Loading...
nl

Ben je een man of een vrouw?

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '09
Echt een leuke test !
........Me gek gelachen

Dus wil je weten of je een man of een vrouw bent???????????

Kijk dan snel naar beneden.











































































































crazycrazycrazycrazycrazycrazycrazycrazy

Niet hier DOMBO!!!!!!!!!!! laughlaughlaughlaughlaughlaughlaughlaughlaugh

whistlewhistlewhistlewhistlewhistlewhistlewhistlewhistle
Delen:
spirit
spirit sep 6 '09
OOOOH zie je het daar aan!!!! wink
Thanks!!!! laugh
Maar nu weet ik het nog niet. whistlelaugh
xxSpirit
admin
admin sep 6 '09
Euh ... heb even gekeken ... vrouw geloof ik???

crazysicktongue
Maryssa
Maryssa sep 6 '09
Het was een enorme verrassing laughI'm a Woman whistle
Fatna
Fatna sep 6 '09
hahahaha
Islandlady
Islandlady sep 6 '09
laughlaugh
gast
gast sep 6 '09
Tja, iemand heeft ooit eens besloten dat wanneer er niets aan de buitenkant bungelt je dan als zijnde "vrouw" door het leven gaat smile
admin
admin sep 22 '09
laughhihihi
Heidelroos
Heidelroos sep 22 '09
Zonder slurfje.. laugh
Kep gekeken.. kweet het zeker..
admin
admin sep 22 '09
tongue
Beschermengel
Beschermengel sep 22 '09

Meisje tongue
Richie Richard
Richie Richard sep 26 '09
Heeee nims! gejat van mij! shockedmaarja ik heb het weer gejat van iemand anders tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '09
Nee niet van jou, ik kreeg het via hyves van iemand anders. Waarom vind je het eigenlijk belangrijk om te zeggen dat het van jou afkomt?
Richie Richard
Richie Richard sep 27 '09
>.> kom op NiMs, is het verboden om te zeggen dat je het idee hebt dat het van je af komt? Heeft niets met 'belangrijk' te maken. Ooit gehoord van gewoon een opmerking?
admin
admin sep 27 '09
Ehm je zei: jatten..
Ik kan me voorstellen dat dat verkeerd valt al is dat blijkbaar in dat geval niet bedoelt.








(waar bemoei ik me weer mee... confused)
admin
admin sep 27 '09
Origineel bericht van: Karin
Ehm je zei: jatten..
Ik kan me voorstellen dat dat verkeerd valt al is dat blijkbaar in dat geval niet bedoelt.


Ik weet niet precies waar jouw kids opgroeien, Karin, maar jatten is een heel normaal woord geworden onder jongeren. Niet dat ik het goedkeur, maar het heeft voor hen al heel lang geen negatieve lading meer...
Richie Richard
Richie Richard sep 27 '09
En nu zit ik keihard te knikken naar larapinta. Een van de weinige volwassene die ons een beetje begrijpt. Je zou echt verbaasd zijn als je echt ging kijken hoeveel volwassene eigenlijk de jongeren niet snappen. Het is verrassend veel. We zeggen ook vaak: kut, godver, lul, klootviool, mongool, idioot, graftak, verkloot, klote etc etc. En het hoeft niet eens negatief te zijn.
admin
admin sep 28 '09
Origineel bericht van: Karin
Ehm je zei: jatten..
Ik kan me voorstellen dat dat verkeerd valt al is dat blijkbaar in dat geval niet bedoelt.



ja het woord, "herkennen" zou beter gekozen zijn, naar mijn gevoel.
admin
admin sep 28 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Karin
Ehm je zei: jatten..
Ik kan me voorstellen dat dat verkeerd valt al is dat blijkbaar in dat geval niet bedoelt.


Ik weet niet precies waar jouw kids opgroeien, Karin, maar jatten is een heel normaal woord geworden onder jongeren. Niet dat ik het goedkeur, maar het heeft voor hen al heel lang geen negatieve lading meer...


@ Denzil : We zeggen ook vaak: kut, godver, lul, klootviool, mongool, idioot, graftak, verkloot, klote etc etc. En het hoeft niet eens negatief te zijn.


Wel, eerlijk gezegd, ik zou niet graag jongeren thuis hebben, die deze woorden als heel normaal, te pas en te onpas gebruiken. Ik hoor de kinderen van m'n man ook wel zulke dingen zeggen, (Belgische woorden dan) en in de streek waar ik woon, zeggen ze in het Frans " Putin " wat zoveel betekent als hoer!
Ik blijf dit vreemd vinden. En in die zaken, hoef ik niet eens de jeugd daarin te begrijpen en grijp ik thuis in als ik zulke woorden hoor. En is het voor mij stevast, " deze woorden worden hier niet gebruikt ".
admin
admin sep 28 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Karin
Ehm je zei: jatten..
Ik kan me voorstellen dat dat verkeerd valt al is dat blijkbaar in dat geval niet bedoelt.


Ik weet niet precies waar jouw kids opgroeien, Karin, maar jatten is een heel normaal woord geworden onder jongeren. Niet dat ik het goedkeur, maar het heeft voor hen al heel lang geen negatieve lading meer...


Midden in de jungle das wel duidelijk......
Ik leer mijn kinderen respect, dat zij de lading niet negatief vinden wil niet zeggen dat het niet zo is..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki