Loading...
nl

Mijn kunst

Damio
Damio sep 6 '09
Hallo!

Ik ben freelance vormgever en in mijn vrije tijd maak ik foto manipulatie's om mijn gedachten en gevoelens in kwijt te kunnen.

Damio's Gallerij op DeviantArt

Ik hoop dat jullie het iets vinden smile

Ik zag trouwens ook dat mensen hier veel met muziek doen, zelf ben ik een vocalist van een nu-metal band, misschien kan ik daar iets van laten horen in de toekomst smile
Delen:
admin
admin sep 6 '09
Ik vind alles wat mensen maken interessant om te bekijken. Hoe ben je er zo op gekomen om deze foto's te bewerken? Zoals de CSI is wel een weird exemplaar wink

Groetjes,
Marjan
Cialara
Cialara sep 6 '09
Hoi Damio,

Ik vind je kunst heel erg mooi en knap gemaakt, maar eeehhh wel een beetje luguber zo af en toe.

Groetjes Jorine
Damio
Damio sep 6 '09
Ik doe alles op gevoel, dus ook mij manipulaties. Ik kan eigenlijk niet in woorden uitdrukken waarom ik het hebt gemaakt, het is voor mij de enigste vorm om mijn gedachtes en gevoelens te uiten.

CSI is gemaakt in een periode waar ik veel nadacht over moord, maar vooral in zelfmoord. CSI beeld eigenlijk een persoon uit die zelfmoord heeft gepleegd, maar allang daarvoor niet meer 'leefde'
admin
admin sep 6 '09
Okee ... het is een uiting van je gevoel, dus dat betekent dat je ook nadacht over je eigen zelfmoord? Of zelfmoord in het algemeen?
Damio
Damio sep 6 '09
ik heb ooit over mijn eigen zelfmoord nagedacht, maar daar is CSI niet op gebaseerd
admin
admin sep 6 '09
Knap dat je op deze manier je gevoelens kan verwoorden en het een plek kan geven .. aparte foto's, maar gezien hetgeen je hier beschrijft, zijn het mooie verwoordingen die zich uiten in deze kunstwerkjes !
Damio
Damio sep 6 '09
Bedankt voor het grote compliment Bart smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '09
Ik vind het erg mooi wat je maakt en heel bijzonder.

Dit vind ik een coole wallpaper:
admin
admin sep 6 '09
Origineel bericht van: Damio
Bedankt voor het grote compliment Bart smile


Graag gedaan natuurlijk Damio smile
Damio
Damio sep 7 '09
dank je wel NiMS, die wallpaper ligt mij persoonlijk ook erg aan het hart, fijn dat hij je opviel smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki