Loading...
nl

Mijn fotolezen

Meisje
Meisje jun 29 '06
Heey..

Kath, jij kunt foto lezen hé? Zou je misschien mijn foto willen lezen? :)

*Foto weggehaald
Delen:
Meisje
Meisje jun 29 '06
Alvast bedankt trouwens :)
Ayasha
Ayasha jun 29 '06
Ik wil het graag proberen meisje. Laat me weten of het klopt!


Je bent een redelijk wantrouwig type. Je hebt niet veel moeite met praten over je gevoelens, alleen als je het doet dan denk je van ”hm, is het wel de juiste persoon waartegen ik het vertel? Gaat hij (of zij) het wel zwijgen?'
Je bent over het algemeen een vrolijke meid, maar je bent daarbovenop wel redelijk opvliegend. Een klein dingetje dat mis gaat, iets dat verkeerd gezegd word, is al genoeg om je boos te maken. Je woede uit je op 2 totaal tegenovergestelde manieren wat ik best vreemd vind.
Of je zwijgt, je antwoord zelfs niet als iemand je wat vraagt. Of je roept en laat alles er in eens uit. Deze laatste duurt het minst lang, wanneer je zwijgt kan het best lang duren voor je terug gaat praten. Sommige mensen hebben een beetje een middenweg maar jij dus niet. Dat telt niet alleen voor het boos zijn maar ook voor zoveel andere dingen.
De dingen die je doet zijn altijd redelijk extreem, je keuzes, je manier van leven, je gevoelens, je mening!
Ook ben je een uitdager, je daagt andere graag uit en gaat ze graag aan.
Je vrienden weten soms niet wat ze met je moeten omdat je zo reageert. Ze zijn soms bang om wat te zeggen tegen je uit angst dat je scherp uit de hoek zal komen, want dat kan je erg goed!
Hoewel je zelf niet altijd beseft dat je er mensen mee kan kwetsen.
Je hebt er echter een paar tussen zitten die zich niets aan trekken van jou opvliegendheid. Die zo iets hebben van ”ze koelt wel af' (want dat is een feit, je bent boos, heel erg boos, maar je bent ook vergevingsgezind) dat zijn je echte vrienden, op hen kan je bouwen, op hen kan je steunen.
Ik denk dat als je een aantal stress van je af zou gooien, wat verdriet los zou laten en eens zou praten met je ouders, broer/zus dat je dan al heel wat minder opvliegend zou zijn, het grootste deel van je woede komt nl voort door dingen die binnen de vier muren van je ”thuis' gebeuren.
Ik zou zelfs zweren dat je twijfelt of je wel een echte thuis hebt!..(en et thuis bedoel ik een plek waar je je veilig en geborgen voelt)
Maar meid, je bent niet zo oud, je bent aan het puberen (en ja ik spreek uit ervaring :p ) En wanneer je je gezin een keer rond de tafel vraagt, dan komt dat in orde.

Is het trouwens zo dat je ouders gescheiden zijn?
Meisje
Meisje jun 30 '06
 Quote:
Origineel van kath:
Ik wil het graag proberen meisje. Laat me weten of het klopt!


Je bent een redelijk wantrouwig type. Je hebt niet veel moeite met praten over je gevoelens, alleen als je het doet dan denk je van ”hm, is het wel de juiste persoon waartegen ik het vertel? Gaat hij (of zij) het wel zwijgen?'
Je bent over het algemeen een vrolijke meid, maar je bent daarbovenop wel redelijk opvliegend. Een klein dingetje dat mis gaat, iets dat verkeerd gezegd word, is al genoeg om je boos te maken. Je woede uit je op 2 totaal tegenovergestelde manieren wat ik best vreemd vind.
Of je zwijgt, je antwoord zelfs niet als iemand je wat vraagt. Of je roept en laat alles er in eens uit. Deze laatste duurt het minst lang, wanneer je zwijgt kan het best lang duren voor je terug gaat praten. Sommige mensen hebben een beetje een middenweg maar jij dus niet. Dat telt niet alleen voor het boos zijn maar ook voor zoveel andere dingen.
De dingen die je doet zijn altijd redelijk extreem, je keuzes, je manier van leven, je gevoelens, je mening!
Ook ben je een uitdager, je daagt andere graag uit en gaat ze graag aan.
Je vrienden weten soms niet wat ze met je moeten omdat je zo reageert. Ze zijn soms bang om wat te zeggen tegen je uit angst dat je scherp uit de hoek zal komen, want dat kan je erg goed!
Hoewel je zelf niet altijd beseft dat je er mensen mee kan kwetsen.
Je hebt er echter een paar tussen zitten die zich niets aan trekken van jou opvliegendheid. Die zo iets hebben van ”ze koelt wel af' (want dat is een feit, je bent boos, heel erg boos, maar je bent ook vergevingsgezind) dat zijn je echte vrienden, op hen kan je bouwen, op hen kan je steunen.
Ik denk dat als je een aantal stress van je af zou gooien, wat verdriet los zou laten en eens zou praten met je ouders, broer/zus dat je dan al heel wat minder opvliegend zou zijn, het grootste deel van je woede komt nl voort door dingen die binnen de vier muren van je ”thuis' gebeuren.
Ik zou zelfs zweren dat je twijfelt of je wel een echte thuis hebt!..(en et thuis bedoel ik een plek waar je je veilig en geborgen voelt)
Maar meid, je bent niet zo oud, je bent aan het puberen (en ja ik spreek uit ervaring :p ) En wanneer je je gezin een keer rond de tafel vraagt, dan komt dat in orde.

Is het trouwens zo dat je ouders gescheiden zijn?
Heey Kath

IK vind het erg knap dat jij zoiets kunt, en het klopt redelijk goed.
Het klopt met wat je zegt over mijn gevoelens, ik praat er niet zo graag over, en als ik het al vertel heb ik inderdaad het gevoel van dat ik het misschien beter niet had kunnen doen omdat het nu doorvertelt wordt ofzo.
Maar wat bedoel je hiermee?

'Je woede uit je op 2 totaal tegenovergestelde manieren wat ik best vreemd vind.'

Wat voor manieren dan?

Maar dat ik opvliegerig ben, dat valt wel mee. Ik ben op school als in de klas erg rustig zelfs..
Ik voel me thuis best veilig, maar ik kan niet goed praten met mijn ouders, ik ben veel te bang dat ze zich zorgen maken over dingen en dat vind ik gewoon geen fijn gevoel.
En nee, mn ouders zijn niet gescheiden :)
Meisje
Meisje jun 30 '06
Ik moet wel effe iets vertellen..

Ik leef eigenlijk een beetje in een fantasie wereld.. ik stel me weleens voor hoe mijn leven eruit zou zien als ik 'zo' was. En dan zei ik een ander meisje voor me, wel dezelfde als mij, maar die dan anders doet, anders leeft, het moeilijker heeft en zo'n dingen.

Ik schrok ook best wel toen ik je reactie las, want de punten waar jij over sprak, waren zou ik maar zeggen in mijn 'fantasie' wereld. Ja oke, het klinkt heel vreemd, maar het is zo.
Ayasha
Ayasha jun 30 '06
Of je zwijgt, je antwoord zelfs niet als iemand je wat vraagt. Of je roept en laat alles er in eens uit

dat zijn die twee manieren.

In de klas ben ik ook heel rustig enz, maar ik ben alsnog een uitdager en ook vrij opvliegend (weet ik avn mezelf en probeer het zoveel mogelijk te beperken :p ) Misschien dat jij dat ook doet?
Meisje
Meisje jun 30 '06
Ik WIL weleens erg kwaad worden op iemand, maar dat doe ik dan niet nee.. Ik hou 't dan tegen
Ayasha
Ayasha jul 1 '06
 Quote:
Origineel van Meisje:
Ik WIL weleens erg kwaad worden op iemand, maar dat doe ik dan niet nee.. Ik hou 't dan tegen
inderdaad, dat zou het wel eens kunnen doen, in je droomwereld zijn je ouders ook gescheiden? Misschien dat jij sterker (ofliever) in je droomwereld bent waardoor ik vnl die eigenschappen zie.
Meisje
Meisje jul 4 '06
 Quote:
Origineel van kath:
 Quote:
Origineel van Meisje:
Ik WIL weleens erg kwaad worden op iemand, maar dat doe ik dan niet nee.. Ik hou 't dan tegen
inderdaad, dat zou het wel eens kunnen doen, in je droomwereld zijn je ouders ook gescheiden? Misschien dat jij sterker (ofliever) in je droomwereld bent waardoor ik vnl die eigenschappen zie.
Ja, dat is ook zo.. Ik vind het erg knap dat je zoiets kunt zeg! :)Echt heel erg bedankt.. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 5 '06
Hoi Meisje,
Mag ik je vragen waarom je je foto weer hebt weggehaald? Ik zou hem graag ook willen bekijken als jij dat goed vind.

Groetjes Julien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki