Loading...
nl

Even voorstellen

Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Ik zal me ook eens voorstellen, ik ben Erica een meid van 16 jaar, woonachtig in de provincie Groningen. Ik leer in de stad voor kapster waar ik ongeveer over 2 jaar ben afgestudeerd.

Ik ben op deze site gekomen via google, ik zag dat hier ook onderwerpen zoals ''geestverschijningen'' en dergelijke worden behandeld, wat me wel erg aanspreekt. Sinds ik contact heb met een jongen via internet die zelf met geesten in contact is geweest en geesten kan zien, intresseer ik me er zelf ook wel in! Vandaar dus dat ik me hier heb aangemeld. Ik vind het erg leuk om ervaringen van andere mensen hier over te horen en er meer van te weten te komen.

Als je meer over mij wil weten of vragen hebt kun je een berichtje achterlaten.

Liefs Devil-Girl
Delen:
Debiorah
Debiorah jun 23 '07
Welkom Erica!
Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt.
Als je vragen hebt stel ze hier gerust al onze forumleden dragen graag hun steentje bij!
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Dankje Debiorah !! Als ik vragen heb zal ik ze zeker stellen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07
Welkom Erica, ik hoop dat de vragen die je hebt beantwoord zullen worden. Heb je zelf ook spirituele ervaringen? Zoals het zien van geesten oid?
LPChip
LPChip jun 23 '07
Welkom Erica. :)
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Dankje NiMs, ik hoop zelf ook dat ik antwoord ga krijgen op alle vragen die ik hier ga stellen. Zelf heb ik geen spirituele ervaringen. Ik heb wel eens iets gezien maar of dat nou echt iets spiritueels was weet ik niet.

LPChip ook bedankt !!

Liefs Devil-Girl
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07
Wat heb je precies gezien? Misschien dat wij je kunnen vertellen wat het was ;).
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Ik kan het moeilijk beschrijven, het was 's nachts toen ik nog op mijn kamer achter de computer zat. Mijn gordijnen waren nog open en het was hardstikke donker buiten. Toen keek ik even uit het raam en toen zag ik ineens een stuk of 3 apparte vage ronde stippen als een gek heen en weer gaan, echt heel snel. Ik weet niet wat het was. Ik heb mijn gordijn dicht gedaan en er verder niet meer aangedacht.

Liefs Devil-Girl
jo
jo jun 23 '07
welkom
ik weet niet wat de stippen zijn wel apart en waarschijnlijk had ik de gordijnen ook meteen dicht gedaan!
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Dankje jo, ik vond het ook heel erg appart. Ik werd er ook niet echt bang van ofzo, maar het zag er heel raar uit. Het waren een paar witte vage stippen die heel snel heen en weer beweegden, echt met een noodgang. Ze kwamen niet in mijn kamer, alleen maar buiten voor mijn raam. En eerst dacht ik het is gezichtsbedrog maar toen keek ik nog een keer maar het was er nog steeds. Dus toen dacht ik, laat maar ik doe mijn gordijn dicht haha.

Liefs Devil-Girl
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07
Inderdaad best apart. Je zal nu niet meer kunnen achterhalen wat het was, maar wie weet ga je er wel meer voor open staan en zal je ze nog eens zien. Je hoeft er dan niet bang voor te zijn, maar bestudeer ze eens goed. Misschien kan jij er iets in herkennen.

Mag ik eigenlijk vragen waarom jij de naam Devil-Girl hebt gekozen?
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Ja dat klopt, maar op dat moment besefte ik me ook niet dat ik precies wou gaan achterhalen wat het was, ik dacht echt wat krijgen we nou? En ik dacht ik zit gewoon te dromen, dit is nep, maar het was dus echt. En het ging allemaal zo snel ik dacht ik ga hier ook geen eeuwen naar kijken. Als ik er naar keek kreeg ik het er koud van. Waarom weet ik niet, ik was niet bang !! Als ik het vaker ga zien zal ik er wel wat langer naar kijken en proberen of ik er iets in zie wat ik herken. Maar ik kan je niks beloven, misschien zie ik het wel helemaal niet meer.

De naam Devil-Girl heb ik zomaar bedacht, er zit niets achter ofzo haha, gewoon een willekeurige naam.

Liefs Devil-Girl
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07
Je hoeft niets te beloven. Vaak is het wel zo, dat als je het koud krijgt, dat het komt door het afnemen van het energieveld om je heen. Het is best mogelijk dat jij die lichtbollen vanuit jezelf achter het raam hebt geprojecteerd met behulp van je eigen energie.

P.s. niemand kiest zomaar een naam ;). Denk er eens over na, wat deze naam voor jou betekend als je wilt.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Dan mag je mij wel eens uitleggen hoe ik vanuit mezelf achter het raam die lichtbollen hebt geprojecteerd, en wat het was, want ik snap het nu nog steeds niet.

En wat ik net over mijn naam zei is wel waar, hier zit niks achter, ik kies niet altijd een naam die bij me past of speciaal is voor mezelf, ik heb een naam verzonnen zomaar uit het niets, dus het heeft niks met mij te maken en het betekend ook niks voor mezelf...

Liefs Devil-Girl
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07
Hoe je dat gedaan hebt weet ik niet. Dat je het gedaan hebt weet ik ook niet. Ik zeg alleen dat het een mogelijkheid is dat je het gedaan kan hebben. Ik dacht er alleen aan toen je zei dat je het er koud van kreeg. Vaak is dit namelijk een teken van energie verbruik.

Ik geloof wel dat je nu denkt dat er niets achter je naam zit, maar het is vaak zo dat dingen die je onbewust zonder erover na te denken doet, toch stiekem een diepere betekenis hebben. Ik probeerde je hier alleen maar bewust van te maken ;).
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Oke, nouja er zit echt niks achter. Misschien dat het later ineens in me op komt maar nu weet ik het niet. Maar dat over energie verbuik snap ik niet echt. Ik heb hier verder ook geen ervaring mee, misschien dat je daar wat meer over kunt vertellen?

Liefs Devil-Girl
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07
Een geest is een wezen van Energie. Alleen is het zo dat om iets te kunnen doen in de materiele wereld (de wereld waarin jij en ik nu leven dus) heeft deze energie nodig uit deze wereld nodig die gebruikt kan worden. Deze geest kan deze energie bij jou vandaan halen als je ervoor open staat. Aangezien jij meer dan genoeg aardse energie hebt, is dit geen enkel probleem en een makkelijke manier voor deze geest om jou iets te laten waarnemen. De koude die je dus voelde KAN dus het verbruik van energie zijn.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Oke ik snap wat je bedoeld, bedankt voor je uitleg !! Ik weet verder ook ff niet wat ik er over moet vertellen. Maar kan het zijn dat ik dit vaker ga zien, zo ja, hoe kan dat? Want misschien komt het ook wel omdat ik via google veel zoek naar geestverschijningen en al die dingen er om heen. Zoals dingen wat andere mensen allemaal hebben meegemaakt, glaasje draaien, bepaalde manier om contact te maken met geesten. En misschien dat (die ronde witte bolletjes) die dus daar buiten waren op één of andere manier weten dat ik me hier in intresseer en me iets willen laten weten?

Liefs Devil-Girl
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '07
Je gaat meer zien omdat je er meer voor open staat. Het is dus niet zo dat je ze vroeger niet zag, maar dat je er toen niet op lette. Nu je er wel op gaat letten zul je er ook meer gaan zien. Kortom, welkom in deze nieuwe wereld ;). Wees niet bang, de meeste hier kennen de weg die je hebt afgelegd!
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Oke daar was ik al bang voor ja. En dan blijft het ook bij die kleine witte bolletjes of wat moet ik hier precies van denken?

Liefs Devil-Girl
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki