Loading...
nl

Hoi mijn naam is IkBen

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '07
Ik weet dat het niet gebruikelijk is, maar bij deze wil ik graag even de persoon IkBen aan U voorstellen. IkBen is hier enige tijd actief op het forum met de spannende boodschap dat hij God zelf is. Daarbij beweert hij ook dat contact met overledenen onmogelijk is, en dat engelen niet bestaan. Nu heb ik vandaag enig onderzoek gedaan naar de persoon die schuilt achter IkBen en ik heb hem zowaar gevonden.

Wat mij het meest verbaasde waren de uitspraken die hij op andere websites doet en deze op de EO site viel mij erg op:
 Quote:
17 januari 2007 18:56 uur:
Ik ben inderdaad de schepper, de almachtige. Het universum is van mijn hand. Daarmee heb ik de voorwaarden gecreeerd onder welke de mens evolutionair tot stand kon komen. In 1951 heb ik mijzelf als een toen nog onwetende mens geboren laten worden, deze door een reeks van maatschappelijke functies geleid, waarna ik mijn kennis en vaardigheden vanaf 2002 ongeveer, levend heb laten worden. Die mens ben ik nu. In die verschijningsvorm zal ik mijn goddelijke invloed laten gelden om een reeks van wantoestanden weg te gaan nemen. Ik geef de mens niet wat zij wil, maar wat ik vind dat zij nodig heeft. En ee van de meest beroerde uitvindingen in de loop van de menselijke geschiedenis is het geld geweest dat de drijfkracht is achter alles wat niet rechtvaardig en spiritueel is.

Ik doe niet aan onderwerpen. Ik doe aan het, samen met mijn 2 godinnen, aartsengel, engelen en apostelen brengen van waarheid en verlichting. En niet zweverig, maar op een pragmatische manier.

Ikdrijf de spot met niemand, dat doen anderen wel met mij.
Direct vroeg ik me af: Ik dacht toch echt dat Engelen niet bestonden. Is het waar, heb ik de almachtige God hier toch op een onwaarheid betrapt?


Mod Kath; ik heb je bericht aan gepast NiMS. Als het aan mij lag ging zelfs de foto weg. Informatie die je toch niet wilt weggeven, heeft ook geen nut om die hier te zetten dacht ik zo?

Edit by nims: Vermeende foto van ikben verwijderd.
Delen:
Ayasha
Ayasha jun 24 '07
je hoeft mijn bericht niet te verwijderen omdat ik het een serieuze inbraak op zijn privacy vind. En ik vind dat je hier veel te ver bent gegaan. Kwestie van mijn aanpassing een reden te geven.
Ayasha
Ayasha jun 24 '07
Deze foto is niet geupload door Ikben maar door NiMS; kortom; Ikben weet miss nog niet eens dat deze foto er staat. Eerder is de regel vastgelegd dat niemand foto's van andere mocht uploaden. Dus NiMS heeft al zijn eigen regels verbroken bij deze.

Daarbij komt nog dat er in bovenstaand bericht informatie stond die NiMS; 1. niet eens had mogen uitzoeken. 2. zeker niet op een forum mag zetten, ook niet als raadseltje. Echter dat stuk heb ik verwijderd omdat ik niet vond dat dat er hoorde te staan.

Ikben is misschien niet het meest populaire lid maar heeft ook nog niemand echt schade berokkend
Sheva
Sheva jun 24 '07
Ik begrijp wat je bedoelt...
Maar ik vind wel dat Nims op een vervelende manier aangevallen is door Ikben...

Ik kreeg daar ook een naar gevoel van en met mij toch vele andere mensen...

Ik heb ook een paar reacties gekregen van Ikben die ik wel leuk vond en ook interessant om te lezen...

Juist van Nims heb ik geleerd om hem een kans te geven en proberen naar hem te luisteren omdat ik misschien nog wel wat van hem kan leren...

Ik denk niet dat het Nims zijn bedoeling is geweest om schade te berokkenen,maar als iemand slaat mag je ook wel eens terugslaan...

Nims...toen pa en ma jouw maakten moeten ze een hoop plezier gehad hebben...hihihihi ;)
Ayasha
Ayasha jun 24 '07
Sheva die klap geeft hij dan maar, maar niet onder de gordel en zeker niet zo lang ik er op moet toe kijken ;)
Devil-Girl
Devil-Girl jun 24 '07
Ik vind dat NiMS goed ze werk heeft gedaan, iemand hoeft niet te beweren dat hij god is, dat is gewoon iets wat nergens op slaat. De berichten die IkBen heeft geplaats vind ik ook appart. Das mijn mening. Verder heb ik hier niks op te vertellen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '07
Dames ;). Voordat jullie gaan oordelen over de "actie" die ik uitgevoerd heb, wil ik graag dat jullie wachten met oordelen totdat IkBen zelf heeft geantwoord. Ik heb absoluut mijn redenen om dit onderwerp te starten. Ik ben dit niet begonnen uit persoonlijke motivatie. Ik wacht op de reactie van IkBen.
Ayasha
Ayasha jun 24 '07
NiMS ik oordeel niet ik zeg slechts mijn mening. Ik ging er vanuit dat je het met specifieke redenen gedaan had. Maar we wachten idd af, tot die tijd hoop ik dat je het niet erg vond dat ik bepaalde informatie toch weggehaald heb... :)Ik dacht vanuit mezelf en zou het absoluut niet aprecieren als dit gedaan werd. ;)

Devil-Girl; al beweerde hij dat hij nog boven god stond...Ook daar berokkend hij niemandb ehalve zichzelf schade mee :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '07
Nee kath dat vind ik niet erg en heb je ook helemaal gelijk in. Daarom heb ik het ook zo gelaten :). Ik had het namelijk zelf ook weggehaald, maar dan op een later moment ;). Het was enkel als boodschap neergezet.
Sheva
Sheva jun 24 '07
Dus dan zwijgen we maar....
;)
LPChip
LPChip jun 24 '07
Na wat hierboven allemaal gebeurd is verwacht ik niet meer dat IkBen nog zal reageren in dit topic.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 24 '07
Ik denk het zelf ook niet LPChip
Ayasha
Ayasha jun 24 '07
waarop doel je dan precies LPChip? :)
admin
admin jun 25 '07
Als ik heeeel eerlijk ben, ben ik het met kath eens.
Dat je iemand uitpluist is tot daar aan toe, maar het dan ook op het forum plaatsen zonder medeweten van die persoon vind ik niet zo netjes.
Ik kan je frustratie wel begrijpen Nims, toch denk ik dat je het ook op een andere tactvollere manier had kunnen aanpakken.

liefs,
Féileacì¡n
IkBen
IkBen jun 25 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Dames ;). Voordat jullie gaan oordelen over de "actie" die ik uitgevoerd heb, wil ik graag dat jullie wachten met oordelen totdat IkBen zelf heeft geantwoord. Ik heb absoluut mijn redenen om dit onderwerp te starten. Ik ben dit niet begonnen uit persoonlijke motivatie. Ik wacht op de reactie van IkBen.

Als jij er behoefte aan hebt het Internet uit te pluizen naar mijn bijdragen her en der Nims, ga dan vooral je gang en desgewenst publiceer je ze hier, ik word er niet warm of koud van.
Ik ben die ik ben en daar verandert dit niets aan.

Dat ik vind het een rancuneus luchtje heeft is mijn persoonlijke mening en moet je me maar niet kwalijk nemen.

De naam die ik elders gebruik is ArdEagle dus kun je 'veel' vinden als je die in Google typt.
Mogelijk is er nog meer te vinden onder de naam Ard Olsthoorn.
Jammer dat de foto weg is, ik had het wel grappig gevonden als dat de verkeerde zou zijn geweest.

Veel leesplezier.

Jouw reactie vind ik volwassen Kath.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '07
En weer "vergeet" hij de onwaarheden weg te nemen. Als engelen niet bestaan, waarom doe je dan deze uitspraak:

"Ik doe niet aan onderwerpen. Ik doe aan het, samen met mijn 2 godinnen, aartsengel, engelen en apostelen brengen van waarheid en verlichting. En niet zweverig, maar op een pragmatische manier."
IkBen
IkBen jun 25 '07
Ik vrees dat je je vergist vriend. Ik heb niet gezegd dat er geen engelen bestaan. In ieder geval niet zo absoluut als jij dat roept. Maar als ik dat wel gedaan heb, citeer mij dan. Dan kan ik zien wat ik verkeerd geschreven heb.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '07
Goed, wat jij wilt. Hierbij de letterlijke tekst van jou ge-quote.

 Quote:
Nims schreef:
Tot slot, je beweert dat de aartsengelen gabriel en michael niet bestaan. Waar komen dan al hun berichten vandaan?
 Quote:
Ikben antwoorde:

Misschien dat je met iets of iemand kontakt hebt, geen idee, sluit ik ook niet uit, maar met niét bestaande fenomenen is dat onmogelijk

Met niet bestaande fenomenen. Letterlijker dan dat kan ik het niet maken.
IkBen
IkBen jun 25 '07
Gabriël en Michael, als aartsengel, bestaan inderdaad niet.

De aartsengel die wel bestaat, Gwendolynn, is al eens op het forum geweest en had het al heel snel gezien, zonde van haar tijd.

Dat heb ik gezegd, niet meer en niet minder. Dus hoe jij er nu bijkomt dat ik heb gezegd dat er geen engelen zouden bestaan is mij een raadsel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '07
Ik zal nog even verder zoeken, maar dan een volgende tegenstrijdigheid:

 Quote:
Origineel van IkBen:

Dat veronderstelt dat er mensen zouden zijn die zich kunnen indenken hoe dat is, God zijn.
Mensen die menen dat te kunnen, meten zich kennis aan die ze niet hebben en dat staat los van de discussie of ik dat nu wel of niet ben of zou kunnen zijn.

Waarom beweer jij dan dit over jezelf?

 Quote:

Die mens ben ik nu. In die verschijningsvorm zal ik mijn goddelijke invloed laten gelden om een reeks van wantoestanden weg te gaan nemen. Ik geef de mens niet wat zij wil, maar wat ik vind dat zij nodig heeft.
Jij bent een mens (volgens jezelf), dus jij kan je OOK nooit indenken hoe het is of zou moeten zijn.
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki