Loading...
nl

foto lezen

B10e
B10e jun 9 '06
Ik wil mijn foto (van mijzelf dus) ook laten lezen. Kan dat? Waar plaats / of stuur ik de foto dan? Ben erg benieuwd eigenlijk. Vorig jaar mijn aura laten lezen. Greep me toen ook erg aan. En...... wat tegen mij gezegd was toen is driekwart jaar later nog uitgekomen ook.
Delen:
Ayasha
Ayasha jun 12 '06
 Quote:
Origineel van B10e:
Ik wil mijn foto (van mijzelf dus) ook laten lezen. Kan dat? Waar plaats / of stuur ik de foto dan? Ben erg benieuwd eigenlijk. Vorig jaar mijn aura laten lezen. Greep me toen ook erg aan. En...... wat tegen mij gezegd was toen is driekwart jaar later nog uitgekomen ook.
ik wil wel proberen om je foto te lezen. Je mag zelf kiezen of ik het via een privebericht doe of gewoon hier in het topic
Riaction
Riaction jun 14 '06
Hey Kath,

Wanneer je mijn foto zou lezen. Wat zou je dan vertellen?? Iets over mijn verleden of hoe ik mij nu voel?

Misschien een duidelijker vraag: Wat doe je precies?
Ayasha
Ayasha jun 14 '06
 Quote:
Origineel van Ria:
Hey Kath,

Wanneer je mijn foto zou lezen. Wat zou je dan vertellen?? Iets over mijn verleden of hoe ik mij nu voel?

Misschien een duidelijker vraag: Wat doe je precies?
Wanneer ik een foto lees vertel ik hoe die persoon in elkaar zit. Of hij of zij dingen heeft meegemaakt en ook hoe je je op dat moment voelt. Af en toe kom ik dingen uit je verleden te weten en voel ik ook dingen voer mensen die heel kort bij je staan.
Ik lees dus je karakter en je gevoelens en probeer mensen een helderdere (euh zeg je dat zo?) kijk te geven op zichzelf en hun gevoelens.
jo
jo jun 19 '06
Het is misschien wel leuk om een foto te lezen en dan de uitkomst op het forum te zetten.
Ik vind het altijd zo gaaf als het allemaal klopt enzo. ik weet niet waarom maar daar sta ik nog altijd van te kijken!!
ik durf nog steeds geen tweede poging te wagen
maar je mag wel een foto van mij gebruiken als je wilt?

groetjes Jo
Ayasha
Ayasha jun 19 '06
als je het op het forum wil, wil ik hem gerust op het forum zetten. zet maar een foto op het forum en ik doe hem. :)
B10e
B10e jun 20 '06
Ik kom er alleen niet zo goed uit hoe ik een foto naar jouw privebericht toestuur of op deze topic erbij zet. Ben nie zo handig met http-verhaal enzo.
Kan je me uitleggen hoe dat werkt? Of heb je een eenvoudigere manier om mijn foto naar je toe te zenden?

Grtz. B10
Ayasha
Ayasha jun 20 '06
 Quote:
Origineel van B10e:
Ik kom er alleen niet zo goed uit hoe ik een foto naar jouw privebericht toestuur of op deze topic erbij zet. Ben nie zo handig met http-verhaal enzo.
Kan je me uitleggen hoe dat werkt? Of heb je een eenvoudigere manier om mijn foto naar je toe te zenden?

Grtz. B10
je upload de foto naar een fotosite (ik gebruik www.mijnalbum.nl) en dan de url van de foto hier (of in een pb) zetten
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '06
je kan de foto ook naar mij mailen (foto (at) nims.nl ) en dan zet ik hem hier wel neer voor je.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki