Loading...
nl

Boer zoekt vrouw

liesanne
liesanne sep 21 '09
Wie kijkt er ook naar 'boer zoekt vrouw'?

Ik ben fan...zit vanaf nu weer elke zondagavond voor de buis.
Allerlei processen volgen tussen mensen...dat vind ik erg boeiend. (vandaar dat ik hier ook ben, denk ik grin)
Delen:
Maryssa
Maryssa sep 21 '09
Jaaaaaa heerlijk is dat Boer zoekt vrouw! Hop kaarsjes aan en gezellig op de bank kijken! Ik heb alle seizoenen gezien. Neem het ook op als ik niet thuis ben crazyHet blijft boeien hoe mensen met elkaar omgaan. Soms heb ik ook wel erg met ze te doen. Het is niet niets voor zo'n boer 5 dames in huis. En voor de dames is het ook pittig om met meerdere dames het hart van 1 boer te winnen. Ik had erg met Wietse te doen. Wat een lieverd maar heeeel verlegen! Ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.
Lena
Lena sep 21 '09
ik geniet er ook van..
net zo als expeditie robinson..
daar zaten wel heel veel vrouwen bijelkaar... wink
gast
gast sep 21 '09
Zal weer even op uitzending gemist kijken. Vorige aflevering heb ik ook gezien. Kwam eigenlijk omdat een vriendin me erop attendeerde dat er een heel leuke man bij was. Ik nieuwsgierig als ik ben meteen gaan kijken, en ja meer dan 500 vrouwen vonden dat ook.

Ik vind het wel jammer dat het nu de laatste jaren pas is anders had ik zeer zeker een keer mee gedaan als er een leuke vent bij zat.
Ze wilden altijd al een boer voor me zoeken en ik zelf ook wel, haha, is nooit gelukt dus.
liesanne
liesanne sep 22 '09
Meer dan 800 vrouwen zelfs, tenminste ik neem aan dat je Jos bedoelt?
Persoonlijk zou ik niet op hem vallen....

Ik heb zelfs even op de site gekeken vanmorgen... blush
Hier kan je stemmen op je favoriete boer: http://paspoort.kro.nl/forums/616644/ShowPost.aspx
Een verrassende uitslag trouwens, vind ik tot nu toe...
Eruan
Eruan sep 22 '09
Ik kijk het programma ook graag. Die boeren humor is vaak wel goed, vooral boer Frans van vorig seizoen vond ik geweldig. laugh
Het is ook leuk gepresenteerd trouwens.
admin
admin sep 23 '09
Een geweldig programma!! En die Jos, die heeft wel iets. Hij kan nog door mijn mand vallen natuurlijk...haha...maar ik vind het leuk om te zien!!!

Liefs,
Mar
gast
gast sep 23 '09
Ja die Jos heeft wel wat al is hij zich daar ook wel weer heel erg bewust van. Ik vind Wietse ook wel wat hebben. Is wel erg verlegen maar stille wateren hebben diepe gronden hè wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki