Loading...
nl

mijn voorspellende dromen

admin
admin sep 22 '09
hallo allemaal

ik wilde ook ff mijn dromen hier neer zetten.

droom 1:

een vriendin was zwanger, ze moest nog een paar weken. alles was goed volgens de artsen met het kindje. maar toch droomde ik wat anders ik wist dat er wat was met het kindje maar wat werd me niet duidelijk in de droom, deze droo was zeer kort. ik werd wakker en dacht wat een gekke droom. verder er niet meer bij na gedacht tot dat het kindje geboren werd en bleek dat het een hartafwijking had. toen pas besefte ik dat mijn droom waar was.

*kindje is trouwens geopereerd en alles gaat prima*

droom 2:

ik droomde dat onze hond zou dood gaan het was een hektiche droom ik de droom zag ik dat de hond zou verdrinken in het water in kon niet bij haar en was helemaal in paniek ik wilde wel maar kwam er niet bij, ineen stopte de droom en werd ik wakker ik was zo bang en keek meteen naast me of ze nog leefde ja hoor niks mis met de hond. een aantal dagen heb ik met een kl*te gevoel rond gelopen en ineens wist ik het ik moest met haar naar de dierenarts gaan ik wist het gewoon er klopte iets niet, meteen naar de dierenarts gebelt en ja hoor het ging idd niet goed met haar ze bleek een ernstige hart afwijking te hebben en ze moest zo snel mogelijk geopereerd worden anders zou ze binnen 1 jaar sterven doordat het hart steeds groter werd (het bloed kon niet goed weg) en stikken in haar eigen bloed wat zich langzaam naar de longen ging begeven.

*de hond 3 weken na mijn droom geopereerd in het dierenziekenhuis en het gaat nu pima met haar en leeft nu verder als een normale hond zonder klachten*


dit waren twee dromen die me erg goed bij zijn gebleven en waardoor ik me ook bewust ben geworden dat ik meer (zou) kunnen dan dat ik zelf door heb.
Delen:
pe51
pe51 sep 24 '09
Soms worden mensen bang worden van hun eerste voorspellende dromen. Voor jou zal het met deze 2 dromen ook wel een beetje wennen geweest zijn. smile
admin
admin sep 24 '09
ja ik werd vooral bij droom 2 best angstig wakker maar ben erg blij met deze droom anders waren we er mss nooit achter gekomen en nu kan ze lekker (gezond) verder leven.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki