Loading...
nl

Bart: Addicted

admin
admin aug 30 '09
Hoi,

Ik kon het niet laten om mijn foto eveneens te plaatsen. Ben benieuwd naar eventuele reacties !

Groetjes,
Bart

Foto
Delen:
Emuca
Emuca aug 30 '09
Ik ben nu toch in de mood... smileSo I'll give it a try...

Ik zie een soort opwinding en een drang om door te gaan. Een drang om iets door te zetten en om een bepaald iets te willen behalen. Gretigheid.

Jij hebt de behoefte om in het diepe te springen, klopt dat? Iets nieuws? Zo niet... misschien is dat wel iets wat je moet doen. Iets doen wat je stiekem altijd al hebt willen doen.

Heb jij onlangs iemand ontmoet die, volgens jou, iets speciaals om zich heen heeft? Je kan het goed vinden met die persoon. Jullie kunnen elkaar veel leren.

Wil je veel nieuwe dingen leren? Weer die gretigheid die ik voel.

Dat was het weer voor vandaag. smile
admin
admin aug 30 '09

Inderdaad, ik zit op een nieuw spoor en wil graag iets anders doen. Iets nieuws. Ik wil beginnen aan de opleiding voor verpleegkundige. Dat sluit denk ik echt aan bij mij in vergelijking met alle andere banen die ik heb gehad. Dit is voor mijn gevoel gewoon iets echts !

Klopt, ik heb een groep hele leuke collega's en 1 collega heeft iets bijzonders, waardoor het "boeiend" blijft, daarom is er die goede connectie, waarin het overal over kan gaan !

Een goede lezing AoD, bedankt !! smile
Emuca
Emuca aug 30 '09
Graag gedaan smile
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Hi Lieve Bert,

Zal het eens even proberen dan:

Wat ik zie is een enorme triestheid in je ogen. Weet alleen niet waar het vandaan komt. Dat wordt me niet helemaal duidelijk.
Mijn hals wordt gevoelig. Krijg een brok in mijn keel.
Keelchakra..hou je emoties vast dan?
Zie wel een heel open blik.
Je helpt heel graag andere mensen.

Meer komt er even niet. Ben ook nog maar aan het beginnen he smile

Dikke knuffel
admin
admin aug 30 '09
Hey lieve Bart,

Ik wil ook wel een poging wagen. Mijn gedachten leeg gemaakt en ik concentreer me nu op jou wink

* verwachtingsvolle ogen ... vertwijfeling, maar net alsof je ogen andere dingen hebben gezien die je bv een maand geleden niet had verwacht

* is er een wending, een omkering, onomkeerbaar misschien? Je weet volgens mij nog niet of dat positief of negatief is ...

* misschien heel gekke vraag, maar is er iets gebeurd met je buren? krijg door dat je er van geschrokken bent, of ergens van geschrokken bent.....

* je houdt op dit moment je gevoelens gesloten, je laat ze niet zien, maar dat geeft niet, als je ze maar niet te lang vasthoudt, zodat ze voor problemen gaan zorgen!!!

* heb je wel eens gedacht aan een sabbatical? of heb je er eentje nodig? Rust komt door ... even ertussen uit, alles achter je laten, je muizenissen uit je koppie...

Ik laat het hier even bij lieve Bart ...

Hoop dat je er iets mee kan of uit herkent.

Namasté
Larapinta
taro
taro aug 31 '09
Hoi Bart,

Je bent een lieve man met het hart op de juiste plek.
Pas op geef niet teveel...je hoeft je niet te bewijzen tegenover jezelf.
Je bent een goed mens en door wat je doet ben je een verijking voor deze aardbol en de mens die er op leeft.
Je kunt met 3 woorden iemand zijn leven veranderen.
Het probleem is dat je dat zelf niet echt kan zien...je weet wel dat je goed bent maar eigenlijk wil je nog veel meer geven en goed doen...Bart, geloof me...je geeft al heel veel...meer dan dat jij beseft.
Maar bewaak je eigen energie grens...door dat je zelf het idee hebt dat je wat wilt betekenen voor een ander...kun je over je grens gaan...en dan ben je er zelf de dupe van...probeer in te zien dat wat je doet, al genoeg is.

Je zit te tobben...je bent in tweestrijd...ene kant ben je enthousiast...en aan de ander kant weet je het niet of het een goede stap is...je staat aan een nieuw begin.
Ga ervoor...doe het met liefde en dan zul je zien dat het goed komt.

Je voelt fijn aan...je bent zo'n iemand die andere mensen veel kan leren...alleen dat besef jezelf niet...je bent een stille helper. Met een woord of een blik zeg je al zoveel.
Wees trots op jezelf en geniet ervan...en het belangrijkste ga zo door.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.
admin
admin aug 31 '09
hahaha... nee, daar kan Bart niets mee. Das een grapje, wat ik schrijf he,
Want het zijn hele mooie woorden, Tarootje, en ze kloppen als een bus,

ik dacht ik lees je foto niet, Bart, want ik lees dat anderen al zo veel kloppende dingen schreven.
Ik heb je foto wel gezien, en zie je openbloeien, amai... Bart, ga zo door, kerel!! schitterend!

Veel liefs, van mij,
Bellefleur
taro
taro aug 31 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

laugh
admin
admin aug 31 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Hi Lieve Bert,

ik zie is een enorme triestheid in je ogen. Weet alleen niet waar het vandaan komt. Dat wordt me niet helemaal duidelijk.

Ja, soms doe ik dat, dan krijg ik inderdaad last van mijn keel. Ik kan er slecht tegen als iemand anders wordt behandeld alsof hij niet bestaat of men te min gevonden wordt.

Ik zie wel een heel open blik.

Klopt Bea smile

Voor een beginner vind ik het uitstekend gedaan B !!

Dikke knuffel !!
admin
admin aug 31 '09
Hey lieve Bart,

Ik wil ook wel een poging wagen. Mijn gedachten leeg gemaakt en ik concentreer me nu op jou wink
wink

* verwachtingsvolle ogen ... vertwijfeling, maar net alsof je ogen andere dingen hebben gezien die je bv een maand geleden niet had verwacht
Dat klopt, en dat heeft met mezelf te maken.

* is er een wending, een omkering, onomkeerbaar misschien? Je weet volgens mij nog niet of dat positief of negatief is ...
Ik heb voor mezelf een keuze gemaakt dat ik mijn leven anders aan ga pakken, en dat is afwachten hoe het uitpakt smile

* misschien heel gekke vraag, maar is er iets gebeurd met je buren? krijg door dat je er van geschrokken bent, of ergens van geschrokken bent.....
Niet met directe buren, maar toch wel in de buurt, helemaal goed.

* je houdt op dit moment je gevoelens gesloten, je laat ze niet zien, maar dat geeft niet, als je ze maar niet te lang vasthoudt, zodat ze voor problemen gaan zorgen!!!
Precies, dat heeft even tijd nodig eer dat het een plaats heeft gekregen..

* heb je wel eens gedacht aan een sabbatical? of heb je er eentje nodig? Rust komt door ... even ertussen uit, alles achter je laten, je muizenissen uit je koppie...
Nou, als dat zo kunnen, maar al te graag .. helaas is dat even niet mogelijk, maar weet zeker dat het goed komt!

Ik laat het hier even bij lieve Bart ...

Dank je wel lieve Marjan !!

Hoop dat je er iets mee kan of uit herkent.
Zeker weten smile

Namasté
Larapinta
admin
admin aug 31 '09
Hoi Bart,

Dank je wel.

Pas op geef niet teveel...je hoeft je niet te bewijzen tegenover jezelf. Is waar.
Je bent een goed mens en door wat je doet ben je een verijking voor deze aardbol en de mens die er op leeft.
Je kunt met 3 woorden iemand zijn leven veranderen. Apart om dit te lezen.
Het probleem is dat je dat zelf niet echt kan zien...je weet wel dat je goed bent maar eigenlijk wil je nog veel meer geven en goed doen Klopt ! ...Bart, geloof me...je geeft al heel veel...meer dan dat jij beseft.Super smile
Maar bewaak je eigen energie grens...door dat je zelf het idee hebt dat je wat wilt betekenen voor een ander...kun je over je grens gaan...en dan ben je er zelf de dupe van...probeer in te zien dat wat je doet, al genoeg is. Okay, duidelijk verhaal.

Je zit te tobben...je bent in tweestrijd...ene kant ben je enthousiast...en aan de ander kant weet je het niet of het een goede stap is...je staat aan een nieuw begin. Precies
Ga ervoor...doe het met liefde en dan zul je zien dat het goed komt. Zal ik doen !

Je voelt fijn aan...je bent zo'n iemand die andere mensen veel kan leren...alleen dat besef jezelf niet...je bent een stille helper. Met een woord of een blik zeg je al zoveel.
Heel apart om zoiets van jezelf te lezen. Dank je wel, mooie woorden !!

Zeker weten, was er even stil van smile

Dank !!
admin
admin aug 31 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

ik dacht ik lees je foto niet, Bart, want ik lees dat anderen al zo veel kloppende dingen schreven.
Ik heb je foto wel gezien, en zie je openbloeien, amai... Bart, ga zo door, kerel!! schitterend!

Veel liefs, van mij,
Bellefleur

Hahaha smile

Dank je wel Belle voor je mooie woorden, net zoals de anderen die mijn foto gelezen hebben, ben er heel blij mee ! laugh

Dikke knuffel !!
Heidelroos
Heidelroos aug 31 '09
Bartjeuh laugh
taro
taro aug 31 '09
Origineel bericht van: Bart
Hoi Bart,

Dank je wel.

Pas op geef niet teveel...je hoeft je niet te bewijzen tegenover jezelf. Is waar.
Je kunt met 3 woorden iemand zijn leven veranderen. Apart om dit te lezen.
Het probleem is dat je dat zelf niet echt kan zien...je weet wel dat je goed bent maar eigenlijk wil je nog veel meer geven en goed doen Klopt ! ...Bart, geloof me...je geeft al heel veel...meer dan dat jij beseft.Super smile
Maar bewaak je eigen energie grens...door dat je zelf het idee hebt dat je wat wilt betekenen voor een ander...kun je over je grens gaan...en dan ben je er zelf de dupe van...probeer in te zien dat wat je doet, al genoeg is. Okay, duidelijk verhaal.

Je zit te tobben...je bent in tweestrijd...ene kant ben je enthousiast...en aan de ander kant weet je het niet of het een goede stap is...je staat aan een nieuw begin. Precies
Ga ervoor...doe het met liefde en dan zul je zien dat het goed komt. Zal ik doen !

Heel apart om zoiets van jezelf te lezen. Dank je wel, mooie woorden !!

Zeker weten, was er even stil van smile

Dank !!

Graag gedaan laugh
Fatna
Fatna aug 31 '09
een hele vriendelijke zachtaardige man
admin
admin aug 31 '09
Dank Fatna laugh
Fatna
Fatna aug 31 '09
gaarne gedaan
Islandlady
Islandlady aug 31 '09
Origineel bericht van: Bart
Hi Lieve Bert,

ik zie is een enorme triestheid in je ogen. Weet alleen niet waar het vandaan komt. Dat wordt me niet helemaal duidelijk.

Ja, soms doe ik dat, dan krijg ik inderdaad last van mijn keel. Ik kan er slecht tegen als iemand anders wordt behandeld alsof hij niet bestaat of men te min gevonden wordt.

Ik zie wel een heel open blik.

Klopt Bea smile

Voor een beginner vind ik het uitstekend gedaan B !!

Dikke knuffel !!

Lieve Bart!

Dank je wel. Weet natuurlijk al wel veel van je he smile

Knuffel terug!
B
admin
admin aug 31 '09
Misschien wel B, maar ik heb je nog nooit van een brok in mijn keel verteld wink(Behalve als ik aan het eten ben tongue

Goed gedaan B! smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske