Loading...
nl

Lekker op geestenjacht.

Faith1988
Faith1988 sep 4 '09
Hey,

Allemaal, ik wil proberen een spookavond te gaan organiseren, maar ik kan geen auto rijden is het mogelijk dat er mensen zijn die mij willen helpen, zodat we met een groepje mensen weg gaan en dan gaan bewijzen of het daar inderdaad spookt, niet alleen vaast te stellen met onze eigen verhaal maar ook met, camara's en e.v.p

Ik wil het allang en hoop dat iemand lekker wil griezelen. groetjes Kim
Delen:
Maris1976
Maris1976 sep 4 '09
hehehe

Je gaat dan zelf iets verzinnen om mensen bang te maken of ga je echt naar een plek die spookt?

Ik zou dan naar een open plek in een bos gaan, een waar je de weg goed kunt terug vinden, zoiets als Blair Witch..:P

Er bestaan ook bepaalde spookplekken in Nederland.

Hier zijn ook mensen die op spookjacht zijn geweest. http://www.haunted-holland.nl/
Heidelroos
Heidelroos sep 4 '09
Mijn dochter en ik willen ook een keer samen gaan..
Liefst in Engeland.
Maar als er in NL zulke plekken zijn..
Dan wil ik me er wel eerder aan wagen ahaha..
Fatna
Fatna sep 4 '09
dat ene bekende spookhuis in NL , ben de naam even kwijt
Fatna
Fatna sep 4 '09
spookhuis sas van gent
Maryssa
Maryssa sep 4 '09
Volgens mij kun je in Edinburgh, Schotland je hart ophalen qua geesten etc. Er schijnt daar zelfs een kerkhof te zijn dat is afgesloten omdat de daar rondhangende geesten bezoekers de stuipen op het lijf jaagden.
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '09


Ik ben een keer naar de Gevangenenpoort in Bergen op Zoom geweest zomaar om te kijken, ik was samen met mijn man daar en er waren gruwelijke dingen te zien...we gingen naar boven de trap op om nog meer te bekijken er waren maar 3 mensen meer nog op deze verdieping en aan de andere kant van waar wij liepen, toen ik zei van wat vreselijk allemaal wat er hier gebeurt is ...ging ineens een zware klep van een kist heel snel een stukje omhoog en kwam met een klap weer dicht. We schrokken ons echt een hoedje, mijn man werd helemaal rood haha.....er was echt niemand die de klep iets omhoog had kunnen doen, we zijn gauw naar beneden gegaan. Ik dacht eerst nog dat het erbij hoorde misschien een grap ofzo, maar na vragen te hebben gesteld was dat niet zo..we zijn gauw naar huis gegaan en ben het nooit vergeten.

Dit is zeker 13 jaar geleden gebeurt en wist toen nog niet zoveel er van af, maar nu denk ik dat het zielen zijn die daar nog steeds rondhangen en misschien wel reageerde op mijn medelij...ik heb alleen toen niets gedaan.
admin
admin sep 4 '09
Origineel bericht van: Faith1988
Hey,

Allemaal, ik wil proberen een spookavond te gaan organiseren, maar ik kan geen auto rijden is het mogelijk dat er mensen zijn die mij willen helpen, zodat we met een groepje mensen weg gaan en dan gaan bewijzen of het daar inderdaad spookt, niet alleen vaast te stellen met onze eigen verhaal maar ook met, camara's en e.v.p

Ik wil het allang en hoop dat iemand lekker wil griezelen. groetjes Kim


En mag ik weten waarom je daar zo graag aan wil doen??? Het trekt mij helemaal niet om "spoken" op te gaan zoeken eigenlijk blush

Liefs,
Marjan
Maris1976
Maris1976 sep 4 '09
Er zijn er die er op kicken, de spanning/ontspanning, een bevestiging smile
Ik zou zoiets ook niet bewust opzoeken, maar mijn kinderen gaan wel in het spookhuis op de kermis en dat vind ik stiekem ook leuk blush
admin
admin sep 4 '09
Quote:
maar mijn kinderen gaan wel in het spookhuis op de kermis en dat vind ik stiekem ook leuk


En weet je ... zelfs daar vind ik niks aan blush

Liefs,
M
Richie Richard
Richie Richard sep 4 '09
Hmm, ik had laatst gehoord van mijn klasgenoot dat er spookt in het Wellandcollege Culemborg. De trein reed er langs. En het viel me op. Wellandcollege. Het gaf een rare energie af, onbekende energie eigenlijk. Nah, deze klasgenoot zei dat daar een student gewoon plots verdwenen was. Nooit terug gevonden en geen enkel spoor...
Ik denk dat ik met de herfstvakantie of wanneer ik vroeg uit ben, samen met hem daar eens rond ga kijken.. Ik bedoel.. Het trekt mij op een manier.

Het is even iets wat ik wil onderzoeken.. Ik hoop dat jullie mij begrijpen.. Aangezien ik degelijk readings kan doen..
Maris1976
Maris1976 sep 4 '09
Maakt niet uit hoor wink
Ja ik vind het leuk, ik ben nogal kinds aangelegt smile
Maar is alweer 5 jaar geleden ofzo toen ik een rondje maakte met mijn vriend, lekker tegen hem aan zitten griezelen laugh
Faith1988
Faith1988 sep 4 '09
Nee ik wil echt iets vets mee makken ook al krijg ik er achter af weer spijt van. hahaha, maar ik heb een laag inkomen en wil het voor niemand te duur makken, ik dacht misschien als er mensen kunnen rijden en willen rijden dellen we allemaal de bezine koste eten en drinken kunnen we zelf mee nemen zoiets hoeft niet duur te zijn. ik ga ff zoeken naar plekken die er zijn in nederland waar het op de schaal van 1 t/m 10 een 11 moet zijn.
Faith1988
Faith1988 sep 4 '09
Nou ik heb heel mijn leven al zulke dingen mee gemaakt goede en slechte, Ik wil eigenlijk al heel lang naar huizen die volgens mensen spoken,daar proberen vast te stellen, of het klopt, niet door gevoel maar echt door bewijs zoals e.v.p en camera beelden,
Het bewijst niet dat het er elke moment van de dag spookt, maar of het te kunnen laten zien, leren om er niet bang voor hoeft te zijn en het slechte te helpen laten verdrijven.
Richie Richard
Richie Richard sep 4 '09
hmm.. Maar daarbij, kan ik niet garanderen dat het klopt van de wellandcollege.. Ik bedoel 10 minuten later kwam hij ook aan met ectoplasma, over dat je daarmee geesten solide kan maken. Wat eigenlijk de grootste onzin is wat ik ooit gehoord heb. Want als dat zo was, werd het bijna dagelijks gebruikt..
Faith1988
Faith1988 sep 4 '09
ectoplasma komt dacht ik vrij bij orbs of daarna en orbs zijn geen geesten maar overige energie
Richie Richard
Richie Richard sep 4 '09
Daarom, geesten zijn geen bundels van energie, al bezitten ze het wel.
Maryssa
Maryssa sep 4 '09
Ik vind het knap dat jullie dat durven. Ik vind het voelen van entiteiten niet prettig. Ik krijg er hartkloppingen van krijg het heel warm of koud en het kan me soms echt misselijk maken. Dus ik zoek het liever niet op. Maar ik wens jullie een goede jacht toe grinNiet vergeten extra batterijen mee te nemen hè? Die zijn zo leeg als er echt paranormale activiteit is.
Faith1988
Faith1988 sep 4 '09
Je reageerd er vaak iederen keer anders op i.v.b met wel geen contact goed/slecht, ect ect ik zeg niet dat ik er altijd goed bij voel kou krijg je mestaal als ze warmte pakken soms zelf je batterij om iets te kunnen doen. das niet helemaal waar ze pakken het niet altijd het licht aan meerderen dingen
Richie Richard
Richie Richard sep 5 '09
Gege, het is eigenlijk een klein beetje natuurkunde met de batterijen betreft.
Zodra wij gaan channelen of onze vleugelcharkra gebruiken o.i.d. of maar ieder vorm van paranormale energie. Dan zorgen wij er voor dat bepaalde delen van ons worden geladen met energie. Dit zorgt dus voor wrijving, wat dus warmte geeft. Maar deze wrijving maakt je ook statisch, Door middel van de ionen in je moleculen van je lichaams cellen. Een batterij beschikt deze ook negatieve en positieve ionen. Het hangt er vanaf hoe wij geladen zijn. Negatief wilt zeggen vol van energie. Positief wil zeggen, leeg van energie. Klopt niet geheel, aangezien dat veel dieper gaat. Maar dat is het meest simpele atm.

Een Batterij is een opslag van energie. Een soort van condensator. Alleen kan het het beter vast houden. Echter gaat er met de tijd toch energie verloren terwijl het niet gebruikt wordt. In de lucht zit ook moleculen. Sommige zijn ook geladen. Dit komt in contact. En hup het gebruikt energie. Zo werkt het ook met ons. Wij gebruiken onze energie. Het komt in contact met de batterijen, en hoe meer je gebruikt, des te eerder het leeg is.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki