Loading...
nl

Bleeh!

Precious1
Precious1 aug 30 '09
Bleh bleh bleh!
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben de laatste tijd, maar ik voel me echt bleh!
Lusteloos, nergens zin in, niets is leuk, voel me alleen.

Vind er niks an momenteel.
Weinig leuke sociale contacten, al mijn vriendinnen wonen ver weg, dus niemand in de buurt waar je even spontaan iets mee kan gaan doen. Ik zit maar thuis en thuis en thuis.
Rot vakantie gehad (rondreis die veel te toeristisch was en veel te hoog tempo), teruggekomen en op de dag van terugkomst overleed er 1 van mijn 2 katten waar ik echt vreselijk verdrietig over ben. Kan het nu wel accepteren, maar toch.

Nu weer werken het hele jaar.
Maar vind het allemaal zoooo nutteloos, zooo doelloss, zooo onzinvol.

Een tijd geleden tijdens de tarotcursus al aangegeven dat ik me alleen voelde en me afvroeg of daar ooit verandering in zou komen.
Dit zou een tijdelijke periode zijn die nodig was en mijn sociale leven zou vanzelf weer oke zijn.
Nou, ik merk er niets van! mad
Delen:
gast
gast aug 30 '09
Misschien is die tijdelijkheid langer dan jij zou willen. Misschien dat Hans je nog kan helpen. Hij heeft je toen toch ook goed geholpen.
Precious1
Precious1 aug 30 '09
Ja ik denk het inderdaad dat het langer duurt dan ik wil.
Ze kunnen natuurlijk ook niet echt een tijdsplanning geven.

Maar wordt er zo af en toe wel moedeloos van. frown

Ja Hans en beschermengel hebben me goed geholpen, maar wil niet bij iedere scheet die dwars zit om hulp vragen. Denk dan weer dat dit niet voor niets is en dat ik hier kennelijk iets uit moet leren. Maar ja, misschien maak ik het daardoor wel onnodig moeilijk voor mezelf.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '09
Nou ik denk niet dat je alleen bent. Hier ook hetzelfde. Door dat gevoel heb ik wel besloten om weer een studie op te pakken om zo e.e.a. in mijn leven te gaan veranderen. Dus misschien is dit ook iets wat bij jou helpt? Veranderen om zo meer te gaan doen waarom je hier bent.

Ik ga een opleiding volgen om paranormaal therapeut te worden en daar heb ik wel een goed gevoel bij.

Over dat gevoel van alleen voelen heb ik ook over nagedacht en ik denk dat ik wel begrijp waar dit vandaan komt. Er is een versnelling op het moment gaande bij de verschillende spirituele mensen die in een hoog tempo wat verder van hun omgeving zijn gaan af staan. Daardoor mist er dus wat aansluiting bij het gewone leven. Ik merk het doordat ik een enorme onverschilligheid merk voor "aardse"-dingen en mensen.
Precious1
Precious1 aug 30 '09
Hi Nims,

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
Het is inderdaad dat "onverschillige" voor aardse dingen. Eigenlijk wil ik weer middenin in het leven staan, maar ik vind zo weinig aansluiting bij mensen. En dat is niet dat ik me niet openstel, juist wel. Maar ik mis iedere keer "iets".
Afgelopen week bij een kennis geweest en dat was echt leuk. Klaar ik dan weer even van op. Maar de dag erna begint dat gevoel weer.

Ik heb toevallig vorige week op www.goto2012.nl het laatste stuk van die Karin gelezen en daarin stond ook iets over die versnelling. Niet zo direct, maar ze verwoorde wel wat ik voelde.

Ik zou heel graag iets met dieren doen. Maar ja, een opleiding daarvoor is een 3 jarige voltijd opleiding. En dat kan dus niet omdat ik toch echt moet werken alle dagen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '09
Ja het is inderdaad die aansluiting die mist. Sommige mensen maken zich druk om dingen waarvan ik denk, jeetje waar maak je je toch druk om. Ik negeer het wel, maar voel me daardoor wel erg alleen.

p.s. Is er geen deeltijd opleiding? Ik ga ook weer 4 jaar studeren aan een deeltijd opleiding. Je zegt zelf dat je graag iets met dieren wilt doen, dus ga dit dan ook gewoon doen. Affirmeer dat je met dieren gaat werken en vanzelf komen de dingen op je pad die dit mogelijk zullen maken!
Precious1
Precious1 aug 30 '09
hihi... ja of ze hebben het over dingen die ik totaal niet interessant vind. Of je voelt gewoon dat het je type niet is.

Nope, geen deeltijdopleiding helaas.
Het werk wat ik leuk vind met dieren is vrijwilligerswerk.
Dierenarts hoef ik niet te worden. Maar gewoon het verzorgen ervan, of werken achter de schermen bij de dierenbescherming of iets dergelijks.
En andere dingen die mijn interesse hebben, daarvoor moet je onderhand echt universiteit hebben. En dat is echt te hoog gegrepen.

Maar goed, heb over 2 weken een tarot-consult dus misschien dat daar weer wat dingen uitkomen waar ik iets mee kan.
Emuca
Emuca aug 30 '09
Is er helemaal geen deeltijdopleiding? Jammer, want de meeste opleiding hebben dat wel...

Misschien moet je dan toch je gevoel volgen en ervoor gaan. Dat heb ik ook gedaan met de kunstacademie. Hoe weinig toekomst er op een baan ook is. Als jou gevoel zegt dat je dat moet doen... waarom dan niet?

Of misschien deeltijd werken en deels als vrijwilliger werken?
Precious1
Precious1 aug 30 '09
Nou die luxe kan ik me helaas niet veroorloven.

Nims, hoe weet je dat trouwens dat er een versnelling is in de energie?
admin
admin aug 30 '09
Er zijn veel mensen die even een stap op de plaats maken, herorienteren en zich afvragen: hoe verder.
Eigenlijk heel gezond. Beter dan door blijven rennen op een doelloos pad.

Laat al je verwachtingen even los. Als je rust neemt, en openstaat, dan komen er signalen langs die je een richting geven. Let er eens op.
Precious1
Precious1 aug 30 '09
Dank je Hans! Dit is weer even iets waar ik echt wat mee kan!
Cialara
Cialara aug 30 '09
Ik herken het gevoel ook wel een beetje.
Soms denk ik "het lijkt wel of ik ergens op zit te wachten" maar ik zou niet weten waarop. En die aansluiting heb ik ook maar met enkele mensen... probeer het natuurlijk wel met meer, maar altijd lijkt het wel of er iets ontbreekt ofzo, ook al klikt het op zich wel... kan m'n vinger er niet opleggen wat het nou is...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '09
Origineel bericht van: Precious1

Nims, hoe weet je dat trouwens dat er een versnelling is in de energie?

Ik voel het. Het hangt in de lucht. Waarom denk je dat er weer aardig wat heftige onweer was de laatste tijd? De energie hangt in de lucht!
Emuca
Emuca aug 30 '09
En het is te merken aan de emoties van mensen. Ik zie overeenkomsten tussen allerlei verhalen van mensen hier...

&%&$%&%@ onweer!
Helma
Helma aug 30 '09
Ooooh, wat herkenbaar weer. Een hele waslijst van mensen hebben die ik nodig moet bellen of langs zou moeten, maar me er niet toe kunnen zetten. De gesprekken gaan nergens over. Maar ook, gewoon, spontaan, de auto pakken en een leuk of mooi plekje opzoeken hoeft al niet eens momenteel. De aarde is een beetje saai momenteel, lijkt het wel. Iedereen moet er weer tegenaan, het leven gaat zijn gangetje en de lol is er een beetje af.

Gelukkig ben ik niet de enige. Thanks allen! Gedeelde saaiheid is halve saaiheid.
admin
admin aug 30 '09
Origineel bericht van: Hans
Er zijn veel mensen die even een stap op de plaats maken, herorienteren en zich afvragen: hoe verder.
Eigenlijk heel gezond. Beter dan door blijven rennen op een doelloos pad.

Laat al je verwachtingen even los. Als je rust neemt, en openstaat, dan komen er signalen langs die je een richting geven. Let er eens op.


Ik zit dit topic nu eens door te lezen, maar Hans, wat maak je hier weer een rake opmerking!!! Geweldig, dank je wel, ook ik kan daar weer wat mee smile

Bijzonder!!

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 30 '09
@ Helma - Moeder Aarde kan ik niet saai noemen met al haar energieën, maar misschien zit ik wel op een verkeerd spoor hoor blushIk herken het maar al te goed, mezelf terugtrekken in mijn wereldje, heerlijk vind ik dat. Ik hoef niet zo nodig alles te zien/mee te maken. Het is goed zo, en inderdaad je afvragen, waar maakt iedereen zich druk over wink

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 30 '09
@ NiMs - hmmmmm, hoe verklaar je dan dat hier in het Hoge Noorden zo weinig onweer is???? Tenminste in vergelijking met de rest van het land is het hier erg rustig .... blush

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '09
Origineel bericht van: Larapinta
@ NiMs - hmmmmm, hoe verklaar je dan dat hier in het Hoge Noorden zo weinig onweer is???? Tenminste in vergelijking met de rest van het land is het hier erg rustig .... blush

Liefs,
Marjan

Dat hoeft toch niet verklaard te worden. In het hoge noorden lopen ze nou eenmaal wat achter tongue. Nee hoor grapje, ik weet het niet hoor.
admin
admin aug 31 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Larapinta
@ NiMs - hmmmmm, hoe verklaar je dan dat hier in het Hoge Noorden zo weinig onweer is???? Tenminste in vergelijking met de rest van het land is het hier erg rustig .... blush

Liefs,
Marjan

Dat hoeft toch niet verklaard te worden. In het hoge noorden lopen ze nou eenmaal wat achter tongue. Nee hoor grapje, ik weet het niet hoor.



Hahahahaa, geweldig!!! Maar ja, weet je, ik ben wel blij dat ze nog wat achter lopen tongueWant het leven is hier écht wel een stuk rustiger dan in het gehaaste Westen ...... en het filevolle Zuiden laugh

Liefs,
mij
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki