ik ben donna,
ik ben 14 jaar en ik voel,zie en ik praat met geesten..
vaak komen er ook slechte en hele kwaade geesten die mij pijn doen enzo... en daar heb ik al veel problemen mee gehad.. maar ik heb ook al een paar keer geesten geholpen.. gisteren ook: toen was er een man met een kind(meisje) van 4 en dat kind wou alleen maar spele met mij met de bal en die man(de vader) was boos.. ze wisten niet dat ze overleden waren.. die man liet zijn dochterdje maar niet gaan naar het licht.. allebij wisten ze niet dat ze overleden waren.. die man was erg verdrietig omdat zijn vrouw dood was en hij was veel te bang om zijn kind ook te laten gaan.. hij dacht dat zij dan ook dood ging.. maar dat waren ze al.. ik heb ze geholpen en met ze gepraat.. ik heb ze weten te overtuigen dat hun al overleden zijn en dat ze naar het licht koneden.. dat het goed was en dat zijn vrouw daar op hem wachte.. en tege dat meisje(dat dochtertje) dat maar mama daar was.. het was een heel lang gesprek en het heeft een halve dag geduurd.. uiteindelijk pakte hij het kind op en ging naar het licht.. toen hij wegging zij hij nog bedankt! ik vond het zo'n mooi en bijzonder moment.. en ik had eerst ook al een man geholpen die mij en een vriend en vriendin van mij de hele tijd zat pijn te doen.. en hij wou intreden.. hij had even in mij gezzeten en mij even overgenomen.. maar ik heb hem kunnen helpen.. ik ben nu aan het oefenen voor automatisch schrift.. ik was eerst echt doodsbang voor geesten.. maar die man(geest) heeft mij geholpen en mijn gids ook.. en nu ben ik er al een stuk minder bang voor.. pff.. lang verhaal.. ik moest dit even kwijt.. dit ben ik dus!
x donna