Loading...
nl

Nims Fotolezen

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '09
Het is alweer een tijdje geleden en er zijn een heleboel nieuwe lezers. Graag zou ik mijn foto willen laten lezen. Deze is gisteren gemaakt op Mysteryland. Ben benieuwd wat jullie eruit pikken smile.

Delen:
Heidelroos
Heidelroos aug 30 '09
Je krijgt een buikje winkehehe
Emuca
Emuca aug 30 '09
Durf ik het te proberen?

*zucht*

:3

Toch maar wel...

Ik zie een soort twijfel. Als je op een bepaald vlak niet zeker meer weet of hoe het nu gaat het juiste is.

Die twijfel draag je mee en het knaagt aan je. Die glimlach die je opzet is niet de glimlach die je normaal toont.

Is er iets heftigs of heb je een grote teleurstelling moeten meemaken onlangs?

Is er iemand die je wil helpen, maar die persoon sluit zich daarvoor af?

Pom pom pom... dat was het weer.
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Origineel bericht van: Heidelroos

whoehahahaha maar wel een heel kleintje...
admin
admin aug 30 '09
Je leven zit in een soort van tweesprong .. wat je tot nu toe altijd uitdagend en fijn vond begint te veranderen. In de zin van: het doet me niet meer wat het eigenlijk altijd wel deed. Het leven stelt zich open om die opening die er nu is te vullen waarbij overgave van jezelf nodig is. Je hebt power genoeg .. twijfel je over wat je in je privé moet doen? Of dit het juiste is, en misschien overweldigt het je wel. Zo had je het nog niet bekeken en ook nog niet gevoeld. Sommige dingen waren wat eerst altijd wat vrijblijvender. Alles komt in een ander daglicht te staan dan wat je gewend bent. Even een periode van twijfel, hoort erbij. De goede stappen zetten komt vanzelf wel !

Groetjes,
Bart
admin
admin aug 30 '09
Hey NiMs, ik wil best proberen je te lezen. Weet niet of ik je ermee kan helpen.

* het eerste wat meteen bij me doorkwam was verdriet ... je ogen zien treurig

* je lacht maar je ogen lachen niet mee, alsof je ogen niet willen/kunnen stralen, klopt dat?

* je schouders drukken ook wat naar beneden, ik krijg een beetje het gevoel dat er veel emotie op je schouders drukt

* is je relatie verbroken? of heb je problemen met vrienden? krijg door dat je het er moeilijk mee hebt, maar krijg niet duidelijk op welk vlak precies, alsof je me dat niet echt wilt vertellen

* je bent een sterke persoonlijkheid die is gebroken onlangs, dat herken je niet, en je moet daar weer je weg in zoeken? Je vindt jezelf absoluut weer terug!!! Je bent een mooie persoonlijkheid, warm, belangstellend, open .... vertrouw er weer op Julien, het komt goed!!!!

* weet je, ik voel mijn Reiki nu zo enorm stromen ... ik heb het gevoel dat je dat nodig hebt. Shivaya (mijn dolfijn bij inwijding) zal je een vriendin sturen van haar om je te helpen ........

* een merudiaan ben je zeker, een medium en een engelmens...

Ik laat het hier even bij, ik probeer je nog even mijn Reiki door te geven blushdie stroomt voor jou!!!

Namasté,
Larapinta
taro
taro aug 30 '09
ik wil het ook even proberen.

Je maakt je zorgen...je bent zelfverzekerd...en je kunt je meningen ook met vol overgave vertellen.
Maar het kan soms overkomen of je wat te betweterig ben...net of je het allemaal al weet...terwijl je het zoooo goed bedoelt.
Probeer als je iemand wilt helpen niet als een meester te praten...probeer je woorden op een andere manier te brengen...klopt het dat je veel discussies hebt...dat mensen het niet met je eens zijn.
Ga er niet op in...laat ze...het laat je alleen maar twijfelen aan je eigen gevoel.
je zult je daardoor eenzaam gaan voelen. doe dat jezelf niet aan je bent goed en wijs mens...die mensen veel te bieden heeft.
Zoek de mensen die wel behoefte hebben aan jouw visie.

Klopt het dat je je twijfelt over de liefde...is er een babywens(weet niet waarom ik dit schrijf als het fout is sorry daarvoor.)
Krijg het gevoel dat er meningverschil is om een kinderwens.
krijg het gevoel dat jij je vrijheid nog niet kwijt wilt...maar wat is vrijheid? Wanneer verlies je die dan?? weggeven kan niet.

probeer niet alles op jouw manier te willen...en laat het verleden het verleden...laat het los...kijk eens met andere ogen naar je problemen.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt. zo niet sorry dan.
admin
admin aug 30 '09
okido.. en nu vriend NiMs
Je piramide van licht! laughja echt, dat zie ik..
En dat heeft de hoofdtoon, de lichte energie rondom je, het heeft iets blauwachtig, mooi!
Daarom... ik probeer me op je ogen te concentreren, en dan zie ik datgene wij in vlaanderen noemen 'deugeniet-ogen',
das het speelse in je, het plagerige jongensachtige.(niet hetzelfde als dat jullie ondeugend noemen, of wel?)
En ik blijf lang genoeg kijken, en zie ineens een 'vraagteken',een hele grote zelfs, het omvat je hele lijf.
en ik krijg een zin door "moet ik me erbij neerleggen of niet." daar zit je mee. En het lijkt alsof je innerlijk daarop geen antwoord wil geven, want daardoor lijkt er een bepaald hoofdstuk in je leven waarvan beelden over de toekomst van zijn gemaakt, niet door te gaan.
Je bent je ervan bewust dat 'dat'(?wat weet ik ook niet) een keerpunt is in je leven, dat je niet had uitgestippelt. Waar het percies over gaat, is voor een buitenstaander irrelevant.
ik zie je los van de mensen, je bent er maar eigenlijk ben je er niet, je legt geen connectie met de energie rondom je, je bent niet met hen, er is geen menging, geen invloed.
En je kiest daar voor..
je kleurkeuze van kledij geeft dit ook weer :
Grijs is neutraal, je laat daardoor geen kleuren zien, maar waar zijn je kleuren dan?
Voor de rest gaat het met je prima, hoor.. je lijkt wat ouder geworden, meer maturiteit, en je uitstraling is stevig.
Laat je niet afremmen, ga gewoon door..

liefs van me
Bellefleur

Emuca
Emuca aug 30 '09
Oh Bellefleur! Ik zie de piramide ook. Daardoor waren de mensen op de achtergrond behoorlijk vaak. JIj staat in het licht nims! smile
admin
admin aug 30 '09

hahaha... das alles? grin
Fatna
Fatna aug 30 '09
hmm ik ga het ook proberen....

leuke foto!! verder kwam ik niet smile
JulienMoorrees

Nou ik vermoed dat dit meer is dat ik gisteren enorm last had van mijn buik. Niet echt relaxed om dan op een feestje rond te lopen. Voelde me dus ook behoorlijk beroerd daar. Vandaag gaat het wel iets beter nadat ik gisteren al alles eruit had laten gaan.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Angel of Death

Ik zie een soort twijfel. Als je op een bepaald vlak niet zeker meer weet of hoe het nu gaat het juiste is.

Ja dat klopt inderdaad. Ik heb iets losgelaten wat ik normaal gesproken onder controle had. Maar nu heb ik die controle losgelaten en alleen nog maar hoop op de goede afloop.

Meestal weet ik de dingen zeker, en nu heb ik de zekerheid losgelaten.

Die twijfel draag je mee en het knaagt aan je. Die glimlach die je opzet is niet de glimlach die je normaal toont.

Misschien dat dit mijn normale glimlach is ;):
Ongeveer 2 seconden later gemaakt:

Is er iets heftigs of heb je een grote teleurstelling moeten meemaken onlangs?

Beiden. Ik heb mezelf in de afwacht modus gezet en eigenlijk maar te gaan zien wat er gaat gebeuren.

Is er iemand die je wil helpen, maar die persoon sluit zich daarvoor af?

Inderdaad. Hoe graag ik ook wil, het mag niet wink.

Pom pom pom... dat was het weer.

Nou goed hoor. Precies opgepikt waar ik in zit.
Heidelroos
Heidelroos aug 30 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

hahaha... das alles? grin

Nee ik zie ook een soort vierkantachtige vorm om zijn hoofd smile
Emuca
Emuca aug 30 '09
Jaaaaaa dat is een echte glimlach!

Graag gedaan smile
Heidelroos
Heidelroos aug 30 '09
En iets met een relatie..
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Bart
Je leven zit in een soort van tweesprong .. wat je tot nu toe altijd uitdagend en fijn vond begint te veranderen. In de zin van: het doet me niet meer wat het eigenlijk altijd wel deed.

Klopt, ik ben aan het veranderen. Ben daardoor niet echt in een tweesprong geraakt, want ik weet precies waar ik heen ga.

Het leven stelt zich open om die opening die er nu is te vullen waarbij overgave van jezelf nodig is. Je hebt power genoeg .. twijfel je over wat je in je privé moet doen? Of dit het juiste is, en misschien overweldigt het je wel. Zo had je het nog niet bekeken en ook nog niet gevoeld. Sommige dingen waren wat eerst altijd wat vrijblijvender. Alles komt in een ander daglicht te staan dan wat je gewend bent.

Klopt, er zijn wat dingen in mijn leven die ik wat serieuzer ga nemen. Dit gaat vooral over mijn merudi-kant. Het is tijd om mijzelf een stuk meer te ontwikkelen.

Even een periode van twijfel, hoort erbij. De goede stappen zetten komt vanzelf wel !

Druk mee bezig :), dus heb er ook alle vertrouwen in.

Groetjes,
Bart

Bedankt voor je lezing. Ook erg treffend!
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Larapinta
Hey NiMs, ik wil best proberen je te lezen. Weet niet of ik je ermee kan helpen.

* het eerste wat meteen bij me doorkwam was verdriet ... je ogen zien treurig

Ik denk eerder dat het teleurstelling is. Teleurstelling in mijn verwachting in anderen. Is natuurlijk nooit zo handig om iets van een ander te verwachten, maar ja, ik ben iemand die altijd hoop heeft wink.

* je lacht maar je ogen lachen niet mee, alsof je ogen niet willen/kunnen stralen, klopt dat?

Ze kunnen het wel, maar op dat moment niet.

* je schouders drukken ook wat naar beneden, ik krijg een beetje het gevoel dat er veel emotie op je schouders drukt

Dit klinkt stom, maar wat er drukt is eerder het gebrek aan emotie. Snap je wat ik hiermee bedoel?

* is je relatie verbroken? of heb je problemen met vrienden? krijg door dat je het er moeilijk mee hebt, maar krijg niet duidelijk op welk vlak precies, alsof je me dat niet echt wilt vertellen

Met mijn relatie is niets mis, en is ook niet verbroken. Wel heb ik op het moment wat moeite met mijn TZ.

* je bent een sterke persoonlijkheid die is gebroken onlangs, dat herken je niet, en je moet daar weer je weg in zoeken? Je vindt jezelf absoluut weer terug!!! Je bent een mooie persoonlijkheid, warm, belangstellend, open .... vertrouw er weer op Julien, het komt goed!!!!

Ik vertrouw er ook helemaal op dat het goed komt. Maar af en toe kan ik ze hierboven wel even schieten wink. Dat is het nadeel van het weten hoe dingen gaan lopen. Dan heb je er niet altijd even zin in, om het pad daadwerkelijk te lopen, terwijl ik toch allang weet waar het uitkomt.

* weet je, ik voel mijn Reiki nu zo enorm stromen ... ik heb het gevoel dat je dat nodig hebt. Shivaya (mijn dolfijn bij inwijding) zal je een vriendin sturen van haar om je te helpen ........

Dat is lief en stuur maar door. Ik zal het met plezier ontvangen.

* een merudiaan ben je zeker, een medium en een engelmens...

That's me.

Ik laat het hier even bij, ik probeer je nog even mijn Reiki door te geven blushdie stroomt voor jou!!!

Namasté,
Larapinta

Bedankt voor je lezing en reiki!
Emuca
Emuca aug 30 '09
Heeft je TZ iets gedaan of iets juist niet gedaan wat wel had moeten gebeuren?
JulienMoorrees
Origineel bericht van: tarot76
ik wil het ook even proberen.

Je maakt je zorgen...je bent zelfverzekerd...en je kunt je meningen ook met vol overgave vertellen.
Maar het kan soms overkomen of je wat te betweterig ben...net of je het allemaal al weet...terwijl je het zoooo goed bedoelt.

Klopt inderdaad. Heb al wel in de loop der jaren geleerd om gas terug te nemen en niet iemand koste wat het kost, te willen overtuigen. Dus het is al een stuk minder geworden hoor smile.

Probeer als je iemand wilt helpen niet als een meester te praten...probeer je woorden op een andere manier te brengen...

Meestal ben ik degene die vragen stelt om zo de ander het antwoord zelf te laten geven.

klopt het dat je veel discussies hebt...dat mensen het niet met je eens zijn.

Nee valt eigenlijk wel mee. Meestal zijn ze het gewoon met mij eens wink.

Ga er niet op in...laat ze...het laat je alleen maar twijfelen aan je eigen gevoel.

Mijn gevoel is eigenlijk iets waar ik niet aan twijfel.

je zult je daardoor eenzaam gaan voelen. doe dat jezelf niet aan je bent goed en wijs mens...die mensen veel te bieden heeft.

Dat wist ik al, ander had ik nooit Merudi opgezet wink.

Zoek de mensen die wel behoefte hebben aan jouw visie.

Volgens mij zijn jullie er al smile. Ik laat de mensen naar mij toe komen, ipv dat ik hen opzoek. Ben een beetje lui, namelijk tongue.

Klopt het dat je je twijfelt over de liefde...is er een babywens(weet niet waarom ik dit schrijf als het fout is sorry daarvoor.)

Nee ik twijfel niet over de liefde, en ja die wens is er wel ja.

Krijg het gevoel dat er meningverschil is om een kinderwens.

Nee geen meningsverschil. Wel iets dat ons niet gegund is.
krijg het gevoel dat jij je vrijheid nog niet kwijt wilt...maar wat is vrijheid? Wanneer verlies je die dan?? weggeven kan niet.

Ik ben inderdaad benieuwd wat je verstaat onder vrijheid. Ik geloof namelijk niet in vrijheid en een vrije wil.

probeer niet alles op jouw manier te willen...en laat het verleden het verleden...laat het los...kijk eens met andere ogen naar je problemen.

Ben ik al mee bezig. Heb al wat losgelaten en hoop op het beste. Zo niet, dan ook goed. De tijd zal het leren.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt. zo niet sorry dan.

Waarom onzeker zijn over deze goede lezing? Geloof in je kracht, dan gelooft het ook in jou wink.
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420