Loading...
nl

Dromen over naakte kinderen

Islandlady
Islandlady sep 22 '09
Heel raar. Droomde dat mijn mannen en hun vriendjes naakt op straat aan het spelen waren. Behalve de jongste van het andere gezin was de rest bloot. De andere moeder zei toen ik haar vroeg waarom hebben ze geen kleren aan: Ach laat ze toch is toch lekker?

Wat moet ik hier nu weer van denken smile

B
Delen:
Cialara
Cialara sep 22 '09
Misschien dat je je kinderen de ruimte wil geven en ze zichzelf wil laten zijn. Dat ze de kleren die hen gegeven worden ook niet echt nodig hebben; ofwel de gedachten, oordelen, imago's die anderen hen geven niet nodig hebben. Ze mogen zichzelf zijn. En jij gunt het ze ook winkZo te zien hebben anderen daar meer moeite mee dan jijzelf.

Dat is mijn gedachte als ik dit lees.

Groetjes Jorine.
Islandlady
Islandlady sep 22 '09
Dank je Jorine!
Dat kan heel goed inderdaad wat je zegt.
Ben benieuwd of iemand anders nog wat weet hierover wink
pe51
pe51 sep 24 '09
Hallo Islandlady,

Kleding bedekt onze lichamen. Als je naakt bent, is je lichaam te zien.
In dromen is je lichaam vaak een symbool voor je geest. Met een naakt lichaam in dromen is je geest dus te zien. Het gebeurt wel vaker dat mensen dit dromen.

Als je mannen en hun vriendjes naakt aan het spelen zijn, dan zal de droom bedoelen dat te zien is hoe ze in hun geest en gevoel zijn. Wat ze denken en voelen.
Hun gedachten en gevoelens zijn dus niet afgeschermd, behalve dan die van de jongste. Die zit beter in zijn vel, kennelijk.

Jij vindt dat niet erg volgens de droom en je stelt een andere moeder gerust.

Peter.
pe51
pe51 sep 24 '09
Islandlady,

Nog even een toevoeging:

1: Er staat nog een andere droom op dit forum over naakt zijn, die lijkt wel wat op de jouwe.
Daar heb ik dit antwoord onder geschreven.

2: Als je van deze verklaring uitgaat dat de kinderen hun geest te zien zijn, dan kun je je afvragen of het wel zo goed is dat je het in de droom niet erg vindt dat je kinderen inkijk in hun gedachtes en gevoelens hebben.

Peter.
Islandlady
Islandlady sep 24 '09
Hi Peter,

Dank je wel voor de uitleg. Ga er over nadenken, over het laatste wat je schrijft. Helaas moet ik nu rennen smile

Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki