Loading...
nl

Donna: even voorstelle...

donna
donna mei 19 '07
ik ben donna,
ik ben 14 jaar en ik voel,zie en ik praat met geesten..
vaak komen er ook slechte en hele kwaade geesten die mij pijn doen enzo... en daar heb ik al veel problemen mee gehad.. maar ik heb ook al een paar keer geesten geholpen.. gisteren ook: toen was er een man met een kind(meisje) van 4 en dat kind wou alleen maar spele met mij met de bal en die man(de vader) was boos.. ze wisten niet dat ze overleden waren.. die man liet zijn dochterdje maar niet gaan naar het licht.. allebij wisten ze niet dat ze overleden waren.. die man was erg verdrietig omdat zijn vrouw dood was en hij was veel te bang om zijn kind ook te laten gaan.. hij dacht dat zij dan ook dood ging.. maar dat waren ze al.. ik heb ze geholpen en met ze gepraat.. ik heb ze weten te overtuigen dat hun al overleden zijn en dat ze naar het licht koneden.. dat het goed was en dat zijn vrouw daar op hem wachte.. en tege dat meisje(dat dochtertje) dat maar mama daar was.. het was een heel lang gesprek en het heeft een halve dag geduurd.. uiteindelijk pakte hij het kind op en ging naar het licht.. toen hij wegging zij hij nog bedankt! ik vond het zo'n mooi en bijzonder moment.. en ik had eerst ook al een man geholpen die mij en een vriend en vriendin van mij de hele tijd zat pijn te doen.. en hij wou intreden.. hij had even in mij gezzeten en mij even overgenomen.. maar ik heb hem kunnen helpen.. ik ben nu aan het oefenen voor automatisch schrift.. ik was eerst echt doodsbang voor geesten.. maar die man(geest) heeft mij geholpen en mijn gids ook.. en nu ben ik er al een stuk minder bang voor.. pff.. lang verhaal.. ik moest dit even kwijt.. dit ben ik dus!
x donna
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '07
Hoi Donna,

Bedankt voor je verhaal. Wat een enorme mooie en goede daad heb jij gedaan! Je mag echt trots zijn op jezelf dat je iemand verder naar het licht hebt geholpen. Als je veel last hebt van kwade geesten die je lastig vallen, kun je gewoon naar je pyramide van licht gaan. Meer informatie hierover kun je vinden via:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/14/81.html

Ik wens je veel plezier op deze website en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Niets is hier gek.

Kan je hier ook met je ouders / vrienden over praten eigenlijk?

Groetjes Julien.
Wendy's
Wendy's mei 19 '07
welkom donna :)

Wat een verhaal!!!
Anne
Anne mei 19 '07
Welkom Donna :D
Hoop dat je wat hebt aan dit forum
Groetjes aNNe
Debiorah
Debiorah mei 19 '07
Ook welkom van mij! Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt!
mause
mause mei 19 '07
hoi donna,

ook namens mij welkom hier.
Mimi*
Mimi* mei 20 '07
Ook ik wens je hier welkom!
Goed van je wat je hebt gedaan :)
Acheliah
Acheliah mei 20 '07
Donna ook welkom van mijn kant en veel lees plezier

Liefs Dieneke
donna
donna mei 20 '07
nee, mijn ouders weten dit niet.. ze weten helemaal dat ik dat kan enzo.. en dat ik geesten zie en voel en met ze praat.. ik durf het niet tegen ze te vertellen :(

 Quote:
Origineel van NiMS:
Hoi Donna,

Bedankt voor je verhaal. Wat een enorme mooie en goede daad heb jij gedaan! Je mag echt trots zijn op jezelf dat je iemand verder naar het licht hebt geholpen. Als je veel last hebt van kwade geesten die je lastig vallen, kun je gewoon naar je pyramide van licht gaan. Meer informatie hierover kun je vinden via:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/14/81.html

Ik wens je veel plezier op deze website en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Niets is hier gek.

Kan je hier ook met je ouders / vrienden over praten eigenlijk?

Groetjes Julien.
donna
donna mei 20 '07
dankje iedereen:)

groetjes donna
donna
donna mei 20 '07
met vrienden kan ik er wel over praten.. aan wie ik het vertelt heb dan..
Acheliah
Acheliah mei 20 '07
Gelukkig maar en aan ons ook he :p :p :p
donna
donna mei 20 '07
ja:P
aan jullie natuurlijk ook;)
jo
jo mei 20 '07
Welkom!
donna
donna mei 20 '07
dankje
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '07
 Quote:
Origineel van donna:
nee, mijn ouders weten dit niet.. ze weten helemaal dat ik dat kan enzo.. en dat ik geesten zie en voel en met ze praat.. ik durf het niet tegen ze te vertellen :(

Waarom durf je ze dat niet te vertellen als ik vragen mag?
LPChip
LPChip mei 21 '07
Welkom Donna. :)

Mocht je verder nog vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)Wie weet, kunnen we ze beantwoorden. :)
donna
donna mei 21 '07
ik durfde het eerst niet te vertellen omdat ik bang was dat mijn ouders er raar op zouden reageren en mij niet zouden geloven ofzo.. maar ik heb het nu toch verteld.. ik vond dat ik het moest vertellen en ookal vond ik het zoo eng enzo. en heb ik er ongeveer 9 jaar niks van gezegt heb ik het nu toch gedaan:) lucht echt op..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '07
Fijn is dat he! Echt heel goed van je, dat je het aan je ouders hebt verteld!

Mochten je ouders meer informatie willen hebben over wat er precies met jou gebeurd, en als ze je willen begrijpen, laat ze dan eens op deze site kijken. Dan zullen ze heel snel zien dat ze nergens bang voor hoeven te zijn.
Wendy's
Wendy's mei 21 '07
wooooouw!!! super goed van je!!

haha ik vind da niks om tegen me ouders te vertellen :p
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki