Loading...
nl

Wings: De Scheiding van de Werelden

Lena
Lena sep 20 '09
Karen Bishop, 15 september 2009

Welkom!

Ik heb al een tijdje op deze informatie gezeten, omdat ik het verkies om over dingen en situaties te schrijven die we juist op dit moment ervaren, omdat het de dingen meer betekenis en duidelijkheid geeft.

Voor velen markeerde 9 september de laatste voltooiing. Dit betekende dat we absoluut en zeker compleet klaar waren met de oude realiteit en de lagere dimensies. Er werd dus een enorm koord doorgesneden en we zijn nu afgesneden van het oude...onze vorige levens, onze vorige rollen en al onze vorige dingen...eigenlijk.

Dit kan voelen alsof alles ver weg is en nu verblijft in een andere wereld, we kunnen ons nu plotseling van veel dingen verwijderd voelen en van individuen waar we voorheen mee verbonden waren. Het kan haast onmogelijk zijn om te communiceren met hen die nu ergens anders verblijven..of door communicatie problemen of zelfs door technologie (en Mercurius die nu retrograde loopt voegt hier nog gewicht aan toe).

Ja, we zijn een tijd "verwijderd" geweest terwijl dit proces zich ontvouwde, maar wat nu anders is, is dat de overgebleven ranken nu zeer plotseling afgesneden worden. Net als een mes dat lager vibrerende energieën afsnijd en verwijdert uit onze levens met een laatste zwiep, worden nu alle overgebleven koorden ogenschijnlijk doorgesneden, of we het nu leuk vinden of niet. Als we over zijn gestoken naar de andere kant, is het ons niet langer toegestaan verbindingen te hebben met hen in de oude realiteit, zoals we dat voorheen hadden.

Wat hier gebeurt is de scheiding van de werelden. De brede kloof tussen de treden van de ascensie ladder is nu zeker op handen. Rond het tijdsraam van 9 september, werden we gevraagd te kiezen. Ons werd gevraagd of we vooruit wilden gaan in de nieuwe wereld, achterblijven en het lijden ervaren, of de planeet in zijn geheel te verlaten.

Er was genoeg tijd voorbij gegaan voor iedere ziel op deze planeet om aan boord te komen, om te openen naar de bron, om zijn of haar patronen en geloofsystemen te onderzoeken, om veranderingen door te voeren, en bereid te zijn om te groeien. De tijd was op. De beslissingen waren gemaakt, en nu, nu beginnen de resultaten van die beslissingen zich te manifesteren.

De scheiding van de werelden zal op vele manieren onaangenaam zijn, maar het ligt er helemaal aan hoe we de dingen zien. Zij die achterblijven, of zij die in de oude wereld en realiteit blijven, zij die niet bereid zijn om veranderingen door te voeren of te openen, zullen nu een enorme hoeveelheid lijden en vernietiging ervaren. Ik ben normaal gesproken geen hel en verdoemenis schrijver, maar ik moet trouw blijven aan dat wat er gebeurt, en helaas zal dit het nieuwe scenario zijn.

Wakker geschud worden gebeurt bijna altijd door middel van lijden, of door de bodem van de put te raken, of door wanhoop. Aldus zal dit het scenario zijn voor degene die aan de "andere kant" verblijven van waar wij nu zijn. Maar voor hen die ervoor kiezen vooruit te gaan, zal er een enorm ander scenario aanwezig zijn.


Zij die ervoor kozen om op de aarde te blijven en ervoor kozen bereid te zijn te vertrouwen en zich te openen voor een heel nieuw begin en een nieuwe ervaring, zij die bereid waren om veel los te laten, en zij die er helemaal klaar voor waren, beginnen nu met de eerste fasen van het creëren van hun eigen hemel op aarde.

Als we in gedetailleerde vorm heel duidelijk kunnen krijgen wat het is wat we willen dat we voor onszelf willen creëren en hoe dat er precies uit zal zien, dan is het nu tijd om dat te gaan ervaren. Wonderen zullen gebeuren, we zullen veilig en zeker zijn, we zullen in een nieuwe wereld en in een nieuw land zijn, en heel zeker zullen we een nieuw begin hebben zonder het vechten en de pijn, de negativiteit, het verlies en vele andere dingen die we in het verleden hebben ervaren. Voor mij is dit een pijnlijk proces, wat betreft diegenen die achter gebleven zijn. Ik heb mijn vader, mijn moeder en nu mijn dochter en kleinkinderen verloren. Deze afsnijdende energieën snijden zo diep en hard, dat het voelt als een verschrikkelijke dood, maar het ergste deel voor mij is het toekijken hoe mijn geliefden lijden. Maar ik weet ook, dat zij allen op hun eigen individuele reis zijn....en deze reizen kunnen, op zielsniveau bekeken, heel mooi zijn.

Iedereen heeft genoeg tijd om zichzelf af te stemmen op het nieuwe, precies tot aan dit punt van voltooiing. Er moest een breekpunt zijn op een bepaald moment en dit is nu de tijd.

Maar natuurlijk is niet alles verloren. Er is altijd ruimte voor verandering, groei, en andere beslissingen te nemen. Het is nooit te laat. Niets is verloren voor de oude wereld. Wat er gebeurt is een scheiding van de werelden, een grote kloof tussen deze werelden, die nog breder zal groeien in de komende tijd, en een duidelijke verwijdering van welke interactie dan ook tussen deze werelden.

Dit is een enorme verwijdering, met een erg strakke grens.

Aldus zullen we erg verwijderd zijn en niet in staat zijn om te verbinden met de "andere kant" die onder ons vibreert...met de oude wereld. We kunnen daar niet langer verblijven, omdat we nu volledig leven en ademen in datgene wat er al zo lang voor ons aan "de andere kant" was. Dus hoe maken we nu verbinding met de oude wereld als we daarvoor kiezen, vooral als we daar niet meer mogen zijn ?

We zijn nu aan de "andere kant" die onze gidsen voor ons al zo lang bewoond hebben. We zijn inderdaad aarde engelen aan het worden. We zijn nu dus de engelen van de aarde voor hen in de oude wereld. En dit is de manier waarop we verbinding zullen maken als we er inderdaad voor kiezen en het nodig hebben om verbinding te maken. Dit betekent geen redden, dus dingen doen voor anderen die daar verblijven, en geen helpen. Als aarde engelen assisteren we, via onze expertise en bekwaamheden, als daarom wordt gevraagd. We staan hen in de oude wereld toe hun eigen weg te vinden, net zoals wij in het verleden deden. Toen wij hulp nodig hadden, gaven onze gidsen en engelen ons advies en soortgelijke dingen, en dit is wat we nu ook zullen doen.

Onze gidsen kwamen niet onuitgenodigd in onze ruimten (in ieder geval de hoger vibrerende) om ons te vertellen wat te doen en hoe het te moeten doen (tenzij hierom gevraagd werd), voor ons alles te doen, en te leven waar wij leven, om de vibratie van de planeet te verhogen. Zij bleven aan de andere kant, stonden ons toe onze eigen vibraties omhoog te brengen en ons eigen licht vast te houden, en assisteerden ons in hoe we dat moesten doen, totdat we uiteindelijk net zo hoog vibreerden als zij dat deden en toen vertrokken zij en maakten plaats voor ons.

Als we in de andere wereld zouden blijven, zouden we alle hoger vibrerende energie vasthouden, beslag erop leggen om het maar zo te zeggen, en aldus anderen niet de kans geven hun weg te vinden om zichzelf te openen. Zij moeten hun eigen hoger vibrerende ik vinden en hun eigen verbindingen, door zelf te openen. We kunnen nu alleen maar van een afstand toekijken, assisteren als hierom gevraagd wordt door de zielen die achtergebleven zijn en die bereid zijn en toestaan, en op deze manier, zich een beetje beter voelen over het lijden en de vernietiging dat gauw zal plaatsvinden in de oude realiteit. Zoals altijd, het lijden en de vernietiging zal dienen als een stuwkracht om te ontwaken, net zoals onze verschijning op bepaalde tijden zal zijn.

Een andere manier om contact te maken is door de eeuwig hoge vibratie van liefde. Maar deze manier vraagt een andere aanpak. Omdat we nu erg in een nieuwe realiteit zijn, zullen onze contacten met degene die niet om hulp hebben gevraagd, via normale interacties op bepaalde manieren nog steeds nodig zijn. Tijdens deze korte bezoekjes aan de oude wereld, houdt het blijven staan in een liefdevolle ruimte ons in een hogere vibratie dan waar we terecht kwamen.

Terwijl de tijd voorbij gaat, zal de scheiding steeds sterker worden. Momenteel is er meer kans voor de zielen die precies op de grens staan om over te steken, omdat deze scheiding zojuist gebeurd is en de lijn nog steeds een beetje grijs is. Precies op de rand van deze grens, staan er nog steeds heel veel zielen te beslissen wat ze zullen doen. De nieuwe plaatsen kunnen allemaal nog niet gevuld worden en nieuwe verbindingen kunnen nog niet gemaakt worden, totdat elke ziel bepaald heeft wat zij/hij nu wil gaan doen, zijn, en hoe ze hun realiteit eruit willen laten zien. Wanneer deze laatste beslissingen gemaakt zijn, dan gaan de zielen zich verbinden en beginnen zij ook de touwen met andere zielen af te snijden.

Dus hoe zit het met de nieuw gearriveerden ? Hoe zullen zij overleven en hoe zal hun leven eruit zien ? Zoals in zoveel vorige WINGS berichten, zullen we met elkaar gaan verbinden, daardoor zullen al onze behoeften bevredigd worden, zullen we magische ondersteuning krijgen en zullen we elkaar op prachtige manieren omhoog houden, omdat we een nieuwe realiteit creëren.

Maar eerst moeten we weten wie we zijn, waar onze ware en authentieke zelf over gaat, en wat we hier moeten gaan bijdragen. En we moeten ook beslissen hoe we willen dat ons nieuwe begin eruit zal gaan zien. Wanneer deze beslissingen duidelijk gemaakt zijn, wordt er een anker geplaatst en beginnen dingen vanzelf op hun plaats te vallen.

Ik ben koortsachtig bezig geweest mijn nieuwe mini E-book te schrijven, met zoveel van deze informatie voor jou, hopelijk van dienst om te bekrachtigen wat je al weet en te laten dienen als een landkaart, om meer duidelijkheid en doelstelling te brengen in deze nieuwe situatie en in dit nieuwe proces, dan ik zou kunnen doen in een kort WINGS bericht. En ik ben ook bezig om een kamp op te zetten in een nieuw gebied, waar ik een behoorlijke tijd zal verblijven en bijeenkomsten zal gaan organiseren voor hen die in het nieuwe arriveren.

Als we onszelf kunnen toestaan om positief te blijven, open te blijven en te vertrouwen dat onze hemel op Aarde hier nu werkelijk is, en we zoveel mogelijk ver weg van de oude wereld blijven, dan zal onze hemel zich veel vlugger voor ons manifesteren, omdat het hogere bewustzijn ons werkelijk dient om ons hier te houden. En voor degene van jullie die nog steeds niet vooruit konden gaan, zal je huidige ruimte makkelijk en eenvoudig een hemel op Aarde worden, helemaal vanzelf, als de tijd ervoor juist is. We worden heel erg beschermd en er wordt over ons gewaakt, we worden veilig en zeker gehouden, het maakt niet uit waar we zijn, aangezien de dingen altijd in goddelijke orde zijn.

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen

Dit artikel is vertaald door: Linda (linda.postema@yahoo.com)

Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com
Delen:
admin
admin sep 21 '09
Iemand opgevallen dat het vandaag de equinox is??
volgens wikipedia vanavond om 21.18 uur.

Dag en nacht zijn dan even lang.
Ik voel me beter dan ooit,
en wat mij betreft kan iedereen gewoon nog naar binnen..
(aan de "andere kant".. zoals het hierboven staat)
Debiorah
Debiorah sep 23 '09
Dankje wederom! ik heb altijd erg veel aan deze berichten!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki