Hallo allemaal,
Sinds een paar weken heb ik klachten aan de linkerzijde van mijn lichaam. Linker sinus, uitstralend naar linkeroog, een spier in mijn linker onderbeen, spieren aan de linkerkant van mijn onderrug .. kortom, het is een hele waslijst
Het heeft me duidelijk gemaakt dat ik echt met de dingen die het best bij me passen aan de slag moet. Dit brengt een bepaalde angst met zich mee. Ben momenteel hypergevoelig voor de manier van doen in mijn werkomgeving. Dit neem ik ook mee in mijn privé. Het blijft steken in mijn lichaam en ik vind het vervelend voor mezelf dat bepaalde negatieve reacties zo blijven hangen. Dan merk ik hoe irritant ik het vind dat ik mensen zo gemakkelijk kan doorzien, want alles wat ik voelde en aangaf is duidelijk geworden. Doordat ik rustig ben en niet altijd zeg wat ik denk, denken bepaalde mensen dat ze slim zijn door grappig te zijn en (negatieve) opmerkingen te geven. Soms zijn ze heel subtiel. Omdat ik het doorzie, komt het nog harder aan, willens en wetens dat iemand bewust op een bepaalde manier reageert. Het doet pijn. Hierdoor wordt je nog eens duidelijk gemaakt dat je "anders bent dan anderen".
Zou dit te maken hebben met de klachten aan de linkerzijde? (Gevoel).
Graag jullie mening, dank !
Groetjes,
Bart