* Steken in mn onderrug heb je daar last van? Nieren en urinewegen volgens mij: >> Op het moment dat de foto gemaakt werd, had ik een gezwel aan mijn eierstok. Die is er nu uitgehaald. Nieren en urinewegen zijn (bij mijn weten) uitstekend. Geen rare bloedwaarden althans.
* Als ik zo naar je gezicht kijk zie ik bijna puntige elfjesoortjes verschijnen. Hmm..he je iets met elfjes? >> Geen idee, maar voel mijn oren groeien als ik dat zo lees, haha
* Jij kunt echt de ruimte doen oplichten met je vrolijkheid! Je hebt een hele uitbundige lach die je in het hele gebouw kunt horen. Heerlijk! >> Probeer er altijd wel de vrolijke noot in te brengen ja.
* Oei is het zo druk in je hoofd? Als ik mijn hand op je foto leg voel ik het bijna bubbelen en bruisen in mijn hoofd van al je gedachten. Wat druk meid, probeer eens die gedachten wat rustiger te krijgen. >> Ik doe mijn best, klopt als bus.
* Natuurmens je vindt het zoooo lekker om te wandelen en de geuren op te snuiven. Je bent je erg bewust van je zintuigen. Volgens mij heb je ook een erg goed gehoor. Hoog sensitief ben je ook volgens mij. Je bent je zeer bewust van alles om je heen en ook wat er in jou speelt. Je bent heel eerlijk tegen jezelf je weet wat je wel en wat je niet goed kunt. Je hebt dat wel geaccepteerd. >> Kan ik volmondig ja op zeggen!
* Wat onzekerheid maar tegelijkertijd weet je ook zelf dat dat niet nodig is. Je hebt behoorlijk wat kennis in huis. (ik heb al gelezen wat je vak is, helaas anders zat ik er blanco in) maar je doet je werk met liefde en bezieling. >> In de roos
* Koken. Dat doe je volgens mij graag. Zelf dingen bedenken die lekker kunnen smaken bij elkaar en keihard lachen als het niet te eten blijkt te zijn. Hahhahah Je hebt ook wel zelfspot en een soort van droge wat cynische humor.>> Ik kook wel graag lekker, maar niet lang en dat lukt nog wel aardig ook. Dat cynisme klopt inderdaad ook.
*Je hebt een bijzondere vriendengroep. Kent ze al best lang. Ze lijken me Gothic vanwege hun kleding. Bijzondere biertjes drinken samen de nieuwe bieren van de tap uitproberen, kaarten en lachen in een Café. Wow wat gezellig daar! Is een beetje een oud pand met glas in lood en bijzondere nisjes in de muur. >> Hier begin ik wazig te kijken....vertel me maar waar dat cafe is, dan ga ik er eens langs, wie weet maak ik er nieuwe vrienden. Ghotics ken ik niet, behalve de zoon van een vriendin van me. En die vriendin....die voelt wel als oude bekende, uit een vorig leven. Maar meer kan ik er niet van maken...
*Hmm deze lezing kost me wat moeite..ik weet niet of dat aan mn eigen moeheid ligt of dat je vrij gesloten bent. Anyway ik probeer nog even verder te gaan.
* Je kunt vrij streng zijn maar hebt er achteraf altijd wel je piekermoment over. Was ik niet te streng niet te direct? Vraag je jezelf dan af. Niet te veel piekeren hoor! Want nee hoor je zei waar het op stond. >> Ik ben vooral streng naar mezelf en daar kan ik wel over nadenken...
* Heb jij diertjes rondom je huis? Wat bokjes, kippetjes? >> niet dat ik weet, hoop het niet
Hey potverdorie
ik wil nog wel verder lezen maar het stagneert hier. Nou dat was mn lezing voor jou. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.
>> Was prima toch? Blijkbaar was het genoeg. Dankje voor je woorden
Ery
Liefs Maryssa [/quote]