Loading...
nl

fotolezen van een paard

????
???? jun 22 '06
Is er ook iemand hier die fotolezen van paarden kan. Ik ben nl al heel lang op zoek naar enig spoor van een paard die ik heb gehad en in 1998 moest verkopen door omstandigheden. Ik ben helemaal zijn spoor kwijt. Ik weet alleen aan wie ik hem verkocht heb en dat diegene hem na twee maanden weer heeft door verkocht. Ik had een hele sterke band met dit paard maar kan zelf geen contact met hem maken. (voor zover ik weet ben ik niet in het bezit van zulke gaven)
Ik ben benieuwd of er hier iemand is die dit wel kan, en mij in iedergeval zou kunnen zeggen of hij wel of niet nog in leven is.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YWHRDKR8[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HUZWJLEM[/img]
Delen:
Ayasha
Ayasha jun 22 '06
sorry...Ik krijg een erg koud gevoel bij dit paard...Natuurlijk kan ik het nooit voor 100% zeker weten..
????
???? jun 22 '06
KOud in de zin van dood, of als negatieve energie?
Ayasha
Ayasha jun 23 '06
meestal wanneer het koud aan voelt betekent dit dat de persoon of het dier op de foto niet meer in leven is. :)Maar zoals ik al zei: misschien zit ik ook helemaal mis. :)Ik wil je niet moedeloos maken.
????
???? jun 23 '06
Mij maak je niet zo snel moedeloos. Ik wil liever weten of hij er nog is of niet want als hij er niet meer is kan ik ook een hoofdstuk afsluiten. En wie weet kom ik hem wel weer tegen in een reincarnatie.
Ik weet in iedergeval zeker dat de persoon op de tweede foto nog in leven is, want dat ben ik zelf.
Misschien moet ik het wel een keer voorleggen aan iemand die telepathie kan. Kan ik in iedergeval vragen hoe zijn leven na mij geweest is en hoe hij zijn leven bij mij heeft beleefd.
Maar in iedergeval bedankt voor de aandacht die je eraan hebt gegeven Kath.
Ayasha
Ayasha jun 23 '06
ja de persoon er op is idd nog in leven ja :DMaar daar hadk ook niet naar gekeken, vermoedde wel dat ji dat was :D
geen probleem. Ik kan je doorverwijzen naar iemand die erg goed is in telephatie met dieren. Als je wilt vraag ik haar email adres? :)
????
???? jun 23 '06
Als je dat wilt doen graag.
Het geeft natuurlijk niet voor 100% zekerheid maar die krijg ik alleen als hij nog wel leeft en ik hem in levende lijve aanschouw. (kans is ws klein dat dat nog gaat gebeuren)
Maar in iedergeval heel hartelijk dank alvast.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '06
Hoi Sylli, Ik ben ook geen expert hierin, maar ik ben bang dat ik kath gelijk moet geven. Dit paard is volgens mij niet meer onder de levenden. Probeer eens contact te maken via je hart. Het zou nu eigenlijk juist makkelijker moeten zijn!
????
???? jun 24 '06
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel zo'n vermoeden heb. Ik wil alleen wat meer bevestiging van anderen nodig op dit moment. Het wordt ook wel een beetje een verwerking van het feit dat ik hem dus nooit meer zal zien. Ws is hij er al een tijdje niet meer en is het moment dat ik naar hem op zoek ging (nu bijna drie jaar geleden)ook het moment geweest dat hij ging. (denk ik)
Ik heb aan de zoektocht naar hem wel een heel leuk contact overgehouden met de nieuwe eigenaresse van zijn moeder. Dus heeft het in iedergeval iets positiefs opgeleverd.
Is het goed als ik nog een ander fotootje plaats van een pas geboren veulen? Ben nl benieuwd wat daarover te zeggen is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '06
Tuurlijk is dat goed! En de beste manier om iets te verwerken is het los te laten!
????
???? jun 26 '06
Hoi Nims,

Ik weet donders goed dat je gelijk hebt. Ik moet hem los laten en ik ben daar dus ook al wel mee bezig, maar het valt niet mee.

Maar hier een fotootje van het veulen dat ik bedoelde. Om niet al te vervelend te worden wil ik ook eens een foto van zijn moeder plaatsen.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8DCFDKIX[/img]
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 5 '06
Makkelijk is het niet nee. Veel sterke ermee.

Het veulen ziet er lekker jong en ondeugend uit :). Niet de makkelijkste, maar ach als je lief bent, kan hij ook lief zijn. Ik vind het een heel mooi beestje dat het verdient om goed verzorgt te worden.
????
???? jul 5 '06
Hoi Nims,

bedankt voor je reactie. Het is tot nu toe een heel lief en natuurlijk ontdeugend beesje. De beschrijving die jij geeft zou goed bij zijn moeder passen. Die is niet bepaald makkelijk maar als je haar respecteerd en lief voor haar bent is zij dit ook voor jou. Ik noem haar atijd een eerlijke bitch. Het kan natuurlijk zijn dat hij dat niet makkelijke van zijn moeder heeft over ge-erfd. Op zich is hij nog niet echt moeilijk alleen hebben we wat problemen gehad met hem in de trailer krijgen met naar land brengen.
Het is jammer genoeg niet mijn eigen veulen, maar ik zal er alles voor doen dat hij een goede verzorging krijgt. (voor zolang als we nog in Nederland zijn. We (mijn man en ik) gaan nl volgend jaar voor drie jaar naar Curacao)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '06
Wat gaan jullie eigenlijk doen in Curacao als ik vragen mag?
????
???? jul 7 '06
Mijn man werkt bij de Marine en die gaat daar dus werken. Wat ik er ga doen is nog niet bekend. Misschien ook werken maar dit kan dan ook vrijwilligerswerk worden bij de dierenbescherming of iets dergelijks. Ik heb zelf nog geen strak omlijnde plannen. In iedergeval wil ik er veel foto's gaan maken. Ik ben nl ook fotografe.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '06
Als je maar een internetverbinding hebt ;)
????
???? jul 8 '06
Dat is wel haast eerste vereiste.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '06
goedzo :D
????
???? jul 9 '06
Als mensen zich afvragen wat ons bezield om daar naar toe te gaan vanwege alle criminaliteit enzo zeg ik altijd dat wij wel even voor wat meer balans gaan zorgen. Dan staan ze me altijd erg raar aan te kijken.

Het is natuurlijk ook nooit helemaal zeker dat we gaan, er kan van alles tussen komen. Maar ik heb altijd zoiets van; dan was het ook niet bedoeld dat we daar naar toe moeten.
Affijn dan heb ik in iedergeval de voorpret ervan gehad. Life goes on
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '06
goedzo :)zo is het ook. Kijk ook eens naar de reis, en niet alleen het doel :D.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki