Loading...
nl

Hoi, ik ben Esther

es
es jun 15 '07
Hoi, ik ben via iemand van het reiki-forum hier terechtgekomen en ben me inmiddels flink aan het inlezen.
Ik ben getrouwd en moeder van 3 kinderen waarvan de oudste overleden is. We hebben een kat en de geest van mijn overleden vader, haha, tja, het is helaas echt zo. :o
Ik ben thuisblijfmoeder en heb daarmee een heel vol leven, maar dat is voor een voorstelrondje niet bijster interessant. :p

Ik ben geinteresseerd in wat er allemaal gebeurt tussen hemel en aarde omdat er hier van alles gebeurt wat niet logisch te verklaren is, en ik ook mijn kinderen (vooral de middelste) wel herken in de beschrijvingen van de nieuwetijdskinderen.

Nou, dat was het wel zo'n beetje!

Groetjes, Esther
Delen:
LPChip
LPChip jun 15 '07
Welkom op het levensforum, Es. :)

Mocht je vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)
mause
mause jun 15 '07
hoi esther,

ook namens mij welkom hier.
Wendy's
Wendy's jun 15 '07
Welkom
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '07
Hoi Esther, ook ik wens je van harte welkom hier! Ik hoop dat je antwoorden kunt vinden op wat je zoekt. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Heb je ook last van je overleden vader eigenlijk?
linkie
linkie jun 17 '07
hey Ester,
wees welkom hier!!
ik sluit me aan bij al het bovenstaande en hoop dat dit forum je kan helpen bij je ontdekkingen!
es
es jun 17 '07
@ allemaal: hartelijk bedankt!!

@ NiMs: Ja, eigenlijk wel, vooral mijn zoon, hoewel dat nu wat minder is sinds ik mijn vader heb gevraagd hem met rust te laten.
Ik weet wat er moet gebeuren, maar daar werken we aan. (Mijn woede richting hem loslaten).
Het is meer dat ik een zeer moeizaam contact met mijn vader had en dus het contact had verbroken. En nadat ik hem dood vond in zijn huis is hij met mij meegekomen naar huis en daar voel ik me niet lekker bij.
Ik heb er hulp bij gezocht, maar het heeft tijd nodig, vooral van zijn kant af, hij wil nog niet weg, hij is zo eenzaam geweest de laatste jaren van zijn leven. Hij hangt daarom nog aan mij.

Esther
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '07
En jij ook nog aan hem. Vergeet niet dat je onbewust wens dat het contact anders was ervoor zorgt dat hier nu op onbewust vlak nog aangewerkt wordt. Als je dit bewust kunt maken, zal het een stuk makkelijker voor je worden.
Sheva
Sheva jun 19 '07
Hi Esther...welkom hier... ;)
es
es jun 19 '07
Klopt NiMs, maar ik moet een hoop weerstand overwinnen om het contact tussen ons toe te laten. Dat is de barriere, mijn weerstand tegen hem. Als dat weg is is het contact ook weer goed.

En Sheva, dank je wel!

Esther
jo
jo jun 19 '07
Welkom
Mimi*
Mimi* jun 19 '07
Welkom hiero!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki