Loading...
nl

Sweetammy fotolezen

Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
Goedenmiddag,

Een paar jaar geleden heb ik mijn foto laten lezen. Dit hielp mij toen op de juiste weg. Graag zou ik nog een keer mijn foto laten lezen om te kijken of ik erg verandert ben. Wie zou dit voor mij willen doen?

Groetjes Sweetammy
Delen:
admin
admin aug 31 '09
spirit
spirit aug 31 '09
Lieve meid
Ik krijg meteen door dat jij een zeer heldere kijk hebt op bepaalde zaken.Laat je niet van het pad brengen door mensen in je omgeving.

Ik krijg het idee dat rond sinterklaastijd(zo krijg ik het echt door) een verandering gaat plaats vinden ik krijg het idee dat dat met een verhuizing te maken heeft.

Zooo jij bent ook iemand met een zeer grote schouder om op uit te huilen mensen vinden het prettig om bij jou hun verhaal te vertellen.

Wie is een mans persoon waar jij vaak bent geweest op zijn ziektebed.
Ik zie een oudeman liggen in bed erg ziek.Mager en het was een lang zietebed.
Hij was lang en mager.
Kun je deze man plaatsen?
Ik hoor het graag van je.
Liefs Spirit
Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
Dank je wel spirit voor je lezing.

Me van het pad af laten brengen door mensen ben ik helaas wel mee bezig ben ik bang ik heb geen idee hoe ik dit anders moet doen.

Verhuizen zou er mooi zijn. Ik ben al een tijd bezig om een ander huis te vinden maar tot dusver wil dit niet lukken.

Ik zit te denken over een man bij wie ik op ziektebed ben geweest. Ik was laatst bij een tarotlegster die mij er ook al op wees dat er een man naast me staat. De enige man die ik in mijn omgeving ken die een lang sterftebed heeft gehad is mijn opa, maar ik was nog niet geboren toen hij stierf. Ik zat al wel in mijn moedersbuik, dus indirect ben ik er wel bijgeweest. Kun je hier misschien iets mee?

Liefs sweetammy
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '09
Origineel bericht van: Sweetammy

Me van het pad af laten brengen door mensen ben ik helaas wel mee bezig ben ik bang ik heb geen idee hoe ik dit anders moet doen.

Ben je bang dat er teveel veranderingen gaan plaatsvinden als je je eigen pad gaat lopen?
Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
ja denk het deels wel ja.. Gewoon omdat ik nog niet goed weet hoe wat waar wanneer
spirit
spirit aug 31 '09
Wat ben jij een lieverd.
Ik dacht idd wel aan je opa.
Als hij er zo uitzag en in die situatie was zoals ik beschreef kan dat zeker je opa zijn.

En lieverd wees maar eens wat strenger naar jezelf sta voor wat je denkt en voelt en dat draag je dan ook uit naar buiten en je zult mensen hierdoor gaan verliezen, maar je zult er veel meer mee gaan winnen.
Verhuizen in december! Laat het me maar weten ben ik erg nieuwschierig naar.
Liefs Spirit
Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
Dat wil ik ook heel graag maar het is eng, ik weet van mezelf dat ik sterk genoeg ben. Maar door veel veranderingen ben ik het afgelopen jaar ook al zoveel mensen kwijt geraakt dat ik misschien bang ben de verkeerde kwijt te raken.

liefs
JulienMoorrees
Wat is er mis met mensen verliezen die je afremmen en niets bijdragen aan je eigen groei? Ben je die niet liever kwijt dan rijk?
Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
In zekere zin natuurlijk wel, maar soms kan het ook te snel gaan
JulienMoorrees
Te snel voor wie?
admin
admin aug 31 '09
Even zeggen, Sweetammy, dat ik je foto zie en zie dat je exact bent zoals ik voelde dat je bent..
Ik zal zeker je foto lezen, hoor.. vanavond of morgenvroeg, eerste werk!! grin
Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
voor mij
JulienMoorrees
Het leven werkt wel zo, dat je niet meer te verduren krijgt dan dat je aankunt. Dus te snel voor jou zal het nooit gaan. Je krijgt precies wat je nodig hebt, en wordt iedere keer weer gewezen op de dingen die je kunt veranderen. Net zolang je jouw eigen pad kiest.

Hoeveel signalen heb je ondertussen niet langs zien komen de afgelopen weken?
spirit
spirit aug 31 '09
Ik ben het wel eens met Nims hoor.
Het is hard om te horen maar hij heeft wel gelijk.
Geloof in jzelf!!!
Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
Ik ben het ook echt wel met jullie eens en ik weet dat het ook moet om te groeien maar soms kan ik er echt wel van balen.
JulienMoorrees
Ja dat kan ik me heel erg goed voorstellen. Maar weet dat je niet alleen bent! Wat er ook gebeurd, sommige zekerheden raak je niet kwijt in het leven wink.
Sweetammy
Sweetammy aug 31 '09
dat weet ik schat
JulienMoorrees
Durf je ook op die zekerheden te vertrouwen?
taro
taro aug 31 '09
Wil het graag proberen.
Maar eerst even wat een onwijs mooie ogen heb je.

Je bent moe, je hebt het zwaar, je bent het eigenlijk allemaal zat.
Je hart op de goede plek...jouw motto is...wie goed doet, die goed ontmoet.
Maar helaas in de realiteit is dat niet zo.
Je doet goed waarom ontmoet je dan geen goeds...je hebt het gevoel dat mensen zomaar met je lopen te sollen.
Je bent diep gekwetst door mensen die dichtbij je stonden.
Eigenlijk snap je het gewoon niet meer.
Maar dit zijn lessen...lessen om jou daar te brengen waar je uiteindelijk moet komen...het doet nu pijn...loslaten...maar hoe?? Geef het tijd...dat lukt je niet in 1 dag.
Je moet nu je pijn verwerken en dan komt het loslaten vanzelf.

Krijg het gevoel dat je nog een beslissing moet nemen, 1 die je liever niet wilt nemen, maar eigenlijk weet je dat het zo langer niet kan...en volgens mij heeft dat met vrienden te maken.
Klopt het dat je je vertrouwen in de mensen om je heen kwijt bent, kijk goed naar je omgeving je hebt de juiste intuïtie in huis om selectief te kijken...niet iedereen heeft het slechte met je voor...en denk ook niet dat het altijd aan de ander ligt...kijk ook eens goed bij jezelf naar binnen.
Ga niet zitten wachten tot ze naar jou toe komen.
Ook al ben je bang om nog een keer gekwetst te worden zet toch ook eens die eerste stap.
Je voelt jezelf nu klein, rot en zielig maar dat ben je niet.
Je bent een mooie sterke vrouw, die moet gaan inzien dat ze het heft zelf in handen kan nemen. Vecht jezelf uit die put.
Ga eens doen wat je graag zou willen
En dan zul je zien dat het leven een onverwachte wending zal krijgen.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske