Waar ben je zo bang voor...je kijkt bijna of je niet durft.
Is niet nodig...je bent iemand die andere mensen de weg wijst en dat is mooi.
En daarom moet je trots zijn op jezelf.
Je ervaart de kracht van binnen...laat die ook naar buiten stralen. Je Bent zo een mooi mens...daar moet je niet aan twijfelen hoor
Ik zie je als kind op een schommel zitten...meisje van 6 of 7 jaar(denk ik)...is er toen iets gebeurt met je...krijg door dat je toen een hele nare ervaring hebt gehad...ik word er zelf helemaal emotioneel van.
Jij alleen op de schommel eenzaam met je verdriet
heeft het misschien iets met je ouders te maken?
Je voelt verdrietig aan..heb je het zwaar...voel je je geremd...dat je niet kunt doen wat je wil.
Eigenlijk zou je meer uit het leven willen halen.
Spijt van de dingen die je gedaan hebt...als je het over mocht doen dan zou je het anders doen.
Laat het los...verleden is geweest...kun je niets meer aan veranderen...kijk naar het NU en streef naar de toekomst.
Ieder mens maakt fouten...wees niet te hard voor jezelf want jij maakt ook fouten ook al vind je het niet leuk...het gebeurt gewoon...trek je les eruit...en groei ervan.
Maak anders orde in je hoofd door je zorgen op te schrijven...vaak komt er dan duidelijkheid...in je hoofd kunnen problemen soms door sudderen...op papier kan het voor jou misschien heel vel duidelijkheid scheppen.
Maak voor jezelf een nieuwe start...maak een keuze...hak die knoop door en zoek weer een nieuwe uitdaging.
Maar pas wel op...dat je niet te hard van stapel loopt...je kunt ook teveel in een keer gaan doen en dan wordt het je allemaal teveel...dus laat je niet verleiden...zeg op tijd nee...dus afwegen wat is leuk en wat wordt teveel.
Ik hoop dat je er iets mee kunt...hoor het graag van je.