Loading...
nl

Wings De dageraad breekt aan....Een nieuwe ....

Lena
Lena sep 30 '09
Karen Bishop, 28 september 2009


Welkom!

Terwijl Mercurius weer vooruit gaat lopen, is het laatste stukje van onze aankomst eindelijk op zijn plaats gevallen. En door dit evenement, zullen we veel meer een voorwaartse beweging zien en een veilig anker in onze nieuwe ruimten hebben.

Dit betekent dat we niet meer vroeg in de ochtend wakker hoeven te worden om 3.00 u, 4.00 u of 5.00 u en daarna niet meer in slaap kunnen vallen. Voor velen van ons zal het mogelijk zijn, eindelijk eens een hele nacht door te slapen! We zijn van de hogere realiteiten verwijderd, of dat wat tijdens onze droomtoestand gebeurt, met bepaalde intervallen tijdens het ascensieproces, aangezien er veel aan de hand is op deze niveaus, en we moeten helder en verwijderd worden, terwijl de dingen afgesteld en op hun plaats gezet worden. Dus we mogen wel comfortabel in slaap vallen, maar we blijven steeds op dezelfde tijd 's ochtends wakker worden, niet in staat om weer in slaap te vallen. Het maakt allemaal onderdeel uit van het voortgangsproces.

Nu onze verbindingen volledig zijn afgekapt, en nu onze nieuwe ruimten eindelijk en compleet gearriveerd zijn, behoren we er nu in te stappen met ons volledige wezen. Wie zal er nu aan onze zijde staan? Wie en wat heeft de verbintenis doorgesneden en wie verblijft er nu waar wij nu verblijven? (een kort bericht aan de voorlopers: Er zijn minder zielen op jullie niveau, omdat jullie degene zijn die heel erg nieuw gebied aan het creëren zijn, maar wees gerust, je zult niettemin toch met je partners verbinden).

Individuen en energieën die geassisteerd hebben in het voortbrengen van onze nieuwe plaatsen en ruimten, zouden plotseling kunnen vertrekken, aangezien het hun rol was ons te begeleiden naar de plek waar we hoorden te zijn, en nu zullen zij vertrekken naar hun rechtmatige en juiste ruimten, zelfs als dat niet meer in onze ruimten is. Op deze manier, zal de laatste verankering de nieuwe weg inleiden wat betreft de aarde engelen als de officiële verzorgers van de planeet. In het verleden, assisteerden we in het omhoog brengen van de vibratie van de planeet, daarna gingen we zelf een nieuwe realiteit creëren en nu zullen we absoluut en ondubbelzinnig aan het roer staan, de controle hebben over en in staat zijn om, zonder weerstand en uitdaging, een nieuwe aarde binnen onze zeer nieuwe realiteit te creëren. Er zal nu een andere wisseling van de wacht zijn wat betreft wie of wat er zich nu in onze nieuwe ruimten bevindt.


Velen rapporteren plotselinge ontvangsten van nieuw geld. Zij het in de vorm van erfenissen, vervroegd met pensioen gaan, giften of iets in die geest, deze nieuwe bronnen van inkomsten zullen assisteren bij het plaatsen van velen van ons, precies daar waar we horen te zijn, terwijl dit onze nieuwe vrijlating en nieuwe vrijheid creëert, zodat wij nu compleet kunnen verankeren in onze zeer nieuwe ruimten. Net als plotselinge synchroniciteiten van boven, zullen we nu weten dat alles in goddelijke en perfecte orde is, aangezien we worden gesteund als nooit eerder tevoren, op vreemde en miraculeuze manieren.

En toch voelen sommige zich nog steeds vastzitten. Het gevoel vast te zitten kan gebeuren als we nog niet in staat zijn geweest, dat wat we moeten loslaten, te kunnen loslaten. Als we hier nog steeds aan vast blijven houden, zullen we in de energieën van het oude geplaatst worden, waar we niet langer leven en vibreren, en dit zal heel oncomfortabel voelen op zijn best. Een andere manier om los te komen is, om positief te blijven denken. Om te identificeren en de visualiseren wat we echt en eerlijk willen voor onszelf op allerlei mogelijke manieren, en te weten dat het eindelijk snel zal gaan komen. Teruggaan naar het oude, het maakt niet uit waar we nu verblijven, kan echt vreselijk aanvoelen. We kunnen niet teruggaan, omdat de lagere treden van de ladders een veel dikkere dichtheid hebben, en op dit punt zal het voelen als een realiteit waar we niet langer meer horen....iets uit een ver verleden dat bij iemand anders hoort. En het kan ons zelfs ziek laten voelen en afbreken.

Met deze nieuwe beweging, kan een snelle hartslag weer opnieuw de kop opsteken, omdat de energieën aan het bewegen zijn, en gevoelens van hyperventilatie kunnen ook voorkomen. Voordat we in deze ruimte arriveren, in de afgelopen weken, zouden we een zeker samenpersen moeten hebben gevoeld, alsof we iets met een dikke dichtheid door een klein gat probeerden te duwen. Dit manifesteerde zich als hoofdpijnen, ernstige allergieën, lichaamspijnen en een algemeen gevoel van nauwelijks in staat zijn zich voort te bewegen. Dit is nu voorbij en nu kunnen er gewone symptomen zijn zoals, zich lichter voelen, met misschien veel energie dat rond beweegt in het hoofd, en zelfs gewichtsverlies dat deze keer echt weg blijft voor de verandering. Ik voelde me opgewonden toen ik 25 pond verloren was in de laatste paar maanden en het blijft nu eindelijk weg, terwijl ik weer herstel naar het oorspronkelijke en bekende gewicht van voordat het ascensieproces begon.

Terwijl we in deze erg nieuwe ruimten arriveren, zullen we ons ook gaan verbinden met nieuwe mensen. Nadat we zoveel verloren zijn met de aankomst van de scheiding van de werelden, zullen we nu met hele nieuwe families verbinden, die voor ons op elke manier goed zullen zijn. Sommige zullen op lagere vibrerende treden van de ladder staan dan wij, maar zij zullen nodig zijn met betrekking to het vestigen van onze winkel-etalages. Anderen zullen op hogere treden van de ladder staan, maar zij zullen nodig zijn om ons te leiden en te assisteren. Het maakt niet uit welke trede van de ladder, aangezien we allemaal zullen verbinden, daar waar onze energieën met elkaar overlappen, of wat we met elkaar gemeen hebben, en alles wat er nodig is, is het goddelijke te zien in elk gezicht.

Gevoelens van onzekerheid die we in het verleden hebben ervaren, omdat we geen gevoel voor plaats hadden en onze oude identiteit verloren, zullen nu op grote schaal ophouden...godzijdank! Met het begin van de zeer nieuwe rollen, misschien nieuwe geografische verblijfplaatsen en nieuwe broers en zussen om mee samen te gaan, zullen de dingen weer normaal gaan voelen, ook al is dit een erg nieuw normaal voelen.

Recentelijk en in de tijden die nog gaan komen, zullen energieverschuivingen in grote knallen gaan arriveren. Net als een bom die inslaat op een doel met een dikke dichtheid, zullen we grote opschuddingen zonder duidelijke reden gaan voelen, en zij zullen zeer waarschijnlijk geen een van ons allen treffen. We zullen simpelweg de opschuddingen voelen die in de oude realiteit en in de oude wereld gebeuren...een plaats waar wij niet langer verblijven. Deze knallen zijn als bommen die afgaan achter een gesloten deur, ook al zouden we hun impact op een indirecte manier wel voelen, we zullen niet in staat zijn om te zien en te ervaren wat zij creëren, omdat wij compleet in een hele andere wereld zijn.

Dus ook al hebben we de wereld nu aan onze voeten liggen, te dwaas zijn, te veel focussen op onze eigen zin te krijgen en te denken dat het allemaal om ons draait en wat wij willen, zal alleen maar ervoor zorgen dat ons enorme ego wordt geactiveerd, en dit zal het doel van het ascensie proces verijdelen en alles wat het proces tot nu toe gecreëerd heeft. Steeds weer opnieuw heb ik dit patroon gezien... Wow! Mijn boek is eindelijk gepubliceerd! Jippieee! Het zit me eindelijk mee! Ik heb mijn nieuwe land! Ik heb een nieuw huis gekocht! Ik ben eindelijk weer terug op het pad en ik ben weer blij!

Ja natuurlijk horen we blij te zijn. En ja, we horen in staat te kunnen zijn te creëren wat we willen. Maar wat het ascensieproces creëert, is een verlies van dichtheid binnenin ons, of ons ego. Dus terwijl we voortgaan in het verder uitbreiden en groeien in bewustzijn, zou datgene wat we eventueel hadden willen creëren in het verleden, niet langer meer passen bij waar we nu zijn. Dit is waarom wij regelmatig geblokkeerd worden door het ascensieproces wat betreft het creëren, omdat dat wat we ooit wilden creëren, niet meer zou passen bij waar we nu zijn en wie we nu zijn, en we zouden simpelweg onze nieuwe creaties weer moeten wegdoen of ergens weer weg moeten gaan om naar een andere plek te vertrekken.

Terwijl we uitbreiden en ons ontplooien, beginnen we op te merken wat er om ons heen is, en nog het meest belangrijke, wie om ons heen is. Dus, het gaat niet over ons en wat we voor onszelf willen, maar meer over hoe wij nu in het geheel passen. Wat wensen we te creëren, dat in het gehele plaatje past en welke service zullen we bieden wat het geheel zal dienen? En weet ook, dat grote gemoedsschommelingen, wat betreft heel erg blij en gelukkig zijn als alles mee lijkt te zitten en vervolgens depressief en neerslachtig zijn, omdat er niks lijkt te gebeuren voor ons, ook tekenen zijn dat onze ego's nog steeds de touwtjes in handen hebben.

Blijf gecentreerd bij je nieuwe creaties. Onthoud wat het ascensieproces ons geleerd heeft. Onthoud dat lijden er altijd voor dient om ons te verbinden met een hogere plaats en met onze bron, en ook met het elkaar samenbrengen. Weet dat we altijd zijn waar we horen te zijn, waar dat ook mag zijn. Onthoud dat er geen goed of slecht is, juist of verkeerd, maar alleen de bron in onszelf, op elk moment. En onthoud ook, dat je oplet wie er naast je staat, wie jou het meeste heeft geholpen, en wie er in jouw nieuwe ruimte is, terwijl je hun creaties ook eert en je eraan toewijdt....want zij zijn een belangrijk deel van jouw erg nieuwe realiteit en zij zullen dienen om jou op allerlei manieren te steunen.

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen

Dit artikel is vertaald door: Linda (linda.postema@yahoo.com)

Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com
Delen:
Islandlady
Islandlady sep 30 '09
Mooie vertaling. Ik had hem al in het engels gelezen.
Het lijkt telkens alsof het over mij gaat. Het 's nachts wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen. Het gevoel toch nog vast te zitten en het niet loslaten. Poeh zal het straks nog eens lezen!
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
Jullie zullen dit niet geloven! Zit er al een aantal jaar bovenop.
Het boek: Het licht zal je bevrijden van Norma Milanovich en Shirley McCune.
Uitgegeven in 1999. Heb het ooit gekocht van een mevrouw die dit soort boeken vertaald.
Was halverwege maar kennelijk er nul komma nul van opgepakt toen smile
We woonden in Purmerend dus dat zal zo'n 6 a 7 jaar geleden geweest zijn dat ik het gekocht heb!
Bijzonder weer!
admin
admin okt 7 '09
smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki