Loading...
nl

hollants jean

jeanke
jeanke sep 4 '09
hey daar ik zou graag mijn foto laten lezen omdat ik antwoorden zoek.

alvast bedankt
Jean
Delen:
Maryssa
Maryssa sep 4 '09
Hallo Jean,

Eens even naar je kijken..

* Het eerste dat ik te voelen krijg is dat je echt een enorme dierenvriend bent. Je neemt het liefst van alles mee naar huis om ze te helpen. Ik zie je een vogeltje verzorgen in een doos die gewond is.

* Wat last van je spieren in je lichaam alsof je heel hard gesport hebt maar dat is niet zo. Een zeurend gevoel ook wat krachtverlies zo nu en dan. Het wisselt zich een beetje af in je lijf dan weer daar en dan weer hier.

* Ik krijg een beetje het gevoel alsof ik moet overgeven, misselijkheid. Heb je ergens zo genoeg van?

* Niet te veel alcohol drinken. Ik heb het gevoel dat je het moeilijk vindt om te stoppen als je eenmaal aan het bier zit.

* Ik krijg last van de nek en de achterkant van mn hoofd onderaan; waar het hoofd over gaat in de nek. Heb je daar last van?

* Je voelt wat zwaar aan alsof je te weinig energie hebt om de dingen die je moet doen aan te pakken. Vaak heb je niet eens de puf om je aan te kleden. Er mag wel een frisse wind door je leven; meer plezier meer echte vrienden om je heen die er ook voor je zijn als het eens wat minder goed gaat. Volgens mij ontbreekt dat een beetje. Ook wat verveling krijg ik bij je te voelen.

* Mensen praten en praten maar tegen jou en je zou het liefste je oren uitzetten als dat zou kunnen.Je wilt iets niet horen, je hebt andere interesses en je blijft maar zitten en die verhalen aanhoren. Sta lekker op en loop weg hoor als het je niet interesseert en leegtrekt want dat gebeurd ook best vaak heb ik het gevoel. Mensen nemen energie van je en jij bent bekaf na een ontmoeting. Welke mensen geven je energie en welke niet? Maak daar je keuze in met wie je wel en met wie je niet wilt omgaan.

* Oei linkeroor begint hier nu zelfs pijn te doen. Heb je last van je oor?

* Grenzen stellen is een thema voor jou. Je vindt dat moeilijk en gaat daarmee over je eigen grenzen.

* Ik pik ook een wat chagerijnig gevoel bij je op. Piekeren, twijfelen of dit het nou wel is.. Je denkt echt waarom heb ik hiervoor gekozen? Wat was de bekoring ervan? Je ziet die even niet meer. Hmm iets met een opleiding volgens mij..

* Voetbal jij? Zaalvoetbal volgens mij. Badminton?

* Wat oud verdriet; je minder voelen dan anderen. Iets op school is er voorgevallen..volgens mij was je heel rustig, serieus en bedachtzaam als kind. Je werd gepest volgens mij. Dat gevoel van toen, de paniek, het er niet bijhoren voor je gevoel komt geregeld weer bij je boven.

* Wat moeite als kind met sport en spel. Je vond veel dingen eng.

* Sterk rechtvaardigheidsgevoel zit er in jou.

* Je bent iemand die opbloeit door onder de mensen te zijn even je zorgen van alledag loslaten (daar is ie weer het piekeren) Zoek wat meer de gezelligheid op dan krijg je weer een lach op je gezicht en voelt het niet meer zo zwaar. Ook krijg je daardoor andere reacties van de mensen om je heen. Affirmaties zouden je hierbij goed kunnen helpen om je dat stukje zelfvertrouwen te geven wat je soms mist.

* In je jeugd was het niet makkelijk. Je werd niet altijd gezien, je bedoelingen werden niet altijd goed uitgelegd. Een wat "alleen" gevoel. Heb jij nog een zus?

* Ik heb het idee dat jouw ouders veel ruzie maakten en jij hiervan veel hebt meegekregen. Loopt jouw vader wat moeilijk? Is het een wat grote, donkerharige, stevig gebouwde man? Dominant van karakter. Slagerij...komt door. Geen idee hoe ik dat moet duiden. Kun jij daar iets mee?

Nou dat was mijn lezing voor jou. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Groetjes Maryssa
jeanke
jeanke sep 4 '09

* Het eerste dat ik te voelen krijg is dat je echt een enorme dierenvriend bent. Je neemt het liefst van alles mee naar huis om ze te helpen. Ik zie je een vogeltje verzorgen in een doos die gewond is.

ik ben idd een dierenvriend en heb idd een paar jaar geleden een vogel verzorgd die tegen een raam was gevlogen

* Wat last van je spieren in je lichaam alsof je heel hard gesport hebt maar dat is niet zo. Een zeurend gevoel ook wat krachtverlies zo nu en dan. Het wisselt zich een beetje af in je lijf dan weer daar en dan weer hier.

heb idd last van mijn spieren door het feit dat ik vele jaren relatine heb genomen en uitendelijk gaf mij dat een spier verlamming.
ben er nu mee gestopt maar heb nog steeds last ervan.

* Ik krijg een beetje het gevoel alsof ik moet overgeven, misselijkheid. Heb je ergens zo genoeg van?

idd ik ben de problemen wat moe die mij toekomen op het moment en rekeningen die zich blijven opstapelen.

* Niet te veel alcohol drinken. Ik heb het gevoel dat je het moeilijk vindt om te stoppen als je eenmaal aan het bier zit.
Idd smilezal erop letten

* Ik krijg last van de nek en de achterkant van mn hoofd onderaan; waar het hoofd over gaat in de nek. Heb je daar last van?

ik heb geen nekpijn maar wel last van mijn luchtwegen kan het dat ook zijN?

* Je voelt wat zwaar aan alsof je te weinig energie hebt om de dingen die je moet doen aan te pakken. Vaak heb je niet eens de puf om je aan te kleden. Er mag wel een frisse wind door je leven; meer plezier meer echte vrienden om je heen die er ook voor je zijn als het eens wat minder goed gaat. Volgens mij ontbreekt dat een beetje. Ook wat verveling krijg ik bij je te voelen.

is ook waar heb een heel slechte periode achter de rug met slechte vrienden die mij aan de drugs hebben geholpen.
heb tegenwoordig ook weinig ontspanning door de muur van problemen frown

* Mensen praten en praten maar tegen jou en je zou het liefste je oren uitzetten als dat zou kunnen.Je wilt iets niet horen, je hebt andere interesses en je blijft maar zitten en die verhalen aanhoren. Sta lekker op en loop weg hoor als het je niet interesseert en leegtrekt want dat gebeurd ook best vaak heb ik het gevoel. Mensen nemen energie van je en jij bent bekaf na een ontmoeting. Welke mensen geven je energie en welke niet? Maak daar je keuze in met wie je wel en met wie je niet wilt omgaan.

ongeloofelijk waar maar is soms moeilijk om er gwn van weg te lopen

* Oei linkeroor begint hier nu zelfs pijn te doen. Heb je last van je oor?
Niet bepaald

* Grenzen stellen is een thema voor jou. Je vindt dat moeilijk en gaat daarmee over je eigen grenzen.

ik ga idd snel over mijn eigen grenzen.

* Ik pik ook een wat chagerijnig gevoel bij je op. Piekeren, twijfelen of dit het nou wel is.. Je denkt echt waarom heb ik hiervoor gekozen? Wat was de bekoring ervan? Je ziet die even niet meer. Hmm iets met een opleiding volgens mij..

idd opleiding mcdonalds die is fout gelopen omdat ik er geen toekomst in zag .

* Voetbal jij? Zaalvoetbal volgens mij. Badminton?
ik ben aan het trainen voor american football smile

* Wat oud verdriet; je minder voelen dan anderen. Iets op school is er voorgevallen..volgens mij was je heel rustig, serieus en bedachtzaam als kind. Je werd gepest volgens mij. Dat gevoel van toen, de paniek, het er niet bijhoren voor je gevoel komt geregeld weer bij je boven.

ben idd veel gepest op school vroeger

* Wat moeite als kind met sport en spel. Je vond veel dingen eng.

klopt gedeeltelijk

* Sterk rechtvaardigheidsgevoel zit er in jou.

idd heb even een slechte stap gedaan en wil nu alles doen om op het rechte pad te blijven

* Je bent iemand die opbloeit door onder de mensen te zijn even je zorgen van alledag loslaten (daar is ie weer het piekeren) Zoek wat meer de gezelligheid op dan krijg je weer een lach op je gezicht en voelt het niet meer zo zwaar. Ook krijg je daardoor andere reacties van de mensen om je heen. Affirmaties zouden je hierbij goed kunnen helpen om je dat stukje zelfvertrouwen te geven wat je soms mist.

ik mis idd nog wat zelfvertrouwen op wat punten en ben idd tussen mensen maar niet tussen te veel mensen .

* In je jeugd was het niet makkelijk. Je werd niet altijd gezien, je bedoelingen werden niet altijd goed uitgelegd. Een wat "alleen" gevoel. Heb jij nog een zus?

ik had een zusje maar die is gestorven bij de geboorte .

* Ik heb het idee dat jouw ouders veel ruzie maakten en jij hiervan veel hebt meegekregen. Loopt jouw vader wat moeilijk? Is het een wat grote, donkerharige, stevig gebouwde man? Dominant van karakter. Slagerij...komt door. Geen idee hoe ik dat moet duiden. Kun jij daar iets mee?

mijn vader sloeg mijn moeder als ik klein was en heb het daar idd nog altijd moeilijk mee en daardoor denk ik dat ik het soms ook wat moeilijker heb

ik ben zeer hard verschoten van deze lezing gewoon omdat ze zo correct is .

alvast bedankt Maryssa om mijn foto te lezen

ik sta ook open voor meerdere lezers

grtjs jean.
Maris1976
Maris1976 sep 4 '09
Maryssa!!!!!

Mijn mond valt open hier, goed gedaan hoor smile
Maryssa
Maryssa sep 4 '09
@ Jean:
Hey Jean,

Wat fijn dat het aardig klopt! Het is graag gedaan voor je ik hoop van harte dat het voor jou allemaal wat beter mag gaan in de toekomst en je minder zorgen hebt. Je bent een lieverd hoor en je bent het hartstikke waard om lekker te genieten van het leven zonder al die zorgen.

@ Maris: blushHey wat lief dank je wel hoor!
susie14
susie14 sep 5 '09
Hallo Jean,

Even zonder alles gelezen te hebben ( ga ik zo doen )
Voor mijn gevoel zit je in een "roerige "fase op dit moment.
Ik voel onbegrip, een soort woede.
Problemen in de thuissfeer. Het voelt alsof je in conclaaf zit met je ouders. Je sluit je af voor hen...een meningsverschil over hoe jij je leven leidt..ben je toevallig op jezelf gaan wonen sinds kort om die reden?

Eigenwijs en eigenzinnig. Je toont een bep. ongevoeligheid en afstandelijkheid, terwijl diep van binnen het je een heleboel doet. Je zou jezelf wat meer open moeten stellen voor de mensen die het wel goed met je voor hebben.
Denk dat je dat erg moeilijk vindt, bang dat je "beschadigd"wordt.
Je zoekt naar antwoorden geeft je aan...eerlijk gezegd denk ik dat die antwoordne in jezelf zitten. Je weet wat te doen, maar je weet niet hoe.

Je voelt erg onrustig, het borrelt van binnen...
Ik zet het een beetje cru neer zo, maar zo voel jij op dit moment bij mij aan.

groet Sies
admin
admin sep 6 '09
Hallo Hollants Jean,

Ik wil het proberen, wil je wel zeggen dat ik in ontplooiing ben, feedback zou fijn zijn omdat ik daar weer van leer en daarna jou misschien weer meer kan helpen...

* Je zoekt antwoorden, dat is een duidelijke vraag, maar waarop!!

* Okee, ik zie een jongeman die onzeker is. Je kijkt weg van de camera, je ogen zijn in de verte gericht. Durf je jezelf niet aan te kijken? Heb je voldoende vertrouwen in jezelf? Ik heb het idee dat het daar nog wel eens kan liggen waarom je antwoorden zoekt. Onzekerheid, geen vertrouwen in jezelf en bang afgewezen te worden. Ieder mens is het waard om te leven en er te zijn. "Ik ben ik" daar zou je misschien wat aan kunnen doen, probeer jezelf eens in het middelpunt van je leven te zetten. Niet een ander, waar je graag voor open staat om aardig door gevonden te worden.

* Je houdt wel van een geintje, je wil graag plezier hebben in je leven. Ik krijg alleen het sterke gevoel dat je geintjes niet altijd overkomen. Dat ze te ver gaan om aandacht, en dat mensen dat niet altijd accepteren

* Zie dvd's op de achtergrond, hou je van film kijken? Ik denk dat je graag vlucht in een wereld die geen echte wereld is, maar een gecreëerde wereld om je beter te laten voelen. Maar de realiteit is anders. Daar loop je vaak op vast. Dat is zonde, je moet proberen te zien wat de werkelijk wereld te bieden heeft, in plaats van te vluchten in een wereld die niet op waarheid berust. Herken je dit?

* Heb je laatst een been/voet gebroken/geblesseerd? Als dat niet zo is, kan het zijn dat je niet overal op af durft te stappen, zonder dat je zeker weet of het wel veilig is. Je bent dan bang om uitgelachen te worden, om niet geaccepteerd te worden. Maar waarom ben je daar zo bang voor? Het geeft niet als je een blunder begaat, waar dan ook, daar leer je van en mensen accepteren dat van elkaar!

Ik wil het hier even bij laten, ik heb wel het gevoel dat ik geen antwoorden heb gegeven, op waar je naar op zoek bent. Maar misschien kun je de lezing omzetten in antwoorden als je er iets uit herkent?

Ik hoor graag van je!

Namasté Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske