Loading...
nl

Foto van Islandlady

Islandlady
Islandlady aug 28 '09
Het is alweer een poosje geleden dat mijn foto gelezen is. Momenteel ben ik zo'n jantje huilt de ene dag en de andere dag is het jantje lacht en lacht het leven me toe. Word er onrustig en onzeker van.

Kunnen jullie me helpen?

Liefs B
Delen:
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '09
Hey B..

Ik zal kijken wanneer ik tijd heb..
Maar euhm..
Er kwam meteen een tip binnen..

Identificeer jouw ik niet met de gevoelens die op dat moment leven..
Maar sta er los van, observeer de gevoelens als ervaring.. en niet als hoe je bént..
Laat het over je heen komen zonder er een oordeel of een reden ervoor te vinden..

Morgen zal ik je eventjes lezen..
Islandlady
Islandlady aug 28 '09
Hey Heidelroos,

Dank je wel!
Zo zeg dat is wel een rake opmerking die bij je binnenkwam.
Je bedoeld dus dat ik tegen de gevoelens aan moet kijken en het los laten. Dat is wel heel moeilijk gezien de gevoelens zo diep zitten en ik zo vreselijk graag wil helpen maar niet kan op dit moment. Lastig ja. Komt wel goed hoop ik.

Ben benieuwd naar de rest van de lezing.

Liefs B
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '09
Helpen mag nooit ten koste gaan van jezelf..
Nooit of te nimmer..
zodra het geen grenzen heeft, kost het teveel energie..

Maar het komt wel goed..
Bekijk het alsof je een buitenstaander bent in het geheel..
dat maakt objectiever..
Islandlady
Islandlady aug 28 '09
Nee ik weet dat het niet ten kosten mag gaan van jezelf en ik kan het op dit moment ook niet dat is het vervelende.
Komt ook wel goed denk ik zomaar. Probeer het als een buitenstaander te bekijken en het lukt al wel redelijk. Dank je wel!

admin
admin aug 28 '09
Lieve B,

Een warme vrouw met een groot hart voor een ander. Voor jezelf ben je minder eisend dan dat je het echt goed bedoeld voor een ander. Je begint jezelf dan ook echt af vragen wanneer jij aan de beurt bent, je wilt het zo graag en je verdient het ook echt! Kop op hè, zet je schouders eronder, en verlies die moed niet, want dat komt echt wel goed! Soms een te weinig daadkracht, alsof je je schouders er niet voldoende onder zet (dit is niet vervelend bedoeld) .. het moet naar je toe komen als bewijs voor jezelf dat je het verdient? Waar komt dit gevoel vandaan ? Laat je jezelf wel eens overspoelen door de gevoelens van een ander. Afwachtend, jezelf niet altijd voldoende laten zien. Die kracht moet echt vanuit je innerlijk naar boven komen en je begint het te beseffen dat het nodig is dat het niet alleen van buitenaf naar je toe kan komen. Laten zien aan jezelf wat je kunt, dat is hetgeen wat er volgens mij speelt op dit moment. Can you? Yes, you can !
Islandlady
Islandlady aug 28 '09
Lieve Bart,

Dit is inderdaad precies wat er speelt en je hebt gelijk als je zegt dat er te weinig daadkracht is. Beetje zwelgen in zelfmedelijden confused. Stom want het is niet nodig denk ik.
Ja en ik kan het moet alleen mijzelf een schop onder mijn gat geven.

Beter afsluiten helpt misschien ook tegen de gevoelens van anderen overnemen.

Waar het gevoel dat het naar me toe moet komen vandaan komt is denk ik omdat er door mijn familie nooit echt in mij geloofd is. Ik pas niet in hun hokje dus ben ik anders volgens hen en pas niet in het beeld wat zij vinden dat hoort! Dat speelt op dit moment ook wel een beetje.
Loslaten moet ik het! pff

Dank je wel voor de mooie lezing. Geeft me weer moed! Echt

Dikke knuffel

B
admin
admin aug 28 '09
Een moeilijk proces, zeker weten, maar je herkent het en beseft het ook, dus dat is een mooi houvast om op verder te bouwen! Voelen is denk ik voor jou de beste manier .. gooi het eruit, laat je gevoelens er zijn. Je houdt te veel binnen, bang om een ander te kwetsen.. maar dit alles ten koste van jezelf uiteindelijk. Dat wil niet zeggen dat je alles maar tegen iedereen zou moeten zeggen wat je denkt (hoewel dat soms best wel eens mag). Doorvoel, laat het komen zoals het is, jank, schreeuw, sla lekker op je kussen, geef het een plek en ga bij jezelf te rade hoe je het de volgende keer aan zou pakken. Zet je gedachten op hoe je het zou willen zien in plaats van hoe iets zou kunnen zijn.

You can do it B!!

Knuffel smile
Islandlady
Islandlady aug 29 '09
Origineel bericht van: Bart
Een moeilijk proces, zeker weten, maar je herkent het en beseft het ook, dus dat is een mooi houvast om op verder te bouwen! Voelen is denk ik voor jou de beste manier .. gooi het eruit, laat je gevoelens er zijn. Je houdt te veel binnen, bang om een ander te kwetsen.. maar dit alles ten koste van jezelf uiteindelijk. Dat wil niet zeggen dat je alles maar tegen iedereen zou moeten zeggen wat je denkt (hoewel dat soms best wel eens mag). Doorvoel, laat het komen zoals het is, jank, schreeuw, sla lekker op je kussen, geef het een plek en ga bij jezelf te rade hoe je het de volgende keer aan zou pakken. Zet je gedachten op hoe je het zou willen zien in plaats van hoe iets zou kunnen zijn.

You can do it B!!

Knuffel smile

Ja! Ga ik doen! Inderdaad meer doorvoelen!
Hoe ik het zou willen zien weet ik wel.... zou kunnen zijn loslaten.

Ja I can do it!

Dank je wel schat!
admin
admin aug 29 '09
Go for it B! Geen dank, graag gedaan! Hugs smile
Islandlady
Islandlady aug 29 '09
Als ik het niet meer weet gil ik wel smileGa opschrijven wat ik wil. Zou best wel eens kunnen helpen!

Liefs
Heidelroos
Heidelroos aug 30 '09
Hey meissie..

Islandlady, je naam zegt al veel..
Je wil niet graag een hup-holland jup..
je bent een einzelganger, die wel zo nu en dan iemand toelaat imn haar hart.. maar dan is het vaak voor het leven..

Op een eilandje zitten, je anders voelen dan anderen en je er moeilijk mee kunnen verbinden..
Of verbinden anderen zich moeilijk met jou!!

Kortom, je bent er, je mag er zijn..
MAAR..als ik IN je ogen kijk (je stelt je makkelijk open) zie ik twijfel, twijfel over bepaalde keuzes (keuzes die gemaakt zijn voor de langere termijn)

Ik krijg een hondje te zien?
Heb je een hondje ooit achter moeten laten voor iets?

Eten, dan doe je graag..
Je hebt een bourgondische vakantie achtige manier van eten..
Lekker wijntje erbij, genietend van een uitzicht en leuk (betrouwbaar) gezelschap..

Die twijfel zit me dwars..
Welke keuzes heb je moeten maken waar je achteraf niet gelukkig mee was..
Ik voel enige rancune bij het zelf..
zelfverwijtende manier van denken..

Waarom denk je zo moeilijk?
Waar is het moeilijke denken ontstaan?
Heeft dit iets met de kindertijd te maken?
Had je een strenge vader en was het nooit goed genoeg wat je deed?

Ik zie je heel hard je best doen met alles, en lopen voor anderen.. je loopt en loopt en loopt daarbij jezelf voorbij..
Dat is geen goed teken..
Dat zelf voorbij lopen en steeds maar aan anderen denken.. is iets dat een chronisch patroon in je leven is geworden..

Ik zie ook verwachtingen..
zodra je iets hebt gedaan, verwacht jke enige goedheid en liefde terug (dat is natuurlijk en doet elk mens) maar dat gebeurt niet altijd, waardoor je achteraf het gevoel hebt dat het energieverspilling was..

Energieverspilling is het NOOIT!!
Kijk maar naar de reacties van readingen, of reacties die nooit komen..
Uiteindelijk komt die persoon toch wel op zijn of haar pad..
Uiteindelijk lopen ze tegen iemand anders aan..
Loslaten is een grote kracht.. en dat is iets wat jij zeer moeilijk kunt..

Ontlastingsproblemen kunnen hierbij voortvloeien.. het vasthouden..

die twee rechte rimpeltjes op je voorhoofd vertellen me dat je vaak verzonken zit in gedachten.. een frons, diepgaand denkend over het leven..
Ben je bang voor de toekomst?
Voor wat komen gaat?

Masseer dagelijks die plek tussen je ogen en verzacht je blik eens..

Zo, daar ben ik weer..

Je ogen stralen een bepaalde vastberadenheid..
In tegenstelling tot de twijfel die ik eerder voelde..
Die vastberadenheid is een bijtend karakter, je zal niet gauw opgeven en zet door.. al kost het je leven... je bent géén opgever..
Koste wat kost zal jij niet opgeven..

In het 'redden' van anderen, ben je erg goed in..
Ik zie een luisterend oor, een wijze mond en iemand die de juiste woorden vindt tegen de juiste problemen..
Dat is een grote kracht en er is niets mis mee deze te blijven delen..
Toch kom ik weer terug op dat stukje..
Als je je wijze raad hebt gedeeld, laat het dan weer los..
Adviezen, hulp en gaves hebben geen bevestiging nodig..
meestal 'weet' je wel of het goed is..

Je ziet, weet en handelt puur vanuit je ervaringen, je weten en je zelf.. Je zwijgt, maar zodra het nodig is, zal je praten..

Twijfel niet zo aan jezelf..
Aanschouw je problemen gewoon, objectief en identificeer of vereenzelvig je niet met datgene wat speelt..
Dan verzwelg je er niet in en ben je nog beter in staat, datgene te ontwikkelen waar je goed in bent..

Het is vrij jong, maar je lijkt in de overgang, ik voel hormonen die gieren door het lijf.. wisselende stemmingen.. radeloosheid en zo nu en dan lichte depressies..

Om het van binnen wat rustiger te maken zou je eventueel vitaminenpreparaten kunnen nemen, of homeopathische middeltjes..
Kruiden en meditatietechnieken..
Laat je gevoelens over je heen komen..
aan gevoelens kun je niets veranderen.. aan het denken wel..
Als je gevoelens gaat analyseren, projecteer je automatisch op het zelf..

P.s..
Fototlezen is een prima idee.. smile

Kleur groen (hartchakra)

Getal twee..
http://www.ankhconsult.be/num2.htm

Kruid: Melisse
Totem: Adelaar (er ontgaat je niet veel)
Dierenmedicijn: Schildpad

Nou meid..
Je bent een goeierd en ik ga nu een uur nordicwalken (rennen mag niet vanwege de Spondylolisthesis) En afvallen MOET.. ahahaha.. ik ben te dik voor mijn rugje.. grrrr.. (ben ook een bourgondier)

Kussssssssssssssss
admin
admin aug 30 '09
Lieve Bea,
Als ik naar je foto kijk, krijg ik zinnen door..
" geef me nou eens datgene wat ik verlang! zoveel is dat toch niet.. in m'n leven dat ik leid als Bea"
of is het lijd?
Want er is een vorm van lijden, van pijn innerlijk bij je aanwezig.
Smeulend, zeer diep van binnen.. bijna niet te ontdekken,en het is alsof je ervan uitgaat dat je dat met je mee moet dragen, omdat iets in je zegt dat het onoverkomelijk is.
Aan de grondslag ligt het idee dat je om te leven ook moet pijn lijden.. nee hoor, dat is niet waar.

Aaaahhh..ik voel het, als ik me op die pijn concentreer,
het voelt aan als dat het verstrengeld is met jezelf, en toch tergelijkertijd een grote leegte geeft.
Het vreet aan je.
Hou dit niet meer vast! LOSLATEN.. en doe het met veel inzet en liefde, want het zit diep vast langs alle kanten.
En ik help je, en nog anderen. lieverd, je bent niet alleen. Maar jij moet het echt eerst helemaal echt willen.
Je kan er niets mee, met die diepe pijn, en het doet je geen goed.

Wanneer dat is gebeurd, ga je een heel nieuwe Bea zien.
Een die echt krijgt datgene wat ze verlangt, en zoveel als ze zelf wil, zonder er iets voor terug te doen!
Want dan komt het naar je toe.. het staat allemaal al reeds aan je deur, bij wijze van spreken.
Want dan is het verdriet weg, dan is er levens-energie.. en dan straal je zoals jij stralen kunt. Want dat is wie je bent.
Want dan is de boosheid weg, en is er vrede in de plaats, en dan hoef je niet meer zo teleurgesteld te zijn.
Je bent van nature een optimist, en dat komt dan naar buiten.. en zal ook aanstekelijk werken op anderen.
Dan is je twijfel weg, je onzekerheid, want dan is er ruimte voor vertrouwen, omdat je dat innerlijk voelt.
Dan is de leegte weg, want dan ben je vol van Liefde, die je zelf bent en voelt!
Dan is dat beklemmend gevoel weg, en is er ruimte, voor je te uiten, vanuit jou eigen wens om te zijn wie jij allemaal bent.

Zorg voor jezelf, hou van jezelf, en laat los wat niet bij je hoort,
Dit is het juiste moment daardvoor

Veel liefs van mij
Bellelfeur (en je engelen)
taro
taro aug 30 '09
Hoi, Wil het graag proberen.

Jehebt een goede intuïtie...ook al voelt het nu misschien dat je de weg kwijt bent. Neem rust, zoek je innerlijke rust en je zult zien dat je intuïtie je weer gaat leiden.
Er komen mooie tijden aan...zoek niet teveel...wacht gewoon rustig af...jouw moment van geluk komt eraan.
Je hebt het moeilijk gehad...veel pijn gevoeld...en diep gekwetst door mensen om je heen.
Er komt een einde aan een fase, je gaat dingen loslaten en daarna ga je een nieuwe fase in.
Houd moed...heb geduld en laat de pijn over je heen komen...dan zul je zien dat je dingen kunt afsluiten en loslaten.
Je hebt een grote wilskracht en daar ga je het op doen. je laat niet los...je gaat ervoor...ook al zit je soms in een dip...je pakt de draad weer op en gaat weer verder.
je bent een sterke vrouw dus kom op...accepteer je verdriet en pijn en vecht voor betere tijden.

Liefs...
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Ohh Heidelroos Bellefleur en Tarootje
Ben onder de indruk en moet het even goed laten bezinken. Tranen stromen ook over mijn wangen. Ga jullie zo apart antwoorden.

Liefs B
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Hey meissie..

Hey lieverd!
Quote:

Islandlady, je naam zegt al veel..
Je wil niet graag een hup-holland jup..
je bent een einzelganger, die wel zo nu en dan iemand toelaat imn haar hart.. maar dan is het vaak voor het leven..

Dat klopt wel schat. Hoef dat gedoe allemaal niet zo van vele mensen om me heen. En iedereen die nu op mijn pad komt, was er al maar het voelt intenser en het voelt goed.

Quote:
Op een eilandje zitten, je anders voelen dan anderen en je er moeilijk mee kunnen verbinden..
Of verbinden anderen zich moeilijk met jou!!

Voel me niet echt anders dan anderen eerlijk gezegd. Voel me vaak wel minder dan anderen maar dat komt van vroeger uit.

Quote:
Kortom, je bent er, je mag er zijn..
MAAR..als ik IN je ogen kijk (je stelt je makkelijk open) zie ik twijfel, twijfel over bepaalde keuzes (keuzes die gemaakt zijn voor de langere termijn)

Mooi dat je het ziet. Ik heb voor mijzelf wel de juiste keuzes gemaakt maar worstel nog wel met een keuze die ik eigenlijk net pas gemaakt heb, door toch te breken met familie.

Quote:
Ik krijg een hondje te zien?
Heb je een hondje ooit achter moeten laten voor iets?

Ja de hondjes zijn bij mijn ex-man.

Quote:
Eten, dan doe je graag..
Je hebt een bourgondische vakantie achtige manier van eten..
Lekker wijntje erbij, genietend van een uitzicht en leuk (betrouwbaar) gezelschap..

Klopt geen groot gezelschap graag maar wel betrouwbaar en lief.

Quote:
Die twijfel zit me dwars..
Welke keuzes heb je moeten maken waar je achteraf niet gelukkig mee was..
Ik voel enige rancune bij het zelf..
zelfverwijtende manier van denken..

Waarom denk je zo moeilijk?
Waar is het moeilijke denken ontstaan?
Heeft dit iets met de kindertijd te maken?
Had je een strenge vader en was het nooit goed genoeg wat je deed?

Heb altijd moeten opboksen tegen het feit dat ik dingen anders zie. Pas niet in het plaatje als je snapt wat ik bedoel. Altijd en eeuwig worden de verwijten naar mij gemaakt als zijnde dat ik jaloers ben (wat helemaal niet zo is) en altijd maar in de slachtoffer rol ga zitten. Is misschien wel een beetje zo maar dat is wel zo gecreeerd voor mij.

Quote:
Ik zie je heel hard je best doen met alles, en lopen voor anderen.. je loopt en loopt en loopt daarbij jezelf voorbij..
Dat is geen goed teken..
Dat zelf voorbij lopen en steeds maar aan anderen denken.. is iets dat een chronisch patroon in je leven is geworden..

Tante B ten voeten uit. Anderen willen helpen zelfs als het niet gaat. Heel toevallig heb ik vrijdag nee gezegd omdat het echt niet ging. Met gigantisch pijn in mijn hart!

Quote:
Ik zie ook verwachtingen..
zodra je iets hebt gedaan, verwacht jke enige goedheid en liefde terug (dat is natuurlijk en doet elk mens) maar dat gebeurt niet altijd, waardoor je achteraf het gevoel hebt dat het energieverspilling was..

Energieverspilling is het NOOIT!!
Kijk maar naar de reacties van readingen, of reacties die nooit komen..
Uiteindelijk komt die persoon toch wel op zijn of haar pad..
Uiteindelijk lopen ze tegen iemand anders aan..
Loslaten is een grote kracht.. en dat is iets wat jij zeer moeilijk kunt..

Verwachtingen ja wel altijd gehad en verwacht ook wel iets terug maar what goes around comes around zoals men dat zegt.
Loslaten kan ik moeilijk en ik wil het liever gisteren dan vandaag!

Quote:
Ontlastingsproblemen kunnen hierbij voortvloeien.. het vasthouden..
haha gelukkig geen last van.

Quote:
die twee rechte rimpeltjes op je voorhoofd vertellen me dat je vaak verzonken zit in gedachten.. een frons, diepgaand denkend over het leven..
Ben je bang voor de toekomst?
Voor wat komen gaat?

Masseer dagelijks die plek tussen je ogen en verzacht je blik eens..
Gelijk begonnen met het masseren. Soms is het weg maar nu zit het er dieper dan anders inderdaad. Ja onzeker over de toekomst. Niet bang voor wat komen gaat want ik weet wel dat het allemaal goed komt. Op dit moment speelt vooral werk (wat er niet is) eengrote rol.

Quote:
Zo, daar ben ik weer..

Je ogen stralen een bepaalde vastberadenheid..
In tegenstelling tot de twijfel die ik eerder voelde..
Die vastberadenheid is een bijtend karakter, je zal niet gauw opgeven en zet door.. al kost het je leven... je bent géén opgever..
Koste wat kost zal jij niet opgeven..

In het 'redden' van anderen, ben je erg goed in..
Ik zie een luisterend oor, een wijze mond en iemand die de juiste woorden vindt tegen de juiste problemen..
Dat is een grote kracht en er is niets mis mee deze te blijven delen..
Toch kom ik weer terug op dat stukje..
Als je je wijze raad hebt gedeeld, laat het dan weer los..
Adviezen, hulp en gaves hebben geen bevestiging nodig..
meestal 'weet' je wel of het goed is..

Je ziet, weet en handelt puur vanuit je ervaringen, je weten en je zelf.. Je zwijgt, maar zodra het nodig is, zal je praten..
Zou dat komen omdat ik alles er gisteren tegen een foto heb uitgegooid dat het allemaal goed komt en dat we een mooie toekomst tegemoet gaan? Ja ik kan voelen of iets goed of niet goed is. Maar die verdomde twijfel aan mijzelf.. grr

Quote:
Twijfel niet zo aan jezelf..
Aanschouw je problemen gewoon, objectief en identificeer of vereenzelvig je niet met datgene wat speelt..
Dan verzwelg je er niet in en ben je nog beter in staat, datgene te ontwikkelen waar je goed in bent..

Ja haha wat ik net hierboven al zeg. pff

Quote:
Het is vrij jong, maar je lijkt in de overgang, ik voel hormonen die gieren door het lijf.. wisselende stemmingen.. radeloosheid en zo nu en dan lichte depressies..
Kan merk het niet zo eigenlijk. Toen ik 38 was is mijn baarmoeder verwijdert eierstokken zijn blijven zitten smile

Quote:
Om het van binnen wat rustiger te maken zou je eventueel vitaminenpreparaten kunnen nemen, of homeopathische middeltjes..
Kruiden en meditatietechnieken..
Laat je gevoelens over je heen komen..
aan gevoelens kun je niets veranderen.. aan het denken wel..
Als je gevoelens gaat analyseren, projecteer je automatisch op het zelf..

Dat is wel een goed idee. Heb wel vitaminetabletten maar die moet je wel innemen natuurlijk smileMeditatie wil ik zo graag maar ik krijg het niet stil in mijn hoofd. Heel soms lukt het als ik een chakrameditatie doe.

Quote:
P.s..
Fototlezen is een prima idee.. smile

smile

Quote:
Kleur groen (hartchakra)

Getal twee..
http://www.ankhconsult.be/num2.htm

Kruid: Melisse
Totem: Adelaar (er ontgaat je niet veel)
Dierenmedicijn: Schildpad

Mooi dit! Wat kan ik met Melisse? Thee van maken?

Quote:
Nou meid..
Je bent een goeierd en ik ga nu een uur nordicwalken (rennen mag niet vanwege de Spondylolisthesis) En afvallen MOET.. ahahaha.. ik ben te dik voor mijn rugje.. grrrr.. (ben ook een bourgondier)

dank je wel lieve schat! Hoe was de walk? Rennen is helemaal niet goed. Ik moet van mijzelf elke morgen lopen op het strand alleen doe het dan weer niet. Is wel erg goed voor me en zal er morgen weer mee beginnen! Beloof ik! Ben de afgelopen week wel zomaar een paar kilo kwijt geraakt smileFijn maar niet op een gezonde manier. Moet eten! Best handig. Maar de jongens komen vanmiddag en dan gaat dat vanzelf weer.

Een prachtige lezing waar ik heel veel aan heb! Je bent een schat!

Knuffel en kus!

Kussssssssssssssss

[/quote]
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Lieve Bea,

Lieve Bellefleur
Quote:

Als ik naar je foto kijk, krijg ik zinnen door..
" geef me nou eens datgene wat ik verlang! zoveel is dat toch niet.. in m'n leven dat ik leid als Bea"
of is het lijd?
Want er is een vorm van lijden, van pijn innerlijk bij je aanwezig.
Smeulend, zeer diep van binnen.. bijna niet te ontdekken,en het is alsof je ervan uitgaat dat je dat met je mee moet dragen, omdat iets in je zegt dat het onoverkomelijk is.
Aan de grondslag ligt het idee dat je om te leven ook moet pijn lijden.. nee hoor, dat is niet waar.

Aaaahhh..ik voel het, als ik me op die pijn concentreer,
het voelt aan als dat het verstrengeld is met jezelf, en toch tergelijkertijd een grote leegte geeft.
Het vreet aan je.
Hou dit niet meer vast! LOSLATEN.. en doe het met veel inzet en liefde, want het zit diep vast langs alle kanten.
En ik help je, en nog anderen. lieverd, je bent niet alleen. Maar jij moet het echt eerst helemaal echt willen.
Je kan er niets mee, met die diepe pijn, en het doet je geen goed.

Dit is precies zoals het voelt en ik wil het zo graag kwijt. Het vreet al jaren aan me! JA IK WIL HET LOSLATEN! Gisteren al smile

Quote:
Wanneer dat is gebeurd, ga je een heel nieuwe Bea zien.
Een die echt krijgt datgene wat ze verlangt, en zoveel als ze zelf wil, zonder er iets voor terug te doen!
Want dan komt het naar je toe.. het staat allemaal al reeds aan je deur, bij wijze van spreken.
Want dan is het verdriet weg, dan is er levens-energie.. en dan straal je zoals jij stralen kunt. Want dat is wie je bent.
Want dan is de boosheid weg, en is er vrede in de plaats, en dan hoef je niet meer zo teleurgesteld te zijn.

Verlangen naar de acceptatie van de jawel zijn we weer de familie en het niet altijd maar op moeten boksen tegen hen. Ik wil stralen heel hard stralen! En kom maar op met datgene wat voor de deur staat. Ik wil niet meer boos zijn of teleurgesteld.

Quote:
Je bent van nature een optimist, en dat komt dan naar buiten.. en zal ook aanstekelijk werken op anderen.
Dan is je twijfel weg, je onzekerheid, want dan is er ruimte voor vertrouwen, omdat je dat innerlijk voelt.
Dan is de leegte weg, want dan ben je vol van Liefde, die je zelf bent en voelt!
Dan is dat beklemmend gevoel weg, en is er ruimte, voor je te uiten, vanuit jou eigen wens om te zijn wie jij allemaal bent.

Jazeker ben ik een optimist. Ik ben de eerste die roept dat het uiteindelijk allemaal goed komt maar dan toch weer twijfel inderdaad. Doe maar weg die twijfel en de liefde is er.

Quote:
Zorg voor jezelf, hou van jezelf, en laat los wat niet bij je hoort,
Dit is het juiste moment daardvoor

Ik zal beter voor mijzelf gaan zorgen alleen dat loslaten zo verdomde moeilijk. gelukkig zijn jullie er om mij daarbij te helpen en mijn engelen smile

Heel erg bedankt voor deze mooie reading. Ik kan ook hier heel veel mee en ga heel hard werken aan mijzelf. !

Dikke knuffel lieve Bellefleur!

B

Veel liefs van mij
Bellelfeur (en je engelen)

[/quote]
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Origineel bericht van: tarot76
Hoi, Wil het graag proberen.

Lieve Tarootje

Quote:
Jehebt een goede intuïtie...ook al voelt het nu misschien dat je de weg kwijt bent. Neem rust, zoek je innerlijke rust en je zult zien dat je intuïtie je weer gaat leiden.

Dit klopt helemaal! Moet de innerlijke rust weer vinden.
Quote:
Er komen mooie tijden aan...zoek niet teveel...wacht gewoon rustig af...jouw moment van geluk komt eraan.

Dat voel ik inderdaad wel. alleen heb ik het natuurlijk liever gisteren dan vandaag. Geduld grrr. Het is ook al veel vaker tegen mij gezegd en mijn intuitie zegt ook dat het goed komt.
Quote:
Je hebt het moeilijk gehad...veel pijn gevoeld...en diep gekwetst door mensen om je heen.
Er komt een einde aan een fase, je gaat dingen loslaten en daarna ga je een nieuwe fase in.
Houd moed...heb geduld en laat de pijn over je heen komen...dan zul je zien dat je dingen kunt afsluiten en loslaten.

Als bij de lezingen van Bart, Heidelroos en Bellefleur al gezegd dat loslaten is zo verdomde moeilijk maar ik kom er wel met behulp van allemaal lieve mensen.
Quote:
Je hebt een grote wilskracht en daar ga je het op doen. je laat niet los...je gaat ervoor...ook al zit je soms in een dip...je pakt de draad weer op en gaat weer verder.
je bent een sterke vrouw dus kom op...accepteer je verdriet en pijn en vecht voor betere tijden.

Ja die wilskracht is er maar was even weg. Ga het weer oppakken!

Dank je wel voor deze mooie lezing.

Dikke knuffel

Bea

Liefs...
[/quote]
taro
taro aug 30 '09
alsjeblieft en graag gedaan.

Je bent zo'n mooi en lief mens...die het waard is om hier te mogen zijn.
Dus denk als eerste aan jouw geluk...wat heeft lieve Bea nu nodig...denk daarna pas aan een ander.
Neem je energie weer tot je...en wacht met weggeven tot je je weer sterk voelt.
Sterkte met al die levenslessen...je zult er alleen maar van groeien...en groeien doet meestal pijn...dus de tranen gewoon toe laten...naderhand kun je het positieve ervan inzien...dan kun je zien wat je geleerd hebt en er met een tevreden gevoel op terug kijken...en ja loslaten is het moeilijkste wat er is...dat weet ik uit ervaring...je denkt dat je er klaar mee bent maar het echt ook zo voelen...dat heeft toch echt tijd nodig...maar het gaat je zeker lukken.
Heel veel liefs...
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Lieve Tarootje,

Dank je wel. En alweer stromen de tranen over mijn wangen.
Ik voelde net heel apart alsof twee handen mijn schouders vasthielden weet dat ze van mijn lief zijn. Hele warme schouders terwijl ik het al zo warm heb nu.

Misschien dat de tranen ook met het loslaten te maken hebben.

Nogmaals dank je wel en heel veel liefs terug!

B
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske