Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen

michelle
michelle sep 4 '09
Hallo
ik ben Michelle 10 jar
ik had mijn foto geplaast
onder mijn mama haar naam maar dat mocht niet
nu doe ik het zelf
hoop dat het nu wle goed is
groetjes Michelle
Delen:
michelle
michelle sep 6 '09
Hallo
ik wet dat ik moet
wachten maar is er niemand
groetjes Michelle
spirit
spirit sep 6 '09
ja lieverd
Ik heb al een paar keer naar je foto gekeken, maar het eerste wat door komt is meid je bent veelste jong, je bent al met erg veel volwassen dingen bezig.

wat is er met jou raam in je slaapkamer?
Ik kijk steeds maar uit een raam en ik heb het idee dat daar wat mee is.

Op school kom je goed mee, maar je zonderd je wel wat af, je hoeft niet zo nodig mee te rennen met de rest.

Klopt het dat je hondje hebt, ik zie je troost zoeken bij een dier(komt binnen als een hond)
Ga proberen te genieten en wees niet te serieus.Mak lol en doe gek.Snap je dan wat ik bedoel??
Lieverd je bent een hele slimme en mooie meid, maar nu kun je nog lekker kind zijn geniet daar ook van.
Liefs Spirit
admin
admin sep 6 '09
Hoi Michelle,

Het eerste wat er in me opkomt is dat je een mooie meid bent,
Geniet van wat je toekomt en waar je plezier in vindt.
Je hebt een mooie uitdrukking op je gezicht.
Eentje die me vertelt dat je wel weet hoe het allemaal werkt hier op Moeder Aarde.
Heb vertrouwen in wat je doet, het komt goed!
Je ogen stralen een zekerheid uit, van hier kom ik, ik weet wat ik wil.
Je bent vroeger wel gepest komt er door, klopt dat?
Nu kan je genieten van kinderen om je heen en heb je een aantal vrienden(innen) die je volledig kunt vertrouwen en waar je plezier mee hebt.
Je hebt een warme band met je ouders, op de één of andere manier komt er "oogappeltje" naar binnen bij me, klopt het dat je hun oogappeltje bent?
Als baby heb je veel gehuild lijkt het wel, alsof je nog eigenlijk helemaal niet op deze Wereld wilde zijn.
Maar nu ben je blij er te zijn.
Je hebt veel met kleine kinderen, kan je goed met ze opschieten? Voel je ze goed aan?

Hier laat ik het even bij, geniet gewoon van je jeugd meisje, alles komt als het nodig is dat je het tegenkomt.

Namasté Larapinta
michelle
michelle sep 6 '09
Origineel bericht van: spirit
ja lieverd
Ik heb al een paar keer naar je foto gekeken, maar het eerste wat door komt is meid je bent veelste jong, je bent al met erg veel volwassen dingen bezig.dat klopt voel me ook ouder

wat is er met jou raam in je slaapkamer?
Ik kijk steeds maar uit een raam en ik heb het idee dat daar wat mee is.weet niet wat dat is maar heb mijn raam altijd open

Op school kom je goed mee, maar je zonderd je wel wat af, je hoeft niet zo nodig mee te rennen met de rest.klopt ook

Klopt het dat je hondje hebt, ik zie je troost zoeken bij een dier(komt binnen als een hond)heb een hondje ,en ook eendie is overleden is nog steeds bij me

Ga proberen te genieten en wees niet te serieus.Mak lol en doe gek.Snap je dan wat ik bedoel??jawel moet meer lol maken
Lieverd je bent een hele slimme en mooie meid, maar nu kun je nog lekker kind zijn geniet daar ook van.doe ik dank je
Liefs Spirit
michelle
michelle sep 6 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Hoi Michelle,

Het eerste wat er in me opkomt is dat je een mooie meid bent,
dankje

Geniet van wat je toekomt en waar je plezier in vindt.
Je hebt een mooie uitdrukking op je gezicht.
dankjewel en zal meergenieten in de toekomst
Eentje die me vertelt dat je wel weet hoe het allemaal werkt hier op Moeder Aarde.
Heb vertrouwen in wat je doet, het komt goed!
Je ogen stralen een zekerheid uit, van hier kom ik, ik weet wat ik wil.
Je bent vroeger wel gepest komt er door, klopt dat?
ze scholden me wel eens uit dat ik te dik ben

Nu kan je genieten van kinderen om je heen en heb je een aantal vrienden(innen) die je volledig kunt vertrouwen en waar je plezier mee hebt.klopt heb 1 vriendin op school

Je hebt een warme band met je ouders, op de één of andere manier komt er "oogappeltje" naar binnen bij me, klopt het dat je hun oogappeltje bent? nee wel bij mijn oma

Als baby heb je veel gehuild lijkt het wel, alsof je nog eigenlijk helemaal niet op deze Wereld wilde zijn. klopt ik was tot 3 maand heel huilerig
Maar nu ben je blij er te zijn.
Je hebt veel met kleine kinderen, kan je goed met ze opschieten? Voel je ze goed aan? met kleine kindern vindt ik leuk babys hellemaal wil ook werken in de kraam

Hier laat ik het even bij, geniet gewoon van je jeugd meisje, alles komt als het nodig is dat je het tegenkomt.
dankjewel voor je anwoord

Namasté Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske