Loading...
nl

Levina: wil iemand mijn foto lezen

Levina
Levina aug 23 '09
Beste mensen,

ik had al eerder een foto op dit forum geplaats. Helaas was deze niet goed te lezen, gezien er geen reacties waren. :-(
Daarom probeer ik het nu opnieuw met een andere foto. Ik hoop dat deze duidelijker is :-)

Liefs Linda
Delen:
taro
taro aug 30 '09
Hoi Linda,

Wil het graag proberen.
Je loopt weg voor je gevoelens.
Jevoelt je down...verdrietig.
Je hebt het gevoel dat je ergens in vast zit...maar is dat wel zo...probeer eens goed naar je problemen te kijken en je zult zien dat de weg voor je open ligt.
Je ziet de dingen anders dan dat ze zijn...probeer er meer met een positief gevoel naar te kijken.
Je zult zien dat er meerdere opties voor je klaar liggen.
Als je ze maar wilt zien.
En niet teveel denken wat er allemaal fout kan gaan...wees positief...ga ervoor...de kracht zit in jezelf.
Praat jezelf niet omlaag...wees niet bang om stappen te zetten...je kunt het.

je nek en rug staan vast van de kopzorgen...ga je ontspanning zoeken.
Je bent veel te gespannen.
Met name de linkerkant van je nek doet zeer.
Je zit er doorheen.
Zoek je rust...ga mediteren ofzo.
En je rust zoeken lukt niet in 1 dag of 1 week...daar moet je de tijd voor nemen.
Je kunt niet voor je fouten weglopen het zal je net zolang achter volgen tot dat jij ermee aan de slag gaat.
Hoe eng het ook is om de eerste stap te zetten...gewoon doen.

Ik hoop dat je er iets mee kunt...hoor het graag van je.
Heidelroos
Heidelroos aug 30 '09
Wil je nog een lezing?
Groetjes Heidel..
Levina
Levina aug 30 '09
Beste Tarot,

Heel erg bedankt voor je lezing. Je lezing doet met me op dit moment dat het goed (en tijd) is weer leren te vertrouwen (in elke zin van het woord). Iets waaraan ik ook aan het werk ben gegaan in mezelf. Het is mooi dit zo te lezen.

Het klopt dat ik de laatste tijd weg probeer te lopen voor m'n gevoelens ik kan er steeds ook niet de vinger opleggen wat ik nu werkelijk voel.
In de fase dat deze foto is genomen was ik er ook redelijk doorheen en zag ik de dingen niet zoals ze waren. (ik ben ook in behandeling geweest bij een psycholoog in die tijd (gespecifeerd op angstklachten) en kreeg daar een soort van cognitieve therapie, anders naar de dingen kijken komt het op neer) Nog steeds heb ik hier een handje van. Maak me veel te snel zorgen om dingen waar je normaal geen zorgen over hoeft te maken.

"En niet teveel denken wat er allemaal fout kan gaan...wees positief...ga ervoor...de kracht zit in jezelf.
Praat jezelf niet omlaag...wees niet bang om stappen te zetten...je kunt het."

Het mezelf omlaag praten is ook een eigenschap van me. Ik ben erg onzeker over zaken waar ik niet onzeker over hoef te zijn. In kleine dingen en grote (op school doe ik het zeer goed maar na elk tentamen denk ik dat ik het niet gehaald heb, heel irritant voor de omgeving)

Het rust zoeken is iets wat ik meestal moeilijk vind. Ik ben yoga gaan doen en afgelopen zomer heb ik een cursus "spelen met energie" gehad waarin veel gemediteerd (geleidend) werd ook aan het einde van de yoga les hebben we de laatste 10 tot 15 minuten voor mediteren. Deze meditaties hebben me heel erg geholpen (eigenlijk meer dan de psycholoog) en doen het nog steeds. Ik vind daarom heel leuk dat je dit benoemt in de lezing.

Veel Liefs
Linda

ps: voor heidelroos, ik ben altijd in voor een lezing :-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki