Loading...
nl

Blauwe kleur zien

earthchild
earthchild sep 17 '09
Hallo iedereen

Ik zie al een tijd de kleur blauw bij mij. Soms in een grote en soms in een kleine vlek. Het is maar een seconde en dan is het weer weg. Ik zie het soms bij mensen en ook als ik alleen ben. Het is een tijdje weggeweest. maar heeft zich een week geleden weer laten zien.

Nou belde mijn dochter mij gister op met.... Mam ik zag zo maar in mijn ooghoek een blauwe vlek. Weet iemand toevallig wat het is?

Veel liefs Thea
Delen:
admin
admin sep 17 '09
- Blauw staat voor genezing. Er zijn heel wat genezende kleuren blauw: hemelsblauw is voor communicatie, paarsblauw is voor aarde-energie, kobaltblauw is cauteriserend, smaltblauw wordt in verband gebracht met de helende kracht van lucht.

- Blauw staat voor ontspanning. Als u opgewonden bent of niet kunt slapen, stel u dan voor dat u bent omhuld met donker indigoblauw dat kalmerend is en rust geeft. Het is ook de kleur van hemelse wijsheid, en is verbonden met Zadkiel (evenals turkoois).

- Blauw staat voor bescherming. Sla Michael's kobaltblauwe mantel helemaal om u heen wanneer u zich kwetsbaar voelt.

- Blauw is de kleur van de hemel, om u eraan te herinneren dat bomen tot in de hemel kunnen groeien (dat uw mogelijkheden onbegrensd zijn). Blauw is op een andere manier krachtgevend dan rood, dat aardse kracht geeft. Blauw staat voor de mogelijkheid van onbeperkte spirituele groei en is verbonden met Sahaqiel, Engel van de Hemel, en verrezen Meester El Morya.

bron: grainne.punt.nl/
admin
admin sep 17 '09
Dat is je vrouwelijke gids.
earthchild
earthchild sep 17 '09
Hartelijk dank voor de info Karin.
Maar ik heb 1 vreaagje... Wat is cauteriserend?
Verder is het mij volstrekt duidelijk.
earthchild
earthchild sep 17 '09
OO Hans wat leuk. Maar waar maak je dat uit op?
admin
admin sep 17 '09
Omdat ik heel vaak mijn vrouwelijke gids zie en die heeft een prachtige blauwe kleur. Soms komt er een gezicht uit naar voren, ogen zo schitterend....
Geniet ervan!
earthchild
earthchild sep 17 '09
Ja Hans dat ben ik met je eens. De kleur die ik zie is zo mooi helder blauw. Helaas zie ik geen gezicht. Ik weet allen, als de kleur een tijdje niet verschijnt, ik het mis.
Cialara
Cialara sep 17 '09
Waarom zou het mis zijn als ze er niet is?

Oh sorry, ik lees het verkeerd. Je mist het als ze er niet is... Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is natuurlijk een heel fijn gevoel als je weet dat ze bij je is.

admin
admin sep 18 '09
Cauteriserend, ja wat een maf woord.
Effe googlen..

http://www.encyclo.nl/begrip/cauteriseren
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '09


Het is inderdaad een Gids of een persoon uit het hiernamaals, als ik de koningsblauwe energie zie weet ik dat het mijn zoon is, zie ik de zachtblauwe kleur is het mijn moeder....en de violette kleur is mijn vader. Daar ben ik achtergekomen na ervaringen ...dus ik weet precies wanneer ze even langs komen smile
Ik zie nog wel meer kleuren maar weet nog niet helemaal wat het of wie het is.

Leuk hoor dat je het ook kunt zien, en het verschijnt inderdaad maar heel even en weg is het maar je kunt het duidelijk zien....al kijk je rechtvoor je dan kan het naast of rechts of links voor je verschijnen ......maar zien doe je het altijd!
admin
admin sep 18 '09
Door je open te stellen kan je deze Gids uitnodigen dichterbij te komen. Doe ik bijna altijd. Dan kan je soms de Gids zien en eventueel herkennen. Zo blijft de Gids voor mijn minutenlang zichtbaar. Hte geeft een heel fijn en warm gevoel.
admin
admin sep 18 '09
een gewoon 'hallo', dan maak je al contact.
net als je een hallo aan je buur of vrienden zegt.
je zult zien(wat Hans ook zegt) dat de kleur langer blijft en ook intensiever wordt.
Dit is het eerste begin van jouw contact met Je 'Gids'.(wil niet zeggen dat iedere gids op deze wijze contact maakt natuurlijk).
admin
admin sep 18 '09
gewoon Hallo? echt? grin
admin
admin sep 18 '09
Ja.
zo simpel was het bij mij wel.
maar voor ik het in de gaten had dat het zo kon, dat duurde even, hahaha...
zo gauw je het ziet komen, hallo zeggen.en je zult voelen dat je hart gloeit en de kleur groeit.en dan...spelen maar. smile
Natalie1986
Natalie1986 sep 18 '09
Zien jullie dit gewoon overdag of als je je ontspant en wilt gaan slapen?
Ik zie ook kleuren maar alleen als ik me ontspan haha
admin
admin sep 18 '09
ditzie ik, als ik in bed lig en mijn ogen sluit en ook overdag als ik ga ontspannen en mijn ogen er bij sluit.
admin
admin sep 18 '09
Origineel bericht van: Hans
Dat is je vrouwelijke gids.


Heb je gemist Hans! Wat fijn om je weer te lezen!!

Dit was even offtopic, maar kon even niet anders dan eventjes reageren smile
earthchild
earthchild sep 19 '09
Natalie ik zie de kleur overdag of s'avonds.
En beschermengel, ik heb mijn vader en moeder nog bij me hier op aard. Is het altijd een familielid?
Ook ik heb de kleur Violet 1 keer gezien.Ik zie ze soms bij andere mensen. Zie ik dan hun Gids? Of is het dan mijn eigen?
Vind het wel heel ingewikkeld. Maar wel heel heel erg mooi. Ik heb de kleur ook vaak gevraagd wie hij/zij is. Maar ik krijg geen antwoord. Hoeft ook niet, maar ben wel heel nieuwschierig wie zij is.
Beschermengel
Beschermengel sep 19 '09

@ Natalie, ik zie de kleuren (energieën) eigenlijk altijd ..dus zowel s'avonds (...als ze er zijn smile....als overdags.

@ Earthchild, nee het hoeft niet altijd een familielid te zijn ...vaak is het jouw Gids of de Gids van de persoon die je ziet, het is soms inderdaad ingewikkeld wie je nu ziet...ik denk dat de tijd het zal leren bij jou en ga je zeker de energieën herkennen!
admin
admin sep 19 '09
Origineel bericht van: Beschermengel



@ Earthchild, nee het hoeft niet altijd een familielid te zijn ...vaak is het jouw Gids of de Gids van de persoon die je ziet, het is soms inderdaad ingewikkeld wie je nu ziet...ik denk dat de tijd het zal leren bij jou en ga je zeker de energieën herkennen!


het kan ook je Zelf zijn wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki