Loading...
nl

zeven wonderen, mijn getuigenis!

easydoor
easydoor sep 28 '09
lieve mensen, wezens allemaal;
Eerst en vooral wens ik, jullie een verlichtende dag toe! Een dag zoals die gisteren voor mij kwam.
Het leed had zijn grens bereikt; ik weeg nog 43kg, heb geen anorexia!
Het was aan mijn vlees aan het vreten, waarvan het bloed reeds gedronken was! Op 24 september heb ik gehuild op een manier, ik mezelf observeerde vanbinnenuit; nadat ik mezelf hoorde zingen.
Een klaaglied die m'n adem ontnam waarna nog enkel m'n hart een noodkreet kon verzenden.
Snakte opnieuw naar adem nadat plots iets in mijn bad donderde. ben overtuigd dat bescherming de dader was!
In mijn klaaglied neuriede ik voor alle mensen in mijn hart, hun leed. Ik huilde niet voor mij alleen!
Na de opluchting volgde een vloed van alle mensen die mij in hun hart hadden gesloten. Echt waar ongelofelijk! Hulp kwam van alle kanten in alle vormen alszijde boodschappen van licht.
Tot...verlichting door mijn handen heen ging, in de tekst waarmee ik eerst zelf problemen had.
Diezelfde avond; gisteren dus, opende mijn hart! Het was al een tijdje heel bang, te voelen. De opluchting, die ik ontving, kwam als roes waarvan ik nog steeds de enrgie voel stromen. Nog nooit zo onvoorwaardelijk gevoeld terwijl men mij herkende alszijnde een liefdevol persoon. (met wel een kittig aardje!) Mijn boodschap is duidelijk...alleen spreken vanuit je hart, zonder verwachtingen en met intentie voor allen!

Voor de nieuwsgierigen, leergierigen onder ons, bedacht ik wel dat zij enkele van mijn wondertjes wensen te horen.
Voor hen die hier verder lezen...
Met een gouden tip wens ik te starten: om intentie te versterken, kan je het volgende doen:
Bij het inademen denk je aan je intentie; het doel in gedachten. Dan hou je die even in en druk een beetje op die lucht in je longen alsof je gaat drukken. Tracht de gedachten erbij te blijven vasthouden zolang tot het onaangenaam begint aan te voelen. daarmee bedoel ik hou het aangenaam en ga jezelf niet verstikken, dat werkt niet beter integendeel! Daarna laat je ALLES mee los met je adem, wees bewust van elke spier (ga ze af in je gedachten en voel ze ontspannen) VOEL!

Daar opende bij mij een oog dat vanbinnen keek alsof ik in een kostuum zat. Tussen mij en 'het kostuum', mijn lichaam, zat een heliumblauw licht. Kon wel nog niet buiten mijn lichaam kijken. de oogkas waarheen we normaal kijken waren 2 ovale, grote zwarte gaten...

Een eerste wonder was: dat voor het eerst in 10 jaar mijn zoon zich kon verwoorden vanuit zijn gevoel! alsof er niks aan de hand was! Mijn hart was ergens gesloten waar ik het nog niet door had. Niet dat ik mijn kind niet graag zag maar hij hield zo van zijn persoonlijke levenssfeer; geen knuffels noch zoentjes. Hij vertelde me dat wanneer hij dit wou doen (dus de intentie was er wel) er een stem was die zei om het niet te doen! Die stem was daar alleen om deze redenen daar ze niks anders zei. Ook vertelde hij dat hij telkens dingen hoort die kort daarna precies opnieuw gebeuren. Hij hoorde telkens een vrouw in nood, enkele dagen later gebeurde het met mij, zijn moeder. Helderhorendheid.

Tweede wonder was: Mijn buurvrouw, vanwaar ik nu al zes jaar woon, kwam plots aan de deur met een boodschap die vele lichtjes oplichtte. Lichtjes; vragen, waar ik langzaam gek van aan het worden was daar ze maar niet oplichtte.
De entiteit in mijn huis wil erkenning, deel worden van ons gezin! Voor mij was dat niet helemaal duidelijk, wie hier mij plaatselijk kippenvel bezorgde, mijn lampen deed springen, mijn kasten opende, in blote voeten op de gang liep, mijn muren deed schimmelen waarvan geen oorzaak kon gevonden worden, mijn kat de stuipen op het lijf joeg en alle mannen hier als een gek gingen lopen...
Nu wel!

Derde wonder was: Mijn kat die op mijn gedachten reageert, alsof we kunnen praten. Hij liet me weten dat hij het niet zo fijn vond dat wij telkens opnieuw zijn instinct op de proef stelden met steeds nieuwe dieren in huis te brengen, die hier dan vrij voor zijn neus moeten kunnen passeren zonder dat hij ze opeet! Wij gingen er nooit bij stilstaan daar wij dachten dat hij gewoon een fantastisch verdraagzame kat was. dat is hij wel maar had geen iedee dat het hem stoorde!

vierde wonder was: Net voor ik alle moed ging opgeven op vlak van liefde, krijg ik telefoon van een ex waar ik mee was geweest over 11 jaar! Bleek dat ook hij met dezelfde intenties rondliep die ons bij elkaar brachten zonder we het door hadden. Niet om de draad op te nemen waar we zijn gestopt maar om troost te bieden door te praten over ons verdriet die erkenning zocht bij iemand die het verstond. Omdat ik niet meer open stond voor een nieuwe relatie, vast zat in èèn die mij leegzoog, toch wel troost verlangde zonder meer.

Vijfde wonder was: het zien van een regenboogachtige verschijning die even flitste vanuit het lichaam van mijn kind waarna het bij hem terugtrok. Hij me de vraag stelde hoe het komt dat hij de bewegingen ziet die hij al had gemaakt! Mij diezelfde dag iemand een antwoord bracht dat het een regenboog kind is, zoals velen.

Zesde wonder was: de boodschap die vanuit mijn hart door mijn vingers glipte...mijn openbaring!

Zevende wonder is dat ik eindelijk weet en versta wat ik ben!!!

Hier moet ik nu afhaken daar ik mijn nieuwe dag ga verder zetten in het bewust samen zijn met mijn kinderen.
Wens u allen veel verlichting; gestuurd met mijn liefdevolle intenties voor u allen! easydoor
Delen:
admin
admin sep 28 '09
eek(geen commentaar)
Heidelroos
Heidelroos sep 29 '09
euhm, dat koppie met geen commentaar is óók commentaar lieve Belle!!!
Heidelroos
Heidelroos sep 29 '09
Ik vind het een prachtige fijne ontdekking voor je Easydoor..
Leuk omschreven ook...
Prachtige wondertjes bij elkaar, geschreven vanuit een kindergezichtsveld.. kinderen kijken op deze manier naar álles.. zien alles voor de eerste keer..
Wij zijn verzadigd en bij elk woord dat een betekenis geeft aan de definitie, wordt het minder en minder interessant..
Een bloem bijvoorbeeld, als je die voor het eerst ziet, is prachtig.. kleuren, vormen, de geur alles wat mooi is aan een bloem aanschouwt een kind.. het kleurt niet een woord..
Maar zodra honderd keer gezegd wordt 'dat is een bloem' kijkt het kind niet meer naar de bloem om..
Het wordt saai en in de hoek gegooid.. het heeft opeens een definitie gekregen..
Dit heb ik ooit gelezen in een leuk boek en ik kon me er erg in vinden...


Ja, mooi om te zien hoe jij je wondertjes ervaart..
Ieder op zijn of haar manier hé..

Dat kijken en voelen als een kind, zoals jij omschrijft.. is een dagelijks gevoel wat ik heb..
Het leeft wel een beetje heerlijk zo, om weer te mogen aanschouwen als een kind..

Tuurlijk lukt dat niet altijd wink
Islandlady
Islandlady sep 29 '09
Mooi!
Natalie1986
Natalie1986 sep 29 '09
wow wat een supermooi verhaal!!! ik wens je alle goeds toe en dat je maar meer van dit soort mooie verhalen mag meemaken!!

Liefs Natalie
admin
admin sep 29 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
euhm, dat koppie met geen commentaar is óók commentaar lieve Belle!!!


oeps, ja das waar.... niet aangedacht.
Maryssa
Maryssa sep 29 '09
Dat is echt heel indrukwekkend wat jou is overkomen! Ben er even stil van. Heel erg mooi het zijn gebeurtenissen om te koesteren.
easydoor
easydoor okt 1 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
eek(geen commentaar)

Echt geloven in wonderen kan je pas wanneer je ze ervaart. Het prachtige eraan is dat ze elkaar opvolgen daar je er voor open staat. Klein wonder, groot wonder, maakt niet uit. Het verschilt voor iedereen en overkomt ons allemaal...
easydoor
easydoor okt 1 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik vind het een prachtige fijne ontdekking voor je Easydoor..
Leuk omschreven ook...
Prachtige wondertjes bij elkaar, geschreven vanuit een kindergezichtsveld.. kinderen kijken op deze manier naar álles.. zien alles voor de eerste keer..
Wij zijn verzadigd en bij elk woord dat een betekenis geeft aan de definitie, wordt het minder en minder interessant..
Een bloem bijvoorbeeld, als je die voor het eerst ziet, is prachtig.. kleuren, vormen, de geur alles wat mooi is aan een bloem aanschouwt een kind.. het kleurt niet een woord..
Maar zodra honderd keer gezegd wordt 'dat is een bloem' kijkt het kind niet meer naar de bloem om..
Het wordt saai en in de hoek gegooid.. het heeft opeens een definitie gekregen..
Dit heb ik ooit gelezen in een leuk boek en ik kon me er erg in vinden...


Ja, mooi om te zien hoe jij je wondertjes ervaart..
Ieder op zijn of haar manier hé..

Dat kijken en voelen als een kind, zoals jij omschrijft.. is een dagelijks gevoel wat ik heb..
Het leeft wel een beetje heerlijk zo, om weer te mogen aanschouwen als een kind..

Tuurlijk lukt dat niet altijd wink


bedankt voor uw verfijning. zo had ik het zelf nog niet gezien ondanks de ervaring. thanks!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki