Loading...
nl

Ooit een cavnijn gezien?

admin
admin sep 6 '09
Jullie zullen het niet geloven, maar de cavia van mijn dochter heeft twee weken geleden een cavnijn gebaard. Voorkant is van een cavia, achterkant van een konijn, zeer bizar. Was bijna even groot als de cavia zelf en had heel veel haar!!!
En het is geen geintje. We nemen het van de week mee naar de dierenarts om te laten zien (moeten we heen voor onze hond), ben benieuwd wat de dierenarts er van zegt. We hebben het in de vriezer liggen.



Liefs,
M
Delen:
Islandlady
Islandlady sep 6 '09
Had de foto al gezien maar het is en blijft bizar.... Ben benieuwd wat de dierenarts zegt.
Maryssa
Maryssa sep 6 '09
Was het doodgeboren, Marjan? Dat dat kan een cavia met een konijn! Je zou denken dat dat gewoon niet matcht en er geen bevruchtig kan plaatsvinden.Hmmm toch wel dus shocked
Ben inderdaad ook benieuwd naar wat de dierenarts zegt. Straks kom je nog in Hart van Nederland! laugh
admin
admin sep 6 '09
Ja, het was doodgeboren. Jorinda was die week naar de dierenarts met haar konijn, en toen had ze de cavia meegenomen. En toen zei de dierenarts, ja ze is drachtig. Niet voelende dus dat het wel erg groot was wat erin zat .... smirk
Hahaha, en in Hart van Nederland? Dat gaat die dierenarts dan maar lekker hoor, ikke niet. Hahahahahahaha, kan wel heel uniek zijn misschien.

Liefs,
M
Maryssa
Maryssa sep 6 '09
Wie weet wordt het wel een nieuw soort huisdier een Cavnijn! laughMoet het wel blijven leven natuurlijk. Maar die konijnen; hou ze in de gaten die zien het verschil niet tussen een cavia en een konijn.
admin
admin sep 6 '09
Het konijn heeft indd maar een week bij de cavia gezeten toen ie nog niet gecastreerd was. Dat is ie nu wel hoor, dus geen kleine cavnijntjes meer, zou dat beest ook niet overleven wink
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '09


Goh nou ..is wel heel apart zeg, arme cavia die moest het wel baren!....is ze niet uitgescheurd ofzo? of was hij net zo klein als een caiva babytje.
admin
admin sep 6 '09
Hoi Beschermengel,

Nee, het was bijna net zo groot als de cavia zelf. Geen complicaties oid en was blij weer terug te zijn bij Heer Konijn laughGaat goed met haar!! Apart he!!
Jullie horen het als we bij de DA zijn geweest.

Liefs
M
admin
admin sep 6 '09
ja, bijzonder..zeg!
wonderlijk.
hmmm, boven m'n kippenhok vliegen steeds een aantal eksters. frownsmile
admin
admin sep 6 '09
Hahaha, kipeksters??? Ik denk dat het de eksters meer te doen is om de lekkere eitjes.... blush
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '09


Nou ik ben erg benieuwd naar de afloop Marjan!
admin
admin sep 6 '09
Ik ook!! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '09
Jeetje wat bijzonder. Ik wist niet eens dat dit voorkwam. Ik vind het wel heel apart dit. Zijn er ooit wel eens levende cavnijnen gezien?
admin
admin sep 6 '09
Ik weet alleen dat je overal op internet vindt dat het niet kan! En ook in de dierenwinkels zeggen ze dat het nooit voorkomt. Maar het is bij ons toch gebeurt......, ik laat jullie weten wat de DA zei hoor!!

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara sep 6 '09
Wonderbaarlijk dat de cavia het zo ver heeft gedragen... meestal gaat het al eerder in de zwangerschap mis met zo'n diertje...
Hoe is het nu met de cavia?
admin
admin sep 6 '09
Het gaat prima met de cavia!! En het is bijzonder dat ze het inderdaad zo ver heeft gedragen ...
Maris1976
Maris1976 sep 6 '09
Woooow wat apart, moet er zelf niet aan denken om iets te baren wat evengroot is als mij...haha
Maryssa
Maryssa sep 7 '09
laughhahaha Maris. Het is eigenlijk gewoon een olympische prestatie van juffrouw cavia. Ze verdient een medaille.
admin
admin sep 8 '09
Nah, gistermiddasg kwam ik thuis van het werk, en toen zie Jorinda, het gaat niet goed met Kiwi (de cavia), want ze is zo koud en slap. Wij naar de DA, heeft ze waarschijnlijk toch een complicatie gehad van dat enorme beest in haar baarmoeder shocked
Ze had een temperatuur 34.4 en de DA zei ook dat ze dat niet zou redden. Dus hebben we haar moeten laten inslapen crazy
Hij heeft dat cavnijn wel gehouden, hij had er werkelijk nog nooit van gehoord dat het überhaupt kon en hij wilde toch wel erg graag die cavnijn onderzoeken.
Nu hebben we dus alleen Heer Konijn (Muffin) nog in de kooi zitten eek
Maar goed, het was beter voor de cavia ...
Maryssa
Maryssa sep 8 '09
Aaaah wat zielig dat Kiwi is overleden! Het was ook wel heel wat de bevalling voor haar. Arm beestje...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki