Loading...
nl

Heidelrooske

Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Hey,

Voor deze keer..
Puurder natuurder kan niet..
ahaha..

http://94.100.115.51/718200001-718250000/718222801-718222900/718222883_5_-KNb.jpeg

Maar a.u.b. de link laten staan en niet de foto plaatsen op deze site..
(Ik wil de foto zelf kunnen verwijderen wanneer ik me onprettig voel..)

Succes voor de nieuwe lezers ahaha..
Delen:
taro
taro sep 3 '09
Waar ben je zo bang voor...je kijkt bijna of je niet durft.
Is niet nodig...je bent iemand die andere mensen de weg wijst en dat is mooi.
En daarom moet je trots zijn op jezelf.
Je ervaart de kracht van binnen...laat die ook naar buiten stralen. Je Bent zo een mooi mens...daar moet je niet aan twijfelen hoor smile

Ik zie je als kind op een schommel zitten...meisje van 6 of 7 jaar(denk ik)...is er toen iets gebeurt met je...krijg door dat je toen een hele nare ervaring hebt gehad...ik word er zelf helemaal emotioneel van.
Jij alleen op de schommel eenzaam met je verdriet cry
heeft het misschien iets met je ouders te maken?

Je voelt verdrietig aan..heb je het zwaar...voel je je geremd...dat je niet kunt doen wat je wil.
Eigenlijk zou je meer uit het leven willen halen.
Spijt van de dingen die je gedaan hebt...als je het over mocht doen dan zou je het anders doen.
Laat het los...verleden is geweest...kun je niets meer aan veranderen...kijk naar het NU en streef naar de toekomst.
Ieder mens maakt fouten...wees niet te hard voor jezelf want jij maakt ook fouten ook al vind je het niet leuk...het gebeurt gewoon...trek je les eruit...en groei ervan.
Maak anders orde in je hoofd door je zorgen op te schrijven...vaak komt er dan duidelijkheid...in je hoofd kunnen problemen soms door sudderen...op papier kan het voor jou misschien heel vel duidelijkheid scheppen.

Maak voor jezelf een nieuwe start...maak een keuze...hak die knoop door en zoek weer een nieuwe uitdaging.
Maar pas wel op...dat je niet te hard van stapel loopt...je kunt ook teveel in een keer gaan doen en dan wordt het je allemaal teveel...dus laat je niet verleiden...zeg op tijd nee...dus afwegen wat is leuk en wat wordt teveel.

Ik hoop dat je er iets mee kunt...hoor het graag van je.
spirit
spirit sep 3 '09
Lieve heidelrooske
Als ik naar je foto kijk moet ik schelden(en dat komt niet bij mij vandaan.
Ik heb het idee dat je op het moment overal tegenaan wilt schoppen , het gaat niet zoals je wilt.

Ik zie je veel thuis zitten en je schrijft wel "puur natuur"maar je zou eigenlijk wat meer de natuur in moeten.

Ik krijg het ook benauwd het gevoel van astma klopt het dat je dat hebt?

Ook krijg ik het idee dat je in de steek bent gelaten misschien komt daar die woede van.

Ik wil even iets van je weten ben jij iemand verloren op het water??
Ik weet niet goed wat ik daar mee moet.
Ik hoop van je te horen dan kom ik er op terug.
Liefs Spirit
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: tarot76
Waar ben je zo bang voor...je kijkt bijna of je niet durft.
Bang, angst.. hm.. klopt.. ik heb behoorlijke angsten doorstaan de afgelopen periode.. de groei gaat te snel, kon het even niet bijbenen..
begreep het even niet.. (hooggevoelig)

Misschien zelfs even bang voor nog meer ervaringen.. het is een periode geweest waar je zelf bang van zou worden (ondanks mijn kracht toch tijdelijk geveld).. nodig of niet..
Ondanks het vertrouwen in het leven en dat een mens nooit meer krijgt dan hij of zij aankan.. diep vertrouwen zelf..
Hebben alle ervaringen een plekje nodig..
.... smile

Is niet nodig...
Dat weet ik en ik ben er bijna smile

je bent iemand die andere mensen de weg wijst en dat is mooi.
En daarom moet je trots zijn op jezelf.
Ik bén trots.. op mijzelf, mijn kracht en op mijn leven.. (keuzes)

Je ervaart de kracht van binnen...laat die ook naar buiten stralen.
Je Bent zo een mooi mens...daar moet je niet aan twijfelen hoor smile
Dat doe ik ook niet hoor.. ik twijfel niet aan mijn hartje en alles wat dat te geven heeft.. die kracht zit er..

Ik zie je als kind op een schommel zitten...meisje van 6 of 7 jaar(denk ik)...is er toen iets gebeurt met je...krijg door dat je toen een hele nare ervaring hebt gehad...ik word er zelf helemaal emotioneel van.
Jij alleen op de schommel eenzaam met je verdriet cry
heeft het misschien iets met je ouders te maken?
Ik denk het wel.. In de kindertijd was ik een behoorlijke buitenstaander van het leven.. een wijs kind, die alles voelde.. ik kan niet uitwijden over mijn kindertijd, maar ik denk dat je het bij het rechte eind hebt.. Toch heb ik het idee dat dit nu niet meer in de weg staat..
Ik help er nu andere kinderen / jeugdigen mee wink..

Ik heb op die leeftijd wel een ENORM gat in mijn hoofd gevallen.. en je raadt het al.. ik ben achterover van een schommel gevallen... smile

Je voelt verdrietig aan..heb je het zwaar...voel je je geremd...dat je niet kunt doen wat je wil...Eigenlijk zou je meer uit het leven willen halen.
Hersenstormer, adhd'er, een denker..
Ik voel me niet verdrietig.. en ook heb ik het niet zwaar.. (op dit moment) ik kan nooit doen wat ik wil.. Dus geremd, ja!!!
Ik zou het liefst in mij eentje in een hutje op de hei willen wonen.. ahahaha.. maar euhm.. mijn gezinnetje gaat dan mee!!
Ik voel heel veel, maar kan niet alles vertellen helaas..

(Ik hou niet zo van de verplichtingen van de maatschappij)

Spijt van de dingen die je gedaan hebt...als je het over mocht doen dan zou je het anders doen.
Nee, mijn leven is héérlijk luxe, zowel in gevoelswereld als meterieel..
en alle keuzes die ik gemaakt heb (hoe het ook uitpakte) kan ik nooit meer terug draaien (hoeft ook niet)..
Ik leef vandaag, de dag, in het hier en nu.. en dat wil ik graag zo houden.. mijn verleden heeft een plek..
het recente verleden begint een plek te krijgen smiledat heet verwerking..?? wink

Laat het los...verleden is geweest...kun je niets meer aan veranderen...kijk naar het NU en streef naar de toekomst. Dat zeg ik.. gamma.. !!

Ieder mens maakt fouten...wees niet te hard voor jezelf want jij maakt ook fouten ook al vind je het niet leuk...het gebeurt gewoon...trek je les eruit...en groei ervan. I know.... en als iemand zich het recht van de fouten toe-eigend ben ik het wel.. ik ben mens in het volle 100% aspect.. met schaamte, met dommigheidjes.. . ego en verdriet, met fouten en al wat erbij komt kijken.. dat is wat ik mensen juist leer.. Ik straal in mijn omegving iets kinderlijks uit, wat mensen juist aantrekt... maar zelf kan ik erg afstotelijk zijn, de eerste keren..

Maak anders orde in je hoofd door je zorgen op te schrijven...vaak komt er dan duidelijkheid...in je hoofd kunnen problemen soms door sudderen...op papier kan het voor jou misschien heel vel duidelijkheid scheppen. ik ben een chaotische denker en heb daar zover ik weet geen last van smileMisschien anderen wel ahahaha..

Maak voor jezelf een nieuwe start...maak een keuze...hak die knoop door en zoek weer een nieuwe uitdaging. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE liever niet.. ben blij met de rust die ik heb.. ik heb voldoende uitdaging gehad ahahaha... dus heb het nu heerlijk naar mijn zin.. ik geniet juist van de rust die is verworven.. en die nieuwe start is al een tijd gelee gemaakt (De foto is toch écht van gisteren hihihih)

Maar pas wel op...dat je niet te hard van stapel loopt...je kunt ook teveel in een keer gaan doen en dan wordt het je allemaal teveel...dus laat je niet verleiden...zeg op tijd nee...dus afwegen wat is leuk en wat wordt teveel.
Nee zeggen is een sterk ontwikkelde kant van mij... assertief en duidelijk naar anderen... (ook naar mijzelf) ..

Het is echter wel moeilijk voor mij om te prioriteren, maar dat is meer werkgerelateerd.. ik vind ALLES leuk om te doen, waardoor ik soms met de tijd in de knel kom.. en daardoor chaos ga creeëren en afspraken ga vergeten.. maar dat is de hersenstormer in mij..

Betreft vrienden en toeloop hier in huis, heb ik af en toe de balen...

ik baal als ze onverwachts komen, maar wat is het gezellig als ze er zijn.. en wat is het ook weer fijn als ze weg zijn..
Wij krijgen gemiddeld vijf tot zeven keer per week toeloop van vrienden / kennissen, buren .. dan heb ik het nog niet eens over de vrienden van de kids (dagelijks)..
Maar euh..................
daar moet ik ook nog een weg in zien te vinden.. want hey.. het BLIJFT gezellig.. Ondanks dat het me soms wat teveel wordt.. gelukkig hebben we zo nu en dan een rustig weekje..

Ik hoop dat je er iets mee kunt...hoor het graag van je.

Ja, jouw lezingen zijn altijd raak, je speelt op emotie.. ga zo door..
Dank je wel.. hopelijk kun je iets met de antwoorden..

Dank je wel laugh

susie14
susie14 sep 3 '09
Hallo Heidelrooske,

Mijn gevoel over je foto.

Je oogt harder dan je bent. Binnenvetter. Kan enorm hard en vurig uit de hoek komen als je in het nauw wordt gedreven.
Van binnen ben je zachter als wat men in eerste instantie van je denkt. Eerlijk en rechtvaardig.
Het lijkt alsof je heel stevig in je schoenen staat,maar...dat valt wel tegen. Je verbloemt het graag.
Het duurt ook een tijdje voordat je mensen vertrouwt en ze jou voor zich gewonnen hebben. Als dit eenmaal is gebeurd,dan ben je ook een trouwe vriendin.
Het wantrouwen is een soort bescherming voor jezelf. Er is al teveel misbruik van gemaakt.

Krijg gevoel dat je graag reist, gek bent op de verschillende culturen die er zijn.

Verder voel ik pijnlijke schouders, hoofdpijn.
Heb je last van je hormonen/of baarmoeder of iets wat met je voorplantingsorganen te maken heeft?

Grot Sies
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: spirit
Lieve heidelrooske
Als ik naar je foto kijk moet ik schelden(en dat komt niet bij mij vandaan.
Ik heb het idee dat je op het moment overal tegenaan wilt schoppen , het gaat niet zoals je wilt.
Hhihihih.. dat gevoel heb ik juist totáál niet.. ik voel je juist heel vrouwelijk, kwetsbaar en knuffelig.. Ik hou van mijn kids, man, collegae en mijn werk met jongeren.. MAAR.. ik ben wel een beetje zat van een paar mensen.. maar nou ook weer niet zo erg dat ik er tegen aan wil schoppen.. het lost zich wel op...

Ik zie je veel thuis zitten en je schrijft wel "puur natuur"maar je zou eigenlijk wat meer de natuur in moeten. Vier keer in de week ga ik de bossen in, 's morgens en dan ga ik Nordic Walken.. ik ben een natuurmens en heb zelfs een enorme tuin en bomen en groen..
Vertoef vaak in de buitenlucht.. héérlijk. .vooral dat de herfst er nu aankomt..

Ik krijg het ook benauwd het gevoel van astma klopt het dat je dat hebt?
Nee, en ik ben ook niet benauwd..

Ook krijg ik het idee dat je in de steek bent gelaten misschien komt daar die woede van.
Ik voel me niet woedend.. heb wel een problematische kindertijd gehad, wat al een plek heeft gekregen..

Ik wil even iets van je weten ben jij iemand verloren op het water??
Ik weet niet goed wat ik daar mee moet.
Niemand verloren op het water, of door het water.. wel twaalf nabije mensen kwijtgeraakt aan ongelukken, zelfmoorden en andere enge plotselinge dingen....
Ik hoop van je te horen dan kom ik er op terug.
Liefs Spirit

Dank je wel voor je lezing..
Je bent een lieverd.. van jou heb ik nog niet zoveel lezingen gezien..
Dus ik volg je graag smile
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: sies
Hallo Heidelrooske,

Mijn gevoel over je foto.
Spannend.. smile

Je oogt harder dan je bent.
Klopt..

Binnenvetter.
Vind ik van mijzelf niet.. eerder méns.. met onzekerheden en ik deel wel veel..(mits ik ze vertrouw wink)

Kan enorm hard en vurig uit de hoek komen als je in het nauw wordt gedreven.
ihihih, ik huil eerder en zeg dat ik gekwetst ben.. en vertel eerder wat het met me DOET dan ik ga lopen schelden..

Van binnen ben je zachter als wat men in eerste instantie van je denkt.
Klopt.. ik ben hééél gevoelig, maar ben doo rhet leven wel gehard geraakt.. is niet erg hoor.. want zo gevoelig was nou ook weer niet de bedoeling denk ik ahahaha.. smile

Eerlijk en rechtvaardig.
Ik hoop het wel.. anders is het vervelend voor de ander hé wink

Het lijkt alsof je heel stevig in je schoenen staat,maar...dat valt wel tegen.
Je verbloemt het graag.
Ik ben nog nooit volledig omgegaan na alle levenservaring, en heb me altijd staande gehouden.. dus vind mijzelf wel sterk en stevig in mijn schoenen staan.. in het verwerken kan ik wel last ervaren (tijdelijk)... wat ik overigens niet verbloem (ja uiteraard wel tegen mijn jongeren of vreemden)

Het duurt ook een tijdje voordat je mensen vertrouwt en ze jou voor zich gewonnen hebben. Als dit eenmaal is gebeurd,dan ben je ook een trouwe vriendin.
Het wantrouwen is een soort bescherming voor jezelf. Er is al teveel misbruik van gemaakt.

Ik heb teveel gezien van het leven.. in dit opzicht heb je gelijk.. ik begin met wantrouwen naar de ander.. ahahah.. niet handig hé.. eenmaal de strepen verdiend, ga ik door het vuur.. men maakt niet makkelijk vrienden met mij..

Krijg gevoel dat je graag reist, gek bent op de verschillende culturen die er zijn.
Ja, ware het niet zo dat ik een hekel heb aan warmte, lang in de auto of vliegtuig zitten.. als ik er ben.. vind ik het hééérlijk mooi...

Verder voel ik pijnlijke schouders, hoofdpijn.
bloeddruk is wat hoog (mediterane levensstijl, Franse afkomst) Maar dat schijnt bij me te horen volgens de arts.. iedereen is verschillend.. en euhm, die schouders.. ik denk eerder nek en rug..

Heb je last van je hormonen/of baarmoeder of iets wat met je voorplantingsorganen te maken heeft?
Ja, ben al drie jaar in de overgang (erg jong, ik weet het) en moet binnekort een uitstrijkje.. (veertig) ik ervaar zeer veel last van de menstruatie.. (pijn) en ben dan één wandelend hormonale toestand.. (is leuk voor gezin en collegae wink)

Grot Sies
Thank'ssssss.. was goed maar kort wink(Ben ik de enige die zo uitgebreid leest?)

Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
We hebben wel veel gave lezers erbij hoor!!
Dank jullie wel ... smile
taro
taro sep 3 '09
Quote:

Dank je wel

Dankjewel voor jouw woorden...en met je antwoorden kan ik zeker wat...is altijd weer een bevestiging.
Soms krijg ik dingen heel vaag door...waardoor ik ga twijfelen...en als ik dan toch bevestigd word is dat heeeeeel fijn.
goed voor de ontwikkeling ahaha laugh
spirit
spirit sep 3 '09
Jij bent ook een lieverd hoor.
Ik blijf toch bij dat water.Ik heb hier echt iemand naast me die zich laat zien in druipende natte kleding.
Waarom weet ik ook it, maar ik moet echt bij jou zijn.
Ha ha wat betreft die natuur ik moet misschien nog ff mijn interpretatie leren kennen.
Je bent gewoon een natuur mens.
En ik bedoelde ook niet dat je zo altijd in het leven staat hoor zo boos.
Zo moeilijk uitleggen via de comuter daar is Tarot 76 veel beter in.Ik kan beter iemand tegenover me hebben en praten.
En dat in de steek laten gevoel is misschien wel van die mensen waar je zo zat van bent.?
En ik hoop ook meer te kunnen gaan lezen maar ben op het moment wat grieperig dus niet echt handig om te lezen misschien.
Fijne avond lieverd tot later
Liefs Spirit
taro
taro sep 3 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
We hebben wel veel gave lezers erbij hoor!!
Dank jullie wel ... smile

vind deze site ook helemaal gezellig...voelt goed om hier te mogen schrijven...en iedereen is ook lekker actief...snelle reactie's etc...
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: spirit

Ik blijf toch bij dat water.Ik heb hier echt iemand naast me die zich laat zien in druipende natte kleding.
Eeuhm effe denken... trap vallen, Trap vallen (hartaanval), suikerziekte, ongeluk, ongeluk, kanker, hersenbloeding, zelfmoord, zelfmoord, zelfmoord, dood op bank, plotseling zonder doodsoorzaak.. euuuuhm.. verder wel wat kennissen, maar niemand verdronken..

Is het iets van mijn vorige leven?
Kep wel van nature een schurfthekel aan zwemmen, ondanks dat ik besloten heb deze winter te gaan zwemmen (voor mijn rug en afvallen) en de zee in ben geweest, ga ik ABSOLUUT niet naar zwembaden voor de fun.. ahahaha..

Waarom weet ik ook it, maar ik moet echt bij jou zijn.
Ikke ook niet.. confused

Ha ha wat betreft die natuur ik moet misschien nog ff mijn interpretatie leren kennen.
Je bent gewoon een natuur mens.
ENORM.. ik werk zelfs buiten de deur en zit weinig op kantoor als het kan.. liefst actief met mijn jongeren.. Koken..samen op pad, naar bureau's inschrijven, winkelen.. wandelen met hun in de bossen.. ik ben veel op de weg, in mijn autootje en dan zet ik de muziek aan..héérlijk werk hoor.. thuis kan ik wel eens een rustdagje nemen.. lekker bankhangen of niets doen.. (ook heerlijk)

En ik bedoelde ook niet dat je zo altijd in het leven staat hoor zo boos.
Zo moeilijk uitleggen via de comuter daar is Tarot 76 veel beter in.Ik kan beter iemand tegenover me hebben en praten.
hihihih, ik snap het ook niet echt.. ALS ik boos ben, wat niet gauw gebeurd.. uit ik het wel..

En dat in de steek laten gevoel is misschien wel van die mensen waar je zo zat van bent.?
Nee, want daar breek ik mee.. ik blijf niet TE lang soebatten.. (zijn vrienden van mijn man, ik kan me er niet mee binden) alle naasten die ertussenuit piepen zonder afscheid te nemen wink

En ik hoop ook meer te kunnen gaan lezen maar ben op het moment wat grieperig dus niet echt handig om te lezen misschien.
jawel hoor, je hebt het prima gedaan.. lezen is een kwestie van interpuncties neerzetten daar waar IK ze hebben wil..
Dus soms zijn woorden anders dan ze gelezen worden..
Na uitleg van beide kanten heb je de snaar te pakken..
Als ik verder en dieper kijk klopt het vaak wat beters..

Ik heb wel het gevoel dat je een beginnend lezer bent.. vraag me niet waarom..
Maar je zegt het beter te doen als iemand tegenover je zit... betekent dat, dat jij vaker leest?

Fijne avond lieverd tot later
Liefs Spirit
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: tarot76
Quote:

Dank je wel

Dankjewel voor jouw woorden...en met je antwoorden kan ik zeker wat...is altijd weer een bevestiging.
Soms krijg ik dingen heel vaag door...waardoor ik ga twijfelen...en als ik dan toch bevestigd word is dat heeeeeel fijn.
goed voor de ontwikkeling ahaha laugh

Zeker weten..
Als je nu ook nog wat dieper durft te gaan dan alleen wat mensen negatief heeft geraakt, zou je mooie lezingen geven..
Ik probeer altijd heel gevarieerd te zijn ihihih..
Van kruiden, tot stenen, tot nummers, tot groei, kennis, gaves, belemmeringen, sterke punten..

Ik denk zelf dat jij dat héél goed zou kunnen..
als je wilt lees ik jouw fotootje ook een keertje.. smile
susie14
susie14 sep 3 '09
Thank'ssssss.. was goed maar kort wink(Ben ik de enige die zo uitgebreid leest?)

[/quote] [/quote]

Hihi was inderdaad kort...sorry, maar ik schrijf alleen wat ik voel. Ik krijg zelden beelden, tis meer.....gevoel, voelen en weten.
De ene keer gaat het ook wat makkelijker dan de andere keer en ben nog wat onzeker hierin.
Ik vind het erg fijn om hier te kunnen oefenen...bedankt voor je uitleg en je reactie!

liefs Sies
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: sies

Hihi was inderdaad kort...sorry, maar ik schrijf alleen wat ik voel. Ik krijg zelden beelden, tis meer.....gevoel, voelen en weten.
De ene keer gaat het ook wat makkelijker dan de andere keer en ben nog wat onzeker hierin.
Ik vind het erg fijn om hier te kunnen oefenen...bedankt voor je uitleg en je reactie!

liefs Sies

Je hebt het écht héél goed gedaan.. !!!
Je hoeft niet onzeker te zijn hoor..
Ben ik ook niet echt in mijn lezingen.. wink

Die gevarieerdheid komt wel..
Mis is mis, dan weer verder..
Soms is er ruis op de televisie, dus waarom niet bij onze antenne smile
susie14
susie14 sep 3 '09
Dankjewel...... blush
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Niet flegen zijn.. laugh
Islandlady
Islandlady sep 3 '09
He mooi mens. Je duikt weg, waarom verstop je je?
Knuffel B
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Knuffel B

Omdat mensen vaak nog niet klaar zijn voor mij.. ?

Islandlady
Islandlady sep 3 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Islandlady
Knuffel B

Omdat mensen vaak nog niet klaar zijn voor mij.. ?

Kan maar je hoeft je niet te verstoppen. Als ze niet klaar zijn voor je komen ze ook niet in je buurt lieve schat!
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420