Loading...
nl

Rowan foto laten lezen

rowtje
rowtje aug 26 '09
Hoi ik vroeg me af of iemand mijn foto zou willen lezen..
heb wel al eens eerder kaarten laten leggen maar dit heb ik nog nooit gedaan.. ben dus heel benieuwd !

hieronder de link naar mijn foto :

http://i26.tinypic.com/11ah4y0.jpg
Delen:
taro
taro aug 28 '09
ben nieuw hier...en ga proberen je foto te lezen.

wat een verdriet voel ik bij je. en wat een volle rugzak draag jij met je mee...zoveel gebeurt...zoveel veel verdriet en pijn.
wordt het niet eens tijd om dingen achter je te laten.
hou niet teveel vast...laat ook dingen los.
heb je veel problemen met je ouders en dan met name met je vader.
voel je je niet begrepen. verschil van denkwijze.

ben je zo op zoek naar antwoorden...je weet niet meer welke kant je op moet. probeer eens je innerlijke rust te vinden en vandaar uit moet je verder gaan. volg je gevoel.

is er een nieuwe liefde in je leven...voel vlinders in mijn buik.

heb je last van je onderbuik / eileider??
maak je je zorgen om je gezondheid.

hoor graag van je of je er iets meekunt.
Maryssa
Maryssa aug 28 '09
Hallo Rowan,

Ik wil ook wel een poging doen..

*Oei je bent zo moe, fysiek maar ook psychisch. Moe van alles dat moet van alle regeltjes. Je wilt los. Je ziet het leven nu als een routine zonder echte hoogtepunten. Je vindt het een beetje saai. Alsof je wacht tot er wat leuks gebeurd. Zelf in actie komen en wat leuke gezellige dingen plannen hoor!

*Tranen en verdrietig

*Ik krijg een soort van paniek te voelen als ik naar je kijk. Dat voel ik in mijn hartstreek en in mijn ademhaling. Heb je daar wel eens last van? Doorademen hoor!

*Slof jij een beetje met je voeten als je loopt? Een beetje sjokken door de gang van school want volgens mij volg je een opleiding. Krijg niet helder wat voor opleiding je doet. Maar is je enthousiasme daarvoor een beetje weg?

*Je bent een twijfelaar; kan lang nadenken over wat je moet doen/kiezen. Maar deep down wet je het wel je laat je alleen vaak beïnvloeden door anderen. Niet naar luisteren maar vertrouw op jezelf.

*Je zit erg veel op je kamer op MSN of muziek luisteren. Lekker naar buiten ook al is het maar een blokje om op de fiets of een wandelingetje door de wijk dan waaien al die gedachten( want je bent een enorme denkster) er eens uit. En ga je opgefrist en met rust in je hoofd weer naar huis. Natuur is niet zo je ding, je vind het een beetje saai.

*Volgens mij kun je goed dansen. R&B muziek en Soul komen voorbij en je zingt ook graag mee.

*Soms wat duizeligheid bij jou. Heeft ook te maken met je ademhaling het lijkt soms wat op hyperventilatie maar zover komt het niet.

*Hmm de zin “ik wil niet zeggen wat ik voel of waar ik over nadenk ze begrijpen me toch niet” Maar is dat wel echt zo? Geef sommige mensen eens de kans.

*Ik krijg een beetje eenzaamheid te voelen bij je. Zie je staan met je vriendinnen op het schoolplein en bij een soort snackbar maar je voelt je niet helemaal jezelf lijkt het wel. Ik krijg ook het gevoel dat er 2 dames in je vriendinnengroep erg houden van roddelen. Ze doen het over anderen maar ….ook over jou. Pas op met wat je deelt met ze.

*Een vogeltje; parkietje zou bij je passen als huisdier. Ik krijg een beeld van een tam vogeltje op je vinger en jij die voorzichtig een kusje aan hem geeft.

Dat was mn lezing voor jou Rowan. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '09
Hey Rowan..
Zonder eerdere reacties te lezen (dan blijf ik zuiverder) doe ik een korte poging (ik kan moeilijk kort blijven)

Vandaag kwam ik op jouw foto.. en keek in de ogen van een hele mooie vrouw die net zo goed een jongetje had kunnen zijn..
Voel je jezelf aangetrokken tot veel dingen die mannelijk zijn, of ben je een vrouw die in een soort verkeerd lijf is geboren?

Je rechtse oog (vanuit jezelf) ziet er uitgeput uit en je linker straalt veel liefde.. het eerste is het DOEN, je doet teveel en het put je uit..
Waar ben je momenteel in verzeild geraakt?
Waar zit de moeilijkheid van je leven?
Heb je keuzes gemaakt waar je niet blij mee bent?

Ik voel namelijk spijt achteraf.. dat toont je rechteroog.. een dubbele persoonlijkheid.. ééntje die weet wat ze wil, andere die twijfelt..

Er zit een bepaalde puurheid in je linkeroog, die ik graag in beide ogen had gezien..
Het lijkt wel of je in je kindertijd een stuk kind bent kwijtgeraakt.. alsof je iets is afgepakt, waardoor je nu twee delen hebt in jezelf..

Die tweedeligheid heeft je ook gevormd tot de twijfelachtige persoon die je nu bent..

Ik zie een vriendenkring.. je bent populair maar het zijn geen vaste vrienden waar je alles bij kwijt kunt.. er zijn maar een paar mensen bij wie jij je ei legt.. Dat maakt het des te moeilijker om te vertrouwen..
Ik denk dat jij gekwetst bent in vriendschap en dat je niet iedereen voor lief neemt..
Misschien is het ook culturistisch bepaald om alles in jezelf op te willen lossen..

je kunt het ook hoor..

Verder wil ik je zeggen dat ik buikklachten en angsten voel..
Iemand die niet ten volle leeft , gaat angststoornis ontwikkelen..
Misschien wordt het eens tijd jezelf te zijn, je vleugels uit tespreiden en te laten zien wat voor prachtig mens jij van binnen bent..

Als ik een gave bij je ga opzoeken voel ik vooral dat jij mensen kunt helpen die niet helemaal lekker in hun vel zitten.. mensen die geboren zijn in een verkeerde periode, tijd of lijf..
Je bent ervaringsdeskundig en ik voel dat je ook wat te dragen hebt gekregen..
Ook dit staat in relatie tot andere mensen..

Probeer jezelf los te gooien van al het aardse.. en neem het leven zoals het komt..
Adem de lucht en adem leven..
Durf te genieten ...

Er staat een klein kind achter me, en het lijkt op een zusje..
heb je een zusje verloren?
In ieder geval een jong iemand..

Ik krijg een thuisland te zien, waar je vandaan komt heb je nog familie die jou graag zouden willen zien..
Misschien is het fijn om een vakantie te boeken als je goed genoeg bij kas zit..

oops visite aan de deur.....

Doeiiiiiiiiiiii

-
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '09
Even nog een klein stukkie want ik was nog niet klaar..
Als je goed bij kas zit, is het fijn een vakantie te boeken waarin je nog oudere familie hebt wonen..

Misschien leer je jezelf beter kennen als je wat vaker vertoeft in warmere en andere sferen..
Mediteren dus, lekker naar een saunaatje, een zonnebankje (hoewel jij dat niet nodig hebt) brengt mij op het gevoel dat je behoorlijk winterdepressief kunt zijn..
Een tip?
Ga veel naar buiten..
JUIST in de winterperiode!!

Koud?
Aan mijn hoela.. daar kun je op kleden smile

Ik wil je een tip geven om lekker veel te bewegen.. Iets in me zegt dat je dat te weinig doet.. en dan bedoel ik niet dansen..
wat je overigens goed lijkt te kunnen doen..
Wel sensueel.. treed je wel eens op?

Ja Rowan..
Daar gaat het dieper naar binnen, het heeft enige tijd geduurd..
Als ik jou bij een baan kan voorstellen zou dit absoluut iets zijn met communicatie..
Houd je van praten en kletsen en communiceren met mensen?
Dan ben je daar wel goed in..
Misschien is vertegenwoordiger, of acoountmanager wel iets voor je..
Lekker de weg op, vrijheid en blijheid ...

Koop lekker een busje waarin een slaapplaats gemaakt kan worden.. en trek de wereld rond..

Groetjes van Heidel..

En euhm.. de amethist is een steen die bij je past..
Paars, doorschijnend, tegen spanningshoofdpijntjes..

Leef vrij..
rowtje
rowtje aug 29 '09
Bedankt voor je reactie..

Kan me er grotendeels wel in vinden. Ik ben de laatste tijd inderdaad best verdrietig geweest omdat ik heb besloten een punt achter mn relatie te zetten na 3 jaar. Dus dat verdriet en die volle rugzak die ik meedraag kan ik heel goed plaatsen .. er is ook heel veel gebeurd wat ik nu probeer achter te laten. K twijfel eigenlijk zelf wel of ik daar goed aan doe. Ook heb ik een grote ruzie gehad met mn ouders dat is intussen wel bijgelegd maar er is toch nog een soort afstand om maar zo te zeggen.
Ik heb nu ook zo'n soort besluitloosheid in mn leven.. weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Maak me niet echt zorgen over me gezondheid en een neiuwe liefde zie ik nog niet echt aankomen.. ben nog steeds helemaal weg van mn ex haha
rowtje
rowtje aug 29 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Rowan,

Ik wil ook wel een poging doen..

*Oei je bent zo moe, fysiek maar ook psychisch. Moe van alles dat moet van alle regeltjes. Je wilt los. Je ziet het leven nu als een routine zonder echte hoogtepunten. Je vindt het een beetje saai. Alsof je wacht tot er wat leuks gebeurd. Zelf in actie komen en wat leuke gezellige dingen plannen hoor!

Inderdaad vreselijk saai ! weet echt niet wat ik wil het word zo'n sleur..

*Tranen en verdrietig

de laatste dagen wel ja ..

*Ik krijg een soort van paniek te voelen als ik naar je kijk. Dat voel ik in mijn hartstreek en in mijn ademhaling. Heb je daar wel eens last van? Doorademen hoor!

ben af en toe een beetje kortademig helemaal uit het niets.. schrik ik wel van ja

*Slof jij een beetje met je voeten als je loopt? Een beetje sjokken door de gang van school want volgens mij volg je een opleiding. Krijg niet helder wat voor opleiding je doet. Maar is je enthousiasme daarvoor een beetje weg?

Ik wilde dit jaar heel graag een nieuwe opleiding beginnen maar door van alles en nog wat is het er niet echt van gekomen ben me enthousiasme idd een beetje kwijt

*Je bent een twijfelaar; kan lang nadenken over wat je moet doen/kiezen. Maar deep down wet je het wel je laat je alleen vaak beïnvloeden door anderen. Niet naar luisteren maar vertrouw op jezelf.

ik neem wel altijd meerder mensen hun mening mee als ik iets besluit

*Je zit erg veel op je kamer op MSN of muziek luisteren. Lekker naar buiten ook al is het maar een blokje om op de fiets of een wandelingetje door de wijk dan waaien al die gedachten( want je bent een enorme denkster) er eens uit. En ga je opgefrist en met rust in je hoofd weer naar huis. Natuur is niet zo je ding, je vind het een beetje saai.

haha klopt helemaal zit veelste vaak binnen !

*Volgens mij kun je goed dansen. R&B muziek en Soul komen voorbij en je zingt ook graag mee.

klopt helemaal ! ben gek op dansen en muziek

*Soms wat duizeligheid bij jou. Heeft ook te maken met je ademhaling het lijkt soms wat op hyperventilatie maar zover komt het niet.

ja dit is die kortademigheid die ik eerder bedoelde

*Hmm de zin “ik wil niet zeggen wat ik voel of waar ik over nadenk ze begrijpen me toch niet” Maar is dat wel echt zo? Geef sommige mensen eens de kans.

kan me eigen geveoelens moeilijk delen hou t vaak voor mezelf

*Ik krijg een beetje eenzaamheid te voelen bij je. Zie je staan met je vriendinnen op het schoolplein en bij een soort snackbar maar je voelt je niet helemaal jezelf lijkt het wel. Ik krijg ook het gevoel dat er 2 dames in je vriendinnengroep erg houden van roddelen. Ze doen het over anderen maar ….ook over jou. Pas op met wat je deelt met ze.

ben kortgeleden heel erg teleurgesteld door een goede "vriendin"van mij ook door geroddel..daarom zit ik nu ook vaker binnen en ben meer op mezelf

*Een vogeltje; parkietje zou bij je passen als huisdier. Ik krijg een beeld van een tam vogeltje op je vinger en jij die voorzichtig een kusje aan hem geeft.

Dat was mn lezing voor jou Rowan. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa

rowtje
rowtje sep 2 '09
Origineel bericht van: Heidelroos

Sorry voor het late reageren... had het nog al druk de laatste dagen
maar hier alsnog mn reactie !!

Hey Rowan..
Zonder eerdere reacties te lezen (dan blijf ik zuiverder) doe ik een korte poging (ik kan moeilijk kort blijven)

Vandaag kwam ik op jouw foto.. en keek in de ogen van een hele mooie vrouw die net zo goed een jongetje had kunnen zijn..
Voel je jezelf aangetrokken tot veel dingen die mannelijk zijn, of ben je een vrouw die in een soort verkeerd lijf is geboren?

hahaha nou ik ben echt een meisje meisje volgens de meesten.. maar kan me wel af ent oe net een jongetje gedragen en maak ook sneller vrienden met jongens dan met meisjes

Je rechtse oog (vanuit jezelf) ziet er uitgeput uit en je linker straalt veel liefde.. het eerste is het DOEN, je doet teveel en het put je uit..
Waar ben je momenteel in verzeild geraakt?
Waar zit de moeilijkheid van je leven?
Heb je keuzes gemaakt waar je niet blij mee bent?

meerdere keuzes waar ik niet blij mee bent.. ik zit een beetje vast in mn leven weet niet precies wat ik moet doet zodat het weer een beetje "normaal" word

Ik voel namelijk spijt achteraf.. dat toont je rechteroog.. een dubbele persoonlijkheid.. ééntje die weet wat ze wil, andere die twijfelt..

Er zit een bepaalde puurheid in je linkeroog, die ik graag in beide ogen had gezien..
Het lijkt wel of je in je kindertijd een stuk kind bent kwijtgeraakt.. alsof je iets is afgepakt, waardoor je nu twee delen hebt in jezelf..

Die tweedeligheid heeft je ook gevormd tot de twijfelachtige persoon die je nu bent..

ben zeker een twijfelachtig persoon, ik kan het ene moment precies weten wat ik allemaal wil en het volgende moment helemaal omslaan. Het stuk over mn kinder tijd kan ik niet echt plaatsen..

Ik zie een vriendenkring.. je bent populair maar het zijn geen vaste vrienden waar je alles bij kwijt kunt.. er zijn maar een paar mensen bij wie jij je ei legt.. Dat maakt het des te moeilijker om te vertrouwen..
Ik denk dat jij gekwetst bent in vriendschap en dat je niet iedereen voor lief neemt..
Misschien is het ook culturistisch bepaald om alles in jezelf op te willen lossen..

je kunt het ook hoor..

ben idd pas geleden nog gekwets door iemand waarvan wie ik het nooit zou verwachten binnen mn vrienden kring.. ik heb inderdaad een grote vriendenkring en ken inderdaad heel veel mensen maar er zijn er maar een paar bij wie ik me hart echt uitstort..

Verder wil ik je zeggen dat ik buikklachten en angsten voel..
Iemand die niet ten volle leeft , gaat angststoornis ontwikkelen..
Misschien wordt het eens tijd jezelf te zijn, je vleugels uit tespreiden en te laten zien wat voor prachtig mens jij van binnen bent..

Als ik een gave bij je ga opzoeken voel ik vooral dat jij mensen kunt helpen die niet helemaal lekker in hun vel zitten.. mensen die geboren zijn in een verkeerde periode, tijd of lijf..
Je bent ervaringsdeskundig en ik voel dat je ook wat te dragen hebt gekregen..
Ook dit staat in relatie tot andere mensen..

Uhmm ik vind van mezelf dat ik heel goed met anderen kan praten over hun gevoel, ze kunnen altijd hun ei bij me kwijt en ik probeer altijd zo'n goed en eerlijk mogelijk advies te geven

Probeer jezelf los te gooien van al het aardse.. en neem het leven zoals het komt..
Adem de lucht en adem leven..
Durf te genieten ...

Er staat een klein kind achter me, en het lijkt op een zusje..
heb je een zusje verloren?
In ieder geval een jong iemand..

Dit kan ik ook niet echt plaatsen... ik heb wel een zusje van mn vaders kant maar daar heb ik geen contact mee

Ik krijg een thuisland te zien, waar je vandaan komt heb je nog familie die jou graag zouden willen zien..
Misschien is het fijn om een vakantie te boeken als je goed genoeg bij kas zit..

ohhh ja nou ik wil zelf ook heel graag terug naar suriname haha

oops visite aan de deur.....

Doeiiiiiiiiiiii

-

rowtje
rowtje sep 2 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Even nog een klein stukkie want ik was nog niet klaar..
Als je goed bij kas zit, is het fijn een vakantie te boeken waarin je nog oudere familie hebt wonen..

Misschien leer je jezelf beter kennen als je wat vaker vertoeft in warmere en andere sferen..
Mediteren dus, lekker naar een saunaatje, een zonnebankje (hoewel jij dat niet nodig hebt) brengt mij op het gevoel dat je behoorlijk winterdepressief kunt zijn..
Een tip?
Ga veel naar buiten..
JUIST in de winterperiode!!

Ik zit ook echt veelste veel binnen.. heb ook altijd het gevoel alsof ik veel meer zou moeten doen maar weet niet echt waar ik moet beginnen confused

Koud?
Aan mijn hoela.. daar kun je op kleden smile

Ik wil je een tip geven om lekker veel te bewegen.. Iets in me zegt dat je dat te weinig doet.. en dan bedoel ik niet dansen..
wat je overigens goed lijkt te kunnen doen..
Wel sensueel.. treed je wel eens op?

Ik hou idd van dansen, ben een echt feestbeest ( weet eerlijk gezegd ook wel dat ik het goed kan en geniet ook van de aandacht die ik erdoor krijg ) maar ik treed niet op... Hahah en als het over sporten gaat nee..dat doe ik niet echt, ben vrij slank en heb nooit het idee gehad dat ik dat zou moeten doen

Ja Rowan..
Daar gaat het dieper naar binnen, het heeft enige tijd geduurd..
Als ik jou bij een baan kan voorstellen zou dit absoluut iets zijn met communicatie..
Houd je van praten en kletsen en communiceren met mensen?
Dan ben je daar wel goed in..
Misschien is vertegenwoordiger, of acoountmanager wel iets voor je..
Lekker de weg op, vrijheid en blijheid ...

Heel toevallig.. de opleiding die ik wilde gaan volgen dit schooljaar was namelijk communicatiewetenschap !

Koop lekker een busje waarin een slaapplaats gemaakt kan worden.. en trek de wereld rond..

Groetjes van Heidel..

En euhm.. de amethist is een steen die bij je past..
Paars, doorschijnend, tegen spanningshoofdpijntjes..

Leef vrij..
Heidelroos
Heidelroos sep 2 '09
Goed zo smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie