Loading...
nl

evolutie door middel van licht/liefde

easydoor
easydoor sep 22 '09
Onvoorwaardelijke liefde lijdt in deze geloofsverloren tijd! Ze lijdt zowel in dualiteit als in eenzaamheid. In dualiteit geeft ze veel te veel omdat ze gewoon te weinig ontvangt! Eenzaam, is ze, daar waar ze in gedwongen wordt…

Mijn breekbare, gevoelige hart brak in te kleine deeltjes om het nog te herkennen alszijnde bron van liefde! Men vergat de inhoud, het licht, daar nog enkel wat scherven restte van de bron waarin ze huisde! Een vrije val bereikte gauw een nieuw verloren hart, een zwart gat dat jaagt op het licht, die mij opving waarna men mij gevangen hield, de magnetische kracht van liefde. Daar ze voor teerst volledig waren waaraan zij angstig vast hielden om het niet meer te verliezen! Onwetendheid ontnam men gauw wat men had gekregen daar zij alles in èèn keer hadden opgezwolgen, vast gehouden, waarna de energie doofde; alle zonden braken los, rechtvaardigheid geschiedde! De sluier van hun eigen gecreëerde illusie vervaagde en hun spiegelbeeld verscheen waarna hun liefde verdween. Alleen dan liet men mij los zodat ik verder viel. Mijn vertrek verscheurde hun kans om gesteund te worden waarna men steeds opnieuw terugkeerde maar zag dat ik verdween was waar zij verdwenen waren! Zo bereikte ik langzaam de bodem zonder te pletter te vallen; ze braken mijn hart maar redden ook mijn leven, door ook mijn val te breken! Mijn beloning om nooit in liefde op te geven, ook al was het nog niet op de correcte wijze daar ik in de leerfase zat. Terug in de leegte waar ik ooit begon; vandaan kwam. Een nieuw begin was verzekerd, ik incarneerde! Mijn laatste val verloste mij van de angst die mij net zoals voorheen zou hebben vastgekluisterd aan de langzame dood waarnaar ik lijde!
Kennis was geweven met mijn energie die mij wijsheid schonk en van de dood verloste!
Het vlees dat men onderweg had opgevreten, waar voordien het bloed reeds van was gedronken, werd vervangen door licht, dat onverwoestbaar is daar het aan alle duisternis ontsnapt!
Liefde is het licht dat je uitschijnt naar zijn wereld, het duistere.
Licht is elektrisch geladen golf van trillingen (foton) dat fungeert als een positieve pool die door de magnetische kracht van het duistere wordt aangetrokken. Eens ze elkaar raken worden ze door een elektromagnetische vonk waaruit geluid geboren wordt en materie vormt; leven!!!
Licht is leven dat je al kan zien alszijnde een mogelijk de leegte te vullen, te materialiseren!
De taal van de liefde die licht is en heden teveel verzwaard is waardoor ze wederkeert, doordat zij weder gedrongen wordt wat door angst wordt gestuurd. Je komt steeds terug als je wederkeert omdat je enkel vooruit MOET daar het de enige vorm van evolutie biedt!
Evolutie komt vanuit vrije energie, wanneer je ze vangt dooft ze uit en keert ze terug in oorspronkelijke staat (foton) tot er zich een andere mogelijkheid aanbiedt.

De geest wordt verlicht wanneer het vlees; wat verzwaring, belasting, vervuiling voor de ziel, verteert. Het fysische; ons lichaam, heerst waardoor we het moeten voorzien van de nodige energie door middel van voedsel van de Aarde. Een DOODlopende straat waarin we vergaten te leven! Vergeten dat onze geest een collectie is van de vrije wil van alles en iedereen. De geest is onze levensenergie die wanneer hij het hart niet meer verstaat sterk gaat afnemen waardoor we afhankelijk worden. Onze aandacht wordt dan naar het lichaam getrokken en we zoeken daarbuiten dan opvulling in en op allerlei manieren behalve de juiste. Ons hart wil allen hetzelfde; erkenning dat vanuit liefde komt. Iemand in het licht zetten! Ik ben een andere jij die ziet wat ik zelf niet zie en mij kan beschermen of schaden. Dat ligt aan de ontvanger om te beslissen of hij het vertrouwen biedt al dan niet door te luisteren naar je hart; het vertrouwen in jezelf is het vertrouwen in anderen! We zijn dus èèn en nooit alleen als we ons verbinden. Dood is een individueel proces daar het over een individuele keuze gaat terwijl je niet alleen ter wereld komt…ga je er dan echt alleen naar terug???
De geest is licht dat er altijd was is en zal zijn hetzij in foton of materie. De ziel is de aanvoering, informatie; ‘IT’ in symbool, inhoud en eigenschappen, code o, zoals de ‘B’ voor signaal, geluid,activiteit=1, staat en samen ‘BIT’ vormen de totale dualiteit die eenheid kan vormen mits actievatie van de ‘B’! ( zie bijhorende tekening)

Electro zal scheiden van magnetisme! Einde dualiteit, op naar eenheid. Elektriciteit zal sterven omdat magnetisme de nakomeling in de evolutie was. Magnetisme creëert leven en elektriciteit creëert dood! Elektriciteit is mannelijk en magnetisme is vrouwelijk. Alleen de vrouw kan voortplanten ook zonder de man! Alle kinderen zijn zowel vrouwelijk als mannelijk en verschillen enkel in materiele verschijning! Zij worden geactiveerd op het vrouwelijke zodat het mannelijke zichzelf vernietigd door zijn eigen oorlog te voeren in strijd met zichzelf; zelfmoord! Kinderen hebben een keuze en aangezien we allen kinderen zijn van die man; adam, die ons vader was en reeds gestorven is rest ons enkel nog, wat ons het leven schonk, dat is de vrouw die in iedereen verder leefde daar zij ons blijft baren met haar vlees en bloed, haar hart en ziel, het bloed van Jezus, haar eerste zoon en de eerste onbevlekte zoon van God! De eerste onbevlekte mens waarvan zijn bloed stroomt door al zijn nakomelingen die ons gelovig maakte! Jezus had zeker een kind maar van een onbevlekte moeder waardoor de Katholieken het verhaal herschreven waarin ook vermeld stond dat hij zijn bloed voor ons vergoot om ons te verlossen van al onze zonden. Terwijl hij dat met voortplanting heeft gedaan zoals het hoort en met het hart dat zegt gij zult niet oordelen zal God niet boos zijn geweest dat hij een onbevlekte vrouw verkoos daar de wijsheid zegt het goede altijd van het slechte overwint m a w het onbevlekte bloed werd gereinigd door vergeving en erkenning wat de ziel reinigt door middel van (vrucht)water!!!
Daar de traditie ‘doop’ ontstond die eigenlijk bedoelt is pas toe te dienen wanneer de geest bewust is van zijn ziel zodat die ontwaakt en zich door opbiechten en dopen weer kan vrijwaren van zonden en reinigen van de bevlekte ziel!!!pas dan heeft de doop echt zin aangezien je als kind geen vrije wil meer hebt en dus kan bevlekt worden door de keuzes van je ouders en of opvoeders
We LIJDEN allen een ander zijn leven in plaats van het onze te LEIDEN!
. Resultaat is dat de ouders het heden het kunnen bevlekken van een kinderen daar zij zelf niet bewust zijn van hun ziel en al de zorg over een andere ziel krijgen. Zij bezien hen als hun eigendom, waar ze mee kunnen doen wat ze willen. In plaats van hen te zien als onze geschenken van God op verder leven en evolutie van jezelf, een herkansing, verbetering! Een kind is een versterkte versie van zijn ouders. Mijn logica zegt dan ook dat zij positiever; beter, of negatiever; slechter zijn. Beide draait het op hetzelfde neer, ze zijn in staat hun ouders te verslagen in de goede of de slechte zin van het woord! Wij kunnen dus van hen leren door hun vrije wil te accepteren met liefde en erkenning waaruit automatisch het goede overwint!
Het zijn de domste die denken dat ze beter zijn want iedereen is de beste in iets. Dat deel moet bij iedereen worden ontwikkeld en wordt door hun zwakten ondersteund naar evenwichtigheid.
Delen:
Lena
Lena sep 22 '09
@easydoor
Een kind is een versterkte versie van zijn ouders. Mijn logica zegt dan ook dat zij positiever; beter, of negatiever; slechter zijn. Beide draait het op hetzelfde neer, ze zijn in staat hun ouders te verslagen in de goede of de slechte zin van het woord! Wij kunnen dus van hen leren door hun vrije wil te accepteren met liefde en erkenning waaruit automatisch het goede overwint!

ik ervaar het ook zo...mijn kinderen gaan mij weer voorbij..
wel moeilijk als het een slechte kant opgaat
wat is wijsheid dan....
easydoor
easydoor okt 5 '09
Dat controle een illusie is en aanvaarden en loslaten de oplossing!
admin
admin okt 5 '09
Aanvaarden en loslaten, de oplossing van een illusie?
Lena
Lena okt 5 '09
nee dat controle een illusie is...
die je kunt loslaten door aanvaarding smile
admin
admin okt 31 '09
aha,

Je kan ook de controle over de illusie loslaten.. wat heb je dan te aanvaarden?

- dat je gewoon een illusie kunt doorprikken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki