okido.. en nu vriend NiMs
Je piramide van licht!
ja echt, dat zie ik..
En dat heeft de hoofdtoon, de lichte energie rondom je, het heeft iets blauwachtig, mooi!
Daarom... ik probeer me op je ogen te concentreren, en dan zie ik datgene wij in vlaanderen noemen 'deugeniet-ogen',
das het speelse in je, het plagerige jongensachtige.(niet hetzelfde als dat jullie ondeugend noemen, of wel?)
En ik blijf lang genoeg kijken, en zie ineens een 'vraagteken',een hele grote zelfs, het omvat je hele lijf.
en ik krijg een zin door "moet ik me erbij neerleggen of niet." daar zit je mee. En het lijkt alsof je innerlijk daarop geen antwoord wil geven, want daardoor lijkt er een bepaald hoofdstuk in je leven waarvan beelden over de toekomst van zijn gemaakt, niet door te gaan.
Je bent je ervan bewust dat 'dat'(?wat weet ik ook niet) een keerpunt is in je leven, dat je niet had uitgestippelt. Waar het percies over gaat, is voor een buitenstaander irrelevant.
ik zie je los van de mensen, je bent er maar eigenlijk ben je er niet, je legt geen connectie met de energie rondom je, je bent niet met hen, er is geen menging, geen invloed.
En je kiest daar voor..
je kleurkeuze van kledij geeft dit ook weer :
Grijs is neutraal, je laat daardoor geen kleuren zien, maar waar zijn je kleuren dan?
Voor de rest gaat het met je prima, hoor.. je lijkt wat ouder geworden, meer maturiteit, en je uitstraling is stevig.
Laat je niet afremmen, ga gewoon door..
liefs van me
Bellefleur