Loading...
nl

Veranderende profielfoto's

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Dankzij deborah kwam ik achter een foutje in de forum software waardoor er soms profielfoto's werden vervangen door bestanden die iemand had geupload naar het systeem. Daarmee leek het dus alsof sommige mensen iemands plaatje als profiel foto had gekozen, maar in werkelijkheid was dit niet zo. Ik heb dit nu gecorrigeerd, maar het is wel nodig om nog een keer je foto opnieuw in te stellen (te uploaden). Hij zal dan niet meer kunnen veranderen.
Delen:
Cialara
Cialara sep 8 '09
Heb het al een paar keer geprobeerd NiMS, maar het lukt niet... nog maar eens proberen dan frown
Cialara
Cialara sep 8 '09
Nope, nog steeds niet...
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Je moet hem opnieuw uploaden om het op te lossen. Het is wel het handigste om eerst even het bestand te hernoemen voordat je het opnieuw upload. Volgens mij moet het dan goed zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Oh het werkt indedaad niet. Even kijken wat er mis gaat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Ja het uploaden werkt weer! Dus als je nu een nieuw plaatje upload dan gaat het helemaal goed!
Maryssa
Maryssa sep 8 '09
Joepie hij doet het weer! Ik dacht dat het aan mijn computer lag haha
Beschermengel
Beschermengel sep 8 '09


Ja hij doet het weer..jippie ..
Beschermengel
Beschermengel sep 9 '09


Ik zie bij sommige geen plaatje......ligt dan aan mij (de computer) of is er dan geen nieuwe ge-upload?
Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
he jammer dat mijn vorige plaatje weg is, ik was er zo blij mee. Hij stond helaas niet meer in mijn laptop en op het web kan ik hem ook niet meer vinden, maar als het goed is heb ik een nieuwe ge-upt. smile

Nee hij is er nog niet.
admin
admin sep 9 '09
@Beschermengel-

Ligt niet aan je computer (en zeker niet aan jou!) wink

De meesten (of iedereen), moeten hun avatar opnieuw uploaden. Dat is alles.
admin
admin sep 9 '09
Het leuke is wel dat zowat iedereen met een nieuw plaatje komt... wel even wennen!
Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
Origineel bericht van: Hans
Het leuke is wel dat zowat iedereen met een nieuw plaatje komt... wel even wennen!

Hans, jouw plaatje lijkt op een schilderij wat ik ooit heb gemaakt, vorm en kleur smile
admin
admin sep 9 '09
Dat is sterk, Maris. Dit plaatje is een schilderij van eigen hand. Titel is Jupiter (vorig plaatje was Neptunus).

In dit plaatje zitten alle chakra kleuren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '09
Origineel bericht van: Beschermengel


Ik zie bij sommige geen plaatje......ligt dan aan mij (de computer) of is er dan geen nieuwe ge-upload?


Die moeten dan inderdaad een nieuwe uploaden.
Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
Oww echt??? Zal ik de mijne eens uploaden en hier neerzetten? Als me dat lukt dan he...hihi
admin
admin sep 9 '09
Ja, het is een werk uit 1999, dus alweer 10 jaar oud...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki