Loading...
nl

nek spier krampen

Richie Richard
Richie Richard aug 31 '09
Sinds afgelopen zondag 30 augustus, moet ik weer medicijnen slikken omdat ik last heb van nek krampen. Het is zondag ochtend pas begonnen. Ik rekte me uit, keek naar links. Ik zag melissa slapen, die in mijn kamer sliep omdat de kamer van mijn zus te klein is voor 3 personen (Haar vriendje bleeft namelijk ook.)
Kreeg er even een raar gevoel bij, het deed me denken aan de tijd dat michelle bij mij sliep. Maar enfin, ik was nog niet helemaal wakker, dus ik besloot om me helemaal goed uit te rekken. En toen krak. Ik hoorde een keiharde krak vanuit mijn nek komen. Als of ik mijn wervelkolom brak of uit de kom deed. Het deed gigantisch veel pijn. Overigens was het aan de linker kant van mijn nek. Ik heb geprobeerd het te masseren, maar dat maakte het alleen maar erger. Na nog geen minuut later kon ik mijn nek niet meer bewegen, hield ik mijn hoofd schuin naar rechts en kon ik mijn hoofd niet draaien en verging ik van de pijn. Mijn ouders waren niet thuis, maar ik had geluk dat de vriend van mijn zus met de auto was gekomen en mij naar de spoedeisende hulp bracht. Want de doktor die ik had gebeld zei dat ik misschien mijn wervelkolom beschadigd had. Eenmaal daar blijk dus dat ik last heb van spierkrampen. Die ik dus blijkbaar vaker heb gehad. Wat klopt maar ik had nog nooit zoveel pijn gehad. Uiteindelijk kreeg ik een recept..

20x Diclofenac Na A 50MG T Msr

Deze moet ik 3 maal perdag nemen en moet afgemaakt worden.

Nu vroeg ik me af.. Of dit te maken heef met dat rare gevoel wat ik had, over michelle e.d.
Aangezien de linker kant je gevoels kant is..
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '09
Linkerkant is wel je gevoelskant. Een stijve nek staat voor stijfkoppigheid. De affirmatie die je hierbij kan helpen is:
"Het is veilig om andere gezichtspunten te zien."

Ik denk dat je de dingen nogal van één kant bekijkt en minder open staat voor alternatieven. Misschien hebben sommige dingen nog een andere kant van het verhaal?

Zo hebben nek problemen ook dezelfde oorzaak. De andere kant van de problemen niet willen zien. Deze affirmatie kan je ook helpen:
"Soepel en gemakkelijk zie ik alle kanten van een probleem. Er zijn oneindig veel manieren om dingen te doen en te zien. Ik ben veilig."

Laat maar even weten of je er iets mee kunt.
Richie Richard
Richie Richard aug 31 '09
maar er is geen probleem... Het deed me alleen even aan vroeger denken.. Is dat dan verkeerd? confused
admin
admin aug 31 '09
Hey Denzil,

Verkeerd is het natuurlijk niet. Maar het geeft je nog wel superveel spanning!! Dat is duidelijk door je spierkramp. En of dat een probleem is, nee, maar wel een gebeurtenis uit het verleden die je nog een plaatsje moet geven!!! Het is nog niet verwerkt.

En diclofenac (even uit mijn verzorgende achtergrond) is een zware ontstekingsremmer/pijnstiller. Je kan last van je maag krijgen, dus ik zou het zeker niet op je nuchtere maag innemen winkEn als je er last van krijgt, stoppen met de medicijnen...

Sterkte!
Liefs,
M
Richie Richard
Richie Richard aug 31 '09
ik neem het constant op een nuchtere maag, maar ik heb geen last van maag klachten o.i.d.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki