Loading...
nl

Ik kan de maan niet zien...

Cialara
Cialara sep 8 '09
Dit heb ik weer;

De laatse tijd als ik naar de maan kijk, dan zie ik dubbel of zoiets zo lijkt het wel. Ik zie dan aan 4 kanten een reflectie van diezelfde maan het lijkt wel een bloem. en de uitstraling is bijna blauw aan de uiteinden van die zogenaamde blaadjes. Ik vind het niet leuk, want ik kan niet meer de gewone maan zien.

Als ik dan daarna weer naar een ster kijk of naar binnen, dan heb ik nergens last van, alleen maar bij de maan.

Heeft iemand anders ook zoiets? Of moet ik toch maar een keer een bril??? eek
Delen:
Erytrix
Erytrix sep 8 '09
Heb je ook last als je naar andere dingen in de verte kijkt?
Cialara
Cialara sep 8 '09
Nee, eigenlijk niet. Heb wel een kleine afwijking; -0,5 maar daar ligt het niet aan...
Erytrix
Erytrix sep 8 '09
Je moet me maar niet kwalijk nemen dat ik alles in eerste instantie vanuit de regulier medische hoek bekijk...
Al heb ik ook een alternatieve kant.
Ik vind het altijd wel belangrijk beide paden te bewandelen.

Hoop dat je snel je antwoord vindt

Ery
Cialara
Cialara sep 8 '09
Groot gelijk hoor Ery, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook hieraan heb gedacht. Maar ik heb dit soort dingen ook in het theater, als ik naar mensen kijk. En daarvoor had ik dus op een gegeven moment een bril laten aanmeten met die kleine afwijking, ik weer hoopvol naar het theater; zie ik het toch nog! Bleek dat ik de aura's zag van die mensen. Wist ik toen veel, nu weet ik tenminste wat ik zie. Maar ik had het tot nu toe nog nooit gezien bij de maan, vandaar.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '09
En waarom zou je het aura van de maan niet kunnen zien? Als je je hand voor de maan houdt, zie je dan nog wel het aura eromheen (dus om je hand heen schijnen)?
Cialara
Cialara sep 9 '09
Zou dat het zijn? Ik zie inderdaad een hele brede ring er om heen... Oooohh, ja dat is een redelijke verklaring. Wist niet dat de maan ook een aura kon hebben...
Emuca
Emuca sep 9 '09
Alles heeft toch een aura? Bomen, bloemen, stenen... :3
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '09
Yep alles heeft een aura.
Cialara
Cialara sep 9 '09
Ik weet pas sinds kort dat ik ze bij mensen zie, het is voor mij al helemaal nieuw om 't bij de maan of andere dingen te zien... Mooi is het wel grin
admin
admin sep 9 '09
ha, dat gebeurt bij mij oook, dat ik de maan uitgestraald zie.
hoeft niet noodzakelijk volle maan daarvoor te zijn.
admin
admin sep 9 '09
Dat is absoluut waar, ik kan het bij mensen niet zien, maar in licht, maan, schaduwen etc zie ik er wel altijd een ring omheen smileIk heb er verder nooit bij stilgestaan wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki