Loading...
nl

nieuw en nieuwsgierig na bezoek paragnost

bapseflaps
bapseflaps jul 16 '06
hallo allemaal
Tot nu toe heb ik een beetje rond gekeken hier op de site en vind het super interessant. Van de week naar een paragnost geweest en ik zou nu heel graag mijn foto willen laten lezen.
Hoop alleen dat ik de foto goed opload....

http://i91.photobucket.com/albums/k292/bapseflaps/100_0504.jpg
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '06
Even kijken of het werkt
bapseflaps
bapseflaps jul 22 '06
thomas mag mijn foto ook wel lezen hoor, maakt niet uit
ben namelijk zo benieuwd!
x
Thomas A
Thomas A jul 22 '06
grappig;ik ben jouw foto aan het lezen en jij voelt dat.............

[bounce]

Thomas
Thomas A
Thomas A jul 22 '06
Ha die Babs!ehhhh

Tjonge. Zelfontkenning. Je hebt een sterk ontwikkeld waakbewustzijn. Periode in jouw jeugd erg onveilig gevoeld? Je neemt nauwelijks je eigen leven in en hebt regelmatig het een gevoel van aan de zijlijn van het bestaan te verkeren. Omdat ook verantwoordelijkheid dragen gevoelig ligt, zul je verantwoordelijkheden op je weg krijgen die je uit dagen dit goed onder de knie te krijgen.
Je ziet enorm veel en kunt hele stukken van mensen zien, maar je gelooft vaak je eigen waarneming niet. Je neemt jezelf niet zo serieus en dat is niet goed. Het is erg belangrijk om juist op de eigen waarneming te vertrouwen, ondanks jouw sociale netwerk.

Gezondheidszorg
Ziekenhuis

Maar ook eigen projecten, eigen ontwikkeling!!.
De mens die er wel is maar nog echt in het hier moet komen!!!!
Hele stukken liggen nog open!!!!!!!..

Er is ook iets met seksualiteit;
Keuze tussen verbinden of juist niet!!!.

Een gevoel van veel ligt echt open maar welke weg!!!!!.

Kun jij je leven innemen?
Wil je dat ook?
Wil je nog iets met je ouders bepraten, wat je maar voor je uitschuift, maar waar je van weet dat het grote invloed op je verdere leven heeft.

Affirmaties

Ik ben belangrijk

Ik heb heel veel te bieden (en ondanks dat zo velen het al zeiden geloof ik dat nog steeds niet)

Alle liefde die ik geef komt ooit weer bij mij terug (eerst zien).

Ik hou van mijzelf en kan er mee leven dat ik nu nog niet weet waarom.

Eens is mijn tijd (en die is dichter bij dan ik nu kan zien!!!!!!!.

Met respect

Thomas
bapseflaps
bapseflaps jul 29 '06
hoi thomas
Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto!
Sommige dingen kloppen wel heel erg (vooral het kijken vanaf de zijlijn) en anderen kan ik niet echt inkomen (ziekenhuis, bespreken met ouders, onveilige jeugd)
thanx
barbara
Thomas A
Thomas A jul 29 '06
dag Babs

bedankt!
Dat van iets met je ouders willen bespreken was een vraag. Hier was ik niet helemaal zeker maar voelde daar iets zitten.
Dan zag ik een bepaalde stemming in je die tegen angst aanzit en waarvan ik veel zie dat deze terug te voeren is op gebeurtenissen in de heel vroege jeugd. Vandaar........... Het kan ook een vorm van ontkenning zijn.
Zikenhuis kan ik verder niet verklaren.

greetz

Thomas
bapseflaps
bapseflaps jul 29 '06
die angst klopt wel weer heel erg, ik heb namelijk een eetstoornis en angst die los te laten....
Debiorah
Debiorah jul 30 '06
Hallo Babs!
Wat mij opvalt je zegt ziekenhuis, onveilige jeugd zijn niet herkenbaar. Nu lees ik net je opmerking over je eetstoornis maar heeft het daar niet mee te maken? Hoe komt het bijvoorbeeld dat je deze eetstoornis hebt?

Je hoeft geen antwoord te geven als je dit liever niet wilt. Ben gewoon een beetje nieuwsgierig.

[Kiss]Deborah
bapseflaps
bapseflaps jul 30 '06
het zou er inderdaad mee te maken kunnen hebben, maar ik weet nog niet waar mijn eetstoornis vandaan komt. Misschien inderdaad jeugd, maar ik was juist altijd heel gelukkig toen ik jong was.
Ben ook nog nooit in ziekenhuis geweest voor wat dan ook
groetjes
Ayasha
Ayasha jul 31 '06
Je zou zeggen dat je erg vrolijk en gelukkig bent, maar ik denk dat achter die vrolijke lach een schuw iemand schuil gaat. Je geniet echter wel van je leven, alleen soms word het allemaal even te veel.
Je bent eigenzinnig en enorm actief, je sport graag en bent graag met kinderen en dieren bezig, zelf zou je ook kinderen willen (of heb je kinderen?)
Je bent echter ook erg gesloten, ik heb het zelf redelijk moeilijk om tot je door te dringen.
Ik voel niet echt verdriet, ook niet echt dingen die je meegemaakt hebt. Je maakt graag plezier, je houd denk ik wel van dansen en ”fuiven'. Op feesten kan je in elk geval niet lang op je stoel blijven zitten 
Daar tegenover ben je toch een beetje bang, bang voor verlies van dingen, bang om je manier van leven te veranderen, bang voor het gene dat nog gaat komen.
Je voelt erg twijfelend aan!Waardoor het voor mij moeilijk is om echt goed te weten wat er nou werkelijk is. Heb je misschien een betere foto waar ik je ogen beter zie?
bapseflaps
bapseflaps jul 31 '06
ik sta hier wel een beetje vreemd op maar mijn ogen kun je wel goed zien.........
groetjes!

http://i91.photobucket.com/albums/k292/bapseflaps/JZ7H5212.jpg
Ayasha
Ayasha aug 2 '06
op deze foto valt het me op dat je weinig energie hebt, ik denk dat je een beetje slaaptekort hebt? Of gewoon te weinig vitaminen waardoor je een 'eeuwig moe gevoel' hebt zeg maar :)
Verder zoek je graag de spanning op, je houd wel een beetje van een verrassing en geeft liever dingen dan dat je ze krijgt. Je zoekt graag het bos of de zee op omdat je daar rustig word. En dat heb jij wel nodig. Zo nu en dan moet je een beetje getemt worden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki