Loading...
nl

voorstellen

easydoor
easydoor sep 22 '09
Hallo iedereen,
Mijn naam is Angelique, mijn gids gaf me de naam easydoor! Ik ben al een poosje geregistreerd maar kon mij nog niet voorstellen daar ik nog niet zeker was over wie of wat ik ben. Eerlijk gezegd geraak ik er alleen niet echt uit! Herken me wel in heel veel van engelmens maar heb het moeilijk mezelf zo te noemen. Ik ben geboren op de dag van Jezus zijn verijzenis, paasmaandag, en met het leven dat ik al achter de rug heb voel ik alsof ik zelf ook zo een kruis draag! Hoop alleen dat ik niet zo moet eindigen.(grapje) Uiteraard heeft iedereen zo zijn kruis te dragen. Alleen moet ik vertellen dat, wanneer ik mezelf ging uitpluizen, iets teveel toevallen met me meedraag! Toen ik 3 jaar was weet ik mij nog de puurheid van mezelf te herinneren die met trauma's zijn onderdrukt tot over een anderhalf jaar. Na mijn hysterectomie had ik het gevoel dat ik gek aan het worden was. Tot ik me ging isoleren om op onderzoek te trekken en tot de conclusie kwam dat ik ontwaakt was! Ik kan hier niet het hele verhaal doen maar om een iedee te geven waarover ik het heb kreeg ik visioenen en kon ik de energie van mensen screenen zodat ik de deuren opende die voor hen gesloten waren door onderdrukking! Dan spreek ik nog niet over de fysische veranderingen en ervaringen zoals plaatselijk kippevlees dat een patroon vertoont. (ik heb reeds foto's als bewijs) Dat kan allemaal wel leuk klinken maar in mijn geval was er nog veel werk, en nog steeds, aan de winkel in het leren controleren van. Heb vele mensen, waaronder mijn geliefde, afgeschrokken waardoor ik nu een heel solide leven l(ij)dt! Vandaag werd ik gestuurd het hier dan toch maar eens te wagen. Ik heb echt wel nood aan mensen die mij wat kunnen steunen door soortgelijke ervaringen te delen....hier ben ik dus!
veel liefs xxx
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 22 '09
Hoi Angelique, welkom op Merudi. Dat is geen makkelijke weg die je hebt afgelegd. Ik hoop dan ook dat je hier een vertrouwd en veilig plekje voor jezelf kunt vinden.
admin
admin sep 22 '09
He, welkom Easydoor,
Grasduin hier maar even heerlijk door de topics,
en gaandeweg zul je wel mensen leren kennen,
waar jij jezelf kunt in vinden, en virsa versa.
Veel liefs van mij,

Bellelfeur.
easydoor
easydoor sep 22 '09
dank u wel! het wordt even zoeken en wennen ja!
liefs Easydoor
admin
admin sep 22 '09
komt wel goed meis!! wink
Beschermengel
Beschermengel sep 22 '09


Van Harte Welkom Easydoor ....


Quote:
Dan spreek ik nog niet over de fysische veranderingen en ervaringen zoals plaatselijk kippevlees dat een patroon vertoont. (ik heb reeds foto's als bewijs)



Ik ben erg benieuwd wat je hiermee bedoeld kun je het misschien een beetje uitleggen smile
Lena
Lena sep 22 '09
hallo easydoor
grappige naam smile
admin
admin sep 23 '09

Zo te lezen heb je best al het een en ander achter de rug. Allemaal ervaringen die van pas komen als je straks mensen gaat helpen (mag ik doorgeven naar jou toe). Dat was ook de reden dat het gebeurt is. Hierdoor kun je je heel goed invoelen en vandaaruit juist datgene toepassen wat nodig is.
Oke, voor mij ook heel onverwachts dit.
In ieder geval heel veel lees-/leer- en schrijfplezier.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki