Loading...
nl

lacoubre wie wil mijn foto lezen?

lacoubre
lacoubre aug 27 '09
hoi allemaal,

wie wil mijn foto lezen? ik ben nl zeer benieuwd!

ik hoop dat de foto duidelijk is, anders hoor ik het graag.

groetjes
Delen:
Fatna
Fatna aug 28 '09
Hoi Lacoubre,

ik weet het niet helemaal zeker hoor omdat ik zelf geen foto uberhaupt kan lezen maar ik denk dat degenen die dat wel doen je ogen beter willen zien, ze zijn nu vrij onduidelijk!!

Groetjes Fatna
lacoubre
lacoubre aug 28 '09
hoi fatna,

ja dat idee had ik ook al hoor.
ik zal eens op zoek gaan naar een foto waar mijn ogen beter op staan. dank je wel!
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '09
Ik zal eens kijken of ik je morgen kan lezen..
Ik ging bankhangen confused
taro
taro aug 30 '09
Wil het graag proberen.

Je houdt van feestjes...gezelligheid opzoeken.
Veel mensen om je heen en jij wordt er blij van.
Maar onder jouw mooie lach zit iemand die jij niet snel laat zien.
Iemand die het degelijk heel moeilijk heeft...die veel pijn ervaart.
Maar er niet weet hoe er mee om moet gaan.
Je wilt teveel op je eigen manier doen...een beetje jouw wil is wet.
probeer de dingen ook eens van een hele andere kant te bekijken...dan zul je je weg vinden om oud verdriet los te gaan laten. want je kan niet in je verleden blijven hangen.

Klopt het dat je meer ziet dan andere...krijg het gevoel dat je heel makkelijk in trance kan raken...dat je dus trance gevoelig bent.
Je bent een lief mens...maar blijf ook lief...laat je niet door wraak/haat gevoelens verleiden.
Je bent iemand die veel goed kan doen voor een ander....maar waak wel voor je eigen grenzen. want je kunt niet eindeloos blijven geven.
lacoubre
lacoubre aug 30 '09
hoi tarot,
wat mooi zeg!!! en het is ook nog waar wat je ziet. ik vind dit erg goed van je!
ik heb veel pijn gehad, dat klopt. het klinkt misschien gek, maar ik ben een lief persoon, maar ik moet inderdaad mijn eigen grensen bewaken.
bedankt hoor!!!
groetjes grin
lacoubre
lacoubre aug 30 '09
oh ja wat bedoel je met trance gevoelig??
Emuca
Emuca aug 30 '09
Ik zie een lief persoon die enorm verdriet en bijbehorende pijn heeft gezien en gevoeld. Verdriet die je nog niet helemaal verwerkt hebt, maar daar ben je wel mee bezig.
Jij houdt van gezelligheid. Leuke mensen om je heen. Je vind het fijn om moeite te doen voor hen die je liefhebt... maar is het misschien gebeurd dat daar misbruik van gemaakt is? Dat je uiteindelijk dingen hebt moeten doen die je niet wilde?

Jij mag je lach aan de wereld tonen. Want jij kan, ondanks dat verdriet, de wereld een lach schenken. Jij maakt mensen aan het lachen en geeft ze een fijn en warm gevoel van binnen.

Heb je soms behoefte aan een schouder? Een steun en toeverlaat waarmee je alles kan delen?

Ik hoop dat je er iets mee kan. Ik ben nog maar een groentje smile
lacoubre
lacoubre aug 30 '09
hoi,

ook jij bedankt!!
ja waar ik erg behoefte aan heb is een lieve vriend, die mijn steun en toeverlaat zal zijn. dat is mijn wens.
het bovenste wat jij zegt, klopt ook helemaal. knap hoor!!!
Emuca
Emuca aug 30 '09
Graag gedaan hoor. smile
lacoubre
lacoubre aug 30 '09
kan je misschien ook zien of er nog een leuke man op mijn pad komt binnenkort?
taro
taro aug 30 '09
Origineel bericht van: lacoubre
oh ja wat bedoel je met trance gevoelig??

toen ik je aan het lezen was...raakte ik een soort van trance...ik wil dit "nu" nog niet...ben daar nog niet aan toe...dus ik sloot mij daarvoor af...het kan zijn dat jij trance gevoelig bent...maar als het jou niets zegt dan denk ik dat er iemand(een dierbare van jou die overleden is) zich duidelijk bij mij wilde maken...ik wil er morgen nog wel even voor gaan zitten. Kijken of er verder nog wat door komt en of die gene zich nog een keer laat voelen...je hoort morgen meer van me.
Emuca
Emuca aug 30 '09
Oh jawel... jij vind wel iemand. Maar het is iemand waarvan je het niet zal verwachten. Wellicht een goede vriend.

Ik zie wel een soort persoon voor me. donkerblond haar. Een persoon met een hemelsblauw jack... haha.
lacoubre
lacoubre aug 30 '09
oh dat zou ik heel erg fijn vinden. ik ben benieuwd!
wat ik wel heb is een sterke intuitie.
lacoubre
lacoubre aug 30 '09
hoi angel of death,
maar ik ben al 4 jaar alleen en pas geleden had ik mij weer eindelijk opengesteld voor iemand, maar ik heb het gevoel dat hij mij aan het lijntje houdt, dus ik kap met hem.
maar waarom duurt het zolang voordat er echt iemand op mijn pad komt die het echt met mij meent?
ik weet helemaal niet of jij hier op kan antwoorden, maar ik probeer het toch maar eens.
Emuca
Emuca aug 30 '09
Ik denk niet dat je te kritisch bent... maar eerder dat jij iemand verdient die echt goed voor je is... jij zoekt iemand die jou steun en toeverlaat kan zijn. Dus ik denk dat jij pas iemand zal vinden als je iemand die dat kan bieden tegenkomt. smileZodat je niet meer onnodig gekwetst hoeft te worden.
lacoubre
lacoubre aug 30 '09
ok dank je wel, ik hoop het dan maar wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '09
Origineel bericht van: lacoubre

maar waarom duurt het zolang voordat er echt iemand op mijn pad komt die het echt met mij meent?

Maar hoe zit het met je eigen gevoel? Hou jij van jezelf? Meen jij het ook echt met jezelf? Waarom hangt jouw geluk af van iemand anders?
lacoubre
lacoubre aug 31 '09
ja ik hou van mijzelf. dat heb ik in die 4jaar geleerd. in die 4 jaar dat ik alleen was werd ik ook gelukkig en nu stel ik mij weer open voor een relatie,alleen vind ik het lang duren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '09
Heel goed. Misschien heeft jouw geliefde ook 4 jaar nodig om zichzelf te worden voordat hij op jouw pad kan komen?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420