Loading...
nl

santanamara Wie wil mijn foto aub lezen?

SantaNamara
SantaNamara sep 28 '09
Heey Hallo Allemaal, Ik ben Namara ik word 24 oktober 20 jaar oud. Ik heb een hele nieuwe periode van mijn leven bereikt. Door veel obstakels en verdriet. Dit is een foto van na die periode, vandaag. Graag zou ik weten wat jullie zien.

Groetjes Namara

Delen:
Islandlady
Islandlady sep 28 '09
Hey schatje!!!
Je hebt pijn, veel verdriet en het verdriet is niet van jou ook de pijn niet dus probeer het los te laten.
Mensen maken misbruik van jou. Weet niet in welke context ik dat moet plaatsen maar pas op.
Ook in je nieuwe omgeving. Probeer jezelf te beschermen daartegen.

Meer komt er niet lieverd.
Je foto zal zeker gelezen worden door anderen.
Mis je meidje!
Emuca
Emuca sep 28 '09
Ik zal het proberen. smile

Jij staat letterlijk voor een poort van een nieuw begin, is het niet? Je wil je pijnlijke verleden afsluiten en opnieuw beginnen, maar toch zou je een paar dingen (of mensen?) meenemen naar je nieuwe wereldje... Maar het lijkt dat je -doordat je je vastgreep aan die dingen- het verleden nog niet eerder kon afsluiten.

Volgens mij heb jij best wel een vlotte babbel.

Heb je soms wel eens last dat je iets wazig ziet? Of zie je dingen die andere niet kunnen zien? Ik zie een vermogen om dingen te zien bij jou.

Het lijkt alsof je een enorme jas van zorgen van je af aan het gooien bent.

Woon je nog thuis? Zit je te denken om te verhuizen? Het is alsof je je beter zal voelen als je op een nieuwe plek begint...

Heb jij veel mensen om je heen die je voor jou gevoel in de steek hebben gelaten? Mensen die je misschien wel als vrienden zag, maar die uiteindelijk toch niet heel veel betekende?

Nou, ik hoop dat je je er een beetje in kan vinden. smile

Liefsss
SantaNamara
SantaNamara sep 28 '09
Ik ben net verhuisd, op mezelf bij vrienden op de Zolder. Het is in een stad, in het centrum. Mooie grote kamer. Dus ik ben al verhuisd. Dus totaal een nieuw begin.

Maar ik heb nu ook een nieuwe opleiding, en ik vind hem heel leuk. Maar elke ochtend zegt een stemmetje in mij dat ik vandaag wel thuis kan blijven. En als ik dan later wakker word ben ik boos op mezelf.

Ik inderdaad dingen zien, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Ik wil het alleen niet zien. Want ik ben er bang voor. Terwijl ik nooit enge dingen heb meegemaakt ermee. Ik wil het niet kunnen.
Emuca
Emuca sep 28 '09
Ik denk dat je vooral moet leren daarmee om te gaan... Wat maakt je bang? Ben je bang dat niemand je begrijpt? Of dat je zo jong bent?
SantaNamara
SantaNamara sep 28 '09
Ik wil het gewoon niet zien. Ik weet dat meerdere mensen die ik ken het kunnen, dus begrijpen zouden ze me wel. Maar ik wil het gewoon niet. Heb al genoeg werk aan mijn eigen leven. Laat staan nog dingen zien.
admin
admin sep 28 '09
Hoi Namara,

Mag ik vragen waarom je dan je foto laat lezen op een spiritueel forum?
Wil je weten hoe je je kunt afsluiten van al die dingen?
admin
admin sep 28 '09
Origineel bericht van: SantaNamara
Ik wil het gewoon niet zien. Ik weet dat meerdere mensen die ik ken het kunnen, dus begrijpen zouden ze me wel. Maar ik wil het gewoon niet. Heb al genoeg werk aan mijn eigen leven. Laat staan nog dingen zien.

Ik begrijp iets niet, wat zie je dat je eigenlijk niet wil zien?
Maryssa
Maryssa sep 28 '09
Lieve Namara, er zit zeker ook een positieve kant aan aan het werken met je gaven. Je kunt er andere mensen mee helpen en voor jouzelf geeft het je meer inzichten. Jouw gids zal hierin jouw tempo aanhouden en het niet op je pad brengen als je er niet klaar voor bent. Sterkte meid en heel veel geluk!
SantaNamara
SantaNamara sep 29 '09
@ Karin
ik kom hier om de reden wat er bij mijn foto staat.. meer niet. smile
@ Bellefleur
Dan hebben we het over geesten, maar dat is duidelijk lijkt me, zou niet weten wat anders
admin
admin sep 29 '09
Quote:
@ Karin
ik kom hier om de reden wat er bij mijn foto staat.. meer niet.

Oké duidelijk, misschien komt mijn vraag raar over, maar ik vroeg het me gewoon af aangezien dit een spiritueel forum is en je aangeeft niets met eventuele gaves te willen (wat ik overigens helemaal begrijp hoor!).
Thats all smileik hoop dat je je antwoorden krijgt.
Debiorah
Debiorah sep 29 '09
Ik krijg door dat je verdriet en pijn hebt maar dat je daar nog aan gebonden bent, je zegt het is een nieuw begin maar zo snel zal dat niet gaan. Je hebt een stap genomen, het begin is gemaakt!

Ik krijg een beetje een zenuwachtig onderbuikgevoel...
Je moet verwerken maar tegelijk is het belangrijk voor je om jezelf sterk neer te zetten. Sterk kan je zijn in je uitingen naar anderen maar daaronder zit toch nogal wat onzekerheid. Als iemand je op je zere plek raakt kan dat voor een soort sneeuwbal effect zorgen. De andere pijn wordt weer opgeroepen. Je hebt dit al aangevoeld en daarom ben je nu hard bezig. Maar je wilt weleens te snel, je hebt tijd nodig!

Je hebt twijfels (gehad) over je relaties en je leven, je hebt hierin een keuze gemaakt. Het kan goed voor je zijn jezelf bepaalde doelen te stellen. Jezelf iets voornemen, ergens naar toe werken. Doordat je weet waar je heen wilt zul je beter zien wat of wie jou daarin tegenhoud.

Ik krijg door dat je een gevoelig meisje bent dat ook kan blijven hangen in haar verdriet. Soms ook reken je teveel op anderen, nu is het belangrijk om op jezelf te bouwen. Wees lief voor jezelf, spreek jezelf toe. Zie alles wat mooi en positief is. Kom op voor jezelf. Ik zie je hierbij in de spiegel kijken en met liefde jezelf bekijken, je ziet hoe mooi je als mens bent en bent tevreden. Doe je dat weleens?

Ook krijg ik door dat de dingen die je hebt gezien er waren met een reden, het was als teken om je ergens op te wijzen. Daarom is het misschien ook zo moeilijk voor je nu...maar het is er niet om je lastig te vallen, het is er juist om je te helpen. Er zitten geen voorwaarden aan vast, je bent daar echt vrij in om ermee te doen wat je wilt.

Hopelijk kun je er iets in herkennen...
SantaNamara
SantaNamara sep 29 '09
@ Deborah. In ieder geval heel erg bedankt voor je lezing, het is de beste tot nu toe en hij klopt eigelijk helemaal.. vind het erg knap. smile

Ik heb nu eventjes geen tijd om uigebreid te reageren op de lezing maar daar kom ik later zeker nog op terug

Groetjes Namara
admin
admin sep 30 '09
Hoi Namara,

Ik ga eens kijken of ik je kan lezen. Ik heb de andere lezingen niet gelezen, om dit zo puur mogelijk te houden. Ben benieuwd of je wat zult herkennen.

* strakke mondlijn - je wilt nog niet teveel vertellen wat je is overkomen... je houdt je mond/kaken stijf op elkaar. Het is een heftige periode geweest, alleen heb je nog niet echt alles een plek kunnen geven. Je zal met je nieuwe start wel moeten kijken of je ook álles een nieuwe plek kan geven. Of loslaten. Maar daar heb je nog wat moeite mee.

* mooie grote ogen - ze stralen nog wel verdriet uit. Je hebt veel gehuild, het verdriet waar je over spreekt, zie je nog wel terug in je ogen. Net als wat ik net zei, je zal nog veel op moeten ruimen om daadwerkelijk een nieuwe start te kunnen maken.

* mensen hebben je veel verdriet gedaan, je verdriet hoort bij mensen om je heen. Je hebt veel toegelaten en wilt dat niet meer. Je nieuwe start heeft daarmee te maken.

* je bent ook moe. Slaap je goed? Heeft de moeheid te maken met te weinig slaap of slaap waarbij je veel droomt, onrustig slapen?

* je bent wel een doorzetter, je hebt je nu vastgebeten in je nieuwe start en zal daar dan ook helemaal voor gaan. Niemand kan je daar nog vanaf brengen. En ga ervoor, je kunt het!! Je zal nog best wat problemen onderweg tegenkomen, maar ik ben er wel van overtuigd dat je zo sterk bent dat het je ook gaat lukken.

Ik wil het hier even bij laten, krijg niet meer door. Misschien later, als je reageert, kan ik dingen plaatsen.

Namasté Larapinta
spirit
spirit sep 30 '09
Lieve Namara
Wat ik voel en zie bij je foto is erg veel verwarring.
Ik krijg sterk het idee dat je vroeger niet geloofd werdt in hoe je de dingen ervaarde en voelde.
Ik zie ook wel een tikkeltje eigenwwijsheid bij je,je zult niet makkelijk iets doen als een ander zegt dat je dat moet doen.Je hebt dan een houding van echt niet!!!!
Dit is voor jou een manier van overleven, maar goh wat zou jij graag anders willen.

Meer zelf dicipline zul je moeten gaan creëeren.
Klopt het dat je vel aan het uitgaan bent, en dan ook wel flink aangeschoten raakt.Daar vind je niet wat je zoekt.

Je voelt je erg moe ondanks dat je aan iets nieuws bent begonnen voel ik niet die blijheid.

Ook krijg ik het idee dat je net een relatie hebt afgerond het was ook niet wat je er van verwachte.

Ik krijg door dat je een dier hebt achter moeten laten ws. in je ouderlijkehuis waar je erg aan gehecht bent.

Ik ga toch tegen je zeggen, sta open voor de adviezen van anderen, probeer niet te snel in de verdediging te schieten maar luister naar wat ze te zeggen hebben, neem er van mee wat voor jou van toepassing is.
En wat betreft de dingen zien.....
Als jij iets niet wilt kun je zeggen dat je nu geen bezoek wilt en dat je je te jong vindt om hier nu mee bezig te zijn.Ik denk dat je nog veel te leren hebt over jezef.En het is belangrijk om daar erst aan te gaan werken.
Heel veel liefs Spirit
taro
taro okt 1 '09
Lieve Santanamara, wil graag even je foto lezen...lees nooit eerdere berichten omdat ik anders niet meer zuiver lees.

Ik voel angst bij je.
je hebt weel meegemaakt en gezien waardoor je erg wantrouwend bent...je gelooft niet zomaar wat mensen zeggen...je bent op je hoede bij ze.
Je hebt ook wel een eigenwijs trekje over je heen...je laat je niet zomaar alles vertellen...jij bepaalt wat je wel en niet doet. je kunt ook erg koppig zijn...probeer je koppigheid wel los te laten...anders kan een ruzie of onenigheid erg lang duren...daar is het leven te kort voor. Probeer ook een ander zijn gevoel te snappen...discussies of ruzies hebben altijd 2 kanten...en vaak zit er bij beide dan iets fout en goed...probeer dat dus ook van die ander in te zien.

het voelt zwaar voor je...je hebt het gevoel dat het geen makkelijk leven is wat je nu leeft...en je kunt dat gevoel ook heel moeilijk uitleggen tegen andere...want die snappen dat toch niet.
Denk niet dat het door jou komt...vertrouw op je gevoel je intuïtie...dan kom je er wel.
Krijg erg het gevoel dat je je erg anders voelt dan andere...ga niet proberen net zo te worden als die andere...blijf echt jezelf...want zoals jij bent is er maar 1...en dat is iets heel moois...dus vertrouw op jezelf en als je dat doet dan kun je de hele wereld aan.

Klopt het dat je weinig echte, echte vrienden hebt...misschien wel veel kennissen en vrienden om je heen...maar weinig echte vrienden bij wie je je eigen volledig mag zijn.

Nogmaals wil ik zeggen...blijf jezelf...je hebt die kracht in je zitten omdat te doen...denk niet teveel wat een ander er van zult denken. Volg je hart.

krijg een hond te voelen bij je...eentje van wie je heel veel steun kreeg...hij voelde je heel sterk aan.

het geluk zit in jou...zoek die kracht van binnen en zie hoe mooi het leven is...ondanks al die moeilijke momenten...lessen leren is niet makkelijk. maar weet wel dat je er van zult groeien...dus stop niet die kracht weg maar zoek je innerlijke, intuïtieve kracht juist op...je zult je daardoor veel beter voelen...meer het gevoel dat alles op zijn plek valt...nu werk je jezelf ook tegen...dus vertrouw op die kracht die je heb...want zo'n gave is een strohalm in slechte tijden.
Nou lieverd...ik hoop dat je er iets mee kunt...hoor het graag van je.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki