Sinds afgelopen zondag 30 augustus, moet ik weer medicijnen slikken omdat ik last heb van nek krampen. Het is zondag ochtend pas begonnen. Ik rekte me uit, keek naar links. Ik zag melissa slapen, die in mijn kamer sliep omdat de kamer van mijn zus te klein is voor 3 personen (Haar vriendje bleeft namelijk ook.)
Kreeg er even een raar gevoel bij, het deed me denken aan de tijd dat michelle bij mij sliep. Maar enfin, ik was nog niet helemaal wakker, dus ik besloot om me helemaal goed uit te rekken. En toen krak. Ik hoorde een keiharde krak vanuit mijn nek komen. Als of ik mijn wervelkolom brak of uit de kom deed. Het deed gigantisch veel pijn. Overigens was het aan de linker kant van mijn nek. Ik heb geprobeerd het te masseren, maar dat maakte het alleen maar erger. Na nog geen minuut later kon ik mijn nek niet meer bewegen, hield ik mijn hoofd schuin naar rechts en kon ik mijn hoofd niet draaien en verging ik van de pijn. Mijn ouders waren niet thuis, maar ik had geluk dat de vriend van mijn zus met de auto was gekomen en mij naar de spoedeisende hulp bracht. Want de doktor die ik had gebeld zei dat ik misschien mijn wervelkolom beschadigd had. Eenmaal daar blijk dus dat ik last heb van spierkrampen. Die ik dus blijkbaar vaker heb gehad. Wat klopt maar ik had nog nooit zoveel pijn gehad. Uiteindelijk kreeg ik een recept..
20x Diclofenac Na A 50MG T Msr
Deze moet ik 3 maal perdag nemen en moet afgemaakt worden.
Nu vroeg ik me af.. Of dit te maken heef met dat rare gevoel wat ik had, over michelle e.d.
Aangezien de linker kant je gevoels kant is..