Loading...
nl

Kristal kind

marloes26
marloes26 sep 8 '09
Onze dochter is 3 jaar en droomt soms over onze overleden hond. Ze verteld dan dat hij in haar kamertje was en dat hij niet op haar bed mag?! Tijdens een buurt bbq wees een voor mij onbekende buurman mij erop dat zij een kristal kind is. ik had geen idee wat het was en ben me er dus in gaan verdiepen. Hoe weet ik nu of het waar is en hoe zou ik hier dan mee om moeten gaan?
Delen:
Cialara
Cialara sep 8 '09
Hoi Marloes,

Wat mooi dat jij een kristal kindje hebt. Als je er meer informatie over wil kun je hier alvast wat vinden:

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_5_de%20kristal%20kinderen.htm

Het maakt eigenlijk niet uit of het zo is of niet, daar zul je langzamerhand achter komen naarmate ze ouder wordt. Wees je ervan bewust en accepteer het voor jezelf. Sta open voor je kind en wat het beleeft.

Pas op het moment dat het kind of jij er "problemen" mee gaat krijgen is het tijd om actie te ondernemen. Tot dan... geniet van dit prachtige kind dat jij mag zien opgroeien.

Liefs Jorine.
Fatna
Fatna sep 8 '09
mijn zoon is ook een kristalkind

in principe ja wat kun je doen, ik denk vooral voor je kind openstaan

bijv als hij zegt opa is hier, dat je dan niet raar gaat kijken maar hem serieus neemt en interesse gaat tonen oid...

ik denk dat je er niet teveel bij stil moet staan, de tijd leert je er ook mee omgaan als er sitiaties plaatsvinden

ik vindt het wat TE als je er ophef over gaat maken en er teveel aan vastklampt...gewoon over je heen laten komen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki