Loading...
nl

hi ik ben sheva.....

Sheva
Sheva mei 7 '07
Hallo Allemaal ik ben Sheva en ik ben 40 jaar.
Ik heb een leuke relatie en 2 dochters van 16 en 17 jaar.
Ik heb ook nog 4 honden :p en een konijn.
Ik train met mijn honden bij de K.C.W.F. in Heiloo,ik train taebo/kickboks,ik lees veel,en ik werk als bedrijfsleidster...

Wat ik hier zoek??
Ik heb veel interesse in buiten gewone ervaringen..ik heb ook samen met familie veel dingen mogen ervaren die je maar met weinig mensen kan delen omdat mensen altijd alles zelf willen zien en dan pas geloven!

Ik begrijp dat ook wel omdat je het zelf ook niet kan verklaren...en dat maakt het ongeloofwaardig.
Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag en veel licht en liefde in jullie leven! ;)
Delen:
Mimi*
Mimi* mei 7 '07
Welkom Sheva! Veel lees en leer plezier!
Sheva
Sheva mei 7 '07
Dank je mimi.... ;)
mause
mause mei 7 '07
hoi sheva,

ook namens mij welkom hier.
Sheva
Sheva mei 8 '07
Hi Mause jij ook bedankt... :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Welkom! Toch zijn er veel zaken prima te verklaren hoor :). Heb je de teksten op de hoofdsite al gezien? Daarin wordt veel verklaard.

Groetjes Julien.
Sheva
Sheva mei 8 '07
Hi Nims dank je ik ga daar kijken ;)
Groetjes Sheva
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Even? Dan kan jij vast heel snel lezen :). Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vroeg me af, hoe heb je deze site eigenlijk gevonden?
Sheva
Sheva mei 8 '07
Hi Nims,

Het komt eigenlijk doordat ik op de site aan het kijken was van evp-voices.com ik heb mij daar geregistreerd en daar stond een link naar deze site en ik vind het hier leuk en ben zo eigenlijk blijven hangen hihihihi

Liefs Sheva :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Grappig dat je hem in die berg van links hebt gevonden :D. Ik vind het knap. Wat was er aan de link dat je aantrok?
Sheva
Sheva mei 8 '07
Ja dat weet ik niet precies het kwam door dat ik gisteren de film had gezien van white noice 2 en ik was bij evp aan het kijken via google en die link trok mij wel aan.
maar ik ben al jaren bezig met dit onderwerp omdat ik veel mee maak (verklaarbare dingen zeg jij)...
Maar ik ben bang dat ik in de toekomst hulp nodig heb en daar ben ik naar aan het zoeken...

Veel liefs Sheva
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Voor hulp kan je altijd bij ons terecht :). Wat dat betreft is er ons niets vreemds meer.
Sheva
Sheva mei 8 '07
Dank je Nims...
Ik laat het je nog weten ben nu nog bezig met een Medium.. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Ik ben benieuwd wat dit medium jou kan vertellen over Merudi ;).
LPChip
LPChip mei 9 '07
Misschien een klein beetje laat, maar zeker geen reden om je geen welkom te heten van mijn kant. :)

Welkom Sheva :)
Sheva
Sheva mei 10 '07
Dank je lpchip,

En weet je het is nooit te laat....
Groetjes Sheva ;)
jo
jo mei 10 '07
ik ben nog veel later maar idd het is nooit te laat;)
Welkom
Sheva
Sheva mei 10 '07
Dank je jo.. ;)
Wendy's
Wendy's mei 10 '07
Welkom
Sheva
Sheva mei 11 '07
Echt leuk al die begroetingen...
Dank je Wendy :)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki