met motoren dit woord komt steeds naar voren.

*je hebt volgens mij veel meegemaakt in het verleden, dit heeft je erg uitgeput.

*iets met kinderen krijg ik door, wat kan ik niet plaatsen.

dit is wat er bij mij naar boven komt, ik ben pas begonnen met fotolezen dus mijn exuus als het niet klopt
ik wilde het toch even hier neer zetten.

zou je me ook ff kunnen laten weten of het klopt ja of nee?

liefs kikkertje
spirit
spirit okt 3 '09
Lieve Sabine
je hebt al veel reacties gehad.
Maar ik wil even kijken of ik iets van je vraag over je verleden kan beantwoorden.
Ik kreeg sterk de indruk dat je in het verleden genegeerd bent, ik krijg het gevoel er niet bij te horen.( zo voelde jij het)
Klopt het dat er veel geschreewd werd in je omgeving ik zie je toch wel met je handen op je oren en het niet willen horen.Je trok je veel terug op je kamer.
Ik krijg het idee dat het met je vader te maken heeft.

Toch waren er mensen waar je je heel erg veilig bij voelde.

Ik voel nu een energie met aan de rechter kant een pijnlijk gevoel aan de rechter kant van haar gelaat(tarot gaf dat ook al aan )
ook ik krijg het misselijke gevoel.
Lieve schat moet ik tegen je zeggen proobeer niet te veel je verleden in het heden te mengen, dan stagneer je in je vooruitgang.
Als je echt verder wilt moet je dingen los laten.oooh ik ben nu ook hel krom en zit met echt een hele rare houding.
Ze is iniedergeval echt bij je en wat ik net heb getypt komt echt van haar.
Is er een knuffel zoek van jullie kindje?
Ze zegt iets over een knuffel.
Kop op he!!!
Liefs Spirit
sabine32
sabine32 okt 3 '09

Origineel bericht van: kikkertje
hallo sabine,

voordat ik begin aan de foto lezing wil ik ff laten weten dat ik de andere reacties pas lees als ik mijn reactie geplaatst heb.

*je hebt volgens mij veel meegemaakt in het verleden, dit heeft je erg uitgeput.

dit is wat er bij mij naar boven komt, ik ben pas begonnen met fotolezen dus mijn exuus als het niet klopt

liefs kikkertje

hallo
de meeste dingen kloppen ja

twijfels heb ik nu zeker en vast, we zijn namelijk aan het wachten op ons tweede adoptiekindje
en we zitten wat in onzekerheid; vooral het wanneer gaan we het kindje krijgen,
waar en hoe gaat ons tweede kindje zijn

ik ben inderdaad ook een sterke vrouw en ben zeer kwetsbaar, dit heeft allemaal te maken met ons tweede kindje, dit vreet aan mij die onzekerheid

van motoren heb ik niets hihihi smile

ik heb ook veel meegemaakt in het verleden, ik ben vooral nu moe van de onzekerheden

en inderdaad het heeft veel met kinderen te maken he,
ikzelf kan geen kind krijgen maar verlang toch zo naar ons tweede adoptiekindje

ik hoop dat jij er ook wat aan heb ;-)
groetjes sabine
sabine32
sabine32 okt 3 '09
Origineel bericht van: spirit
Lieve Sabine
je hebt al veel reacties gehad.
Maar ik wil even kijken of ik iets van je vraag over je verleden kan beantwoorden.
Ik kreeg sterk de indruk dat je in het verleden genegeerd bent, ik krijg het gevoel er niet bij te horen.( zo voelde jij het)
Klopt het dat er veel geschreewd werd in je omgeving ik zie je toch wel met je handen op je oren en het niet willen horen.Je trok je veel terug op je kamer.
Ik krijg het idee dat het met je vader te maken heeft.

Toch waren er mensen waar je je heel erg veilig bij voelde.

Ik voel nu een energie met aan de rechter kant een pijnlijk gevoel aan de rechter kant van haar gelaat(tarot gaf dat ook al aan )
ook ik krijg het misselijke gevoel.
Lieve schat moet ik tegen je zeggen proobeer niet te veel je verleden in het heden te mengen, dan stagneer je in je vooruitgang.
Als je echt verder wilt moet je dingen los laten.oooh ik ben nu ook hel krom en zit met echt een hele rare houding.
Ze is iniedergeval echt bij je en wat ik net heb getypt komt echt van haar.
Is er een knuffel zoek van jullie kindje?
Ze zegt iets over een knuffel.
Kop op he!!!
Liefs Spirit

hallo

ik heb inderdaad veel reacties gekregen en ik ben er heel blij mee
alvast bedankt allemaal smile

als kind voelde ik me inderdaad er nergens bij te horen,
maar nu heb ik veel vrienden en vriendinnen, ik heb veel geleerd om socialer te zijn
dit lukt heel goed nu

het geschreeuw kan ik me niet indenken, ik heb een mooie jeugd gehad,
ik moet wel zeggen dat mijn vader geen gemakkelijke is, maar hij heeft me altijd gegeven wat
ons hartje verlangde, mijn ouders hebben ook veel meegemaakt

hoop dat jij er ook wat aan hebt gehad

groetjes sabine
sabine32
sabine32 okt 3 '09

ps: één ding is zeker wat jullie hebben verklaart,

die persoon is mijn schoonmoeder,
mijn man en ik hebben het moeilijk dat zij nooit heeft mogen meemaken wat wij nu meemaken,
ze heeft veel gemist, onze trouw, ons eerste adoptiekindje
en nu zijn we aan het wachten op onze tweede kindje

ik geloof dat ze bij ons is, en niet alleen zij maar meerdere dierbare ;-)

groetjes
admin
admin okt 3 '09

Origineel bericht van: kikkertje
hallo sabine,

liefs kikkertje

hallo
de meeste dingen kloppen ja

twijfels heb ik nu zeker en vast, we zijn namelijk aan het wachten op ons tweede adoptiekindje
en we zitten wat in onzekerheid; vooral het wanneer gaan we het kindje krijgen,
waar en hoe gaat ons tweede kindje zijn

ik ben inderdaad ook een sterke vrouw en ben zeer kwetsbaar, dit heeft allemaal te maken met ons tweede kindje, dit vreet aan mij die onzekerheid

van motoren heb ik niets hihihi smile

ik heb ook veel meegemaakt in het verleden, ik ben vooral nu moe van de onzekerheden

en inderdaad het heeft veel met kinderen te maken he,
ikzelf kan geen kind krijgen maar verlang toch zo naar ons tweede adoptiekindje

ik hoop dat jij er ook wat aan heb ;-)
groetjes sabine

hallo sabine,

leuk om te horen voor mij dat mijn lezing toch redelijk klopt, ik kan nog lange lezingen doen maar het begin is er. ook heftig wat je allemaal moet doormaken. hopenlijk heb je snel meer zekerheid over jullie tweede kindje.

liefs kikkertje
taro
taro okt 3 '09

ps: één ding is zeker wat jullie hebben verklaart,

die persoon is mijn schoonmoeder,
mijn man en ik hebben het moeilijk dat zij nooit heeft mogen meemaken wat wij nu meemaken,
ze heeft veel gemist, onze trouw, ons eerste adoptiekindje
en nu zijn we aan het wachten op onze tweede kindje

ik geloof dat ze bij ons is, en niet alleen zij maar meerdere dierbare ;-)

groetjes

Lieve Sabine...heel veel sterkte in deze onzekere tijd.
Lees alle reactie's nog maar eens terug...dat zal je goed doen...en wat ik door kreeg was echt van haar...dat ze ziet wat jullie doen...en er van geniet.
Sterkte en hopelijk mag je heel snel je 2de kindje in je armen sluiten.

Heel veel liefs, Tarot

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420