Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Balans 9

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Hierbij wil ik graag de mogelijkheid geven om een gratis tarotlegging voor iemand te doen. Ik wil voor jullie de Balans legging gaan doen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/67086/Tarot_Balans_9_Legschema_Legpa.html#Post67086

Dit is een algemene legging en dus hoef je geen vraag te stellen maar gaat het om jou als persoon en of je in balans bent.

Het is een zeer uitgebreide legging waarin je antwoord krijgt op de volgende vragen:
1 ) Je persoonlijke groei, spiritualiteit.
2 ) Je vrije tijd.
3 ) Je gezondheid.
4 ) Je vrienden.
5 ) Je carrière.
6 ) Je huis / huiselijke omstandigheden
7 ) Je familie / gezin
8 ) Je financiën.
9 ) Je algehele balans.



Ik zal de legging doen op volgorde van aanvraag. Aangezien ik niet altijd de tijd heb om dit te doen, kan het soms even duren voordat je een legging krijgt. Laat dat je overigens niet afschrikken om er eentje aan te vragen!
Delen:
Emuca
Emuca sep 16 '09
Ik zal me niet laten afschrikken. smileDOe mij er maar 1.
admin
admin sep 16 '09
Ik wil er ook wel 1 Nims smile
Islandlady
Islandlady sep 16 '09
HE Nims! Mooi! Ik wil ook wel een legging van je!
Dank vast
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik zal me niet laten afschrikken. smileDOe mij er maar 1.

Ok dit is jouw legging:
1 ) Moed: Je bent moedig bezig met het ontwikkeling van je persoonlijke groei en spiritualiteit. Toch zakt de moed je soms wel in de schoenen, maar je geeft niet op. Waar jij mee bezig bent, heb je moet voor nodig.

2 ) Gewaar-zijn: In je vrije tijd ben je heel bewust van wat er gebeurd en zich afspeelt.

3 ) Volwassenheid: Je lichaam is bezig met volwassen te worden en je merkt dat er hierdoor dingen in je gezondheid van invloed kunnen zijn.

4 ) Uitstellen: Echt contact maken met anderen stel je uit. Vriendschappen zijn voor jou ook niet zo belangrijk tenzij je inziet dat je sommige mensen echt nodig hebt in je leven.

5 ) Ontvankelijkheid: Je staat nog open voor allerlei verschillende carrière mogelijkheden en hebt nog niet echt een keuze kunnen maken.

6 ) Geduld: Thuis heb je vooral geduld met waar je nu inzit. Je hebt de tijd en neemt de tijd.

7 ) Afremmen: Je zou wat rustiger aan moeten doen met je familie / gezin waar je in zit. Je wilt veel te snel en nu moet je toch wat afremmen.

8 ) De schepper: Geld is voor jou een middel om dingen te maken en niet zozeer een doel op zich. Jij geeft je geld uit aan goed dingen.

9 ) Begrip: Over het algemeen staat jouw balans vooral uit begrip voor alles en iedereen. Je staat overal voor open en hebt voor alles en iedereen begrip.


---

Zo dit was de eerste balans legging. Wat vind je ervan en kun je je erin vinden?

Zo ziet jouw balans er dus uit:
Emuca
Emuca sep 16 '09
Een hele mooie legging! smileDankje. De kaarten zijn heel erg mooi. Ik kan me eigenlijk wel in bijna alles vinden... er zitten wel wat woorden bij die typisch mij zijn. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Origineel bericht van: Bart
Ik wil er ook wel 1 Nims smile


Oke, ook voor jou heb ik er eentje gelegd:

1 ) Controle: Jij wil vooral controle hebben over jouw persoonlijke groei en ontwikkeling. Je spiritualiteit loslaten is iets waar je moeite mee hebt.

2 ) De Vrek: Je gaat heel spaarzaam met je vrije tijd om en wil dit met bijna niemand delen. Je geeft weinig tijd aan een ander en bent vooral bezig met de tijd die je hebt, voor jezelf te houden.

3 ) Bestaan: Durf er te zijn en let op je gezondheid. Het is belangrijk dat je er bent voor jezelf.

4 ) Van moment tot moment: Vrienden komen en gaan maar echt een vastigheid zit er niet in. Alsof jij je met niemand wilt binden.

5 ) Eenzaamheid: In je werk voel je je vooral eenzaam. Er is weinig wat je met anderen hebt te delen en ik weet ook niet of je daar wel op je plek zit.

6 ) Aan het verleden hangen: In je huiselijke omgeving zit je vooral met je hoofd in het verleden. Je verlangt ernaar en hangt er ook in.

7 ) Gewoon-zijn: Je gezin / familie is vooral gebaseerd op gewoon-zijn. Gekke dingen gebeuren er niet echt en worden waarschijnlijk ook weggestopt. Als je maar gewoon bent, dan ben je al gek genoeg.

8 ) Success: Over geld hoef je je geen zorgen te maken en dat gaat gewoon helemaal goed.

9 ) Niet-Ietsheid: In je algehele balans is het belangrijk om alles en niets tegelijk te zijn. Je bent vooral bezig met 1 van de twee dingen. Waarschijnlijk vind je jezelf zo enorm onbelangrijk dat je in het niets-zijn doorslaat, en daarmee het iets-zijn volledig negeerd.

----------
Zo dit was jouw balans legging. Wat vind je ervan en kun je je erin vinden?

Zo ziet jouw balans er dus uit:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Volgens mij wordt dit nog een populair item wink

Misschien leuk om te zien. Mijn eigen balans op dit moment:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Een hele mooie legging! smileDankje. De kaarten zijn heel erg mooi. Ik kan me eigenlijk wel in bijna alles vinden... er zitten wel wat woorden bij die typisch mij zijn. smile


Ja ik vind het echt prachtige kaarten. Vanochtend legde iemand deze kaarten voor mij tijdens mijn intake gesprek voor de opleiding die ik ga volgen en ik vind deze zo mooi en duidelijk dat ik ze ook maar meteen heb aangeschaft smile.
Islandlady
Islandlady sep 16 '09
ze zijn inderdaad prachtig zeg! Heel mooi! Ik ben benieuwd smile
Emuca
Emuca sep 16 '09
En wat houdt de legging die voor jou gelegd is precies in NiMS?

Ik vind vooral de prenten heel erg mooi. Maar ik vind het vooral leuk dat er zoveel verschillende en belangrijke kenmerken in zitten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
En wat houdt de legging die voor jou gelegd is precies in NiMS?

Wat bedoel je precies?
Emuca
Emuca sep 16 '09
Nou... ik spreek nu uit mezelf, maar ik kan niet meteen uit de kaarten aflezen wat dat nu precies bij jou betekend. Wil je dat misschien vertellen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Origineel bericht van: Islandlady
HE Nims! Mooi! Ik wil ook wel een legging van je!
Dank vast

En dit is die van jou:

1 ) Gewaarwording: Je begint dingen gewaar te worden wat betreft je persoonlijke groei en spiritualiteit. Dat wat onduidelijk was, begin je ineens inzichten te krijgen.

2 ) Rijpheid: Je vrije tijd begin je wat beter in te delen zodat je niet overal meer in de knoei mee komt. De dingen die tijd nodig hebben geef je ook gewoon de tijd en pak je pas op op de momenten dat het nodig is.

3 ) Leiding: Je gezondheid heeft de leiding over jou. Jij luistert volledig naar je klachten en handelt er ook naar. Zou het niet andersom moeten zijn dat je gezondheid zich volgt naar wat jij voelt?

4 ) De bron: Voor vrienden ben jij het inzichtspunt. Via jouw kunnen ze in contact met de bron komen.

5 ) IJs-solatie: Je carrière is volledig vastgelopen als ijs. Alleen tranen kunnen het weer op gang brengen. Je bent niet meer met je gevoel in je carrière en dus dien je dit te doorbreken. Stilstaand water is ijs, en het staat stil.

6 ) Naar binnen gaan: Je aandacht zou wat meer op je thuis situatie mogen liggen. Ga daar eens naar binnen en ervaar wat er speelt en opgelost moet worden.

7 ) Onschuld: Ga binnen je familie / gezin terug naar de onschuld. Ervaar alles als een kind, alsof het de eerste keer is. Nu zijn er teveel aangeleerde patronen die als je ze eens opnieuw zou bekijken volledig anders zouden zijn.

8 ) De buitenstaander: Jij hebt totaal geen controle over je financiën en bent eigenlijk aangewezen op anderen. Misschien neem je er ook wel geen controle over en heb je jezelf buitengesloten.

9 ) Schuld: Jouw balans wordt voornamelijk gevoed door schuldgevoelens. Dat maakt en vormt je en brengt je volledig uit balans. Misschien tijd om daar iets aan te veranderen?

----------
Zo dit was jouw balans legging. Wat vind je ervan en kun je je erin vinden?

Zo ziet jouw balans er dus uit:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Nou... ik spreek nu uit mezelf, maar ik kan niet meteen uit de kaarten aflezen wat dat nu precies bij jou betekend. Wil je dat misschien vertellen?


Ah je bedoelt de legging die ik voor mezelf heb gelegd hierboven. Ik had nog geen tijd om het uit te werken, maar zal het nu even voor mijzelf doen.

1 ) Doorbraak: Ik sta op een grote doorbraak in mijn spiritualiteit / persoonlijke groei.

2 ) Mijn vrije tijd beleef ik van moment naar moment. Ik plan weinig dingen in, maar neem het zoals het komt. Maak me er dan ook niet echt druk om.

3 ) Hangend aan het verleden: Met mijn gezondheid ben ik heel erg bezig met dingen uit het verleden. Ik heb nog wat zaken die in mijn verleden (of vorige levens) liggen, uit te werken om geheeld te worden.

4 ) Creativiteit: Door mijn vrienden om me heen kan ik creatief zijn. Ik wordt getriggerd om verschillende dingen te ondernemen waarin ik mezelf helemaal kwijt kan. Mijn vrienden en ik, stimuleren elkaar.

5 ) Succes: In mijn carrière heb ik vooral succes en gaat alles helemaal goed.

6 ) Zorgen: In mijn huiselijk omstandigheden maak ik me zorgen over de dingen die daar spelen.

7 ) Bestaan: Binnen mijn familie en gezin wil er vooral zijn. Ik vind het belangrijk om er te zijn voor mijn familie en mijn familie vind het ook belangrijk dat ik er ben.

8 ) Vriendschappelijk: Geld is voor mij vriendelijk maar niet noodzakelijk. Ik heb er nooit te kort aan, maar ook nooit teveel van. Ik gebruik het zoals het komt, en als ik meer nodig heb dan komt er meer.

9 ) Genezen: Het is nodig dat ik genees van de wond die in mij zit. Ik moet als een totaal wezen leven en alles accepteren wat er in het leven gebeurd.

---
Vind het wel een mooie lezing die precies mijn balans op het moment weergeeft.

Sweetammy
Sweetammy sep 16 '09
Hey mop zou je er voor mij ook 1 willen leggen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Origineel bericht van: Sweetammy
Hey mop zou je er voor mij ook 1 willen leggen?

Ik had al verwacht dat je er eentje zou willen winkmaar ik leg hem graag voor je.

1 ) Harmonie: Het is belangrijk dat je vooral een balans vindt in je spiritualiteit / persoonlijke groei. Luister daarom naar je hart en doe wat je hart je ingeeft. Het is juist moeilijk om eenvoudig te zijn, dus kijk uit dat je het niet te complex maakt allemaal.

2 ) De dwaas: Je vrije tijd is iets waarin van alles gebeurd dat je maar voor lief aanneemt en eigenlijk niet eens over oordeelt maar gewoon blind accepteert. Je staat er als een dwaas in, zelfs als je bedrogen wordt dan sta je dat een volgende keer weer toe.

3 ) Overvloed: Je gezondheid heeft te lijden onder de overvloed aan dingen die het te verduren krijgt. Als je iets doet, dan weet je geen grenzen te stellen en ga je maar door. Dit gedrag beïnvloed je gezondheid enorm.

4 ) Creativiteit: Door jouw vrienden om je heen kan jij creatief zijn. Je wordt getriggerd om verschillende dingen te ondernemen waarin je jezelf helemaal kwijt kan. Je vrienden en jouw, stimuleren elkaar.

5 ) Stress: Je carrière-pad is er eentje van enorm veel stress. Je moet te veel en daarmee wordt je enorm onder druk gezet. Misschien wordt het tijd om een ander pad te kiezen?

6 ) Inzicht: Je hebt redelijk wat inzicht in je thuis situatie en begrijpt heel goed hoe hij in elkaar zit. Aan jou de keus om te bepalen wat je met dit inzicht gaat doen.

7 ) Voorbij Ilusies: Bij je familie / gezin ben je voorbij de ilusies gegaan. Je weet wat er niet echt is en wat er wel echt is en wat er ilusies zijn en wat niet. Zoek de echte dingen in jezelf en vertrouw op je weten. Richt je je teveel op wat er buiten je staat, raak je verstikt in het oordelen over wat nou goed is en wat nou fout is. Dit soort oordelen houden je gevangen in je eigen ilusies.

8 ) Wedergeboorte: Geld heeft bij jou verschillende waarden en ga je op verschillende manieren mee om. Op dit moment is het weer een moment van opnieuw bekijken wat je ermee kunt en wat je ermee wilt gaan doen. Is geld belangrijk of is het niet belangrijk? Het is vooral een periode van groei en verandering.

9 ) Vorige levens: Bij je algehele balans is een sterke rol voor je vorige levens weggelegd. Integreer ze in je huidige leven en leer van wat er bovenkomt. Je vorige levens en wat je eruit kunt halen zijn bedoeld om je wakker te schudden; de gebeurtenissen in je huidige leven proberen je een patroon te laten zien dat even oud is als de reis van je eigen ziel.

----------
Zo dit was jouw balans legging. Wat vind je ervan en kun je je erin vinden?

Zo ziet jouw balans er dus uit:
Sweetammy
Sweetammy sep 16 '09
Dank je wel en als je het al wist, doe dat dan gelijk ff voor me winkMaar voor je antwoord in sommige dingen kan ik me wel vinden. Zowel mn gezondheid als mn carriere die stress geeft komt erg overeen met mij. Maar andere dingen kan ik me niet in vinden.
Cialara
Cialara sep 16 '09
Ik ben ook wel nieuwsgierig NiMS, en ook al weet ik wel waar de schoen wringt af en toe, ben ik toch wel nieuwsgierig wat jouw Osho kaarten mij hierover kunnen vertellen, dus als je nog tijd hebt grinGraag!
admin
admin sep 16 '09
Nims, wil je voor mij ook een kaartlegging doen?
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki