Loading...
nl

Hallo iedereen

Damio
Damio sep 6 '09
Hallo iedereen!

Ik ben Damio, 20 jaar en woonachtig in Utrecht. Ik ben op dit forum gekomen voor het foto lezen, maar de reden waarom ik hier actief wil blijven zal ik uitleggen:

Al mijn hele leven zie, voel of hoor ik dingen die anderen niet zien, voelen of horen. Ik heb voorgevoelens die kloppen, voorspel soms dingen en kan ook pijn helen.

Het probleem echter is dat ik dit geen van allen onder controle heb en dat is op zijn zachts gezegd frustrerend, lange tijd heb ik gedacht dat ik gek was, omdat ik het niet kon controleren.

Als mensen uit het hiernamaals naar mij toe komen met een boodschap, wil ik ze kunnen helpen. Als mensen pijn hebben, wil ik ze kunnen helpen, ik heb me zo vaak geconcentreerd, maar het overkomt me altijd willekeurig.

Hopelijk leer ik hier dingen die mij kunnen helpen, zodat ook ik via dit forum en andere wegen weer andere mensen kan helpen.
Delen:
admin
admin sep 6 '09
Hallo Damio,

Voel je welkom!
Je zal hier vast vinden wat je zoekt!!

Groetjes,
Marjan
Cialara
Cialara sep 6 '09
Hoi Damio,

Wees welkom hier, je zult vast veel leren hier en handvaten aangereikt krijgen! Al je vragen kun je hier stellen en jij kunt ons ook dingen leren en je ervaringen delen.

Veel plezier dus op dit forum grin

Groetjes Jorine
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '09

Hallo Damio, van Harte Welkom ....ik ben er van overtuigd dat je hier veel herkenning zult tegen komen! fijn dat je er bent....
admin
admin sep 6 '09
Welkom, Damio..;
Allereerst mensen uit het hiernamaals hoef je niet te helpen hoor, want die hebben heel begeleiding van hemelse wezens ..
Misschien heb je het over overledenen die nog niet naar het licht zijn, ondersteunen en begeleiden naar het licht?

kortom, vertel maar wat je meemaakt en hoe je het ziet, en leer en lees,
en wij leren zeker en vast weer heel veel van jou.

Ik merk trouwens op dat er veel 2O/ 21 jarigen klaar zijn om verdere ontwikkeling. Mooi !!

Ps, beschermengel ik vind je klinkende zonnetjes ongelooflijke vrolijkerds!! gringrin
admin
admin sep 6 '09
Welkom Damio !! laugh
Damio
Damio sep 6 '09
bedankt voor het warme welkom laugh

Bellefleur: Dat is inderdaad wat ik bedoelde, maar ook boodschappen doorgeven bijvoorbeeld
admin
admin sep 6 '09
Origineel bericht van: Damio
bedankt voor het warme welkom laugh

Bellefleur: Dat is inderdaad wat ik bedoelde, maar ook boodschappen doorgeven bijvoorbeeld


komt wel.. stapje voor stapje! wink
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '09
Quote:
Ps, beschermengel ik vind je klinkende zonnetjes ongelooflijke vrolijkerds!!


Ja lief he .....heb er nog een die is voor jou ......
admin
admin sep 6 '09
Welkom Damio!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '09
Welkom Damio,

Ik weet wel zeker dat je hier precies gaat vinden wat je nodig hebt. Of dat ook is wat je zoekt, dat weet ik nog niet wink.
Fatna
Fatna sep 6 '09
welkom damio...
Islandlady
Islandlady sep 6 '09
Hoi Damio,

Welkom hier! Je gaat hier vast vinden wat je zoekt smile

Groetjes
Bea
Maris1976
Maris1976 sep 6 '09
Hallloooo welkom hier smile
gast
gast sep 7 '09
Welkom smile
annewil
annewil sep 7 '09
Welkom Damio
Damio
Damio sep 7 '09
Iedereen bedankt voor het welkom laugh
admin
admin sep 8 '09
Ik wil je ook graag welkom heten Damio
Dus bij deze welkom.
Damio
Damio sep 9 '09
Dank je wel Wilma smile
Eruan
Eruan sep 9 '09
Welkom Damio!
Leuk dat je er ook bent. smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki