Loading...
nl

druk op longen, hartkloppingen

Fatna
Fatna aug 31 '09
Hallo,

Ik heb sinds een aantal maanden weer met enige regelmaat aanvallen waarbij ik druk krijg op mijn longen waardoor ademen zwaar gaat en daarmee gepaard gaan hartkloppingen die te snel gaan...dit kan ook voorkomen zonder dat ik enige vorm van inspanning heb..

De doktoren in het ZH komen er niet uit, de huisarts weet het ook niet meer

mijn vraag is, zou iemand van jullie eens naar mijn gezondheid willen kijken en zien of er misschien een andere (niet medische) reden en oplossing kan zijn??

Alvast bedankt
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '09
Je hart staat voor: "Vertegenwoordigd het centrum van liefde en veiligheid."

Je longen staan voor: "Vertegenwoordigen het vermogen om het leven in ons op te nemen".

Problemen met de longen:"Depressie. Verdriet. Angst om het leven in ons op te nemen. Niet waard zijn volledig te leven".

Gebruik de volgende affirmatie: "Ik heb het vermogen om de volheid van het leven in mij op te nemen. Liefdevol leef ik het leven volledig."
Fatna
Fatna aug 31 '09
moet ik die zin zoveel keer per dag zeggen of zo nims??

dank je voor het meedenken
Heidelroos
Heidelroos aug 31 '09
Overgang van het ene naar de andere dimensie..
Fatna
Fatna aug 31 '09
heeft iedereen daar dan last van heidelroos? of alleen als je er vatbaar voor bent?
Heidelroos
Heidelroos aug 31 '09
Als je extra gevoelig bent..
Druk op het hart, hartkloppingen, druk op longen, hoge ademhaling..
Vibraties voelen.. werken met je hart, minder met het verstand..
Materialisme, geld, status en we identificeren ons allemaal met dat wat we zijn geworden, wat we hebben verworven..
Ik heb een ton op de bank, ik heb een groot huis, mijn kinderen zitten op de universiteit, ik ben dokter..
Status en plaatje..

Als je zo niet in elkaar steekt..
O+f je hebt een omgeving waar veel materialisme heerst (boventoon voert)
Mensen of jezelf identificeert met het wat je voor de buitenwereld bent, hebt verworven..
Zul je meer last op je borst ervaren..

Ik weet wel, dat dit een veelvuldig gehoorde lichamelijke gewaarwording is, bij velen..
Zodra je stopt met dat materialistisch lijden, of je identificeert je niet met angst, lijden, werk, of status.. zal de druk afnemen.. en kan je hart plaats maken voo rhet echte werk..

Maar hey..
Wel doen..
Anders blijft het voorlopig..
Indalen is erg belangrijk in deze..


Welterusten.. laugh
admin
admin aug 31 '09
Ik vind dit wel mooi om te lezen. Ik ken een vrouw, die heeft dezelfde klachten, hoe kan ik haar het beste uitleggen waar ze last van heeft, zodat ze begrijpt dat haar klachten indd op psychisch vlak liggen? Want affirmaties dat kent ze niet ben ik bang blush

Liefs,
Marjan
gast
gast sep 1 '09
Ik denk dat het erkennen, bewust worden van het materialistische denken al een hele vooruitgang en verlichting zal geven. De meeste mensen zijn zich er niet eens van bewust dat ze materialistisch zijn ingesteld omdat ze nooit anders geleerd hebben. Voor hen bestaat alleen die materialistische buitenkant. Dit zijn over het algemeen ook mensen die erg bang zijn voor de dood. Dan raak je nl alles wat je hebt kwijt.....
Maris1976
Maris1976 sep 1 '09
Ik heb al vanaf vorig jaar oktober last van mijn longen (pijn) en in mijn hartstreek steken en kriebels de hele dag door, de laatste weken moet ik zeggen dat het afneemt, heb er echt maanden last van gehad.

Ben bij de dokter geweest, maar daar kwam niks uit. Toen dacht ik dat een bepaalde BH misschien wel te strak zat, maar ik heb laatst hier een topic gelezen wat me wat meer gerust stelde, ik zal het zo eens opzoeken.

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...20energieen.htm
Beschermengel
Beschermengel sep 1 '09


Ik heb daarnet de Nieuwsflits ontvangen die ik regelmatig krijg van Tetsia Blijham.........ik zal hem hieronder plakken er staat informatie over de vele pijntjes die we ervaren o.a. ook de druk op de borst.....waar ik zelf ook last van heb gehad, maar nu stukken minder is ( ook bij dokter langs geweest en niets gevonden )

Nieuwsflits 09.09.09





Lieve lezer,



Heb je de energie van de poort van 09.09.09 al ervaren? De energie wervelingen zijn weer hevig! Deze speciale nieuwsflits stuur ik je toe ter voorbereiding op dit unieke moment, volgende week woensdag. Op deze dag wordt een sterke nieuwe energie verwacht, dit is natuurlijk een zeer speciaal moment in een al speciale tijd. We zijn er sinds vorige week met z’n allen al mee bezig. Van alle kanten worden me de channelingen over deze dag gestuurd. In deze nieuwsflits voeg ik een aantal daarvan voor je toe. Natuurlijk kan ik het niet laten om zelf een gechannelde boodschap hierover door te geven.



De energie op dit moment, onderweg naar deze datum, is zeer hevig. Ik heb er zelf al ongeveer een week last van. Soms twijfel ik momenteel aan mijn gezondheid, maar als ik dan anderen (vooral mijn assistente en Sensi-therapeute Jeanine en mijn vriendin Erika) hoor met dezelfde klachten, dan voel ik me gesteund in het werk waar we met z’n allen mee bezig zijn. En dan weet ik dat ik lang niet de enige ben die flink aan het werk is. Even een inventarisatie van onze klachten: vanmorgen zijn we opgestaan met een enorme nekpijn met spierpijn in de armen en het hele lijf. Verder zwaarte, watten in het hoofd, misselijk, druk op de borst, slecht in slaap komen, niet kunnen concentreren, vergeetachtig, kort lontje en ga zo nog maar even door. Deze klachten geven ons meestal aan dat er veel in de kosmische gebieden aan de hand is, nu dus ook.



Daarom heb ik gechanneld gevraagd wat de bedoeling van dit alles is, wat er aan het gebeuren is. Mijn channeling met het antwoord van Sananda lees je hier onder. Stuur hem alsjeblieft aan veel mensen door, velen hebben op dit moment een soort ‘geloofscrisis’, deze boodschappen gaan ze sterken.



Hoewel ik zelf eigenlijk belangrijke afspraken heb op de avond van 09.09.09, voel me ik geleid om op de avond zelf een gechannelde open avond te geven om met jullie samen deze nieuwe energie neer te zetten in de lichtwerk- en kristallijnen rasters van de aarde. Meer informatie hierover beneden. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als zoveel mogelijk lichtwerkers op deze avond met mij samen de nieuwe energie gaan verankeren!



In deze nieuwsflits heb ik nog een aantal belangrijke channelings toegevoegd die je waarschijnlijk nog meer structuren helder maken. Een aantal is in het Engels, een vertaling heb ik er niet van. Wel staan ze in de Shield van deze maand.



De volgende nieuwsbrief stuur ik je begin volgende week. Mocht je nog leuke info hiervoor hebben, stuur het me aub toe.





In liefde en licht,



Tetsiea Blijham

Lichtwerkcentrum

Johan Huizingalaan 401

1066 TX Amsterdam

Tel.: 020-7781844

www.lichtwerkcentrum.nl





Sananda over de multidimensionale vervulling van de ziel

“Lieve mensen, dit is Sananda. Mijn boodschap vandaag voor al degenen die deze boodschap lezen, is een eenvoudige, en tegelijkertijd een veel gelaagde. Ik wil je vragen deze boodschap tot je te laten komen terwijl je rustig zit, afgestemd bent op je ziele-energie en je op alle niveaus open kunt stellen voor wat je gaat ervaren.



Misschien heb je al gemerkt dat de energetische openingen de laatste week door jullie mensen als hevig ervaren worden. Dat kopt, dat komt door de openingen en activaties rondom 9 september. De hevigheid waarmee dit gebeurt komt doordat vanuit de kosmos op alle niveaus de weg vrij wordt gemaakt om je ziel vol te laten gaan, om volledig, in alle dimensies, de vervulling van je ziel nu te laten plaatsvinden. De hevigheid die je op dit moment in je lichaam en je emoties ervaart, is het vaak onbewust doorbreken van innerlijke blokkades. Het zijn blokkades die je stoppen om je multidimensionale ziele-zelf volledig geïntegreerd te laten zijn in je 3D lichaam.



Het proces dat je op dit moment doorloopt is de voorbereiding die je nodig hebt om op 09.09.09 de stralen te kunnen ankeren die ook niet ontwaakte mensen in staat stelt hun zieleverlangen te kunnen ervaren en te activeren. Dit betekent dat je de komende week je verlangens en een verschuiving hierin in sneltreinvaart aan je voorbij zult laten komen. Het is belangrijk om hierin je keuzes te maken, zoals ze zich op dat moment aan je presenteren. We vragen je om de komende week verbonden te zijn met je hoogste essentie. Hoe doe je dat? Je kunt je voorstellen dat er een energetische lijn koopt tussen je hoofd en het hoogste punt in de kosmos, waar je mee verbonden bent. Tegelijkertijd ben je verbonden met het diepste punt in Moeder Aarde. Hierdoor ben jij het perfecte verbinding tussen de hemel en de aarde. Als dat gebeurd is, kun je je afstemmen op je hoogste kern, je kristallijnen kern. Mediteer met kristallen, ervaar hun kristallijnen energie en ervaar je eigen kristallijnen energie ook. Want jij bent uiteindelijk ook deze kristallijnen vlam. Als deze weer in je bewustwording wordt geactiveerd, zul je je ook aan je diepste kern herinneren, en wordt het energetische pad gelegd om daar te zijn in dit leven waar jij moet zijn.



Weet dat jij een van de voorlopers bent, de mensen die anderen de weg wijzen. Houd daarom je ervaringen niet voor je zelf, maar deel het met mensen uit je leven. Zij zullen ontwaken door de herkenning van wat jij ze vertelt. En jij zult je weer herinneren wie je bent.



Het gaat erom het woord te verspreiden. Weet dat sinds de Fire the Grid van afgelopen juli meer en meer mensen wakker worden en richting en leiding nodig hebben. En zoekende zijn. Breng hun het Licht dat jou al goed bekend is.



Jullie zijn onze Brengers van het Licht. We houden van jullie en zijn altijd bij jullie. Ik ben Sananda.”
Fatna
Fatna sep 2 '09
mooi beschermengel dank je

ik had nog helemaal niet stil gestaan bij het feit dat het binnenkort 9-9-09 is
admin
admin sep 2 '09
Even off-topic, maar zouden weer zoveel mensen de datum hebben aangegrepen om te trouwen eek
admin
admin sep 2 '09
Om te trouwen kies je beter 10-10-10 voelt op de een of andere manier beter..
gast
gast sep 2 '09
Waarom zou de ene datum beter zijn dan de ander, en het is jou gevoel en die is persoonlijk. Ik zelf vind het wel een mooie datum, zoals zovele......maar dat is mijn gevoel wink
Het is wel een 11 dag (9-9-09).
admin
admin sep 2 '09
Ik snap even niet wat je bedoelt, met het is wel een 11 dag??? Kan je me dat uitleggen. Ik had al de cijfers op geteld, maar 9+9=18+9=27/2+7=9
gast
gast sep 2 '09
Haha, je vergeet de 2 van 2009.
admin
admin sep 2 '09
OOPS blushhahahaha........... wink
Heidelroos
Heidelroos sep 2 '09
Blondie wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki