Loading...
nl

kikkertje, wie zou mijn foto willen lezen?

admin
admin sep 22 '09
hallo allemaal,

wie zou mijn foto willen lezen? ben er erg benieuwd naar.

alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto
Delen:
Maryssa
Maryssa sep 22 '09
Hallo Kikkertje,

Leuke foto even verder kijken naar je...

* Ik krijg een beetje het gevoel dat jij je overdag in een vorm moet persen die niet zo goed bij je past. Je wilt los en uitbundig zijn maar dat kan daar niet.

* Een wat licht paniekerig gevoel, met wat hartkloppingen krijg ik te voelen. Ben je gespannen?

* Last van je onderbuik een beetje kramperig gevoel maar het zet dan niet door. Prikkelbaar Darmsyndroom.

* Je rookt volgens mij.

* Je hebt een heel vrolijk, sprankelend karakter.

* Je bent een dame die geniet van kleine dingen en heel gevoelig is voor subtiele details. Ik krijg een beeld van jou te zien in de auto (zwarte auto volgens mij) met je gezicht door het open raam gewoon om de zonnestralen te voelen op je huid en de boslucht en de kleuren in je op te nemen.

* Als ik zo naar je foto tuur van een afstand zie ik je min of meer een wenkbrauw optrekken. Alsof je verbaasd bent dat iets zo goed heeft uitgepakt. Het lijkt wel alsof je je een tijd behoorlijk veel zorgen hebt gemaakt en je nu verrrast bent door de afloop. Je wist niet dat het zich ook op die manier op kon lossen.

* Het kappersvak en werken in een warenhuis komen voorbij. Hmmm zegt dat jou iets?

* Volgens mij ben je dol op muziek een beetje de rock kant op. Rock classics. Within Temptation valt daar niet onder maar komt ook even door. Je gaat graag naar concerten en festivals. Je vriendengroep bestaat uit mensen die wat alternatiever zijn. Ehm hoe zeg ik dat Gothic niet maar het gaat wel die richting op.

* Zorgzaam type ben je mensen vinden jouw energie prettig. Je bent iemand die vooral geeft en weinig neemt.

* Een stukje helderweten zit er wel in bij jou. Jij WEET hoe iemand in elkaar steekt, wat er speelt dat gaat zo snel bij jou dat je het niet eens doorhebt. Ik denk dat jijzelf ook wel foto's zou kunnen lezen.

Ok dat was hem. Mijn lezing ging niet heel vlotjes; het kostte wat moeite om de informatie te verzamelen. Ik hoop dat het toch redelijk klopt. Laat je het even weten?

Liefs Maryssa
Emuca
Emuca sep 22 '09
Ik zie een vrolijke vrouw met een gemeende glimlach. Maar ook twijfel. Alsof je ergens over staat te dubben. Ondanks dat kan jij toch nog blijven lachen.

Je geniet van de mensen om je heen. Je hebt misschien niet heel veel mensen die je echt vrienden noemt, maar je hebt veel voor ze over.

Je gezin is heel erg belangrijk voor je.

Soms lijkt het alsof je iemand iets wil vragen, maar dan krabbel je terug, omdat je niet weet hoe de persoon gaat reageren. Je wil graag leren, maar bent toch een beetje bang voor wat er komen gaat... Daardoor staat je ontwikkeling op spiritueelvlak een beetje vast.. maar hier kom je wel van los.. En dan zal er letterlijk een wereld voor je opengaan.

Jou kracht komt enorm uit de natuur. De zonenstralen voelen, regen voelen, wind voelen vind je heerlijk, omdat dat je wakker schud of juist lekker weg laat dromen.

Ik zie bij jou dat het lijkt alsof je weinig woorden nodig hebt om een situatie in te schatten...

Ik hoop dat het een beetje klopt... smile

Knuffel van mij
admin
admin sep 22 '09
@maryssa

* Ik krijg een beetje het gevoel dat jij je overdag in een vorm moet persen die niet zo goed bij je past. Je wilt los en uitbundig zijn maar dat kan daar niet.
-klopt voor een deel wel ik zou wat meer mezelf willen zijn en wat losser maar voel me op een of andere manier geremd mss bang om gekwetst te worden
* Een wat licht paniekerig gevoel, met wat hartkloppingen krijg ik te voelen. Ben je gespannen?
-ja ik heb best veel spanning gehad (nog een beetje) de laatste tijd
* Last van je onderbuik een beetje kramperig gevoel maar het zet dan niet door. Prikkelbaar Darmsyndroom.
-klopt heb vaak last van mijn onderbuik, soms darmen soms baarmoeder(bij de maandelijkse periode)
* Je rookt volgens mij.
- gedaan
* Je hebt een heel vrolijk, sprankelend karakter.
- klopt
* Je bent een dame die geniet van kleine dingen en heel gevoelig is voor subtiele details. Ik krijg een beeld van jou te zien in de auto (zwarte auto volgens mij) met je gezicht door het open raam gewoon om de zonnestralen te voelen op je huid en de boslucht en de kleuren in je op te nemen.
-klopt ook we hebben idd een zwarte auto
* Als ik zo naar je foto tuur van een afstand zie ik je min of meer een wenkbrauw optrekken. Alsof je verbaasd bent dat iets zo goed heeft uitgepakt. Het lijkt wel alsof je je een tijd behoorlijk veel zorgen hebt gemaakt en je nu verrrast bent door de afloop. Je wist niet dat het zich ook op die manier op kon lossen.
-poeh moet ff hard na denken ik denk eerder dat dit neer komt op de verkoop van onze flat wat niet wilt lukken
* Het kappersvak en werken in een warenhuis komen voorbij. Hmmm zegt dat jou iets?
-nee zegt mij niks
* Volgens mij ben je dol op muziek een beetje de rock kant op. Rock classics. Within Temptation valt daar niet onder maar komt ook even door. Je gaat graag naar concerten en festivals. Je vriendengroep bestaat uit mensen die wat alternatiever zijn. Ehm hoe zeg ik dat Gothic niet maar het gaat wel die richting op.
-ik ben dol op muziek heerlijk vind ik dat, ik hou van div soorten muziek en in de auto wat meer trance/hardstyle en voor de rest top40 muziek.
* Zorgzaam type ben je mensen vinden jouw energie prettig. Je bent iemand die vooral geeft en weinig neemt.
- ja dat klopt ik sta altijd voor iedereen klaar ook heb ik vaak het idee dat ik leeg gezogen word, ben er nu mee bezig om me ervoor aftesluiten want ik was vaak erg moe.
* Een stukje helderweten zit er wel in bij jou. Jij WEET hoe iemand in elkaar steekt, wat er speelt dat gaat zo snel bij jou dat je het niet eens doorhebt. Ik denk dat jijzelf ook wel foto's zou kunnen lezen.
- ik weet dat ik meer kan, kan vaak onbewust zeggen wat er is en hoe iemand in elkaar steekt maar ik weet me er geen raad mee ben ook een beetje bang ervoor denk ik. dus tips zijn welkom

bedankt voor de foto lezing

liefs kikkertje
admin
admin sep 22 '09
ja dat dubben dat herken ik wel, ik lach maar ook weer niet heel dubbel.

ik geniet idd van mensen om me heen maar vind het ook heerlijk om alleen te zijn. ik heb idd niet veel vrienden.

dat terug krabbelen herken ik ook, vaak denk ik zou ik het vragen en dan denk ik och nee laat maar, maar dat ligt ook heel erg aan de persoon. qua spiritueel gebied klopt het precies.

ik heb idd weinig woorden nodig voor iets in te schatten.

bedankt voor deze foto lezing

liefs kikkertje
Heidelroos
Heidelroos sep 22 '09
Heeeee, Kikkertjeeee..

Alsof je al jaren op dit forum rondloopt, wilde ik je begroeten..
Maar dat is niet zo.. je bent net lid..
Ik lees nooit andere reacties, dus scroll direct naar antwoord, zodat ik een zuivere lezing kan plaatsen..
Mensen die me kennen, weten dat inmiddels..

Ik krijg gelijk een kruid door..
De thee die goed bij je zou kunnen passen, is (jawel) slaapthee ... Ik zie hierbij een meditatief moment om tot rust te komen en eens wat zaken van je af te gooien..
Ik zie een bepaalde bezorgdheid, een gestresstheid bij je.

Ik krijg het getal 27 door.. dat samen negen maakt..
Sta je in ontwikkelinmg van iets nieuws?
Zittten wat zaken tegen en weet je op dit moment niet hoe je het alolemaal rond moet krijgen?

Ik zie vooruitgang op financieel gebied.. Maar dit is nog niet zover.. Het getal drie komt hierbij om het hoekje kijken..
Drie maanden wordt er gezegd..

Jouw koppie lijkt op het koppie van iemand waar ik afgelopen week mee op stap ben geweest..
Je hebt een bepaalde uitstraling en waarom je kikkertje noemt.. ach de tijd zal het leren..
Kikker is in ieder geval; een naam waar je je toe hebt aangetrokken, wat ik wel even op wil zoeken als dierenmedicijn..

Kikkers medijcijn brengt een regen van zuivering, zowel psychisch als spiritueel. Kikker zal tot je komen in tijden dat je bezorgd, gestressed, nerveus, ontsteld of zwak bent. Neem de tijd om je spiritueel te zuiveren en rust uit van de zorgen van het leven. Van deze zuivering komt hergeboorte.

Een Kikker-persoon heeft de gave om negatieve energie te zuiveren, of het nu door gezang, woorden of tranen is. Kikker lijkt dan wel klein, maar zijn les is groot. Hij leert ons dat we ons moeyen zuiveren en negatieve energie moeten loslaten om onze dagelijkse problemen het hoofd te bieden. We vergeten dit maar al te vaak, en laten de stress ons verteren. Kikker komt tot je als je een vakantie nodig hebt om je leven weer onder controle te krijgen; geniet van dit bericht en neem een welverdiende vakantie!

(Nou, dan weet je in ieder geval wat kikkertje inhoudt)

Ik zal je vaker zien op dit forum, je voelt je gelijk thuis..

Verder zie ik iemand die een bepaalde ontwikkeling heeft doorgemaakt.. eff ekijken..
Oh ja...
Als ik IN je oogjes mag kijken maak ik steeds rondjes bij je derde oog chakra..
daar zit op dit moment een behoorlijke activiteit.. een soort druk is er ook te voelen..
Zie jij dingen die je niet wil / hoort zien? Ben jij een energievoeler (ziener) en schiet er zo nu een donkere wolk aan je oog voorbij?
Had jij als kind de gevoelens alsof er op je gelet werd?
Ik zie ik jou.. jawel... een ziener..
Iemand die helder kan weten en aanvoelen welke energie zich afspeelt in een bepaald huis, of bij welk mens..
(Dit is zeer sterk aanwezig)

Wees voorzichtig, ik zie hierin lekkage..
Energielekkage.. en voor jou krijg ik de tip eens je aura helemaal zuiver te maken..
Er zit het één en ander (dit klinkt eng maar is het niet) aan je geplakt, wat niet goed wegkan..
vermoeidgheden zullen je ten deel vallen en je bent nog behoorlijk (te) jong om in een burnout ofzo terecht te komen..

ook een heerlijk yoga of mantralesje komt door..

Die helderheid van kijken,. kan je ook wel eens zo nu en dan ana het twijfelen brengen.. ben ik het... is het die ander.. wat voel ik?

Als steen wil ik je ook een bepaalde aandragen.. maar dan als draagsteen..
gebruik de zwarte toermalijn in combinatie met een witte kristal..
Zo lekt er minder energie van jezelf weg en komt er minder energie van buiten naar je toemmm

Doorstroom is niet helemaal in orde..
Moeite met loslaten../ wat kan resulteren in buikpijn.. of ontlastingprob's..

Hormomenhuishouding.. wil jij kinderen?

betreft baan, komt er iets hulpverlenerigs naar boven..
Hmmmmmmmmmmm.. je zou zo in een koffietentje kunnen staan, maar dat klanten je de oren van het hoofd kletsen met hun problemen..
je bent een open oor.. eeeeeeuh.. boek bedoel ik wink

Ik ga effe lekker bankhangen en genieten van mijn aaf..
Als je vragen hebt, beantwoord ik ze graag.. ben nog niet helemaal uitgelezen bij je..
Ik heb het gevoel dat je met vragen zit die je graag beantwoord ziet..
Die kun je altijd stellen.. laugh

Liefs en veel groei-genot gewenst..

Oh, wees niet zo onzeker over hetgeen wat je als gave in je hebt zitten..
je komt er wel..
en het is een kwestie van ogen openhouden, de juiste mensen in je hart toelaten en open staan voor dingen die niet zo eng zijn wink

Liefsssssssssssssss
admin
admin sep 22 '09

@heideroos ten eerste heel erg bedankt voor je foto lezing! de antwoorden heb ik onder jou antwoorden gezet.

veel liefs kikkertje

Alsof je al jaren op dit forum rondloopt, wilde ik je begroeten..
Maar dat is niet zo.. je bent net lid..
Ik lees nooit andere reacties, dus scroll direct naar antwoord, zodat ik een zuivere lezing kan plaatsen..
Mensen die me kennen, weten dat inmiddels..

-het voelt idd fijn hier op het forum lekker rond kijken, meelezen, ontdekken en advies vragen

Ik krijg gelijk een kruid door..
De thee die goed bij je zou kunnen passen, is (jawel) slaapthee ... Ik zie hierbij een meditatief moment om tot rust te komen en eens wat zaken van je af te gooien..
Ik zie een bepaalde bezorgdheid, een gestresstheid bij je.

-stress / bezorgdheid ja dat klopt er zijn veel dingen gebeurt in de familie, aan een opleiding begonnen (2008), hond wat een hart afwijking bleek te hebben (zie verhaal bij dromen op het forum als je interesse zou hebben) en ga zo maar door.

Ik krijg het getal 27 door.. dat samen negen maakt..
Sta je in ontwikkelinmg van iets nieuws?
Zittten wat zaken tegen en weet je op dit moment niet hoe je het alolemaal rond moet krijgen?

-ja dan krijg ik en mijn man ons loon dan ben ik erg blij omdat we dan onze rekening eindelijk kunnen betalen, het getal 9 zegt me zo snel ff niks.

Ik zie vooruitgang op financieel gebied.. Maar dit is nog niet zover.. Het getal drie komt hierbij om het hoekje kijken..
Drie maanden wordt er gezegd..

-we hebben het financieel nu niet makkelijk we kunnen alles wel betalen maar het is allemaal erg krap we hebben veel financiele tegenvallers gehad.

Jouw koppie lijkt op het koppie van iemand waar ik afgelopen week mee op stap ben geweest..
Je hebt een bepaalde uitstraling en waarom je kikkertje noemt.. ach de tijd zal het leren..
Kikker is in ieder geval; een naam waar je je toe hebt aangetrokken, wat ik wel even op wil zoeken als dierenmedicijn..

Kikkers medijcijn brengt een regen van zuivering, zowel psychisch als spiritueel. Kikker zal tot je komen in tijden dat je bezorgd, gestressed, nerveus, ontsteld of zwak bent. Neem de tijd om je spiritueel te zuiveren en rust uit van de zorgen van het leven. Van deze zuivering komt hergeboorte.

Een Kikker-persoon heeft de gave om negatieve energie te zuiveren, of het nu door gezang, woorden of tranen is. Kikker lijkt dan wel klein, maar zijn les is groot. Hij leert ons dat we ons moeyen zuiveren en negatieve energie moeten loslaten om onze dagelijkse problemen het hoofd te bieden. We vergeten dit maar al te vaak, en laten de stress ons verteren. Kikker komt tot je als je een vakantie nodig hebt om je leven weer onder controle te krijgen; geniet van dit bericht en neem een welverdiende vakantie!

(Nou, dan weet je in ieder geval wat kikkertje inhoudt)

-nooit geweten dat dat de betekenis van kikker(s) was/is

Ik zal je vaker zien op dit forum, je voelt je gelijk thuis..

-klopt

Verder zie ik iemand die een bepaalde ontwikkeling heeft doorgemaakt.. eff ekijken..
Oh ja...
Als ik IN je oogjes mag kijken maak ik steeds rondjes bij je derde oog chakra..
daar zit op dit moment een behoorlijke activiteit.. een soort druk is er ook te voelen..
Zie jij dingen die je niet wil / hoort zien? Ben jij een energievoeler (ziener) en schiet er zo nu een donkere wolk aan je oog voorbij?
Had jij als kind de gevoelens alsof er op je gelet werd?
Ik zie ik jou.. jawel... een ziener..
Iemand die helder kan weten en aanvoelen welke energie zich afspeelt in een bepaald huis, of bij welk mens..
(Dit is zeer sterk aanwezig)

-ik heb wel het idee dat ik kan voelen en weten maar vind het moeilijk en eng om er mee om te gaan. Vooral als het donker word buiten (terwijl ik echt een avond mens ben) soms heb ik het idee dat er iemand in huis is of bij me is de ene keer voel ik me er goed bij en de andere keer niet. Ook heb ik al een paar keer voorspellende dromen gehad. Al met al ik ben er bang voor maar ook weer niet en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan.

Wees voorzichtig, ik zie hierin lekkage..
Energielekkage.. en voor jou krijg ik de tip eens je aura helemaal zuiver te maken..
Er zit het één en ander (dit klinkt eng maar is het niet) aan je geplakt, wat niet goed wegkan..
vermoeidgheden zullen je ten deel vallen en je bent nog behoorlijk (te) jong om in een burnout ofzo terecht te komen..

-ja hoor je slaat de spijker op de kop…. Ik heb vaak het idee dat ik word leeg gezogen ik heb sinds de zwangerschap al 2 aura lifters gehad deze zijn weggehaalt op een of andere manier trek ik dit aan (sluit me niet goed af) sinds ik in juli ben ingewijd voor reiki 1 lukt dit afsluiten iets beter maar nog niet erg goed. Ook als ik bij veel mensen in de buurt ben kan ik me vaak slap gaan voelen.
Ik wil opzich graag mijn aura laten zuiveren maar weet niet zo goed door wie ik woon in limburg en heb al vaak gezocht op internet maar ben erg bang om bedriegers tegen het lijf te lopen.

ook een heerlijk yoga of mantralesje komt door..

Die helderheid van kijken,. kan je ook wel eens zo nu en dan ana het twijfelen brengen.. ben ik het... is het die ander.. wat voel ik?

Als steen wil ik je ook een bepaalde aandragen.. maar dan als draagsteen..
gebruik de zwarte toermalijn in combinatie met een witte kristal..
Zo lekt er minder energie van jezelf weg en komt er minder energie van buiten naar je toemmm
-dank je wel voor de tip dan ga ik me die halen

Doorstroom is niet helemaal in orde..
Moeite met loslaten../ wat kan resulteren in buikpijn.. of ontlastingprob's..
-ja klopt voor de buiten wereld kan ik doen alsof er niks aan de hand is maar stiekem is dit toch nog aanwezig.

Hormomenhuishouding.. wil jij kinderen?
-ik wil graag een tweede kindje (mijn man wilt nog ff wachten) omdat we onze flat moeten verkopen.

betreft baan, komt er iets hulpverlenerigs naar boven..
Hmmmmmmmmmmm.. je zou zo in een koffietentje kunnen staan, maar dat klanten je de oren van het hoofd kletsen met hun problemen..
je bent een open oor.. eeeeeeuh.. boek bedoel ik
-klopt ook helemaal ik werk als verzorgende ig in een verzorgingshuis (ik doe werken en leren tot verzorgen ig wink)

Ik ga effe lekker bankhangen en genieten van mijn aaf..
Als je vragen hebt, beantwoord ik ze graag.. ben nog niet helemaal uitgelezen bij je..
Ik heb het gevoel dat je met vragen zit die je graag beantwoord ziet..
Die kun je altijd stellen..
-ja er komen idd wel vragen bij mij naar boven mag ik ze via pb sturen?

Liefs en veel groei-genot gewenst..

Oh, wees niet zo onzeker over hetgeen wat je als gave in je hebt zitten..
je komt er wel..
en het is een kwestie van ogen openhouden, de juiste mensen in je hart toelaten en open staan voor dingen die niet zo eng zijn

Liefsssssssssssssss
admin
admin sep 22 '09
Ik wil best je foto lezen, zou je mij dan ook een feedback willen geven?
Ik heb geen lezing nog gelezen, dat doe ik als ik deze heb verstuurd, dus lees je dubbele dingen, sorry, maar dat klopt dan wel laugh

Eens kijken wat ik voel/doorkrijg.

* Ik zie twee open ogen, maar wel ogen waar een heel verhaal achter schuil gaat.

* in het verleden heb je vaak je ogen gesloten, figuurlijk, om dingen niet te hoeven zien, klopt dat?

* je bent erg gevoelig, HSP? Je pikt snel energieën van anderen op, heb je al eens geleerd je ervoor af te sluiten?

* lekker eten komt er door, je vindt het fijn om met vrienden te gaan uiteten en jij kiest vaak het restaurant uit, je houdt ervan om lekker te eten?

* ik zie je wel in een verzorgende opleiding, verpleegkunde, psychologie?

* je wil graag mensen helpen ... dat zit je in het bloed

* volgens mij heb je een sterke band met je vader

* je staat nu heel open in de wereld, je bekijkt de wereld met open ogen, klopt dat?

* ik krijg het gevoel dat je graag buiten bent, de natuur, en dan met name krijg ik een boot door. Weet niet hoe ik dat moet plaatsen?

Ik laat het hier even bij, krijg nu alleen nog door dat je een mooie meid bent die een mooie toekomst tegemoet gaat als je ervoor open blijft staan. En volgens mij kan je dat heel goed!!

Namasté
Larapinta
admin
admin sep 22 '09
@larapinter

* Ik zie twee open ogen, maar wel ogen waar een heel verhaal achter schuil gaat.
-ja dat klopt best het nodige meegemaakt.

* in het verleden heb je vaak je ogen gesloten, figuurlijk, om dingen niet te hoeven zien, klopt dat?
-bedoel je dit op paranormaal gebied? Ik weet eerlijk gezegt niet meer veel uit mijn kindertijd op een of andere manier zit dit er diep in mijn geheugen en ik kom er niet meer goed aan.

* je bent erg gevoelig, HSP? Je pikt snel energieën van anderen op, heb je al eens geleerd je ervoor af te sluiten?
-ja ik pik snel energieën op (onbewust) onlangs heb ik me laten inwijden tot reiki 1 en daarbij is ons ook geleerd ons af te sluiten, ik vind het nog steeds erg moeilijk maar blijf wel proberen.

* lekker eten komt er door, je vindt het fijn om met vrienden te gaan uiteten en jij kiest vaak het restaurant uit, je houdt ervan om lekker te eten?
-nee deze is niet echt van toepassing al hou ik er wel van om lekker uitgebreid te koken (al is dat wel minder nu mijn zoontje er is wink)

* ik zie je wel in een verzorgende opleiding, verpleegkunde, psychologie?
- ik volg idd de opleiding tot verzorgende ig en wil als het me lukt en ik nog zin er in heb de opleiding verpleegkunde gaan doen.

* je wil graag mensen helpen ... dat zit je in het bloed
-klopt ik weet niet beter dan dat dit erin zit

* volgens mij heb je een sterke band met je vader
-mijn vader en ik zijn water en vuur onze persoonlijkheden lijken erg op elkaar waardoor veel dingen erg goed en duidelijk zijn maar dit gaat ook wel vaker fout

* je staat nu heel open in de wereld, je bekijkt de wereld met open ogen, klopt dat?
-ja en nee ik geniet van de kleine dingen en denk dat iets wat er gebeurt gebeurd om een reden

* ik krijg het gevoel dat je graag buiten bent, de natuur, en dan met name krijg ik een boot door. Weet niet hoe ik dat moet plaatsen?
-deze reactie kreeg ik bij iedereen al, ik vind het idd lekker om buiten te zijn, maar die boot zegt me niks.

Heel erg bedankt voor de foto lezing er staan veel kloppende dingen in.

Liefs kikkertje
Heidelroos
Heidelroos sep 22 '09
Ge vroagt mar een end weg meedje.. wink
admin
admin sep 23 '09
wie durft er nog een poging te wagen? vind het erg interresant dus laat maar komen.

liefs
taro
taro sep 24 '09
Hoi Kikkertje...wil het graag even proberen.

mooie lach...zelfverzekerd kom je over maar zo voel je je niet altijd.
beetje onzeker en zenuwachtig gevoel krijg ik van je door.
je hebt van die momenten dat je als je alleen bent...je jezelf goed depri kunt voelen...je twijfelt op dat moment erg.
je bent nieuwsgierig, wilt veel horen en weten van mensen en waar jij wat aan hebt dat neem je mee.

je bent verdrietig, je bent iemand kwijt geraakt wat nog steeds zeer doet...je maatje ben je verloren...heb je je hond moeten laten inslapen....heeft hij last van zijn buik.

ik voel je darmen...beetje prikkelbaar.
heb jij iets met historische gebouwen..romeinse tijd? heb je daar een bepaald gevoel bij.

krijg een omafiguur (kan ook overgrootoma zijn) door...een marie of maria...jong gestorven.
heb je iets met motors?? ze zegt dat je ervoor op moet passen...of is er in het verleden al iets met een motor gebeurd.
voelt of het iemand aan jouw moeders kant is.
altijd als ik een overleden persoon door krijg...kan niemand ze plaatsen...hahaha...nou ben benieuwd of het jou iets zegt.

ik heb hier nog iemand bij me...oudere man zware stem. grote man...last van zijn maag...en hoofdpijn...kan zijn dat hij aan een hersenbloeding is overleden...norse man....last van zijn ademhaling,longproblemen...benauwd roggelend gevoel...of zijn keel dicht werd geknepen. pijn is weg zegt hij...gaat goed nu.

Nou kikkertje...ben benieuwd of je ze kunt plaatsen...altijd weer spannend of het iemand wat zegt...straks zeg jij...hond???...heb ik nooit gehad en opa en oma kan ik niet plaatsen...nou daar ga ik dan met mijn 6de zintuig....zo de pot in...hahahah. laugh
fijne dag en ik hoor graag van je.
admin
admin sep 24 '09
hoi tarot

mooie lach...zelfverzekerd kom je over maar zo voel je je niet altijd.
beetje onzeker en zenuwachtig gevoel krijg ik van je door.
je hebt van die momenten dat je als je alleen bent...je jezelf goed depri kunt voelen...je twijfelt op dat moment erg.
– ja dat klopt idd ik voel me af en toe echt kl*te sorry voor de uitdrukkig, dan zit ik niet lekker in mijn vel enz.

je bent nieuwsgierig, wilt veel horen en weten van mensen en waar jij wat aan hebt dat neem je mee.
–dit klopt helemaal ik ben iemand die echt geïnteresseerd is in mensen.

je bent verdrietig, je bent iemand kwijt geraakt wat nog steeds zeer doet...je maatje ben je verloren...heb je je hond moeten laten inslapen....heeft hij last van zijn buik.
-nee ik ben niemand verloren tenmiste wat me nu ff invalt.
-we hebben wel een hond ik ben in januari/februari dit jaar door een droom er achter gekomen dat ze een hart afwijking had en nog maar max 1 jaar had te leven, ze is nu geopereerd en alles gaat goed, ze heeft wel prikkelende darmen.

ik voel je darmen...beetje prikkelbaar.
- kan kloppen, ik kan goed naar de wc gaan maar voor ik moet gaan krijg ik altijd ff krampen.

heb jij iets met historische gebouwen..romeinse tijd? heb je daar een bepaald gevoel bij.
-ik vind het opzicht wel mooi maar niks speciaals

krijg een omafiguur (kan ook overgrootoma zijn) door...een marie of maria...jong gestorven.
-ff kippenvel momentje winkja mijn oma heeft Maria (leeft nog), overgroot oma’s beide kanten heten ook Maria en Marie zijn niet super jong gestoren.

heb je iets met motors?? ze zegt dat je ervoor op moet passen...of is er in het verleden al iets met een motor gebeurd.
-zelf heb ik er niks mee maar er is het nodig gebeurt in het verleden, neef van mijn moeder gestorven toen hij 17 was door brommer ongeluk. Nichtje van mijn vader gestorven door een ongeluk met een brommer. En mijn vader zwaar brommer ongeluk gehad, 2 weken in coma gelegen.

voelt of het iemand aan jouw moeders kant is.
altijd als ik een overleden persoon door krijg...kan niemand ze plaatsen...hahaha...nou ben benieuwd of het jou iets zegt.
-ik ben zoooo nieuwsschierig naar wie het precies is maar de namen en wat je zegt herken ik wel.

ik heb hier nog iemand bij me...oudere man zware stem. grote man...last van zijn maag...en hoofdpijn...kan zijn dat hij aan een hersenbloeding is overleden...norse man....last van zijn ademhaling,longproblemen...benauwd roggelend gevoel...of zijn keel dicht werd geknepen. pijn is weg zegt hij...gaat goed nu.

- dit zegt mij niet meteen wat, maar dit is me nog al eens verteld door iemand die het huis kwam zuiveren hij was op mijn zoontje zijn kamer op dat moment, het kan zijn dat het iemand is die nog niet zo heel erg lang dood is.

Nou kikkertje...ben benieuwd of je ze kunt plaatsen...altijd weer spannend of het iemand wat zegt...straks zeg jij...hond???...heb ik nooit gehad en opa en oma kan ik niet plaatsen...nou daar ga ik dan met mijn 6de zintuig....zo de pot in...hahahah.
fijne dag en ik hoor graag van je.

Heel erg bedankt voor de lezing. Ben eigenlijk wel nieuwschierig geworden wie die personen zijn wink
taro
taro sep 24 '09
Quote:
-ff kippenvel momentje ja mijn oma heeft Maria (leeft nog), overgroot oma’s beide kanten heten ook Maria en Marie zijn niet super jong gestoren.

Ze voelde aan als een vrouw met een jonge(wat is jong??)zachte stem...lief iemand...rond de 60 / 65 denk ik(ik ben heel slecht in leeftijden schatten)...geen 80 is ze geworden...ze laat me haar borst voelen...het voelt of ze is overleden aan hartproblemen.
Dat van die motor was een herkenningspunt voor jou...jeetje wat een hoop brommer ongelukken in je familie.

Quote:

- dit zegt mij niet meteen wat, maar dit is me nog al eens verteld door iemand die het huis kwam zuiveren hij was op mijn zoontje zijn kamer op dat moment, het kan zijn dat het iemand is die nog niet zo heel erg lang dood is.

hij voelde ook aan dat het nog niet zo heel lang geleden is dat ie over was gegaan....maar hij laat de familie weten dat het nu goed gaat met hem...geen pijn meer. kan het een geliefde of familie zijn van iemand die je kent. misschien is het de bedoeling dat je de boodschoop zo moet doorgeven...dat het nu goed met hem gaat.

Nou hoor nog wel even van je of je er iets mee kunt.
Groetjes....

Heel erg bedankt voor de lezing. Ben eigenlijk wel nieuwschierig geworden wie die personen zijn
admin
admin sep 27 '09
@heidelroos jij had het over rondjes draaien met het derde oog wat houdt dit eigenlijk in?
Heidelroos
Heidelroos sep 27 '09
Rondjes draaien met de muiswijzer, dus niet dat je veel rondjes bij je ogen hebt .. of rondjes draaien MET je derde oog.. hihihih..

Op de hoogte van je derde oog.. dat daar specifieke aandacht naar geleid wordt..
Ik doe meestal tekenen bij een lezing..
En draaide heel veel rondjes.. tussen je ogen..

Tegenwoordig hebben zeer veel mensen daar veel activiteit..
dat heb ik bijvoorbeeld ook..
Alleen heb ik geleerd te filteren..

Als dit even niet lukt, voel ik een lichte druk..
dan weet ik dat het tijd is, om een meditatiemoment te vinden voor mijzelf.. en alle beelden en alles wat aan input binnenkomt lekker te filteren..

Dat is meer wat ik bedoel..
admin
admin sep 27 '09
thanks had je pb gelezen winkwas weer een beetje te snel met mijn vragen dubbel te stellen.
Heidelroos
Heidelroos sep 27 '09
Komt dat ongeduldige typetje weer naar boven hé winkehehehe
admin
admin sep 27 '09
laughik ongeduldig hihihi
spirit
spirit sep 28 '09
Lief lief kikkertje
Toepasselijke naam want je bent iemand die alles inslikt.
Kom maar eens voor jezelf op, en je mag jezelf wel wat vaker laten horen.
Heb je op het moment spanning ik krijg een boos geirriteerd gevoel over me heen.
Ik krijg door dat je even niet meer weet of je nu de juiste keuzes hebt gemaakt, je bent maar aan het wikken en wegen als ik dit doe krijg ik dat niet voor elkaar.
Je wilt alles té goed doen, maar lieveschat dat gaat niet lukken.

Je bent een hele sterke vrouw die echt de juiste beslissingen kan nemen volg eens wat meer je intuitie.
Wie in je omgeving(misschien jij wel zegt altijd "samen zijn we sterk"?
Ik zie je toch veel thuis zitten je moet er uit.En nu geen excuus meer nu doen.
Oeps je krijgt echt op je donder hoor!!
Je bent te veel aan het afwachten waardoor veel kansen verloren gaan.
Maak je eens wat meer zorgen over jezelf in plaats van zorgen maken om anderen.
Wie is Thomas??
Ik krijg de naam Thomas door en daar bij krijg ik een zeer zwakke blaas alsof ik zo mijn urine wil laten lopen.Ik ben nog niet zindelijk.
Lief kikkertje je bent een topper en geen zorgen alles komt goed.
Heel veel liefs Spirit
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske